بهترین فیلم های ترسناک جهان بدون سانسور در سال 2019

بهترین فیلم های ترسناک جهان بدون سانسور در سال 2019

بهترین فیلم های ترسناک جهان در سال 2019

لیست بهترین فیلم های ترسناک جهان در سینمای هالیوود محصول سال 2019 میلادی را در ادامه این بخش از سایت سماتک تقدیم حضورتان خواهیم کرد. بسیاری از نویسنده های فیلم های سینمایی جهان تصمیم گرفتند از ترس های دنیای واقعی زندگی مردم  داستان های ترسناک بنویسند و امروزه و از سال 2000 میلادی تاکنون فیلم سازان آمریکایی، بهترین فیلم های ترسناک جهان را ساخته اند که در این مقاله ترسناک ترین فیلم های سینمایی جهان بدون سانسور را به شما بازدید کننده گرامی معرفی خواهیم کرد. بازیگران هالیوودی معروف و سلبریتی های جهان در سال های اخیر بیشتر تمایل به بازیگری در فیلم هایی با ژانر وحشت و ترس دارند و همین موضوع باعث شده است این فیلم های سینمایی بسیار پرفروش شوند. اگر فهرست پرفروش ترین فیلم های سینمایی ترسناک جهان در سال 2019 میلادی را می خواهید با سایت سماتک همراه باشید.

بهترین فیلم های ترسناک جهان بدون سانسور در سال 2019

خزیدن Crawl

فیلم ترسناک خزیدن در سال 2019 گیشه سینماهای جهان را منفجر کرد و این فیلم با فروش بسیار بالا در رده پربیننده ترین فیلم های ترسناک جهان قرار گرفته است. فیلم سینایی خزیدن Crawl با ژانر وحشتناک در مورد یک پدر و دختر است که زیر پایه یک خانه سیل زده و در محلی پر از کروکودیل‌ های آدمخوار هستند که برای فرار از یک گردباد بسیار قوی در فلوریدا تلاش می کنند و هر لحظه امکان دارد توسط این موجودات عجیب و غریب خورده شوند، فیلم خزیدن در لیست بهترین فیلم های ترسناک جهان قرار گرفت و در چند روز توانست رکورد فروش را در سینماهای آمریکا به ثبت برساند. فیلم وحشتناک خزیدن در حدود 90 دقیقه است که مناسب برای گروه سنی بالای 18 سال می باشد و تماشای آن به کودکان و نوجوانان و همچنین کسانی که مشکل قلبی دارند به هیچ وجه توصیه نمی شود. فیلم خزیدن Crawl شاید موضوع کلیشه ای داشته باشد و از نگاه منتقدان چیز تازه ای برای گفتن ندارد اما یک تجربه جدید برای علاقه مندان به فیلم های ترسناک سینمایی است.

بهترین فیلم های ترسناک جهان بدون سانسور در سال 2019

شمارش معکوس Countdown

اگر به دنبال تماشای فیلم ترسناک با موضوع متفاوت از فیلم های ترسناکی که تاکنون دیده اید هستید توصیه می کنیم حتما نسبت به تماشای فیلم شمارش معکوس Countdown بنشینید. این فیلم سینمایی وحشتناک محصول سینمای هالیوود است که در لیست ترسناک ترین فیلم های سینمایی ژانر وحشت سال 2019 بشمار می آید. داستان فیلم ترسناک شمارش معکوس در مورد دانلود یک اپلیکیشن روی گوشی موبایل مردم دنیا است که زمان مرگ دارنده گوشی موبایل را به او می گوید. در ابتدای این اثر هالیوودی وحشتناک خواهید دید که شخصیت های فیلم شمارش معکوس در واکنش با این پدیده آنرا کذب می پندارند اما داستان از جایی ترسناک می شود که اولین نفر درست در ساعتی که اپلیکیشن گفته است می میرد و همه شوکه می شوند.

 

اسامی بهترین فیلم های ترسناک جهان 2019

جدیدترین آثار سینمایی ترسناک دنیا محصول سال 2019 میلادی را به شما معرفی می کنیم:

بهترین فیلم های ترسناک جهان بدون سانسور در سال 2019

بازی بچگانه Child’s Play

فیلم بازی بچگانه محصول سال 2019 میلادی است که در مورد مادری است که یک اسباب بازی به پسرش هدیه می دهد. عروسک دیوانه ای به‌نام چاکی که قاتل سریالی است، بازگشته تا دوباره موج جدیدی از وحشت ایجاد کند. فیلم بازی بچگانه Child’s Play در مورد اوبری پلازا است که در نقش مادر جوانی بازی می کند و بدون اینکه بداند، یک اسباب بازی بچگانه شیطانی و ترسناکی را برای پسرش می خرد و به او هدیه می‌دهد تا با آن بازی کند که داستان سریال بازی بچگانه Child’s Play جالب است اما نتوانست مثل سایر فیلم های وحشتناک جهان در سال 2019 پرفروش باشد.

بهترین فیلم های ترسناک جهان بدون سانسور در سال 2019

نیمه تابستان Midsommar

اگر فیلم ترسناک موروثی را دیده باشید و از آن خوشتان آمده باشد حتما از دیدن فیلم ترسناک نیمه تابستان Midsommar با ملودرام ترسناک هم لذت خواهید برد زیرا کارگردان فیلم سینمایی موروثی  دومین فیلم سینمایی ترسناک هالیوودی 2019 را همین امسال ساخت و فیلم ترسناک میدسومار (نیمه تابستان) با موضوع خشم و شرارت است که برخلاف فیلم موروثی، بیننده را مجبور می کند که در دنیای ترس و وحشت توهمات آری استر بازیگر نقش اصلی فیلم، زندگی کند که اکثر سکانس های این فیلم برخلاف دیگر فیلم های ترسناک در روشنایی روز تصویربرداری شده است. در فیلم نیمه تابستان، هیچ شیطان یا موجود خبیثی وجود ندارد و تنها واقعیت محض خشن زندگی فرقه ای است که در کوهستان های برف گیر سوئد زندگی می‌کنند و جشن سنتی نیمه تابستان را با شیوه ای عجیب و وحشتناک برگزار می کنند. توصیه می کنیم اگر برای پیدا کردن نام جدیدترین فیلم های سینمایی سال 2019 به این پست از سایت سماتک آمده اید حتما این فیلم وحشتناک دنیای هالیوود را تماشا کنید.

بهترین فیلم های ترسناک جهان بدون سانسور در سال 2019

پادشاه هیولا‌ها King of the Monsters

پادشاه هیولا‌ها نام فیلم سینمایی ترسناکی است که در سال 2019 میلادی روی پرده سینماهای جهان رفت که در مورد گودزیلا و است شاید گودزیلا برای شما یا هر شخصی دیگری ترسناک نباشد و در واقع دورانی که تماشای فیلم های ترسناک با موضوع گودزیلا برای مردم دنیا ترسناک بود گذشت؛ اما هنوز هم تعداد زیادی از مردم جهان از فیلم پادشاه هیولا‌ها King of the Monsters استقبال کردند و این نوع فیلم های وحشت زای هالیوودی در ژانر فیلم های ترسناک جهان دسته بندی می شوند. در خلاصه داستان فیلم سینمایی King of the Monsters می بینید که گودزیلا برگشته و این بار به همراه او، ماترا، رودان و پادشاه گیدورا هم حضور دارند تا جنگ دیدنی داشته باشند. ورا فارمیگا، میلی بابی براون، کایلی چندلر، سالی هاوکینز و کن واتانابه از مهمترین بازیگران فیلم ترسناک پادشاه هیولا‌ها هستند که در این فیلم سینمایی، در کنار هم به ایفای نقش پرداهته اند تا به بیننده این امید را بدهند که این فیلم ترسناک، چیزی بیشتر از چند سکانس جنگ میان هیولا‌های بزرگ است.

بهترین فیلم های ترسناک جهان بدون سانسور در سال 2019

بهترین فیلم های ترسناک جهان بدون سانسور در سال 2019

علاقه مندان به فیلم های ترسناک در کل دنیا افزایش یافته اند و ژانر وحشت به یکی از پربیننده ترین ژانرهای سینمایی جهان تبدیل شده است. بسیاری از سینماهای آمریکا اشتیاق بیشتری به نمایش فیلم سینمایی ترسناک دارند زیرا فروش این فیلم ها در سال 2019 میلادی در حدود ده برابر افزایش داشته است. اسامی بهترین فیلم های ترسناک جهان بدون سانسور با موضوعات وحشت زا همچون زامبی، ارواح، خون آشام، موجودات فضایی عجیب و غریب در اینجا آورده شده است که مناسب برای کسانی است که به دنبال فیلم هایی با ژانر ترس و وحشت هستند.

بهترین فیلم های ترسناک جهان بدون سانسور در سال 2019

کمال The Perfection

فیلم کمال در سال 2019 میلادی با هنرمندی آلیسون ویلیامز ساخته شده است و در ژانر ترسناک ترین فیلم های سال 2019 قرار گرفته است که بدون سانسور است. فیلم ترسناک The Perfection که ترجمه فارسی آن (کمال) است درباره دو نفر ویولون زن است که هر کدام شان دوست دارد از دیگری بهتر ساز زهی را بنوازد. با اینکه این فیلم در آمریکا نتوانست فروش بالایی داشته باشد اما بد نیست آنرا در لیست جدیدترین فیلم های ترسناک سال 2019 میلادی قرار دهیم.

بهترین فیلم های ترسناک جهان بدون سانسور در سال 2019

برایت برن Brightburn

فیلم ترسناک برایت برن Brightburn در سال 2019 میلادی ساخته شده و بیننده در این اثر سینمایی ترس را تا بالاترین حدش تجربه می کند. اگر به دنبال راهی برای افزایش آدرنالین خون تان هستید توصیه می کنیم حتما فیلم سینمایی برایت برن محصول 2019 را ببینید. تصور کنید چه می‌شود اگر سوپرمن قصه به جای اینکه یک ابر قهرمان باشد، یک ابر شرور باشد؟ این شبیه همان اتفاقی است که در داستان فیلم برایت برن رخ می‌دهد. داستان فیلم برایت برن درباره زن و شوهری است که سرپرستی یک کودک را عهده دار شده اند و این بچه از یک سیاره ناشناخته به زمین آمده است و قدرت خاصی در وجود خود دارد که از این قدرت سوء استفاده می کند تا ترس را در ذهن بیننده به وضعیت حداکثری برساند.

بهترین فیلم های ترسناک جهان بدون سانسور در سال 2019

نفرین لا لورونا Course of La Llorona

فیلم نفرین لا لورونا از دیگر فیلم های ترسناک ساخته شده در سال 2019 میلادی است که مناسب برای مخاطب جوان است. در فیلم ترسناک نفرین لا لورونا Course of La Llorona کارگردان قصد دارد تا حس وحشت را در تماشاگر تقویت کند. داستان فیلم سینمایی لا لورونا با ژانر وحشت در مورد پدر پرز با لا لورونای جن زده است که از افسانه های مکزیک سر در می آورند و توصیه می شود هر چه زودتر این فیلم فوق ترسناک هالیوودی را تماشا کنید.

 

لیست پرفروش ترین فیلم های ترسناک جهان سال 2019

بهترین فیلم های ترسناک جهان بدون سانسور در سال 2019

قبرستان حیوانات خانگی Pet Sematary

فیلم سینمایی قبرستان حیوانات خانگی ژانر ترسناک دارد و جیسون کلارک، ایمی سیمتز و جان لیتگو در بازسازی فیلم کلاسیک ترسناکی از روی رمانی از استفن کینگ، ایفای نقش کرده اند که داستان فیلم ترسناک قبرستان حیوانات خانگی Pet Sematary درباره یک خانواده است که یک خانه در نیوانگلند خریداری می کنند و در خانه جدیدشان با حقایق وحشتناکی در حیاط پشتی خانه شان مواجه می شوند. قبرستان حیوانات خانگی نام یکی از جدیدترین و بهترین فیلم های ترسناک هالیوودی سال 2019 میلادی است.

بهترین فیلم های ترسناک جهان بدون سانسور در سال 2019

برو بیرون Get Out

فیلم سینمایی برو بیرون محصول سال 2017 میلادی است که اولین تجربه کارگردانی جوردن پیلی است و این فیلم سینمایی ترسناک و اجتماعی هنوز هم بینندگان خاص خودش را دارد و این کارگردان توانست با ساخت فیلم ترسناک برو بیرون در کل دنیا معروف شود. فیلم برو بیرون Get Out یکی از وحشتناک ترین فیلم های ساخته شده در قرن بیست و یکم است که حتی پس از خارج شدن تماشاچی از سینما و پایان فیلم نیز ذهن شما را رها نخواهد کرد و شما را برای مدتی طولانی در ترسی توأم با تفکر در مورد نژاد پرستی و وحشت درباره جهالت انسان فرو خواهد برد. فیلم وحشتناک برو بیرون Get Out داستان یک جوان سیاه پوست را روایت می‌کند که همراه با نامزد سفید پوست خود نزد خانواده نامزدش می رود که اگر چه ادعا می کنند مشکلی با تفاوت نژادی و رنگ پوست او ندارند، اما خیلی زود حقیقتی تلخ و مرگبار را در برابر چشمان داماد سیاهپوست شان به تصویر می کشند. به جرات می توان گفت که فیلم برو بیرون Get Out از جمله مهمترین فیلم های سینمایی ژانر وحشت در جهان بشمار می رود.

بهترین فیلم های ترسناک جهان بدون سانسور در سال 2019

ما Us

اگر عاشق تماشای فیلم های سینمایی ترسناک به کارگردانی جوردن پیل هستید باید بگوییم فیلم ترسناک ما Us دومین اثر سینمایی این کارگردان هالیوودی است و نخستین تجربه کاری جوردن پیل فیلم سینمایی برو بیرون Get Out بوده است که در بالا این فیلم را برایتان معرفی کردیم. فیلم ما Us در سال 2019 روی پرده رفت و به سرعت در کل جهان توزیع شد تا مردم دنیا دومین اثر سینمایی کارگردان فیلم وحشتناک برو بیرون را ببینید و سپس این فیلم به نظرخواهی عمومی گذاشته شد. بازیگران فیلم سینمایی ما Us عبارتند از: وینستون دوک، لوپیتا نیونگو، الیزابت ماس و تیم هیدکر که در کنار یک کارگردان تازه وارد و در عین حال حرفه ای بازی کرده اند. داستان فیلم ما درباره یک خانواده سیاه پوست است که توسط گروهی از افراد که بسیار شبیه به خود آنها هستند، تعقیب می شوند و مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند. در فیلم ترسناک Us چیزی که شبیه یک تریلر حمله به خانواده آشنا شروع می‌شود، خیلی سریع به یک بازی ذهنی ترسناک و پیچیده منتهی می‌گردد که در آن ایده‌هایی جدید، اما ترسناک در هر گوشه از فضا کمین کرده‌اند. در ظاهر، فیلم هالیوودی (ما) در مورد یک خانواده مرموز از همزادها است، اما وقتی بیشتر جلو بروید به ایده های جذاب و بسیار وحشت آور این اثر سینمایی خواهید رسید. اسامی بازیگران فیلم ما us را در بالا خواندید و همانطور که دیدید اگر چه تمام بازیگران فیلم ترسناک US سلبریتی هستند، اما لوپیتا نیونگو به معنای واقعی کلمه شاهکار بازیگری را در این فیلم ترسناک سینمای هالیوود ارائه داده است به نحوی که انتظار می رود این بازیگر در سال 2019 یکی از نامزد‌های دریافت جایزه اسکار باشد. فیلم سینمایی ما، همچون فیلم بیا بیرون آغاز خوبی دارد و مخاطب را پای فیلم می نشاند اما بعد از نیم ساعت از گذشت فیلم، داستان فیلم کمی ضعیف و حوصله بر می شود.

 

بهترین فیلم های ترسناک هالیوودی 2019

بهترین فیلم های ترسناک جهان بدون سانسور در سال 2019

روز مرگت مبارک Happy Death Day to you

فیلم هالیوودی روز مرگت مبارک اثر یکی از بهترین کارگردان های سازنده فیلم های ترسناک جهان است که در سال 2019 میلادی روی پرده سینماهای آمریکا و اروپای غربی رفت. فیم ترسناک روز مرگت مبارک Happy Death Day to you به بیننده ترس را القا می کند و این فیلم سوژه جالب و عجیب دارد. داستان فیلم سینمایی روز مرگت مبارک 2019 درباره دختری است که درست در روز تولدش کشته می شود، اما هربار دوباره در همان روز بیدار می‌شود و باید کشف کند که چه کسی او را کشته و قسمت دوم فیلم روز مرگت مبارک نیز در ادامه آن است.

بهترین فیلم های ترسناک جهان بدون سانسور در سال 2019

اعجوبه Prodigy

فیلم اعجوبه پس از اکران به نظرخواهی گذاشته شد و در لیست 10 فیلم ترسناک جهان در سال 2019 میلادی قرار گرفته است. داستان فیلم ترسناک اعجوبه Prodigy در مورد یک فرد نوجوان است که به جای بروز علائم بلوغ و تغییر هورمون ها، بدن این نوجوان نشانه های دیگری از خود بروز می‌دهد و رفتار‌های پرخاشگرانه نوجوانانه اش به رفتارهای ترسناک و عجیب شیطانی تبدیل می شود و تا سخت ترین شکل ممکن به پیش می رود. در ادامه شما را با یکی از ترسناک ترین فیلم های سینمایی جهان در سال 2019 میلادی آشنا خواهیم کرد تا معنی فیلم ترسناک برایتان به درستی معنی شود.

بهترین فیلم های ترسناک جهان بدون سانسور در سال 2019

آن it قسمت اول

قسمت اول فیلم ترسناک آن it در سال 2017 میلادی در سینماهای جهان اکران شد. مدت زمان زیادی از اکران نسخه سینمایی فیلم ترسناک استفن کینگ در سینما‌ها نمی‌گذرد که رکورد‌های باکس آفیس فیلم های ژانر وحشت را یکی پس از دیگری جابجا کرده و در این فهرست نیز به حق در مقام نخست لیست بهترین فیلم های ترسناک جهان قرار گرفته است. فیلم ایت اگر چه حول دنیای کودکان و ترس های آنها از دلقک ها می‌گذرد، اما تنها فیلم ترسناکی است که می‌توان ادعا کرد بزرگ تر‌ها را نیز به ترس از دلقک ها ترغیب خواهد کرد. داستان فیلم it درباره گروهی از پسران بازنده را روایت می‌کند که با توجه به گم شدن تعدادی از پسر بچه های شهر درصدد پیدا کردن آنها و روشن کردن واقعیت ماجرا بر می آیند، اما در این مسیر ناگهان با یک دلقک قاتل روبرو می‌شوند. توصیه می شود حتما پس از تماشای قسمت اول فیلم ایت، برای تماشای دومین قسمت این فیلم ترسناک هالیوودی اقدام کنید.

بهترین فیلم های ترسناک جهان بدون سانسور در سال 2019

آن it قسمت دوم

قسمت دوم فیلم سینمایی it با ژانر وحشت در سال 2019 میلادی ساخته شد و شاید قسمت دوم فیلم آن، به‌اندازه قسمت اول این فیلم ترسناک نباشد، اما برای هرکسی که از فیلم های ترسناک و شخصیت های دلقک استفن کینگ نویسنده رمان it لذت ببرد، این فیلم بهترین انتخاب برای تماشا است. شاید مواجهه با ترس های درونی برای هر انسانی، ترسناک ترین مسئله ممکن باشد. نویسنده و کارگردان فیلم ترسناک ایت نیز از این قضیه استفاده کرده و پنی وایز دلقک را در قسمت دوم فیلم به شکار همان کودکان قسمت اول می‌فرستند که اکنون پس از گذشت 27 سال بزرگ شده اند. بنابر نظر بینندگان آمریکایی که قسمت دوم فیلم سینمایی آن را دیده بودند، این فیلم بهترین فیلم ترسناک جهان در سال 2019 میلادی نبوده است اما داستان قسمت دوم فیلم ایت هم بسیار جذاب و دیدنی است که به قلم استفن کینگ نوشته شده است و در سال 2019 میلادی در سینماهای هالیوود و کل دنیا اکران شده است.

 

فهرست بهترین فیلم های ترسناک جهان بدون سانسور محصول سال 2019 میلادی را در این مقاله از سایت سماتک به شما بازدید کنندگان علاقمند به فیلم های ترسناک هالیوودی 2019 تقدیم کردیم که امیدواریم از تماشای بهترین فیلم های ترسناک جهان در سال 2019 میلادی لذت ببرید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب