با خرید کرم ژل رویال اصل از چه مواهبی بهره مند می شوید؟

با خرید کرم ژل رویال اصل از چه مواهبی بهره مند می شوید؟

کرم ژل رویال اصل یک ماده معجزه گر برای کنترل و درمان بسیاری از بیماری‌ها است. البته این موضوع بدین معنا نیست که در زمان بروز بیماری‌ها، داروهای مخصوص خود را کنار گذاشته و فقط از ژل رویال برای بهبودی خود استفاده کنید. مشاوران مجموعه روغن بنفشه بر این عقیده هستند که اگر ژل رویال را در کنار داروهای اصلی خود مصرف نمایید، امکان مشاهده نتیجه مطلوب و رسیدن به سلامتی بیشتر می‌شود.

کرم ژل رویال اصل

کرم ژل رویال اصل

 

کرم ژل رویال

به نظر می‌رسد در چند سال اخیر، نام کرم ژل رویال اصل را به فراوانی شنیده و از خواص بی نظیر آن کم و بیش آشنا باشید، اما آیا می‌دانید این ژل چه مشخصات و خواص دیگری دارد؟ برای آگاهی از این موضوع پیشنهاد می‌شود ما را همراهی کنید.

 

قیمت کرم ژل رویال اصل که به آن ژل سلطنتی نیز، گفته می‌شود خواص بسیار زیادی از لحاظ درمانی و تقویتی دارد. اگر از خواص عسل طبیعی اصل چیزی شنیده باشید بهتر است این خواص را برای ژل رویال چند برابر بیشتر بدانید. اهمیت ژل رویال به قدری است که ملکه زنبورها از آن به عنوان تغذیه خود استفاده می‌کند. علاوه بر این، نوزادان زنبور نیز در چند روز ابتدایی تولد از آن تغذیه می‌شوند. قدرت و مغذی بودن ژل رویال به قدری بالا است که نوزادان زنبور به محض مصرف آن نقش زنبور کارگر را پیدا می‌کنند و مسئولیتِ پرورش، پرستاری و نظافت از کندو را به عهده می‌گیرند. علاوه بر این، محیط را برای جمع آوری عسل آماده می‌کنند. البته این تغذیه اگر 3 روز به نوزاد زنبور داده شود او را به زنبور کارگر تبدیل می‌کند. در حالی که اگر این نوع تغذیه 5 روز طول بکشد، نوزاد زنبور به ملکه تبدیل می‌شود.

 

با این توضیحات خواستیم اهمیت خرید کرم ژل رویال اصل را بدانید و با خاصیت و قدرت بی نظیر آن آشنا شوید. این ژل رویال باعث افزایش وزن 60 درصدی در نوزاد زنبور می‌شود. تغذیه عالی و مطلوب ملکه باعث می‌شود تا عمری در حدود 7 سال داشته باشد که در مقایسه با زنبورهای دیگر که 2 ماه عمر می‌کنند عدد قابل توجهی است. همین نوع تغذیه توسط ملکه باعث می‌شود تا بتواند در یک شبانه روز حدود دو هزار تخم بگذارد.

کرم ژل رویال آواطب

کرم ژل رویال آواطب

 

نحوه تولید کرم ژل رویال اصل

زنبورهای کارگر ژل رویال را از طریق غدد حلقی خود به نام هیپوفارنژیال ترشح می‌کنند. این ژل در قفسه شاخون نگه داری می‌شود. عده‌ای بر این عقیده هستند که ژل رویال هم از عسل و شهد تهیه می‌شود. در حالی که اینطور نیست. گرده گل‌ها مهم‌ترین قسمت برای تولید ژل رویال هستند. نحوه تولید کرم ژل رویال به این صورت است که نوزادان یک روزه در قفس شاخون قرار داده می‌شوند. سپس زنبوران کارگر با تخلیه ژل رویال جمع آوری شده در این قفس اقدام به تولید مقادیر بیشتری از کرم ژل می‌نمایند. 72 ساعت برای انجام این عملیات زمان لازم است. در داخل شاه خونه‌ها حدود 300 میلی‌گرم ژل رویال اصل و تازه انتقال داده می‌شود. ژل رویال یک ماده چسبناک و ژلاتینی می‌باشد که رنگ کرمی دارد. این ژل بر خلاف عسل، طعم ترشی داشته و همچنین قابلیت حل شدن در آب را دارد. در این صورت ممکن است شاهد تولید کف در آن باشید.

 

ترکیبات ژل رویال

در حالت کلی، میزان زیادی از ژل رویال از آب است. این مقدار چیزی در حدود 60 درصد است. البته درصد باقیمانده به پروتئین خالص و کربوهیدرات‌ها تعلق دارد. ویتامین و مواد مغذی دیگر نیز، در این ژل یافت می‌شوند. ساکاروز، فروکتوز و گلوکز اصلی‌ترین قندهای موجود در این ژل می‌باشند. علاوه بر این، کلسیم، پتاسیم، آهن و تعدادی مواد معدنی دیگر هم در ژل رویال وجود دارند. ویتامین‌های گروه B در این ژل موجب بهبود زیبایی بوده و به عنوان عنصر تقویتی مطرح می‌شوند.

کرم ژل رویال

کرم ژل رویال

 

خواص کرم ژل رویال اصل

به نظر می‌رسد مهم‌ترین و اصلی‌ترین خاصیت کرم ژل رویال اصل برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های سخت مانند سرطان باشد زیرا اثرات مفید آن در کودکان مبتلا به لوسمی، خود را نشان داده است. البته بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که مصرف این نوع مواد باید به عنوان مکمل به همراه داروهای مخصوص همان بیماری باشد. تقویت سیستم ایمنی بدن یکی دیگر از خاصیت‌های بی نظیر ژل رویال است که می‌تواند افراد را از ابتلا به انواع عفونت‌ها مصون دارد. این موضوع با تشکیل لنفوسیت‌ T قابل مشاهده خواهد بود. البته حضور HDA-10 نیز در ژل رویال این امر را تقویت می‌کند.

 

سومین تاثیر مفید آن برای تقویت سیستم عصبی است. فعال سازی سلول‌های بنیادین از وظایف مهم ژل رویال می‌باشد. این موضوع باعث می‌شود تا ژل رویال برای افرادی که بیماری آلزایمر یا پارکینسون دارند، مفید باشد. کاهش بروز بیماری‌های قلبی نیز، یکی دیگر از  فواید مصرف کرم ژل رویال اصل است. عملکرد این ژل دقیقا مانند داروی نیتروگلیسیرین است که برای بیماران قلبی تجویز می‌شود. کاهش فشار خون و تقویت سیستم گردش خونی نیز در این بین مشاهده می‌شود. افراد دیابتی برای کنترل قند خون خود بهتر است از ژل رویال نهایت بهره را داشته باشند. در نهایت؛ درمان ناباروری یکی دیگر از مهم‌ترین تاثیرات استفاده از ژل رویال اصل است که می‌تواند زوجین را خوشحال و شاد کند.

 

چه زمانی کرم ژل رویال اصل تولید می‌شود؟

در مورد صفر تا صد کرم ژل رویال اصل صحبت کردیم. حال وقت آن رسیده تا در خصوص زمان تولید آن هم بحث‌هایی داشته باشم. به دلیل نیاز ژل رویال به گرده گل، بنابراین بهترین زمان برای تولید آن بهار است چرا که گرده افشانی گل‌ها در این فصل بسیار زیاد و پُربار می‌باشد. اگر زنبورداران در این فصل اقدام به تولید ژل رویال نمایند، بدون شک نتیجه عالی و مطلوبی به دست می‌آورند.

تهیه ژل رویال

تهیه ژل رویال

 

خرید کرم ژل رویال اصل

اگر می‌خواهید کرم ژل رویال اصل در حقیقت، واقعا اصل و طبیعی باشد، بهتر است از مجموعه‌های معتبر و فعال در این زمینه اقدام به خرید کنید. مجموعه بازار روغن بنفشه یک مرکز معتبر و با سابقه در این حوزه است که کلیه محصولات عرضه شده در فروشگاه را از مواد اولیه ارگانیک به دست می‌آورد. قبل از خرید می‌توانید با مشاوران این مجموعه ارتباط داشته و از آنها در خصوص انواع محصولات طبیعی و گیاهی پرسش نمایید.

جدیدترین مطالب