آموزش درست کردن و طرز تهیه اسنک گوشت بازاری

آموزش درست کردن و طرز تهیه اسنک گوشت بازاری

غذایی لذیذ چون اسنک گوشت را چگونه آماده کنیم 

 

آموزش درست کردن و طرز تهیه اسنک گوشت بازاری روآوردن اکثر مردم به فست وفود و غذاهای آماده امروزه موضوع مورد بحث اکثر پزشکان تغذیه شده است.آسیب هایی که مصرف زیاد سوسیس و کالباس بر دستگاه گوارش میگذارد باعث هشدار های جدی پزشکان در مصرف بی رویه فست فودجات است. اما از حق نگذریم از طعم لذیذ اسنک هم نمیتوان گذشت به همین منظور جزو غذاهای پر طرفدار بین مردم شناخته شده اما موضوع ضررهای سوسیس و کالباسش را چه کنیم؟اگر میخواهید طعم لذیذ اسنک را بدون خطر برای سلامتی تان بچشید میتوانید با درست کردن اسنک گوشت این لذت را چندین برابر کنید. برای همین طرز تهیه اسنک گوشت را برایتان آورده ایم امیدواریم مورد پسند شما عزیزان واقع شود.

آموزش درست کردن و طرز تهیه اسنک گوشت بازاری

مواد لازم اسنک گوشت :

گوشت چرخ کرده     300 گرم

فلفل دلمه ای     1 عدد متوسط

قارچ     در صورت تمایل

پنیر پیتزا      به میزان لازم

آویشن، نمک، فلفل، زردچوبه     به میزان لازم

نان اسنک     نصف بسته

 

طرز تهیه اسنک گوشت :

اول یک پیاز کوچک را خلالی ریز خرد می کنیم و تفت می دهیم به طوری که سرخ شود بعد گوشت چرخ شده را اضافه می کنیم و تفت می دهیم زردچوبه و نمک و فلفل را می زنیم و نصف لیوان آب می ریزیم تا خوب بپزد بعد از نیم ساعت فلفل دلمه ریز شده را اضافه می کنیم و حدودا 5 دقیقه تفت می دهیم وقتی آب مواد کشیده شد آویشن را اضافه می کنیم و کنار می گذاریم.

 

مواد را می گذاریم روی نان اسنک و مقداری پنیر پیتزا روی مواد می ریزیم و یک نان اسنک دیگر روی مواد می گذاریم و درون اسنک پز قرار می دهیم این کار را تا وقتی که موادمان تمام شود ادامه می دهیم وقتی که آماده شد با سس سفید و سس قرمز سرو می کنیم.

 

آموزش درست کردن و طرز تهیه اسنک گوشت بازاری

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب