بهترین فیلم های عاشقانه جهان بدون سانسور در سال 2019 Romance film

بهترین فیلم های عاشقانه جهان بدون سانسور در سال 2019 Romance film

بهترین فیلم های عاشقانه جهان بدون سانسور در سال 2019

فیلم های عاشقانه خارجی همیشه طرفداران زیادی داشته و دارند و به همین جهت سایت سماتک در این مطلب بهترین فیلم های عاشقانه سال 2019 را به شما معرفی خواهد کرد اگر می خواهید یک فیلم عاشقانه و رمانتیک را در کنار همسرتان تماشا کنید ما در اینجا شما را کمک خواهیم کرد. در سینما سهم بزرگی از فیلم‌هایی که در ژانر‌های مختلف تولید می‌شود، به فیلم های عاشقانه یا رمانتیک تعلق دارد. ژانر عاشقانه به یکی از ابتدایی‌ترین و مهم‌ترین چیز‌هایی که در رابطه با انسان وجود دارد، یعنی عشق می‌پردازد؛ مفهومی که در هر برهه زمانی معنای خاصی دارد. برای بسیاری از بینندگان فیلم های عاشقانه بدون سانسور به روز بودن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. ممکن است هر کسی از فیلم های رمانتیک خوشش نیاید، اما اگر عشق و دلدادگی را ستایش می‌کنید یا اینکه هرازگاهی به‌دنبال این هستید که ساعتی از دنیای اطراف فاصله بگیرید دیدن فیلم های عاشقانه محصول 2019 انتخاب خوبی است. شاید برخی از این فیلم‌ها نظر منتقدان را جلب نکرده باشند، اما بی‌تردید هنگام تماشای‌شان اشک‌تان سرازیر یا دست‌کم چشمان‌تان تر می‌شود. در این مقاله شما را با بهترین فیلم های عاشقانه جهان در سال 2019 آشنا خواهیم کرد.

 

I Feel Pretty (من احساس زیبایی می کنم)

فیلم کمدی آمریکایی عاشقانه است که ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ عرضه شد برای سال 2019 پخش می شود. امی شومر و میشائیل ویلیامز و امیلی راتابکوفسکی از بازیگران آن هستند. این فیلم عاشقانه نقدهای متنوعی از جانب منتقدین دریافت کرد که آنرا نامتعهد به لحن داستان توصیف کرده‌اند. داستان این فیلم عاشقانه بدون سانسور درباره زنی معمولی است که دچار احساس ناامنی و کمبود اعتماد به نفس می‌شود. یک روز معمولی از خواب بیدار می‌شود در حالی که در وجودش اعتماد به نفس زیادی احساس می‌کند. با این که ظاهرش تغییری نکرده حس می‌کند که زیباترین زن دنیاست و می‌خواهد بدون ترس و شاد زندگی کند.

 

پنج تای برتر

فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کریس راک درباره یک روز از زندگی یک سلبریتی، آندره آلن (کریس راک)، که می‌خواهد جدی گرفته شود و زمانی که یکی از گزارشگران نیویورک‌تایمز (روزاریو داوسون) با او مصاحبه می‌کند مجبور می‌شود درباره حرفه‌اش به‌عنوان کمدین صحبت کند. در این فیلم راک و داوسون زوج موفقی هستند که در کنار سایرین، کوین هارت، تریسی مورگان، سدریک و لزلی جونز، نقش‌آفرینی می‌کنند. راک برخی از نکات این فیلم عاشقانه را از جولی دل پی، که در گذشته با او همکاری داشت، گرفته است.

 

To All the Boys I’ve Loved Before (تقدیم به همه پسرانی که عاشقشان بودم)

فیلم سینمایی تقدیم به همه پسرانی که عاشقشان بودم، نوشته شده بر اساس رمانی به همین نام به کارگردانی سوزان جانسون و هنرنمایی بازیگرانی چون لانا کاندر، جنا پریش، نوحا سنتینو، ایزرائیل بروسارد، جان کوربت در سال 2019 به وسیله شرکت نت‌فلیکس اکران و منتشر شد. این فیلم نظر مثبت منتقدین را به خود جلب کرد. داستان فیلم درباره دختری به نام لاراجین، یک دختر آسیایی – آمریکایی گوشه گیر است که عاشق دوست پسر خواهر بزرگتر خود می‌شود. اما حس وفاداری به خواهرش وی از از بیان احساس خود باز می‌دارد.

 

فیلم سینمایی دو عاشق

عشق همیشه تأثیرگذار است بخصوص اگر خواکین فینیکس هم در آن حضور داشته باشد. جیمز گری کارگردانی و نویسندگی آن را بر عهده داشت و البته از داستان کوتاه “شب‌های سفید” فئودور داستایفسکی الهام گرفته و آن را به یک فیلم موفق تبدیل نموده است. ونسا شاو، گوینت پالترو و ژاک فنیکس در یک مثلث عشقی قرار دارند. این فیلم با صحنه خودکشی آغاز شده و صحنه‌های بعدی نیز از آن شادتر نیستند، اما کارگردانی گری آن‌قدر موفق است که این داستان را به یک داستان متفاوت تبدیل می‌کند.

 

A star is born (ستاره‌ای متولد شده است)

یک فیلم آمریکایی موزیکال، رمانتیک و با کارگردانی و بازی ستاره معروف هالیوود، بردلی کوپر و همچنین هنرنمایی لیدی گاگا، سام الیوت و اندرو دایس کلی یکی از موفق‌ترین فیلم‌ها، یا شاید موفق‌ترین فیلم عاشقانه 2019 بود؛ پخش آهنگی از لیدی گاگا که تا کنون منتشر نشده بود باعث موفقیت بیشتر این فیلم شد. جکسون (بردلی کوپر) خواننده مشهوری است که از مشکل اعتیاد به الکل و مواد مخدر رنج می‌برد.

بهترین فیلم های عاشقانه جهان بدون سانسور در سال 2019 Romance film

او در یک کافه با خواننده گمنامی به نام آلی (لیدی گاگا) آشنا می‌شود و او را تشویق می‌کند که به عنوان ترانه ساز و خواننده همراه با او همراهی کند. آلی ابتدا از این کار سرباز می‌زند، ولی به مرور تشویق می‌شود و در مدتی کوتاه به خواننده‌ای بسیار معروف بدل می‌شود. آلی و جکسون عاشق همدیگر می‌شود و در مراسمی بسیار ساده ازدواج می‌کنند، اما مشکل اعتیاد جکسون وارد مرحله تازه‌ای می‌شود…

 

فیلم وفادارانه با موضوع عاشقانه

این فیلم عاشقانه 2019 از چند لحاظ یک فیلم برتر است: بهترین اقتباس از رمان نیک هورنبی (درباره یک پسر)، بهترین فیلم استفان فیرز و بهترین اجرای جان کیوساک. وفادارانه داستان عاشقانه یک مرد و هنرمند موردعلاقه‌اش است. همچنین می‌توان آن را داستان مردی دانست که در گذشته گیر کرده و هنوز هم عاشق زنان ترانه نویس است. حتی امروز هم می‌توانید از دیدن این فیلم لذت ببرید و مطمئن باشید تأثیرگذاری ۱۷ سال پیش خود را حفظ کرده است.

 

Midight Sun (خورشید نیمه شب)

فیلم سینمایی خورشید نیمه شب با موضوع عاشقانه برای سال 2019 ساخته شده است، یک فیلم درام رمانتیک به کارگردانی اسکات اسپیر و هنرنمایی بلا درون، پاتریک شوارتزنگر (فرزند آرنولد شوارتزنگر) و راب ریگل است. داستان فیلم درباره دختری است که در یک جای تاریکی زندگی می‌کند چرا که آفتاب برایش مضر است.

 

فیلم عاشقانه روح (Ghost)

روح یکی از بهترین فیلم های عاشقانه جهان بدون سانسور، داستان مرد جوانی است که می‌میرد، ولی روحش در این دنیا باقی می‌ماند تا عشق زندگی‌اش را از خطری مهلک نجات دهد؛ در این راه فالگیری نگون‌بخت که از قضا توانایی ارتباط با ارواح را دارد، به او کمک می‌کند. احتمالا بعد از تماشای این فیلم به‌شدت دوست داشته باشید سفالگری یاد بگیرید!

 

Crazy Rich Asians (آسیایی های ثروتمند)

آسیایی های ثروتمند، یک فیلم آمریکایی در ژانر عاشقانه و کمدی و درام بر اساس رمانی به همین نام اثر کوین کوان است. این فیلم به کارگردانی جان ام چو و هنر نمایی، هنری گولدینگ، جما چان، آوکافینا، کریس آکینو، لیزا لو، نیکو سانتوس، کن جیونگ و میشل یئو تولید شده است. این فیلم یکی از بهترین فیلم های عاشقانه سال 2019 است و در ۲۵ سال گذشته اولین فیلمی است که تمام بازیگرانش آسیایی هستند. داستان این فیلم درباره زنی آمریکایی آسیایی تبار است که برای دیدن خانواده نامزد خود به آسیا سفر می‌کند و متوجه می‌شود خانواده نامزدش یکی از خانواده های بسیار ثروتمند سنگاپور هستند.

 

لاوینگ

نویسنده و کارگردان این فیلم جف نیکولز در زمان اکران آن در جشنواره کن معتقد بود که این فیلم آن‌چنان‌که باید با اقبال مواجه نشده است. این فیلم بر اساس داستان واقعی زندگی زوجی به نام‌های ریچارد و میلدرد لاوینگ ساخته شده که در سال ۱۹۶۷ به جرم ازدواج با یکدیگر از ویرجینیا تبعید شدند. در این فیلم جوئل اجرتون، بازیگر استرالیایی در نقش ریچارد و بازیگر دورگه ایرلندی روث نگا در نقش میلدرد ظاهر شده‌اند. فیلم‌ساز این فیلم تلاش کرد تا داستان این فیلم را بدون هرگونه اغراق به نمایش بگذارد، چیزی که در هالیوود به‌ندرت اتفاق می‌افتد. این فیلم داستان زوجی است که از لحاظ قانونی نمی‌توانند در کنار هم بمانند و هنرمندان فیلم هم این رنج و فراق را به‌خوبی نشان می‌دهند.

 

love ,simon ( با عشق، سیمون)

این فیلم رومانتیک به کارگردانی گرگ برلانتی و هنرنمایی نیک رابینسون، کاترین لانگفورد و الکساندرا شیپ که اقتباس شده از رومانی به نام “سایمون در برابر مرام نامه هوموساپین ها” اثر بکی آلبرتلی است. این فیلم یکی از بهترین فیلم های عاشقانه بدون سانسور در سال 2019 است. داستان فیلم درباره پسری دبیرستانی به نام سایمون اسپِیر (نیک رابینسون) است که همجنس‌گراست و این موضوع را از بقیه پنهان کرده است.

 

زندگی ادل

این فیلم روایتگر عشق میان دو زن همجنسگرا است، دختر جوانی به نام ادل (با بازی ادل اگزارکوپولوس) که اگرچه در ظاهر از نظر جنسی به مردان تمایل دارد، اما پس از آشنایی با دختری به نام اما (با بازی لئا سدو) به او دل می‌بازد. بنابر تصمیم اعضای هیئت‌داوران، نخل طلا علاوه بر کارگردان، استثنائاً به دو هنرپیشه زن این فیلم، یعنی ادل اگزارکوپولوس و لئا سیدو نیز اهدا شد. فیلم‌برداری این فیلم ۸۰۰ ساعت طول کشید و محصول نهایی آن یک فیلم ۱۷۹ دقیقه‌ای است. بسیاری این فیلم موفق از عبدللطیف کشیش را یک فیلم بحث‌برانگیز می‌دانستند بااین‌حال بسیار موفق از آب درآمد.

 

کامیل

شاید بتوان گفت که فیلم «کامیل» (Camille) سنگین ترین و تاثیرگذارترین فیلم عاشقانه 2019 این فهرست است. در فیلم «کامیل» شاهد فداکاری هایی هستیم که ممکن است در هر رابطه ای وجود نداشته باشد. چگونه می شود که کسی برای دست یافتن به کسی که خود را عاشق او می داند دست به هر کاری زده و از همه چیز خود می گذرد؟ چگونه می شود که برخی افراد عاشق در نهایت تصمیم می گیرند با معشوقشان نباشند زیرا این موضوع آینده آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد؟ عشق همیشه در مورد کسی که می خواهید داشته باشید نیست، عشق گاهی باعث می شود کسی را نخواهید.

بهترین فیلم های عاشقانه جهان بدون سانسور در سال 2019 Romance film

این گونه داستانی- نبرد بین جایگاه های اجتماعی متفاوت و امتناع از بودن با شخصی هم تراز به خاطر پیوستن به شخصی با جایگاه اجتماعی پایین تر، بارها و بارها در سینما به تصویر کشیده شده است که بارزترین مورد آن را می توان در فیلم «تایتانیک» مشاهده کرد اما هیچ فیلمی به اندازه «کامیل» نتوانسته این موضوع را به زیبایی و تاثیرگذاری بی مثالی به نمایش بگذارد. تماشای این فیلم می تواند برایتان سخت باشد و حالتان را بد کند اما بدون شک باعث خواهد شد که احساس خوشبختی کنید زیرا مجبور نیستید مانند شخصیت های داستان از همه چیز خود بگذرید.

 

If Beale Street Could Talk (اگر خیابان بیل می توانست حرف بزند)

یک فیلم رومانتیک به نویسندگی و کارگردانی بری جینکز با اقتباس از رمانی به همین نام با هنرنمایی رجینا کینک، اد اسکرین و امیلی ریوس است. این فیلم عاشقانه، در مورد زنی است که می‌خواهد قبل از تولد فرزندش بی گناهی شوهرش را اثبات کند.

 

Blame (سرزنش)

یک فیلم دراماتیک و روانشناختی نوجوانان به کارگردانی کووین شفرد و هنرنمایی نادیا الکساندر و تیت دنوان و کریستوفر مسینا است. این فیلم چندین بار نامزد جایزه‌های مختلف شده است. داستان این فیلم در رابطه با معلمی است که با دانش آموز خود وارد رابطه می‌شود.

 

فیلم عاشقانه آتالانت

اگر بخواهیم فیلمی را نام ببریم که اولین بار عاشق شدن و ازدواج پرفراز و نشیب را در سینما به تصویر کشید بدون شک باید از شاهکار ژان ویگو نام ببریم که در کمال ناباوری مدت کوتاهی پس از انتشار فیلم خود و در سن ۲۹ سالگی درگذشت. در حالی که بخش قابل توجهی از فیلم عاشقانه «آتالانت» (L’Atalante) در داخل یک قایق با نام «آتالانت» می گذرد این فیلم دشواری های روزهای اول ازدواج را به تصویر می کشد. رابطه مرد و زن داستان از همان ابتدا و به طور مداوم به خاطر تصمیمات دیگران تحت تاثیر قرار می گیرد.

بهترین فیلم های عاشقانه جهان بدون سانسور در سال 2019 Romance film

بدین ترتیب در شرایطی که بحران و تنش زندگی این دو را تهدید می کند، هر یک از آنها از کارهای گذشته خود پشیمان می شوند. در مدت زمانی کوتاه فراز و فرودهای ازدواج را شاهد خواهید بود و براحتی خود را جای شخصیت های فیلم قرار خواهید داد.

 

عشق و بسکتبال

در سینمای هالیوود امروز کارگردانان مطرح زن بسیاری وجود دارد که یکی از آن‌ها جینا پرینس-بایدوود، کارگردان و نویسنده مطرح است که تاکنون فیلم‌های کوتاه و بلند و سریال‌های تلویزیونی را کارگردانی نموده و جوایز متعددی کسب نموده است. این فیلم ورزشی داستان عمر اپس و سانا لاتان، دو بازیکن بسکتبال رقیب را نشان می‌دهد که از دوران کودکی عاشق هم بوده‌اند. این فیلم عاشقانه بدون سانسور فروش بالایی داشت و برای این کارگردان جوایزی را به همراه آورد. همچنین نام او را به‌عنوان یک کارگردان مطرح بر سر زبان‌ها انداخت.

بهترین فیلم های عاشقانه جهان بدون سانسور در سال 2019 Romance film

Sierra Burgess Is a Loser (سیرا برجس یک بازنده است)

فیلم “سیرا برجس یک بازنده است Sierra Burgess Is A Loser” یک فیلم کمدی عاشقانه درام رمانتیک و ماجرایی نوجوانانه‌ی آمریکایی محصول سال 2019 به کارگردانی یان ساموئلس و نوشته شده توسط لیندزی بیر است. ستارگانی چون شانون پرسر، کریستین فراسث، آر جی سایلر، نو سنینیو، لورتا دواین، جورجیا ویگم و آلیس لی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. داستان درباره یک اشتباه هویتی است که باعث می‎شود محبوب‎ترین شاگرد مدرسه و بزرگترین بازنده‎ی مدرسه برای رسیدن به اهدافشان به یکدیگر کمک کنند.

 

فروشگاه کنار خیابان

شاید مخاطبان سینمای مدرن با فیلم عاشقانه کمدی «ایمیل داری» (You’ve Got Mail) با بازی تام هنکس و مگ رایان آشنا باشند، جایی که دو دوست اینترنتی عاشق یکدیگر می شوند اما در برخوردهای شخصی و رو در روی خود از یکدیگر بیزارند. چه این فیلم را دیده و چه ندیده باشید به شما توصیه می کنیم که فیلم عاشقانه کلاسیک «فروشگاه کنار خیابان» (The Shop Around the Corner) اثر ارنست لیوبیچ که فیلم مذکور از روی آن ساخته شده را حتما ببینید. دو کارمند (جیمز استوارت و مارگارت سولاوان) از یکدیگر متنفرند اما نمی دانند که آن ها به صورت ناشناس برای یکدیگر نامه های عاشقانه می فرستند.

بهترین فیلم های عاشقانه جهان بدون سانسور در سال 2019 Romance film

این فیلم عاشقانه محصول 2019 و تاثیرگذار بار زمانی دوران جنگ جهانی اول و شرایطی که آن دوران حاکم بود را در خود دارد. از این رو تنش هایی که در فیلم به آن ها پرداخته می شود؛ از جمله تبعیض های جنسیتی در محل کار که در آن زمان وجود داشت، از موضوعات اصلی فیلم به شمار می رود. با این وجود، تصویر بی نظیر و جذابی که فیلم «مغازه کنار خیابان» از عشق و نفرت ارایه می دهد حتی در روزگار کنونی نیز بسیار سرگرم کننده و مفرح است زیرا داستان با زیبایی و جذابیت خاصی به تصویر کشیده می شود. برای درک داستانی از ترکیب عشق و نفرت تنها و تنها این فیلم می تواند بهترین تجربه ادراکی برای شما باشد.

 

Nobody’s Fool (هیچکس احمق نیست)

فیلمی در ژانر کمدی، درام و عاشقانه رمانتیک به نویسندگی و کارگردانی تایلر پری است با بازی تیفانی هدیش، کورتنی هنگلر و میسی پایل است. این فیلم در مورد زنی است که تازه از زندان آزاد شده و زمانی که پیش خواهرش می‌رود متوجه می‌شود که او به صورت اینترنتی با مردی در ارتباط است که یک دروگوغ است.

 

فیلم عاشقانه سابرینا

جای تعجب ندارد که در این فهرست دیر یا زود باید به یکی از فیلم های بیلی وایلدر می رسیدیم. شاید عاشقانه ترین فیلم او «سابرینا» (Sabrina) باشد: داستان مشهور سابرینا، دختر راننده یک خانواده بسیار ثروتمند. در ابتدای فیلم می بینیم که سابرینا به دلیل ناملایمات زندگی خود؛ از جمله نادیده گرفته شدن توسط یکی از پسران خانواده صاحب کار پدرش، قصد خودکشی دارد اما در نهایت توسط دیگر پسر خانواده از مرگ نجات پیدا می کند.

بعد از رفتن او به پاریس و بازگشت، دو برادری که یکی هیچگاه تاکنون به سابرینا اهمیتی نداده و دیگری همیشه به او توجه می کرده برای بدست آوردن دختر زیبای داستان با هم رقابت می کنند. علیرغم اتفاقات تاریک و ناراحت کننده ابتدای فیلم، باقی ماجراها سرگرم کننده ، عاشقانه و خوشبینانه است. فیلم عاشقانه «سابرینا» انواع مختلفی از عشق را به نمایش می گذارد و در نهایت بر عشق واقعی تاکید دارد.

 

فیلم عاشقانه وال-ای

انیمیشن عاشقانه «وال- ای» (WALL-E) از سبک داستان پردازی رمانتیک فیلم های صامت الهام می گیرد و در نتیجه، ارتباط عمدتاً بی صدای بین دو ربات به یکی از تاثیرگذارترین فیلم های عاشقانه قرن حاضر تبدیل می شود. نبود دیالوگ و سخن گفتن (به جز کلماتی ساده و اندک) در این فیلم عاشقانه به تماشاگر امکان می دهد که در مورد اتفاقاتی که در هر سکانس رخ می دهد بیشتر تعمق کند. همچنین از آنجایی که دو ربات در دنیا و حالتی متفاوت به سر می برند و می خواهند به هر ترتیبی دیدگاه و تفکر خود را بیان کنند، تماشای فیلم مذکور می تواند شما را به یاد تجربیات عاشقانه مشابهی بیندازد.

بهترین فیلم های عاشقانه جهان بدون سانسور در سال 2019 Romance film

ربات EVE بسیار توانمند است و می خواهد از دانش خود برای مراقبت از ربات دیگر استفاده کند. ربات WALL-E نیز در طرف دیگر، بسیار محترم و باادب بوده و سعی در کمک دارد به نحوی که حتی اشتباهات او نیز با هدفی خیر انجام می شوند. پیام های بسیاری می توان از این انیمیشن شاهکار استودیو پیکسار دریافت کرد به خصوص زمانی که برخی زوجین یا کسانی که تازه عاشق شده اند خود را جای این ربات های دوست داشتنی قرار می دهند.

 

گمشده در ترجمه 2019

فیلم عاشقانه «گمشده در ترجمه» (Lost in Translation) از جهات و به دلایل مختلف یک فیلم بی نقص و جذاب به شمار می آید، اما تمرکز اصلی در اینجا بر روی رابطه بین یک بازیگر مشهور اما خسته و یک دختر جوان تازه فارغ التحصیل شده است. این فیلم شاید در مورد اولین مراحل عاشق شدن باشد اما این داستان از دریچه نگاه کسانی است که قبلاً نیز عاشق شده اند.در این فیلم خبری از خیانت و رسوایی نیست و دو طرف رابطه عاشقانه فیلم هیچگاه دست به خیانت یا تلاش برای انتقام از همسران خود نمی زنند.

بجای چنین کاری، روح خسته و گمشده آن ها احساس نزدیکی زیادی به هم می کنند: دختر جوانی که با واقعیات تلخ دنیای واقعی روبرو می شود و مرد میانسالی که از روبرو شدن با این دنیای واقعی ناخوشایند خسته شده است. این دو با هم با دنیایی جدید روبرو می شوند که موج فرهنگی موجود در خیابان های ژاپن است. فیلم عاشقانه «گمشده در ترجمه» بدون شک بهترین اثر سوفیا کوپولا است که به زیباترین شکل ممکن شروع عشق را به نمایش می گذارد.

 

فیلم عاشقانه گرگ‌ومیش

در این فیلم عاشقانه از کاترین هاردویک شاهد داستان یک خانواده خوش آشام، از استفانی مایر، خواهیم بود که اگرچه با بودجه ۳۷ میلیون دلاری و بازیگران ناآشنا ساخته شد اما به یک فیلم پرفروش تبدیل شد. بلا سؤال (کریستین استوارت) یک دختر دبیرستانی معمولی است که به یک شهر کوچک می‌رود تا با پدرش (بیلی برک)، که یک پلیس است، زندگی کند. زیرا مادرش مجدداً ازدواج کرده است. او عاشق ادوارد کولن (رابرت پاتینسون) می‌شود که خون‌آشام است و پوستش زیر نور خورشید می‌درخشد. اما این به آن معنا نیست که این خوش آشام ها با دیدن انسان وسوسه می‌شوند. اگرچه این فیلم در ابتدا باعث نگرانی سینماگران شد اما به‌زودی به موفقیت رسید و در زمان اکران ۷۰ میلیون دلار فروش داشت و به موفق‌ترین فیلمی که توسط یک زن کارگردانی شده بود تبدیل گشت. این فیلم در سراسر جهان ۴۰۲,۲ میلیون دلار فروش داشت و سپس ادامه آن تولید شد.

 

سه گانه پیش از طلوع آفتاب، پیش از غروب آفتاب و پیش از نیمه شب

مجموعه فیلم های جاه طلبانه ریچارد لینکلیتر کاملاً به توانایی کارگردان در به تصویر کشیدن تجربیاتی عمیقاً انسانی بر اساس داستانی بسیار ساده وابسته است اما گرمی و کشش رابطه ای که بین شخصیت های ایتان هاک و جولی دلپی وجود دارد نیز سهم قابل توجهی در تاثیرگذاری این فیلم ها ایفا می کند. داستان این سه گانه در زمانی نزدیک به دو دهه روایت می شود و داستان هر یک از آن ها طوری است که نیاز به یک فیلم دیگر را اجتناب ناپذیر می سازد.

بهترین فیلم های عاشقانه جهان بدون سانسور در سال 2019 Romance film

چه جسی و سلین در آلمان (پیش از طلوع آفتاب)، در فرانسه (پیش از غروب آفتاب) و یا یونان (پیش از نیمه شب) با هم ملاقات کنند و صحبت هایشان تا هر جا که پیش برود، این دو شخصیت همیشه در روی پرده مخاطب را جذب کرده و تحت تاثیر قرار می دهند. این مجموعه یکی از نادرترین فرم های سینمایی مینیمالیستی است که بسیاری از مخاطبان را با خود همراه می سازد. مجموعه فیلم های مذکور از بهترین سه گانه هایی است که بر اساس موضوعی ساده و پیش پا افتاده، داستانی بسیار قوی و تاثیرگذار را روایت می کند.

 

فیلم عاشقانه برخورد کوتاه

قرار داشتن شاهکار رمانتیک عاشقانه و کلاسیک دیوید لین در هر فهرستی از بهترین فیلم های رمانتیک تاریخ سینما بی دلیل نیست. بدون شک کسی نمی تواند ادعا کند که هنگام تماشای فیلم عاشقانه «برخورد کوتاه» (Brief Encounter) تحت تاثیر قرار نگرفته و احساس خاصی را تجربه نکرده است. به عنوان یکی از سنگین ترین فیلم های این لیست و البته تاثیرگذارترین آن ها، این فیلم عاشقانه داستان برخورد تصادفی بین دو غریبه را روایت می کند که عاشق یکدیگر می شوند، مرد و زنی که هر دو متاهل و بچه دار هستند. هر دو خانواده هایشان را دوست دارند و این بخش از معادله هیچگاه توسط آن ها فراموش نمی شود.

گاهی ایجاد رابطه عاطفی با دیگران و عاشق شدن باعث می شود به طرف مقابلتان آسیب برسانید. اما آیا کسی که باعث چنین شرایطی می شود اصلاً می تواند عاشق باشد؟ این فیلم بدون این که بخواهد مسیری طولانی و پیچیده را طی کند نوعی تازه و متفاوت از عشق را به نمایش می گذارد و همین تفاوت است که باعث می شود «برخورد کوتاه» در ژانر رمانتیک جاودانه بماند. همیشه موضوع به کسانی مربوط نمی شود که دوست دارید زندگی تان را با آن ها سپری کنید، گاهی اوقات عشق در مورد کسانی است که به آن ها تعهد داشته و لیاقت احترام و وفاداری شما را دارند.

 

آنچه زنان می‌خواهند – What Women Want – 2019

نانسی مایرز یکی از کارگردان‌های موفق فیلم‌های کمدی زنانه است. او کارگردانی و نویسندگی این فیلم را بر عهده داشت و از فیلم‌های کمدی کلاسیک الهام می‌گیرد. با بررسی شش کمدی رمانتیک او می‌توانید سیر پیشرفت حرفه‌ای او را مشاهده کنید. دیان کیتون در فیلم “بیبی بوم” (۱۹۸۷) که با نگهداری از یک فرزند احساسات انسانی‌اش را بازمی‌یابد؛ سه دهه بعد هم در فیلم “کارآموز” شاهد آن هاتاوی هستیم که به کار اعتیاد دارد و با رابطه با رئیسش، رابرت دنیرو، قلب و احساسش را بازمی‌یابد. در این فیلم موفق که در سراسر جهان ۳۷۴ میلیون دلار فروش داشت، مل گیبسون مدیر اجرایی یک آژانس تبلیغاتی است که می‌تواند احساسات و افکار زنان را بشنود، به همین دلیل باریتای او (ماریسا تامی) تصور می‌کند که او باید هم‌جنس‌گرا باشد، از آن‌سو، رئیس سنگدلش هلن هانت از او می‌خواهد که به دلیل این توانایی محصولات را به زنان بفروشد. مایرز معتقد است که تمام فیلم‌ها به‌نوعی تخیلی هستند و از زندگی واقعی ما جالب‌تر، مهیج‌تر و رمانتیک‌تر هستند، به همین دلیل است که برای تماشای آن‌ها به سینما می‌رویم. فیلم های عاشقانه محصول سال 2019 را مشاهده کردید امیدواریم از تماشای این فیلم های عشق و لاو لذت ببرید.

جدیدترین مطالب