فهرست جدیدترین فیلم های سینمایی 2018

فهرست جدیدترین فیلم های سینمایی 2018

فهرست جدیدترین فیلم های سینمایی 2018

فیلم های سینمایی جدید و زیبا که بسیار دیدنی می اشند این فیلم های جذاب محصول سال 2018 می باشند در ادامه تصاویر وجزئیات بیشتر فهرست جدیدترین فیلم های سینمایی 2018 را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

به گزارش سماتک: کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

 

متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

 

روبن استلوند نویسنده و کارگردان “فورس ماژور” برای فیلم جدیدش برندۀ نخل طلای جشنوارۀ فیلم کن امسال شد. “مربع” (The Square) کمدی سیاهی است دربارۀ نگهبان یک موزه که با اضافه شدن تأسیسات جدیدی به نام “مربع” زندگی اش دچار بی نظمی فزاینده می شود. نقش آفرینی کلیس بنگ در نقش اول این فیلم بسیار ستودنی است، الیزابت ماس نقش روزنامه نگاری را دارد که با او مشاجره می کند و تری نوتری هنرمندی است که تخصصش جابجا کردن مرزهای رفتارهای معمول و مقبول است. “مربع” از 27 اکتبر در سالن های منتخب به نمایش در می آید.

 

فهرست جدیدترین فیلم های سینمایی 2018

فیلم های سینمایی 2018 که ستاره های هالیوودی در آنها به ایفای نقش پرداخته اند این فیلم های جدید هالیوودی در سال 2018 اکران خواهند شد فیلم های سینمایی مورد علاقه خود را از روی بازیگران انتخاب نموده و منتظر اکران این فیلم های هالیوودی باشید.

 

فصل چهارم مجموعه فیلم های “توطئه آمیز” با عنوان “توطئه آمیز: آخرین کلید” (Insidious: The Last Key) به رویارویی دکتر الیز رینیر (لین شِی) با شخصی ترین مکانی که ارواح به آنجا رفت و آمد می کنند، یعنی خانۀ والدینش، می پردازد. فیلمنامه نویس این فیلم لی ونل، نویسندۀ سه فصل قبل و کارگردان فصل 3، و کارگردان آن آدام روبیتل است و از 5 ژانویۀ 2018 اکران خواهد شد.

فهرست جدیدترین فیلم های سینمایی 2018

“جنگ کنونی” (The Current War) که همین هفته در جشنوارۀ بین المللی فیلم تورنتو به نمایش در آمد، گزارش مسابقه ای برای روشن کردن ایالات متحده به وسیلۀ برق است. آلفونسو گومز رِخون کارگردان این فیلم با بازی بندیکت کامبربچ در نقش تامس ادیسون، مایکل شنون در نقش جورج وستینگ‌هاوس و نیکلاس هولت در نقش نیکولا تسلا است. کاترین واترسون، تام هالند، تاپنس میدلتون و متیو مکفادین نیز نقش های مکمل را بر عهده دارند. نمایش این فیلم از 24 نوامبر شروع خواهد شد.

فهرست جدیدترین فیلم های سینمایی 2018

دی ریس کارگردان بعد از موفقیت در جشنوارۀ ساندنس 2011 با “رانده شده” (Pariah) امسال با “مادباوند” (Mudbound) به این جشنواره بازگشت و نقد های بسیار خوبی از منتقدان دریافت کرد. این فیلم، بر اساس رمان سال 2008 هیلاری جردن به همین نام، داستانی مبسوط دربارۀ تأثیر جنگ و نژادپرستی بر زندگی یک خانوادۀ سیاهپوست (راب مورگان و مری جِی. بلیج زن و شوهر هستند و جیسون میچل نقش پسر آنها را بازی می کند) و یک خانوادۀ سفید پوست (جیسون کلارک و کری مولیگن زن و شوهرند و گرت هدلاند برادر کوچک کلارک را بازی می کند) است که در سال های 1940 در می‌سی‌سی‌پی می گذرد. تمام شش شخصیت در زمان های مختلف راوی فیلم هستند و به این فیلم حماسی حس صمیمیتی می دهند که ممکن است رأی دهندگان آکادمی در فصل جوایز از آن استقبال کنند. “مادباوند” از 17 نوامبر در نتفلیکس عرضه خواهد شد.

فهرست جدیدترین فیلم های سینمایی 2018

در ماه نوامبر، سه کمدی کریسمس به سینماها خواهد آمد:

در “کریسمس مامان های بد” (A Bad Moms Christmas) دنبالۀ کمدی موفق و غافلگیر کنندۀ سال گذشته، “مامان های بد” (Bad Moms)، مادر های میلا کونیس، کریستن بل و کاترین هان را ملاقات می کنیم. این مادران که نقش آنها را به ترتیب کریستین بارانسکی، شریل هاینز و سوزان ساراندون بازی می کنند، زندگی مادران اصلی را کاملاً به هم می ریزند. جان لوکاس و اسکات مور نیز نویسنده و کارگردان این فیلم هستند که 3 نوامبر به نمایش در خواهد آمد.

فهرست جدیدترین فیلم های سینمایی 2018

موفقیت “بابا خونه ست” (Daddy’s Home) که در کریسمس 2015 به نمایش در آمد، به ساخت دنبالۀ آن منجر شد که در آن مل گیبسون و جان لیتگو در نقش پدر های مارک والبرگ و ویل فرل ظاهر خواهند شد. در “بابا خونه ست 2” (Daddy’s Home 2) جان سینا، لیندا کاردلینی و آلساندرا آمبروزیو نیز حضور دارند. این فیلم از روز 10 نوامبر اکران خواهد شد.

فهرست جدیدترین فیلم های سینمایی 2018

“مردی که کریسمس را اختراع کرد” (The Man Who Invented Christmas) برداشتی خیالی از نگارش “سرود کریسمس” به دست چارلز دیکنز است. دن استیونس در نقش چارلز دیکنز با ترکیب واقعیت و خیال، شخصیت هایی ماندگار مانند ابینیزر اسکروج، با بازی کریستوفر پلامر، را خلق می کند. بهارات نالوری کارگردان این فیلم است که نمایش آن از 22 نوامبر آغاز خواهد شد.

فهرست جدیدترین فیلم های سینمایی 2018

“لیدی برد” (Lady Bird)، اولین کار انفرادی گرتا گرویگ در مقام نویسنده و کارگردان، در اولین اکران در جشنوارۀ فیلم تلیوراید نقدهای بسیار خوبی به دست آورد. سرشا رونان در این فیلم نقش کریستین “لیدی برد” مکفرسون، دختری دبیرستانی را بازی می کند که مصمم است از ساکرامنتوی کالیفرنیا فرار کند. داستان فیلم در سال 2002 می گذرد و در آن لوری میتکالف در نقش مادر لیدی برد، تریسی لتس در نقش پدرش و لوکاس هجز و تیموتی شلمی نیز در نقش دوستان او حضور دارند. نمایش این فیلم از 10 نوامبر آغاز می شود.

فهرست جدیدترین فیلم های سینمایی 2018

در آخرین کار برادران الکس و اندرو اسمیث، دیوید چهارده ساله (جاش ویگینز) با پدرش کال (مت بومر) برای شکار به کوهستان مونتانا سفر می کند. در حالی که این دو نفر تلاش دارند با هم ارتباط برقرار کنند، مجموعه ای از اتفاقات باعث می شود کال به شدت مجروح شود و برای بقای خود به پسرش وابسته باشد. “راه رفتن” (Walking Out) در جشنوارۀ ساندنس امسال بازخورد های خوبی دریافت کرده و نمایش آن از 6 اکتبر در سینماها شروع خواهد شد.

فهرست جدیدترین فیلم های سینمایی 2018

پیامی که از بازسازی نیلز آردن اُپلِو از “مرگ بازان” (Flatliners) جوئل شوماخر بر می آید این است که شما تا وقتی نمرده اید، زندگی نکرده اید. در این فیلم نیز مانند نسخۀ اصلی آن، پنج دانشجوی پزشکی (الن پیج، جیمز نورتون، نینا دوبرِو، دیگو لونا و کییرسی کلمنس) ضربان قلبشان را متوقف می کنند تا ببینند در زندگی پس از مرگ چه چیزی منتظرشان است. بدبختانه، زمانی که به زندگی باز می گردند، گناهان گذشته شان نیز با آنها باز می گردد. این فیلم از 29 سپتامبر به سینماها می آید.

فهرست جدیدترین فیلم های سینمایی 2018

آخرین فیلم یواکیم ترییر نویسنده و کارگردان، داستان “تلما” (Thelma)، دانشجوی دانشگاهی در اسلو را روایت می کند که به تازگی دچار تشنج های شدید و رو به وخامت شده است. وقتی تلما متوجه می شود که حملات او نشانه ای از قدرت های مرموز ماورایی است، با اسرار پنهانی مربوط به گذشته اش روبرو شود. “تلما” پس از نمایش در جشنوارۀ TIFF، از 10 نوامبر در سینماها نمایش داده خواهد شد.

فهرست جدیدترین فیلم های سینمایی 2018

نیک پارک، کارگردان “برۀ ناقلا”، “والاس و گرومیت: نفرین موجود خرگوش نما” و “فرار مرغی”، این بار کمدی ماقبل تاریخی “انسان نخستین” (Early Man) را ساخته است. در سحرگاه تاریخ، داگ، یک غارنشین شجاع (ادی ردمِین) و بهترین دوستش، هاگنوب، در برابر لرد نوث (تام هیدلستون) و شهر عصر برنزی او متحد می شوند. این استاپ موشن کمدی از 16 فوریۀ 2018 اکران خواهد شد.

فهرست جدیدترین فیلم های سینمایی 2018

سومین اقتباس امسال از آثار استیون کینگ “بازی جرالد” (Gerald’s Game) نام دارد که از 29 سپتامبر در نتفلیکس عرضه می شود. در این فیلم به کارگردانی مایک فلاناگان، جسی (کارلا گوجینو) وقتی همسرش جرالد (بروس گرینوود) بعد از بستن او به تختخواب به طور ناگهانی می میرد، برای زنده ماندن تلاش می کند.

فهرست جدیدترین فیلم های سینمایی 2018

چدویک بوزمن در فیلم “مارشال” (Marshall) نقش ثرگود مارشال را بازی می کند؛ فیلم نگاهی دارد به سال هایی که مارشال قبل از این که اولین آفریقایی آمریکایی راه یافته به دیوان عالی ایالات متحده باشد، به عنوان وکیل مدافع در انجمن ملی پیشرفت رنگین پوستان فعالیت می کرد. این فیلم به کارگردانی رجینالد هادلین، به پروندۀ جوزف اسپل (استرلینگ کی. براون) می پردازد که از سوی کارفرمای خود، النور استربینگ (کیت هادسون)، به تجاوز و مبادرت به قتل متهم شده است. جاش گد، دن استیونس و سوفیا بوش نقش های فرعی را بر عهده دارند. نمایش “مارشال” از 13 اکتبر آغاز خواهد شد.

فهرست جدیدترین فیلم های سینمایی 2018

“یک زن خارق العاده” (A Fantastic Woman)، در ادامۀ “گلوریا” (Gloria)به کارگردانی سباستین للیو، در جشنوارۀ بین المللی برلین بهترین نقد ها را دریافت کرد و برندۀ جایزۀ بهترین فیلمنامه شد. این فیلم که از 17 نوامبر به نمایش در می آید، کشمکش های مارینا (دنیلا وگا) را بعد از مرگ شریک زندگی اش به تصویر می کشد.

فهرست جدیدترین فیلم های سینمایی 2018

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

• کالین تروورو “جنگ ستارگان: بخش 9” (Star Wars: Episode IX) را کارگردانی نخواهد کرد. کارگردان جایگزین معرفی نشده است. (منبع: StarWars.com)

 

• جود لا برای بازی در فیلم بعدی وودی الن به ال فنینگ، تیموتی شلمی و سلنا گومز پیوسته است. (منبع: Variety)

 

• پل بتانی در “جنگ ستارگان” به کارگردانی هان سولو، جانشین مایکل کی. ویلیامز خواهد شد. ویلیامز به دلیل تداخل برنامه هایش مجبور به ترک این پروژه شد. (منبع: Deadline و/Film)

 

• گوین اُکانر نویسندگی و کارگردانی “جوخۀ انتحار 2” (Suicide Squad 2) را بر عهده خواهد داشت. (منبع: Variety)

 

• درو گودار نویسنده و کارگردان “نیروی ایکس” (X-Force)، داستان فرعی “مردان ایکس” خواهد بود. (منبع: Deadline)

 

• جو رایت اقتباسی از رمان سال 1964 جان ویلیامز به نام “استونر” (Stoner) با بازی کیسی افلک را کارگردانی خواهد کرد. (منبع: Variety)

 

• شایا لابوف در “ایندیانا جونز 5” (Indiana Jones 5) نقش مات ویلیامز را تکرار نخواهد کرد. (منبع: EW)

 

• آرمی همر در فیلم زندگینامه ای “بر اساس جنسیت” (On the Basis of Sex)، دربارۀ عدالت در دیوان عالی ایالات متحده، نقش مارتی گینزبرگ، همسر روث بیدر گینزبرگ با بازی فلیسیتی جونز، را بازی خواهد کرد. (منبع: Variety)

 

• فرناندو میرلس کارگردان فیلمی با بازی آنتونی هاپکینز و جاناتان پرایس دربارۀ رابطۀ بین پاپ بندیکنت شانزدهم و پاپ فرانسیس خواهد بود. (منبع: Variety)

 

• لوسی بوینتون برای بازی در “راپسودی بوهمی” (Bohemian Rhapsody) به رامی مالک پیوست. وی نقش مری آستین، منبع الهام فرِدی مرکوری و همراه همیشگی او را بازی خواهد کرد. (منبع: Variety)

 

فهرست جدیدترین فیلم های سینمایی 2018

 

منبع: bartarinha.ir

جدیدترین مطالب