لیست خانه معلم های قشم و درگهان + عکس، آدرس و شماره تلفن

لیست خانه معلم های قشم و درگهان + عکس، آدرس و شماره تلفن

خانه معلم های جزیره قشم و درگهان تعدادشان دو مورد است و اسامی خانه معلم های قشم به همراه آدرس و شماره تلفن شان به همراه لیست ستاد مراکز اسکان فرهنگیان قشم را در ادامه برای شما فرهنگیان عزیز و خانواده هایتان قرار داده ایم.

لیست خانه معلم های قشم و درگهان + عکس، آدرس و شماره تلفن

لیست خانه معلم های قشم

خانه معلم قشم در مرکز این جزیره زیبا و دوست داشتنی واقع شده است و در صورتی که به دنبال رزرو خانه معلم قشم هستید ما در سایت سماتک جدیدترین شماره تلفن و آدرس خانه معلم قشم را قرار داده ایم تا در صورت مسافرت به این جزیره زیبا و توریستی بتوانید از امکانات مراکز اسکان فرهنگیان جزیره قشم استفاده کنید. بهتر است قبل از حرکت به سمت استان هرمزگان از لیست خانه معلم های قشم اطلاع پیدا کنید و نسبت به رزرو اینترنتی آن اقدام بفرمایید تا پس از رسیدن به مقصد بتوانید خیلی زود مستقر شوید. برای یافتن آدرس خانه معلم قشم می توانید ابتدا با شماره تلفن خانه معلم قشم تماس بگیرید و پس از اطمینان از وجود اتاق خالی نسبت به حرکت به سمت این جزیره زیبا و دوست داشتنی اقدام کنید. یافتن محل اقامت برای فرهنگیان با نازل ترین قیمت بسیار راحت است و این مراکز رفاهی فرهنگیان قشم نوید سفری ارزان و دل انگیز را به شما می دهد.

لیست خانه معلم های قشم و درگهان + عکس، آدرس و شماره تلفن

اطلاعات تماس خانه معلم قشم

جزیره توریستی قشم یکی از زیباترین مقصدهای سفر داخلی به جنوب ایران عزیزمان است. خانه معلم قشم در استان هرمزگان واقع شده و یکی از بهترین مراکز رفاهی فرهنگیان در این استان زیبا می باشد. جالب است بدانید که قدمت جزیره قشم به دوران ساسانیان بر می گردد و در جنوب شهر بندرعباس واقع شده است. جزایر جنوبی ایران از جمله مناطق دیدنی برای گذراندن وقت در تعطیلات عید و تابستان هستند. تفریحات دریایی طرفداران بسیاری دارد و هوای دلپذیر جزیره قشم در فصول پاییز و زمستان بسیار وسوسه انگیز است و مسافران و گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند. در اینجا سعی کرده ایم اطلاعات تماس خانه معلم های قشم را برایتان آماده کنیم زیرا برای سفر به این جزیره زیبا شما نیاز به مکانی برای اسکان دارید تا بتوانید سفری لذت بخش را در کنار خانواده تجربه کنید.

لیست خانه معلم های قشم و درگهان + عکس، آدرس و شماره تلفن

آدرس خانه معلم قشم

آدرس خانه معلم قشم بسیار سر راست و راحت است و مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان قشم (مهمانپذیر و پانسیون) در خیابان سبحان جزیره قشم واقع شده است و برای رفاه حال شما فرهنگی محترم به صورت شبانه روزی آماده پذیرش مهمانان و مسافران می باشد. مرکز رفاهی قشم از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز دیدنی و تفریحی بسیار مهمی مانند شهربازی سرپوشیده پارک کودک، موزه ژئوپارک و مرکز خرید ستاره قشم و همچنین هتل آرام قشم، موسسه کانون فرهنگی آموزش قلم چی، شرکت مهندسی آب آبتین ساران قشم، پرده سرای آفتاب و آسانسور جزیره قرار گرفته است که شما می توانید در اوقات فراغت تان از این مکان های دیدنی بازدید فرمایید.

 

خانه معلم قشم بلوار ولیعصر

آدرس: بلوار ولیعصر نرسیده به چهار راه پردیس کانون فرهنگی شهید ذاکری، جنب سوپر همشهری، انتهای کوچه

شماره تلفن: 07635220025 – 07633550294 – 07635227461

لیست خانه معلم های قشم و درگهان + عکس، آدرس و شماره تلفن

خانه معلم قشم درگهان بلوار خلیج فارس

آدرس: درگهان – ابتدای بلوار خلیج فارس – روبروی پمپ بنزین – دبیرستان نمونه خوارزمی

تلفن تماس: 07635265222

لیست خانه معلم های قشم و درگهان + عکس، آدرس و شماره تلفن

رزرو خانه معلم قشم

اسامی خانه معلم های قشم به همراه آدرس و شماره تلفن و تعدادی عکس را به منظور رفاه حال شما فرهنگیان عزیز در سایت قرار داده ایم. یکی از مراکز اقامتی و تفریحی زیبا و دیدنی که برای رفاه حال خانواده فرهنگیان محترم و همچنین کارکنان سازمان آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران در قشم تاسیس شده، خانه معلم قشم است که شما را بیشتر با هتل فرهنگیان قشم آشنا خواهیم کرد. اگر به دنبال محل اقامت کم هزینه هستید و همچنین یکی از اقوام خانواده تان فرهنگی است می توانید نسبت به رزرو خانه معلم قشم اقدام نمایید. شما می توانید در مرکز خانه معلم قشم علاوه بر رزرو اتاق با قیمت مناسبت از امکانات رفاهی و رستوران های این مراکز استفاده کنید و سفری امن و راحت را پیش روی فرهنگیان گردشگر عزیز قرار می دهد. در ادامه با سماتک همراه باشید تا کمی با شیوه رزرو خانه معلم قشم آشنایی یابید.

لیست خانه معلم های قشم و درگهان + عکس، آدرس و شماره تلفن

شرایط رزرو خانه معلم eskan.medu.ir قشم

برای رزرو خانه معلم قشم میتوانید به وب سایت eskan.medu.ir قشم مراجعه کرده و نسبت به رزرو اقدام نمایید و انجام اینکار در زمان های پیک و تعطیلات عید نوروز بسیار مهم است. همانطور که می دانید رزرو اتاق در خانه معلم های قشم به دلیل محدودیت تعداد کمی مشکل است و شما باید چند روز قبل از سفر نسبت به رزرو اقدام کنید. همچنین باید بدانید در مراکز اسکان فرهنگیان جزیره قشم فرش یا موکت، پتو، یخچال، اجاق گاز و تلویزیون موجود می باشد و در اکثر اوقات امکان رزرو اینترنتی خانه معلم قشم وجود دارد.

 

برای رزرو خانه معلم قشم باید به موارد زیر دقت نمایید:

 

1. وب سایت رزرو روز پنجم هر ماه ساعت 8 صبح فعال می گردد (غیر از ایام عید نوروز)

 

2. به همراه داشتن کارت شناسایی آموزش و پرورش و شناسنامه کامل همراهان الزامی است. ضمناَ فقط خود شخص فرهنگی به همراه پدر، مادر، فرزند و همسر می توانند از اتاق استفاده نمایند.

 

3. پذیرش افراد مجرد در مرکز ممنوع می باشد و باید بدانید که پذیرش بانوان مجرد ممنوع بوده و خلاف قوانین هست.

 

4. زمان تخلیه اتاق قبل از ساعت 12 ظهر و زمان تحویل اتاق بعد از ساعت 14 می باشد.

 

5. توجه داشته باشید که درب ورودی مرکز از ساعت 12 شب لغایت 6 صبح بسته می باشد.

 

6. هر خانواده فرهنگی همزمان فقط مجاز به رزرو یک اتاق می باشد. زوج فرهنگی فقط مجاز به رزرو یک اتاق میباشند.

 

7. رزرو اتاق در خانه معلم قشم حداکثر تا 3 شب قابل انجام است.

 

8. برای استفاده از امکانات مجموعه، همراه داشتن کارت شناسایی و همچنین کارت شناسایی فرهنگیان ضروری بوده و بستگان درجه یک کارکنان آموزش و پرورش می توانند از امکانات مجموعه استفاده کنند.

لیست خانه معلم های قشم و درگهان + عکس، آدرس و شماره تلفن

مراکز تفریحی و دیدنی اطراف خانه معلم قشم

طبیعتا پس از سفر به جزیره قشم و رزرو اقامتگاه قصد دارید از مکان های دیدنی اطراف تان دیدن نمایید و باید بدانید که مرکز رفاهی فرهنگیان قشم در بلوار ولیعصر که بهترین خانه معلم قشم محسوب می شود و به عنوان محل اسکان فرهنگیان فعالیت دارد، از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است. این مرکز در بلوار ولیعصر قرار دارد و دسترسی بسیار راحتی به جاذبه های تفریحی قشم دارد. شما می توانید از بازار پردیس قشم، بازار بزرگ فردوسی، رستوران سنتی خوان بوم، موزه ژئوپارک جزیره قشم و سفره خانه سنتی سیتی سنتر دیدن فرمایید.

لیست خانه معلم های قشم و درگهان + عکس، آدرس و شماره تلفن

رزرو خانه معلم قشم در روزهای پیک سال تقریبا مشکل تر از سایر ایام است و به دلیل دریایی بودن این جزیره در بسیاری از مواقع برای اسکان در مراکز رفاهی فرهنگیان قشم باید از قبل نسبت به رزرو اتاق اقدام نمایید تا در هنگام سفر مشکل هتل نداشته باشید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب