طرز تهیه سالاد رژیمی با پنیر کبابی هالومی

طرز تهیه سالاد رژیمی با پنیر کبابی هالومی

طرز تهیه سالاد رژیمی با پنیر کبابی هالومی

اگر به دنبال درست کردن یک سالاد رژیمی خوشمزه هستید در این پست سماتک آموزش درست کردن خوشمزه ترین سالاد رژیمی با پنیر کبابی هالومی را برایتان گردآوری کرده است.

 

طرز تهیه سالاد پنیر کبابی هالومی :

این پنیر را روی تابه چدن گریل کنید. این پنیر کبابی در سوپرمارکت ها موجود است. مواد سالاد دلخواه است.

 

مواد لازم برای تهیه سس خوشمزه فرانسوی : 

آب نصف پیمانه، سرکه نصف پیمانه، سرکه بالزامیک یا ساده یا سرکه سیب. یک عدد پودر عصاره مرغ خرد شده به جای پودر آرومات، سس خردل فرانسوی یا خردل یک قاشق غذاخوری. روغن زیتون یک پیمانه.

 

نکته برای سس خوشمزه فرانسوی :

در صورت تمایل سس سویا و… یا چند قاشق غذاخوری یا آب پرتقال می توانید اضافه کنید. سس سویا هرچند مزه خوبی به آن می دهد ولی رنگ سس را تیره می کند. اگر سس سویا اضافه می کنید از نمک صرف نظر کنید زیرا پودر مرغ و سویا نمک دارند. به جای خردل می توانید از عصاره قره قوروت یا تمرهندی استفاده کنید ولی رنگ طلایی زیبای خردل را نخواهد داشت. نمک و فلفل به اندازه تمایل.

 

طرز تهیه سس خوشمزه فرانسوی :

ابتدا آب را داخل مخلوط کن بریزید و سپس سرکه را اضافه کنید و بعد خردل را ریخته و مخلوط کن را روشن کنید تا مخلوط ترکیب شود. اکنون پودر عصاره مرغ را بریزید. در سس فرانسوی از پودر آروما استفاده می شود که وارداتی است و شاید در درسترس نباشد. خردل مانع از بریدن سس می شود و باعث ترکیب آب و سرکه با روغن زیتون می شود. در حالت عادی روغن با مایعات ترکیب نمی شود و آب زیر و روغن روی ترکیب می ایستد. سس خردل رل کاتالیزور این سس را ایفا می کند. پس از آن روغن زیتون را آرام آرام در حین اینکه مخلوط کن روشن است از بالا داخل ظرف مخلوط کن می ریزیم. بعد نمک و فلفل در صورت تمایل اضافه می کنیم.

 

مواد سالاد دلخواه است.

 

نکته مهم همگن بودن سس است که نبرد و روغن از سس جدا نباشد. این کار با استفاده از مخلوط کند و آرام آرام ریختن روغن زیتون ممکن است درست شبیه حالتی که مایونز تهیه می کنیم.

جدیدترین مطالب