پرفروش ترین فیلم های ترسناک خارجی (ژانر وحشت)

پرفروش ترین فیلم های ترسناک خارجی (ژانر وحشت)

پرفروش ترین فیلم های ترسناک خارجی

فیلم ترسناک و ژانر وحشت برای بسیاری از مخاطبان فیلم های سینمایی خارجی، جذاب است و برای شما علاقه مندان لیست پرفروش ترین فیلم های ترسناک خارجی ژانر وحشت را تهیه و گردآوری کرده ایم. همانطور که می دانید همیشه پرفروش ترین فیلم های سینمایی جهان در لیست پربیننده ترین فیلم ها نیز قرار می گیرند و یکی از پرفروش ترین فیلم های ترسناک خارجی که در کل دنیا محبوبیت بالایی هم دارد؛ فیلم ترسناک اره Saw است که در سال 2004 میلادی روی پرده سینما رفت. اگر عاشق تماشای فیلم های ژانر وحشت هستید می توانید با ما همراه باشید تا فهرست ترسناک ترین فیلم های دنیا را تقدیم حضورتان کنیم.

پرفروش ترین فیلم های ترسناک خارجی (ژانر وحشت)

ستون فقرات شیطان

فیلم ترسناک ستون فقرات شیطان The Devil’s Backbone محصول کشور استرالیا است که توسط گیرمو دل تورو کارگردانی شده است و در واقع علیه جنگ داخلی این کشور ساخته شده است که مواجهه های ترسناک شخصی را به تصویر می‌کشد. داستان فیلم ترسناک ستون فقرات شیطان در مورد یک نوجوان است که پدرش در جریان جنگ های داخلی کشته شده و اکنون به یک مدرسه شبانه روزی سپرده شده است. اما او خیلی زود با مسئولین مدرسه و به خصوص یکی از همکلاسی های خود دچار مشکل می‌شود و با دیدن روح یک پسربچه در چاه آب مدرسه پی به حقیقتی تلخ می‌برد. فیلم ترسناک ستون فقرات شیطان در سال 2001 میلادی روی پرده سینماهای کشور استرالیا رفت.

پرفروش ترین فیلم های ترسناک خارجی (ژانر وحشت)

حلقه

فیلم ترسناک حلقه The Ring ریشه آسیایی دارد و شخصیت های ترسناکی در این فیلم بازی کرده اند که به فرهنگ عمومی مردم راه یافته اند. حتی اگر این فیلم سینمایی اره شما را نترساند هنگام استفاده از نوار‌های وی اچ اس شما را به فکری خوفناک فرو خواهد برد. فیلم ترسناک حلقه داستان یک فیلم نامفهوم وی اچ اس را روایت می‌کند که هر کسی آن را نگاه کند ظرف هفت روز آینده توسط دخترک خوفناک درون فیلم به قتل خواهد رسید.

پرفروش ترین فیلم های ترسناک خارجی (ژانر وحشت)

اره

فیلم سینمایی اره محصول سال 2004 میلادی است که به جرات می توان گفت این فیلم در دسته ترسناک ترین فیلم های جهان قرار می گیرد و در مدت کوتاهی توانست فروش چند میلیون دلاری را کسب کند. فیلم ترسناک اره Saw یکی از فیلم های سینمایی ژانر ترسناک این فهرست است که خیلی زود به یک فرانچایز پرفروش و پرطرفدار تبدیل شد. شخصیت اصلی قاتل فیلم کسی است که همزمان او را دوست داشته و از او خواهید ترسید. وسایل و دام‌های ترسناکی که در این فیلم برای شکنجه و به نوعی امتحان قربانیان به کار گرفته می‌شود به شاخصه‌ی اصلی این فرانچایز تبدیل شده که آن را از دیگر فیلم های ترسناک خارجی متمایز کرده است. داستان فیلم ترسناک اره زندگی دو مرد را روایت می‌کند که ناگهان خود را زنجیر شده و گرفتار می‌یابند و برای رهایی باید یک بازی دردناک، مرگبار و اجباری را بازی کنند که یک فرد ناشناس برای آنها طرح ریزی کرده است. توصیه می کنیم اگر تاکنون این فیلم را ندیده اید حتما نسبت به دیدن آن اقدام کنید.

پرفروش ترین فیلم های ترسناک خارجی (ژانر وحشت)

نزول

فیلم ترسناک نزول The Descent یکی از معدود فیلم های ترسناکی است که تمامی شخصیت های آن را زنان تشکیل می‌دهند. اگر از جا‌های تنگ و تاریک و بسته ترس دارید بهتر است از تماشای این فیلم خودداری کنید، زیرا در هر لحظه شما را تا سر حد جنون خواهد ترساند. داستان فیلم ترسناک نزول گروهی زن غارنورد را روایت می کند که پس از ورود به یک غار زیرزمینی ناشناخته متوجه می شوند موجوداتی قاتل قصد شکار آنها را دارند. نزول فیلم وحشتناکی است که در سال 2005 میلادی ساخته شد و تمام بازیگران آنرا را زنان هالیوود تشکیل داده اند.

پرفروش ترین فیلم های ترسناک خارجی (ژانر وحشت)

درون

فیلم ترسناک درون Inside ترس و وحشت را به بالاترین درجه خود می برد که سناریویی ترسناک از آدم ربایی عجیب و غریب را در برابر چشمان شما بیننده به تصویر خواهد کشید. فیلم سینمایی درون ژانر وحشت دارد و داستان زنی را روایت می‌کند که بعد از مرگ شوهرش برای بدنیا آوردن بچه اش آماده می‌شود، اما ناگهان با ورود زنی مرموز به خانه اش متوجه می‌شود که این زن قصد ربودن بچه به دنیا نیامده او را دارد. دیدن این فیلم به زنان باردار به هیچ عنوان توصیه نمی شود و در آخر باید بگوییم که این اثر سیمایی در لسیت پرفروش ترین فیلم های ترسناک خارجی جهان قرار گرفته است و در سال 2007 میلادی اکران شد.

پرفروش ترین فیلم های ترسناک خارجی (ژانر وحشت)

اره برقی مخملی

فیلم ترسناک اره برقی مخملی Velvet Buzzsaw در سال 2019 میلادی روی پرده سینما رفت اما با اینکه فروش بالایی را داشت نتوانست خیلی ترس و وحشت را برای بیننده به ارمغان بیاورد. داستان فیلم اره برقی مخملی در مورد یک شخصیت به نام جیک جیلنهال است که در نقش یک منتقد هنری بازی کرده است و نقاشی پر رمز و رازی را از یک هنرمند ناشناخته کشف می‌کند که قدرت‌های ماورایی دارد و از هرکسی که قصد دارد از این نقاشی سودی به‌دست بیاورد، انتقام شدید می گیرد.

پرفروش ترین فیلم های ترسناک خارجی (ژانر وحشت)

آماده ای یا نه؟

فیلم ترسناک آماده ای یا نه Ready Or Not محصول سال 2019 میلادی است که داستان این فیلم ترسناک خارجی حول شخصیت ساماندرا ویوینگ می گردد که وی پس از ازدواج با مردی که فکر می‌کرد عشق ابدی او خواهد بود، در شب عروسی اش متوجه می‌شود که خانواده همسرش عادی نیستند. این خانواده ثروتمند که به کسب و کار طراحی و تولید بازی تخته ای مشغول هستند، از او می‌خواهند که با آنها بازی کند. بازی بدین صورت است که عروس باید فرار کند و خانواده همسرش به قصد شکار به دنبالش بروند، اما کمی بعد زن متوجه می‌شود که هیچ چیز شوخی نیست و خانواده شوهرش از اسلحه‌ها و گلوله‌های واقعی استفاده می‌کنند و داستان از همینجا شروع می‌شود. فیلم ترسناک آماده ای یا نه از دیدگاه منتقدان خارجی بسیار خوب ارزیابی شده است و یکی از فیلم های ترسناک پرفروش خارجی بود که طرفداران خاص خود را دارد.

پرفروش ترین فیلم های ترسناک خارجی (ژانر وحشت)

جادوگر

فیلم ترسناک جادوگر The Witch در سال 2016 میلادی تولید و در کل دنیا اکران گردید. فیلم سینمایی جادوگر با ژانر ترسناک توانست نام خود را در میان لیست بهترین فیلم های ترسناک خارجی جهان قرار دهد و داستان این فیلم در نیو انگلند و زمانی که هنوز محاکمه و سوزاندن جادوگران آغاز نشده بود است. فیلم جادوگر داستان یک مرد همراه با خانواده اش را روایت می‌کند که به جرم کفر از یک اجتماع مذهبی در قرن هفدهم میلادی رانده می‌شود. آن‌ها برای خود خانه و مزرعه‌ای به دور از دیگران می‌سازند، اما خیلی زود مشخص می‌شود که جادوگری در جنگل زندگی آن‌ها را تهدید می‌کند و بچه تازه به دنیا آمده آن‌ها را برای مقاصد شیطانی خود دزدیده است.

پرفروش ترین فیلم های ترسناک خارجی (ژانر وحشت)

خاستگاه شیطان

فیلم ترسناک خاستگاه شیطان Origin of Evil محصول آمریکا بوده که در سال 2016 در سینماهای هالیوود اکران شده است و این فیلم ترسناک خارجی، از ادامه فیلم ترسناک ویجا است و از قسمت اول خود عملکرد بسیار بهتری داشت. فیلم خاستگاه شیطان با ژانر ترس و وحشت ساخته شده است و در این فیلم از روشهای نوین و فوق مدرن برای ترساندن تماشاگر استفاده شده است، و با این ایده بیننده را تا مرز فرار خواهد ترساند. فیلم ترسناک خاستگاه شیطان داستان زنی همراه با دو فرزندش را روایت می‌کند که پس از مرگ مرد خانواده و به دلیل یک اشتباه گرفتار روحی می‌شوند که دختر کوچک خانواده را تسخیر کرده است.

پرفروش ترین فیلم های ترسناک خارجی (ژانر وحشت)

پشت نقاب

داستان فیلم ترسناک و شبه مستند پشت نقاب Behind the Mask در دنیایی رخ می‌دهد که قاتلان درنده مانند فردی کروگر واقعیت خارجی دارند. این فیلم ترسناک داستان یک زن جوان را روایت می‌کند که می‌خواهد به قاتل سریالی بزرگ دوران خود تبدیل شود و در این راه یک کارگردان مستند و دو فیلم بردارش او را همراهی می‌کنند. فیلم پر از صحنه‌های مربوط به کشتار بی رحمانه و فیلم برداری به سبک مستند سازی است که علاقمندان به ژانر وحشت نباید از دست بدهند.

پرفروش ترین فیلم های ترسناک خارجی (ژانر وحشت)

پاکسازی

فیلم ترسناک پاکسازی The Purge یکی از بهترین اثار سینمایی ترسناک است که داستان یک دوران دیکتاتوری در سال 2017 را به تصویر کشیده است و در آن تنها در یک روز و ۱۲ ساعت از سال هر گونه قتل، جنایت و کشتاری قانونی است و در این مدت هیچ گونه خدماتی اعم از پلیسی، آتشنشانی و دیگر خدمات دولتی در دسترس نخواهد بود. اتان هاک و لنا هیدی دو تن از معروف ترین بازیگران سینمای هالیوود در فیلم پاکسازی ایفای نقش کرده اند و اگر بیننده به دنبال یک تجربه متفاوت از تماشای فیلم های ترسناک خارجی باشد؛ توصیه ما فیلم سینمایی پاکسازی محصول 2013 میلادی است.

پرفروش ترین فیلم های ترسناک خارجی (ژانر وحشت)

انتقام

انتقام Revenge نام فیلم ترسناک خارجی است که در سال 2018 برای اکران آماده شد و این فیلم در مورد انتقام و تجاوز است که کمتر فیلم ترسناکی را می توان پیدا کرد که موضوع شان انتقام باشد. ساختن فیلم های سینمایی در ژانر وحشتناک بسیار سخت و مشکل است و از آن مهمتر کارگردان نمی تواند از هر داستانی برای ترسناک شدم فیلم خود استفاده کند. فیلم ترسناک انتقام در کشور فرانسه ساخته شده است و شاید باورکردنی نباشد، اما این فیلم توسط یک زن نوشته و کارگردانی شده که در ژانر وحشت بسیار نادر است، اما همچنان در آن می‌توان هوشمندی، خشونت و انرژی یک فیلم ترسناک که را دید.

پرفروش ترین فیلم های ترسناک خارجی (ژانر وحشت)

یک مکان ساکت

کی فکر می‌کرد آن جیم هالپرت ساده و آرام سریال اداره روزی یکی از تحسین شده‌ترین و ترسناک ترین فیلم های خارجی چند سال اخیر را کارگردانی کند؟ در سومین تجربه کارگردانی‌اش، جان کرازینسکی- و البته به عنوان نویسنده و بازیگر- از سکوت که همواره نقش مهمی در فیلم های ترسناک داشته است به هوشمندانه‌ترین و خلاقانه‌ترین شکل ممکن استفاده می‌کند. او، امیلی بلانت و سه فرزندشان در یک دنیای متعلق به آینده نزدیک زندگی می‌کنند، دنیایی که در کنترل مخلوقاتی نابینا، اما ترسناک است که از قدرت بالای شنوایی خود برای شناسایی شکار‌های خود استفاده می‌کنند. بدین ترتیب معدود انسان‌هایی که باقی مانده‌اند باید تا جایی که می‌توانند بیصدا زندگی کنند وگرنه مرگی سریع، اما دردناک در انتظار آنان خواهد بود. نتیجه این ماجرا یک تریلر ترسناک است که قدم‌ها در آن با وحشت برداشته شده و حتی میخ‌های زنگ زده نیز می‌توانند به یک وحشت بی‌پایان دامن بزنند.

پرفروش ترین فیلم های ترسناک خارجی (ژانر وحشت)

مندی

فیلم ترسناک مندی Mandy بخاطر فضا و تصویرسازی ترسناکی که دارد مورد توجه بینندگان قرار گرفته است و این فضا در فیلم یک تجربه ترسناک غیرقابل توصیف را برای مخاطب ایجاد می‌کند. در مرکز این فیلم آزمایشی شجاعانه از پانوس کوسماتوس، بازی فوق‌العاده‌ای از نیکلاس کیج قرار دارد که بعد از سال‌ها یک بازی قابل درک و احساسی را از او به نمایش می‌گذارد. شاید تماشای این فیلم ترسناک خارجی پرفروش تا پایان کمی دشوار باشد، اما شعرگویی بصری و ستاره از قفس آزاد شده آن هیچگاه شما را ناامید نخواهد ساخت.

پرفروش ترین فیلم های ترسناک خارجی (ژانر وحشت)

فعالیت فراطبیعی

فیلم ترسناک فعالیت فراطبیعی Paranormal Activity در سال 2007 میلادی اکران شده است و از دیدگاه منتقدان فیلم های ترسناک، فیلم فعالیت فرطبیعی را باید شاهکاری از لحاظ داستانی و موفقیت در گیشه سینماها دانست. فیلم مندی در ژانر ترسناک ساخته شده است و تماشاگران را بر صندلی هایشان میخکوب کرد با بودجه باورنکردنی پانزده هزار دلار ساخته شده و یک اثر هنری بی نظیر در ژانر وحشت لقب گرفت. بعد‌ها از روی داستان فیلم ترسناک فعالیت فراطبیعی، نمونه های مشابهی ساخته شد که شباهتی به فیلم خارجی فعالیت فراطبیعی نداشتند، اما این موضوع باعث نشد که خاطره ترسناک این فیلم از ذهن تماشاگران پاک شود. داستان فیلم فعالیت فراطبیعی زندگی زوج جوانی را روایت می‌کند که با ورود به یک خانه جدید متوجه می‌شوند شبانه که آنها در خوابند نیرو‌هایی اهریمنی در خانه به فعالیت درآمده و آن‌ها را تسخیر می‌کنند.

پرفروش ترین فیلم های ترسناک خارجی (ژانر وحشت)

هالووین

بعد از سال‌های دنباله‌ها و راه‌اندازی مجدد‌های بی‌فروغ، دیوید گوردون گرین این نماد سینمای وحشت را به ریشه‌های خود و به درون دنیای آینده برد. نتیجه فیلمی به دنبال داستان فیلم اصلی بود که تمام دیگر فیلم‌های ساخته شده پس از فیلم اورجینال را نادیده گرفته و با دقتی مثال‌زدنی بر روی دو ایده متمرکز می‌شود: مفهوم مایکل مایرز به عنوان نیروی اصلی شیطان و تم استرس پس از وقوع حادثه که با بازی فوق‌العاده قدرتمند جیمی لی کرتیس در نقش شخصیت برای همیشه آسیب‌دیده لوری استرود به تصویر کشیده می‌شود. جدیدترین فیلم ترسناک خارجی هالووین Halloween نام دارد که عمیقا با فضای کنونی جهان نیز مرتبط بوده و برای همین ترس بیشتری را به مخاطب می دهد.

پرفروش ترین فیلم های ترسناک خارجی (ژانر وحشت)

در شب می آید

فیلم ترسناک در شب می آید به قدری ترس و وحشت را در دل بیننده می اندازد که در سال 2017 بسیاری از سینماهای دنیا که این فیلم ترسناک را اکران می کردند شاهد خالی شدن صندلی ها در نخستین دقایق شروع فیلم بودند. به خاطر ترسناک بودن بیش از حد و تاریکی بی محابا باعث شد تا فیلم در شب می‌آید It Comes at Night جزء پرفروش ترین فیلم های ترسناک خارجی جهان بشمار برود. کارگردان فیلم در شب می آید توجهی به چرا‌ها و چگونه‌های فضای پسا آخرالزمانی داستان خود ندارد و تنها از ترس‌های معمولی برای ترساندن مخاط استفاده می‌کند.

پرفروش ترین فیلم های ترسناک خارجی (ژانر وحشت)

او تعقیب می‌کند

تماشای فیلم ترسناک او تعقیب می‌کند It Follows حتی روز‌ها پس از پایان تماشای آن نیز شما را رها نخواهد کرد. داستان فیلم او تعقیب می‌کند که در ژانر وحشت ساخته شده است اوج درماندگی و ناامیدی یک انسان در مواجهه با خطر مرگ را به شما نشان خواهد داد و باعث خواهد شد که دیگر به راحتی به کسی اعتماد نکنید. فیلم ترسناک او تعقیب می‌کند داستان دختر دانشجویی را روایت می‌کند که پس از رابطه برقرار کردن با یک پسر جوان توسط او دزدیده شده و مشخص می‌گردد که نیرویی ترسناک در تعقیب این دو است.

پرفروش ترین فیلم های ترسناک خارجی (ژانر وحشت)

آدم درست را راه بده

فیلم ترسناک آدم درست را راه بده Let The Right One In یکی از پرفروش ترین فیلم های ترسناک خارجی محصول سال 2008 کشور سوئد است که از لحاظ اسم و محتوا شباهات زیادی با فیلمی با همین عنوان ساخته تایلر پری دارد، اما وحشت، ترس و شقاوت را به مرحله‌ای تازه وارد می‌کند. داستان فیلم به شدت پیچیده و صحنه پردازی و فیلم برداری نیز بسیار بی نقص بوده است. فیلم ترسناک آدم درست را راه بده داستان خون آشامی را روایت می‌کند که در آن پسربچه‌ای که پدر و مادرش از هم جدا شده اند در مدرسه مورد آزار همکلاسی هایش قرار می‌گیرد و آشنایی او با یک دختر خون آشام شرایط را برای وی تغییر می‌دهد.

پرفروش ترین فیلم های ترسناک خارجی (ژانر وحشت)

مسافرخانه

فیلم ترسناک مسافرخانه Hostel به کارگردانی الی راث از همان ابتدا بیننده را چنان درگیر رعب و وحشت می کند که قید سفر کردن به کشور‌های اروپای شرقی را برای همیشه خواهد زد. این فیلم یکی از ترسناک ترین و مشمئز کننده ترین فیلم های ترسناک خارجی جهان است و با اینکه در حدود 15 سال از زمان اکران آن می گذرد هنوز هم در علاقه مندان و تماشاگران خاص خود را دارد و الی راث کارگردان با ساخت این فیلم سینمایی و با توجه به صحنه‌های بسیار خشن و پر از شکنجه و دردش گیشه فروش بلیط سینماهای جهان را شوکه کرد. داستان فیلم ترسناک مسافرخانه، زندگی دو دوست دانشجو را روایت می‌کند که به سفر دور اروپا می‌روند، اما ناگهان خود را در دام گروهی می‌یابند که افراد ربوده شده را برای تفریح شکنجه داده و به بدترین شکل ممکن به قتل می‌ رسانند.

 


حتما بخوانید: بهترین فیلم های ترسناک جهان بدون سانسور در سال 2019


 

پرفروش ترین فیلم های ترسناک خارجی (ژانر وحشت)

بابادوک

فیلم بابادوک The Babadook یک فیلم ترسناک پرفروش استرالیایی است که هم می‌توان آن را فیلمی ترسناک و هم یک درام قابل قبول دانست. این فیلم شما را به یاد ترس‌های دوران کودکی و هیولا‌هایی که پشت پرده یا زیر تخت شما کمین کرده بودند می‌اندازد. فیلم ترسناک بابادوک در سال 2014 میلادی اکران شده است و داستان زنی را روایت می‌کند که پس از مرگ شوهرش در یک تصادف رانندگی باید از پسر شش ساله اش که دارای رفتار‌های عجیب و خشنی است و با ساختن سلاح قصد کشتن این و آن را دارد مراقبت کند.

پرفروش ترین فیلم های ترسناک خارجی (ژانر وحشت)

توطئه آمیز

فیلم ترسناک توطئه آمیز Insidious یکی از پرفروش ترین فیلم های ترسناک تاریخ سینما شد که جیمز وان دنیای کودکان و ژانر وحشت را به خوبی در هم آمیخته و فیلم ترسناک خارجی قابل اتکا و نمونه در ژانر وحشت ساخته است. داستان فیلم در عین ترسناک بودن چنان پیچیده و درگیر کننده است که شما را با خود همراه می‌سازد. توطئه آمیز نام پرفروش ترین فیلم ترسناک جهان است که در سال 2010 ساخته شد و داستان یک خانواده را روایت می‌کند که وارد یک خانه جدید می‌شوند، اما پس از مدتی پسر نوجوان خانواده صدا‌هایی را می‌شنود که او را به کنجکاوی وا می‌دارد، اما در نهایت در اثر یک اتفاق به کما می‌رود و این موضوع باعث رخ دادن اتفاقاتی وحشتناک و ترسناک در خانه می شود.

پرفروش ترین فیلم های ترسناک خارجی (ژانر وحشت)

احضار روح

فیلم احضار روح The Conjuring در ژانر فیلم های وحشتناک قرار دارد و یک فیلم ترسناک بسیار دیدنی در بهترین شکل ممکن است که داستان فیلم ترسناک احضار روح در دهه 70 و در یک خانه روستایی رخ می‌دهد و از آغاز تا پایان بیننده را در تعلیقی بی پایان فرو می‌برد که بازیگران فیلم نقش مهم و اصلی را در ایجاد آن دارند. فیلم داستان یک خانواده با پنج دختر را روایت می‌کند که به یک خانه روستایی نقل مکان می‌کنند، اما خیلی زود مشخص می‌شود که نیرو‌هایی اهریمنی و فراطبیعی در خانه حضور دارند و مادر خانواده از دو کارشناس درخواست کمک می‌کند.

پرفروش ترین فیلم های ترسناک خارجی (ژانر وحشت)

28 روز بعد

وصیه می شود حتما نسبت از تماشای فیلم ترسناک 28 روز بعد غافل نشوید که با دیدن این فیلم در ژانر وحشت، دیگر هیچ فیلم ترسناکی برایتان رعب آور نخواهد بود.  فیلم 28 روز بعد در دنیای زامبی ها رخ داده و به شدت شما را نسبت به این سبک از فیلم های سینمایی ترسناک خارجی علاقمند خواهد کرد. ترسی که شخصیت های فیلم ترسناک 28 روز بعد در هنگام محاصره شدن توسط زامبی ها که تعدادشان بیشتر بوده و به سرعت حرکت می‌کنند شما را نیز وحشت زده خواهد کرد. داستان فیلم 28 روز بعد گروهی کوچک از انسان ها را در بریتانیا روایت می‌کند که پس از شیوع یک ویروس مرگبار که افراد را به زامبی هایی بیرحم مبدل می‌کند سعی دارند زندگی شان را نجات دهند.

پرفروش ترین فیلم های ترسناک خارجی (ژانر وحشت)

کلبه ای در جنگل

فیلم ترسناک کلبه ای در جنگل در سال 2011 روی پرده سینما رفت و این فیلم جرقه به شهرت رسیدن کریس همسوورث بازیگر زده شد. فیلم کلبه ای در جنگل Cabin in the Woods فیلمی هوشمندانه و همزمان ترسناک است که کمتر همتایی در ژانر وحشت برای آن وجود دارد و به کسانی که به ژانر ترسناک علاقه دارند تماشای آن را توصیه می‌کنیم. تماشای این فیلم علاوه بر این که شما را می‌ترساند بلکه برای شما مفرح و لذت بخش نیز خواهد بود. داستان فیلم خارجی کلبه ای در جنگل ماجرای گروهی دانشجو را روایت می‌کند که برای تعطیلات به یک کلبه قدیمی در جنگلی دوردست رفته و در آن جا یک به یک قربانی یک زامبی و دو فردی که اتفاقات خانه را کنترل می‌کنند می شوند.

 

اسامی پرفروش ترین فیلم های ترسناک خارجی جهان در ژانر وحشت و ترس را در این نوشتار برای شما تماشاگران فیلم های ترسناک خارجی بیان کردیم که امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب