خرید 5 مدل عینک آفتابی مردانه و زنانه 2020 (1399)

خرید 5 مدل عینک آفتابی مردانه و زنانه 2020 (1399)

مدل‌های عینک آفتابی زنانه و مردانه سال 2020 (1399) تنوع زیادی دارد و تقریبا هر سلیقه‌ای را می‌تواند تحت پوشش قرار دهد. از مدل‌های خلبانی کلاسیک گرفته تا عینک‌های آفتابی با عدسی‌های آینه‌ای و سایز بزرگ که تقریبا هر سال شاهد حضور آنها در ویترین فروشگاه‌های معتبر جهانی هستیم در ترندهای امسال دوباره به چشم می‌خورند.

 

در ادامه‌ی این مطلب به طور کامل برایتان توضیح داده‌ایم که امسال تابستان باید منتظر چه مدل عینک آفتابی مردانه (برای تهیه میتونید از اینجا اقدام کنید) یا زنانه باشید.

 

معرفی مدهای عینک آفتابی زنانه و مردانه 2020

 

1- عینک آفتابی بزرگ با طراحی قدیمی

در سال‌های اخیر تقریبا همیشه شاهد حضور عینک‌هایی بوده‌ایم که حس و حالی از گذشته را در خود دارند. امسال (1399) نیز این روال ادامه پیدا کرده و عینک‌هایی که یادآور مد دهه 1970 میلادی هستند دوباره در ویترین فروشگاه‌ها خودنمایی می‌کنند.

 

این مدل‌ها اغلب شامل فریم‌های استات (کائوچویی)، مربعی بزرگ و بیضی سایز بزرگ (اُورسایز) است که اغلب هم عدسی‌های رنگی دارند. رنگ‌های آنها عموما خنثی و سایه‌ای از رنگ‌های کرم و خاکی است. البته رنگ سبز هم از دیگر گزینه‌های عدسی رنگی برای این فریم‌های بزرگ است.

 

• این مدل عینک آفتابی را با چه لباسی ست کنیم: رنگ‌های خاکی عموما باعث زیباتر دیده شدن چهره می‌شوند و صورت را متناسب‌تر نشان می‌دهند. به همین خاطر بهتر است عینک آفتابی با این رنگ را با لباس‌های نخی که رنگ‌های روشن همچون بژ، کرم یا سفید دارند بپوشید و ست کنید.

 

• نکته کارشناسی برای زمان خرید: دنبال عینک‌هایی باشید که عدسی‌های کوچک‌تری دارند.

 

برندهای پرآوازه‌ای همچون ری-بن، رالف‌لورن و پرادا در کالکشن 2020 خود این مدل عینک‌ها را با قیمت‌های متنوعی عرضه کرده‌اند. در فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی همچون لوناتو هم می‌توانید مدل‌های اصل این برندها را خریداری کنید.

 

2- عینک آفتابی با طراحی ماجراجویانه

خرید 5 مدل عینک آفتابی مردانه و زنانه 2020 (1399)

منظورمان از مدل عینک آفتابی «ماجراجویانه»، رنگ‌های نئونی، شیشه‌های آینه‌ای و شکل‌های رادیکال و غیرمرسوم است. امسال شاهد حضور رنگ‌های محبوب دهه‌ 80 و اوایل دهه 90 میلادی هستیم که دوباره در طراحی عینک‌های آفتابی مورد استفاده قرار می‌گیرند و مد شده‌اند. مثل عینک آفتابی با فریم کائوچویی به رنگ زرد یکی از مدل‌هایی است که احتمالا تابستان امسال زیاد خواهیم دید.

 

• این مدل عینک آفتابی را با چه لباسی ست کنیم: از آنجا که عینک آفتابی با طراحی ماجراجویانه به اندازه کافی غیرمعمول است، توصیه می‌کنیم آن را حتما با لباس‌های ساده که رنگ‌های خنثی دارند، بپوشید. به این خاطر که جذابیت و خاص بودن عینک دیده شود و با زیاده‌روی در استفاده از طرح و رنگ‌های شلوغ و عجیب، خودتان را انگشت‌نما نکنید.

 

• نکته کارشناسی برای زمان خرید: قبل از انتخاب و خرید این مدل عینک آفتابی، حتما به فرم صورت خود توجه داشته باشید. مثلا اگر صورتتان گرد است، مدل‌های چهارگوش برایتان مناسب است یا اگر صورت کشیده مستطیلی دارید، بهتر است عینک‌های گرد بخرید. صورت شما هر فرمی داشته باشد، شما باید عینکی با فرم مخالف آن را خریداری کنید تا عینک روی صورتتان شیک به نظر برسد.

 

3- عینک آفتابی با فریم فلزی

از زمانی که مدل‌های کائوچویی و پلاستیکی عینک‌های آفتابی عرضه شدند، عینک‌های فلزی با فریم‌های باریک طلایی و نقره‌ای از دور رقابت کنار گذاشته شدند. اما خوشبختانه در دو سال اخیر دوباره شاهد حضور این زیباهای قدیمی هستیم که جذابیت خاصی به چهره زنان و مردان می‌بخشند.

 

یکی از مدل‌های عینک آفتابی زنانه و مردانه در سال 2020، فریم‌های باریک فلزی در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، رزگلد و حتی توسی است.

 

• این مدل عینک آفتابی را با چه لباسی ست کنیم: عینک آفتابی فلزی چون حالت کلاسیک دارد، بهتر است با تیپ‌های رسمی و کت‌وشلوار پوشیده شود.

 

• نکته کارشناسی برای زمان خرید: مدل‌های خلبانی قدیمی بهترین فریم برای مدل‌های فلزی به شمار می‎رود. بهتر است سراغ این مدل بروید.

 

4- عینک آفتابی با طراحی هندسی

خرید 5 مدل عینک آفتابی مردانه و زنانه 2020 (1399)

یکی از مدهای جدید و جالب عینک آفتابی در سال 2020، عینک‌هایی است که فریم آنها طراحی هندسی دارد. حالا ممکن است این فریم شش ضلعی یا یک بیضی باشد که بخش بالایی آن کاملا صاف است. یا مثل عینک‌های گرد پرادا، در زیر پل عینک یک طرح V شکل بزرگ گنجانده شده باشد.

 

به طور کلی، هر طرحی که معمول و نرمال نباشد در این دسته از مدل‌های عینک آفتابی قرار می‌گیرد. یعنی فریم‌های مثلثی هم جزو عینک آفتابی هندسی است.

 

• این مدل عینک آفتابی را با چه لباسی ست کنیم: این مدل عینک را بهتر است با تی‌شرت (ترجیحا سفید) و شلوار جین ست کنید.

 

• نکته کارشناسی برای زمان خرید: یادتان باشد که برخی از عدسی‌های رنگی برای رانندگی چندان مناسب نیستند. یعنی قبل از خرید توجه کنید که این عینک را برای چه منظوری خریداری می‌کنید.

 

5- عینک آفتابی با طراحی سپری

عینک‌های آفتابی بزرگ که همچون عینک‌های جوشکاری هستند در سال 2020 مد شده‌اند. مدل‌های زنانه و مردانه این عینک‌ها اصولا بسیار بزرگ و بدون فریم هستند و تمام محیط اطراف چشم‌ها را می‌پوشانند. یعنی ابروها زیر عینک قرار می‌گیرند.

 

• این مدل عینک آفتابی را با چه لباسی ست کنیم: درست است که این عینک‌ها عمدا بزرگ ساخته می‌شوند که بخش بالای صورت را پوشش دهند، اما حتما سعی کنید هنگام خرید اندازه آن را با اندازه صورت خود بسنجید تا زیاد از حد بزرگ نباشد.

 

• نکته کارشناسی برای زمان خرید: این تنها عینک آفتابی موجود در بازار است که نمی‌توان آن را طبی کرد. بنابراین اگر چشم‌های شما ضعیف است باید پیش از خرید عینک آفتابی سپری به فکر چاره باشید. مثلا می‌توانید لنز طبی بگذارید اما یادتان باشد که عدسی این عینک را نمی‌توانید طبی کنید.

 

تمامی مدل‌های عینک آفتابی مردانه و زنانه 2020 (1399) در فروشگاه اینترنتی لوناتو (https://lunato.net/ )وجود دارند. شما می‌توانید خیلی راحت با کمک موبایل یا کامپیوتر به صورت آنلاین هر مدلی که دوست دارید را در خانه سفارش دهید. مزیت خرید از لوناتو این است که به شما این امکان را می‌دهد تا 5 مدل مختلف عینک را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای در خانه تست و در آخر، متناسب‌ترین عینک را خریداری کنید.

جدیدترین مطالب