ساعت شروع مراسم شیرخوارگان حسینی

ساعت شروع مراسم شیرخوارگان حسینی

ساعت شروع مراسم شیرخوارگان حسینی

مراسم شیرخوارگان حسینی چه ساعتی است؟ مراسم شیرخوارگان حسینی فردا جمعه با حضور تعداد زیادی از مادران ایرانی که طفل شیرخوار دارند برگزار می گردد که ساعت شروع مراسم شیرخوارگان حسینی در این بخش آورده شده است. در صورتی که می خواهید در مراسم شیرخوارگان حسینی امسال شرکت کنید بهتر است نسبت به اینکه مراسم شیرخوارگان حسینی چه ساعتی است اطلاعاتی را در دست داشته باشید. همچنین می توانید در این مقاله زمان و محل برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی ۹۸ را ببینید. در همایش شیرخوارگان حسینی که در شهرهای تهران و مشهد بیشترین جمعیت را دارد هزاران زن ایرانی که کودک شیرخوار دارند در جمعه اول ماه محرم که در دهه اول محرم است شرکت می کنند و ساعت شروع همایش شیرخوارگان حسینی در اکثر شهرهای ایران راس ساعت 8 صبح است. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از نحوه شرکت در مراسم شیرخوارگان حسینی روی لینک آبی رنگ که در بالاتر دیدید کلیک کرده و از محل برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در شهر یا روستای خود اطلاع یابید.

ساعت شروع مراسم شیرخوارگان حسینی

مراسم شیرخوارگان حسینی چه ساعتی است

ساعت شروع مراسم شیرخوارگان حسینی که با نظارت مستقیم مجمع جهانی حضرت علی اصغر برگزار می شود و یکی از باشکوه ترین همایش های حسینی در ماه محرم است را در این بخش بیان کرده ایم و مادران زیادی از 15 سال پیش تاکنون همه ساله در نخستین جمعه دهه اول محرم کودک شیرخوار خود را برای شرکت در همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی حضرت علی اصغر ع آماده می کنند. به دلیل جمعیت زیاد به خصوص در شهرهای بزرگ ایران بهتر است مادرها همراه با شیرخوارگان شان یک ساعت قبل از شروع مراسم شیرخوارگان حسینی در محل برگزاری این مراسم حضور داشته باشند. در بدو ورود به مادرانی که با کودک شیرخوارشان داخل می شوند یک دست لباس کودک تقدیم شان می شود تا به مناسبت همایش شیرخوارگان حضرت علی اصغر علیه السلام به تن فرزندشان کنند.

ساعت شروع مراسم شیرخوارگان حسینی

ساعت شروع مراسم شیرخوارگان حسینی حرم مطهر رضوی در مشهد 8 صبح است که شما والدین کودک شیرخوار حتما باید فرزند تان را همراه خود بیاورید زیرا هدف از برگزاری این همایش، زنده نگه داشتن یاد حضرت علی اصغر علیه السلام و کودکانی است که در واقعه کربلا کشته شده اند. در انتها باید بدانید که ساعت شروع مراسم شیرخوارگان حسینی در ایران با سایر کشورها تفاوت دارد و در میهن اسلامی مان ایران، این همایش هر ساله در صبح روز جمعه دهه اول محرم برگزار می شود.

جدیدترین مطالب