راههای جذب پسر مغرور به خود + روش بدست آوردن دل پسر مغرور

راههای جذب پسر مغرور به خود + روش بدست آوردن دل پسر مغرور

جذب پسر مغرور به خود ممکن است برای شما دختر خانم عزیز کمی سخت باشد چون پسران مغرور به سختی به شما علاقه شان را نشان می دهند در اینجا راههای جذب پسر مغرور به خود را بیان خواهیم کرد و بعد از آن روش مخ زدن پسر مغرور و همچنین راه های بدست آوردن دل پسر مغرور را برایتان آماده کرده ایم. اگر می خواهید مخ دوست پسر مغرورتان را بزنید این مقاله را دنبال کنید.

 

نحوه جذب پسر مغرور

تمام پسران مغرور از دست و پنجه نرم کردن با چالش‌های دشوار لذت می‌برند و وقتی چشم‌شان دختری را بگیرد، برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند. اما اگر دختر مورد علاقه‌شان سهل‌الوصول باشد، به سرعت علاقه‌شان را از دست می‌دهند. پس برای جذب پسر مغرور باید خونسردی تان را حفظ کنید. پسران پرادعا عاشق هیجان دنبال کردن خواسته‌هایشان هستند. وانمود کنید که علاقه‌ای به این پسر پرمدعا ندارید. این کار شاید به غرورش صدمه بزند، اما باعث می‌شود که برای جلب توجه شما و تصاحب قلبتان سخت‌تر تلاش کند. ناز کنید و خونسرد باشید تا برنده شوید.

 

تقویت حس مردانگی پسران مغرور برای جذب کردن آنان به خود

پسران مغرور دوست دارند که احساس کنند دیگران به آنها نیاز دارند و حس مردانگی شان را باید شما دختر خانم عزیز تقویت کنید. یک مرد مغرور از این که می‌تواند خواسته‌های زن مورد علاقه‌شان را برآورده کند و از او محافظت کند، به خودش می‌بالد. تقویت حس مردانگی پسران مغرور برای جذب کردن آنان به خود بسیار امر مهمی است پس اجازه بدهید که صورت‌حساب‌ها را دوست پسرتان پرداخت کند و در ماشین را برایتان باز کند. با این کارها شما احساس یک ملکه را پیدا می‌کنید، و او احساس می‌کند که یک جنتلمن واقعی است. یک پسر مغرور باید حس کند که همیشه همه چیز را تحت کنترل دارد. او باید همیشه قوی باشد و هرگز ضعیف به نظر نرسد. به همین دلیل چنین مرد مغروری احتمالاً حس می‌کند که به هیچ کس در این دنیا نمی‌تواند اعتماد کند. پس محرم اسرار و سنگ صبورش باشید و هرگز او را قضاوت نکنید. در مقابل او نیز از لاک دفاعی‌اش بیرون می‌آید و شما را به قلبش راه می‌دهد.

راههای جذب پسر مغرور به خود + روش بدست آوردن دل پسر مغرور

بدست آوردن دل پسر مغرور با تعریف و تمجید

بازیکنان یک تیم فوتبال و این که چطور پس از پیروزی به یکدیگر تبریک می‌گویند را در نظر بیاورید، این که چطور شانه‌ها یا کف دست‌هایشان را به هم می‌زنند. همین یک مثال کافی است تا بگوییم مردان دوست دارند به شیوه‌ای کاملا متفاوت از روشی که زنان به کار می‌برند تحسین شوند و بدست آوردن دل پسر مغرور با تعریف کردن از او امکان پذیر است. بنابراین، برای این که یک مرد مغرور را طوری تشویق کنید که خوشش بیاید و به دلش بنشیند، بهتر است روش‌های به شدت و رمانتیک و احساساتی را برای دوستان دختر خود نگه داشته و برای همسر یا دوست پسر خود از شیوه‌هایی ساده‌‌تر و سر‌راست‌تر استفاده کنید. عبارات کوتاه و دلپذیری مثل این که: “من شک نداشتم تو ترفیع خواهی گرفت ” برای یک مرد خیلی بامفهوم‌تر از آن است که با جوش و خروش و لحنی تحسین‌برانگیز در مورد این که او می‌تواند ریس جمهور آینده باشد داد سخن دهید و این مهمترین راهکار بدست آوردن دل مردان و پسران مغرور است.

 

برای جذب پسران مغرور اعتماد به نفس داشته باشید

اگر از خودتان راضی نباشید، این عدم اعتماد به نفس حتی از دور هم کاملاً مشخص خواهد بود. پسرهای مغرور بیشتر جذب دخترانی می‌شوند که خودشان را دوست داشته باشند و از زندگی‌شان لذت ببرند و بالعکس از زنانی که ناامیدانه در جستجوی مردی هستند که خلاهای زندگی‌شان را پر کند، فرار می‌کنند. رعایت توصیه‌های زیر به ارتقاء اعتماد به نفس‌تان کمک می‌کند:

 

برای جذب پسران مغرور به خودتان بگویید که چه انسان فوق‌العاده‌ای هستید. مهارت‌ها و محاسنی را که دارید به خودتان یادآوری کنید، به خاطر داشتن خصوصیاتی که از شما یک زن منحصر به فرد می‌سازد، به خودتان ببالید. خاطرات‌تان را بنویسید و در آن به نقاط قوتی اشاره کنید که این احساس را در شما ایجاد کند که ارزش توجه و عشق یک مرد را، هر چقدر هم مغرور دارید. ذهنیت قبول عشق و شایستگی عشق را در خودتان ایجاد کنید.

 

به خاطر داشته باشید که هم از زیبایی درونی و هم از زیبایی ظاهری برخوردارید. درست است که هیچ انسانی کامل نیست، اما لازم است، قبل از آن که سر قرار حاضر شوید، در آئینه به خودتان نگاه کنید، بهترین خصوصیات‌تان، مثلاً دندان‌های سفید و درخشان، لبخند مسحور کننده یا پاهای کشیده و خوش‌تراش‌تان را به خودتان یادآوری کنید. اگر روی جنبه‌های مثبت ظاهرتان متمرکز شوید، مردان نیز این جذابیت‌ها را خواهند دید. هرگز از خودتان شرمنده نباشید.

 

وقتی با افراد جدید آشنا می‌شوید، اعتماد به نفس داشته باشید. تعامل با افراد جدید می‌تواند ترسناک و نگران کننده باشد، اما اگر هوشیار و گوش به زنگ باشید، برای هر چیزی آمادگی داشته باشید و از قضاوت دیگران خودداری کنید، دیگران نیز برای شناختن شما راغب می‌شوند. بانوی شادی که در حلقه‌ی دوستان خودش محاصره شده است، برای جذب پسران مغرور جذاب‌تر از یک دختر ناراحت و تنها است. هر مردی دوست دارد که جزئی از این انرژی مثبت باشد.

 

دائماً برای بهبود خودتان تلاش کنید. اعتماد به نفس داشتن یک چیز است و نادیده گرفتن عیب‌های خود و خودخواه بودن یک چیز دیگر. به تمام نقدهای سازنده‌ای که از شما می‌شود، توجه کنید و اگر لازم است، خودتان را تغییر بدهید.

 

چگونه پسر مغرور را جذب خود کنیم

یک پسر مغرور جذب زنی می‌شود که خودش را می‌شناسد، می‌داند که از کجا آمده است، وضعیت کنونی‌اش چیست و به کجا می‌آورد و از تمام این واقعیت‌ها راضی و خوشحال است. یک پسر مغرور و پرمدعا می‌خواهد زن زندگی‌اش نیازها، محدودیت‌ها و آرزوهای خود را بداند و آنها را قبول داشته باشد. همچنین برای این که بتوانید احساس خوبی درباره‌ی خودتان داشته باشید، لازم است فضایی داشته باشید که بتوانید در آن فضا خودتان باشید و دیگران شما را به خاطر خودتان دوست داشته باشند، دوستان، خانواده و دیگر تعاملات فردی برای احساس محبوب بودن و شایسته‌ی عشق بودن ضروری است.

 

پسران مغرور شیفته دختران زیبا می شوند

حال که می‌دانید درون زیبایی دارید، لازم است که با آرایش و لباس‌های جذاب به ظاهر زیبایتان نیز جلوه‌ای غیرقابل مقاومت بدهید. لازم نیست ولخرجی کنید و حساب بانکی‌تان را با خریدهای گران‌قیمت خالی کنید، اما باید ظاهری پیدا کنید که یک مرد مغرور را جذب و شیفته کند. برای داشتن یک جذابیت فریبنده لازم است که:

 

لباس‌هایی پیدا کنید که زیبایی‌های ظاهری‌تان را به نمایش بگذارد.
لباس مناسبی برای هر قرار بپوشید.
به آرایش صورت و زیبایی موهای‌تان توجه کنید.

 

رعایت بهداشت زنانه

تمیز بودن و بوی خوب دادن بسیار مهم است برای جذب پسر مغرور لازم است. حتماً از ضدعرق استفاده کنید یا کمی عطر ملایم به خودتان بزنید. مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید، چون ممکن است باعث سردرد و حساسیت عشق‌تان بشوید.

حداقل هر دو روز یک بار دوش بگیرید.
هر زمان که لازم بود، موهایتان را بشویید.
مسواک زدن را فراموش نکنید تا همواره دهانی خوشبو داشته باشید.

 

روش جذب کردن پسر مغرور مورد علاقه

بعد از آن که احساس خوبی درباره‌ی زیبایی درونی و ظاهری‌تان پیدا کردید، نوبت به جذب کردن پسر مغرور مورد علاقه‌تان می‌رسد. به خاطر داشته باشید که فقط یک بار برای گذاشتن تاثیر اولیه فرصت دارید، پس قبل از ملاقات کردن با دوست پسر مغرور مورد علاقه‌تان لازم است که نگرش مثبتی را در خودتان ایجاد کنید.

 

اولین درس جذب پسر مغرور مورد علاقه تان زبان بدن این است که با پسر مغرور محبوب‌تان تماس چشمی برقرار کنید تا متوجه شود که دوستش دارید. برای چند ثانیه به چشمانش نگاه کنید. لازم نیست ساعت‌ها به چشمانش خیره شوید، فقط چند ثانیه از آن سر اتاق به او نگاه کنید. باید در عین حال که ناز می‌کنید، خون‌گرم به نظر برسید. وقتی به مرد مورد علاقه‌تان نگاه می‌کنید، مراقب باشید که بیش از حد مشتاق به نظر نرسید؛ اما در عین حال باید نشان دهید که از گفتگو کردن با او خوشحال خواهید شد. با حالات صورت‌تان حرف بزنید. وقتی آن مرد مغرور به شما نزدیک شد، لبخند زدن را فراموش نکنید. هیچ چیز به اندازه‌ی یک لبخند زیبا جذاب و دوستانه نیست.

راههای جذب پسر مغرور به خود + روش بدست آوردن دل پسر مغرور

راههای جذب دوست پسر مغرور به خود

همچنین سعی کنید برای جذب دوست پسر مغرور خود همواره زبان بدن مثبتی داشته باشید. حال که دوست پسر مغرور مورد علاقه و محبوب‌تان دوستی را از نگاه‌تان خوانده است و جذب لبخند درخشان‌تان شده است، وقت آن است که با زبان بدن به او نشان دهید که این علاقه دوطرفه است. با اعتماد به نفس رفتار کنید. قوز نکنید، به پاهایتان نگاه نکنید یا دست به سینه نایستید. از انجام دادن حرکات عصبی مانند بازی کردن با موهای‌تان یا جویدن ناخن خودداری کنید. توجه او را به زیبایی‌های ظاهری‌تان جلب کنید. هنگام صحبت کردن با عشق‌تان تماس چشمی را حفظ کنید، از بیهوده نگاه کردن به اطراف خودداری کنید و از همه بدتر گوشی‌تان را هر پنج دقیقه یک بار چک نکنید. برای جذب دوست پسر مغرور، او باید حس کند که وقتی با شما است، فقط و فقط او برایتان اهمیت دارد، انگار که تنها آدم روی کره زمین است. هیچ چیز به اندازه‌ی دختری که به جای توجه کردن به گفتگو هر دو دقیقه یک بار ایمیلش را چک می‌کند، باعث بیزاری و دفع ذوست پسرتان نمی‌شود.

 

ویژگی‌های منحصر به فرد خود را به نمایش بگذارید

از بامزه بودن نترسید و خجالت نکشید مردان عاشق زنان شوخ‌طبعی هستند که از شوخی کردن خجالت نمی‌کشند. شاید الان زمان مناسبی برای لطیفه تعریف کردن نباشد، اما می‌توانید گاهی اوقات در زمان مناسب یک یا دو لطیفه‌ی بامزه تعریف کنید. به او نشان بدهید که می‌توانید به خودتان بخندید. هیچ مردی به دنبال زنی نیست که بیش از حد جدی است و به خودش سخت می‌گیرد. اگر به او ثابت کنید که می‌توانید به نقاط ضعف خودتان هم بخندید، او متوجه می‌شود که هم اعتماد به نفس دارید و هم از عیب‌های خودتان آگاه هستید.

 

تیزهوشی‌تان را به رخ بکشید

از این که تیزهوشی‌تان پسر مغرور مورد علاقه‌تان را بترساند و فراری بدهد، نترسید. اگر او واقعاً مناسب شما باشد، از آشنا شدن با زن باهوشی مانند شما خوشحال خواهد شد و می‌خواهد که زمان بیشتری با شما باشد.

 

نشان بدهید که چرا خاص هستید

زنان بامزه، باهوش و با اعتماد به نفس فراوانی در دنیا وجود دارند، اما باید به عشق‌تان ثابت کنید که شما در دنیا بی‌نظیرید. بااعتماد به نفس و بدون نگرانی به این پسر مغرور ثابت کنید که چه خصوصیات ویژه‌ای دارید و چرا منحصر به فردید.

 

قرار گذاشتن برای جذب دوست پسر مغرور

برای جذب کردن یک دوست پسر مغرور لازم است که او را به خودتان علاقه‌مند نگه دارید. اگر جرقه‌ی عشق زده شد، باید به این آتش هیزم اضافه کنید تا خاموش نشود. درست است که هنوز می‌توانید ناز کنید، اما اگر علاقه‌ی متقابلی بین‌تان وجود دارد، فراموش نکنید که اطلاعات تماس‌تان را قبل از خداحافظی رد و بدل کنید. بدون آن که بیش از حد مشتاق به نظر برسید، علاقه‌ی خودتان را نشان بدهید تا او هم متوجه شد که دوست دارید زمان بیشتری با او باشید. شاید باور نکنید که اکثر پسرهای پرادعا خجالتی‌اند و وقتی زن مورد علاقه‌شان ابتکار عمل را در دست می‌گیرد و برای ادامه‌ی رابطه پیش‌قدم می‌شود، بی‌نهایت خوشحال می‌شوند.

 

اگر در جذب پسر مغرور شکست خوردید، ناامید نشوید

متاسفانه ممکن است هر چقدر هم که تلاش بکنید، تیرتان برای جذب پسران مغرور به سنگ بخورد. ناراحت نشوید، در هرحال اگر این راهنما را اجرا کرده باشید، برنده شده‌اید، چرا که برای رشد و بهبود خودتان تلاش کرده‌اید. اگر پسری که علاقه‌تان را جلب کرده است، اعتماد به نفس، زیبایی یا مهارت‌های اجتماعی‌تان را نمی‌بیند، مطمئن باشید که دیر یا زود با پسری آشنا خواهید شد که بعد از دیدن این محاسن به هیچ قیمتی شما را از دست نخواهد داد.

 

ممکن است قلب دوست پسری که تمام توانایی‌هایتان را برای جذب کردن او خرج کرده‌اید، جای دیگری باشد. حتی اگر او در حال حاضر رابطه‌ی جدی نداشته باشد، ممکن است به تازگی یک شکست عشقی تجربه کرده باشد یا به فرد دیگری علاقه‌مند باشد. در این شرایط هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید که اوضاع را تغییر دهید. اگر این پسر مغرور شما را پس زد و جذب شما نشد، بازی را تمام کنید. اگر کراش‌تان قدر شما را نمی‌داند و علاقه‌ی متقابل بین‌تان وجود ندارد، به هیچ وجه خودتان را با اشک و زاری یا فرستادن پیام‌های تلخ و ناراحت کننده کوچک نکنید. محکم باشید تا با پسری که مناسبتان باشد، آشنا شوید.

 

بدست آوردن دل پسر مغرور

برای بدست آوردن دل پسران مغرور توصیه می کنیم روش های زیر را دنبال کنید:

راههای جذب پسر مغرور به خود + روش بدست آوردن دل پسر مغرور

لطیف و طناز باشید

در طول تاریخ همیشه زنان از مردان شجاع و جوانمرد و پسران از دختران ظریف و طناز و شیرین خوش‌شان آمده است.البته تفاوت زیادی بین ترسو و خجالتی بودن یک دختر با لطافت و طنازی او وجود دارد. حتی امروزه هم پسران از دختران لطیف، با ظرافت‌های زنانه خوش‌شان می‌آید. شما هم می‌توانید برای بدست آوردن دل پسر مغرور چنین دختری باشید. مثلا می‌توانید وقتی فکر می‌کنید با موهای خود بازی کنید، عبارات و ادا و اصول‌های شیرین و خاص خودتان را داشته باشید یا هر بار که میخواهید چشمان‌تان را ببندید به جای یک بار دوبار مژه‌هایتان را باز و بسته کنید. این‌ کارها از شما دختری بسیار دوست‌داشتنی و تو دل برو برای پسران مغرور می‌سازند. شما یاد بگیرید یک دختر طناز باشید، خواهید دید که دوست پسر مغرور مورد علاقه تان برای این که شوالیه شما باشند سر و دست خواهند شکست.

 

بدست آوردن دل پسر مغرور با موبایل

یکی از راه‌های ارتباطی مهم در دنیای امروز تلفن همراه است، استفاده درست از آن کمک بزرگی به محکم‌تر شدن رابطه دختر و پسر می‌کند. در واقع موبایل یک ابزار قوی برای بدست آوردن دل پسرهای مغرور است. پیام‌های که از طریق موبایل برای دوست پسر مغرور خود ارسال می‌کنید باید به نحوی باشد که لبخند به لب او بیاورد و به قلب او نفوذ کند. این مطلب سایت سماتک  راههای بدست آوردن دل پسران مغرور با موبایل را به شما می‌آموزد. چطور با این دستگاه کوچک پیام‌های رمانتیک و عاشقانه برای بدست آوردن دل دوست پسر مغرورتان بفرستید و یا چطور با توجه به ویژگی‌های شخصیتی او پیامی بنویسید که فقط شما دو نفر از آن سر در می‌آورید و برای بقیه عجیب و غیر قابل درک است. در واقع در این مقاله آموزش‌ داده شده که چطور به پسرهای مغرور و پرادعا با توجه به تفاوت در الگوی‌های زبانی‌شان باید پیام داد تا جایگاه ویژه و پایداری در قلب‌شان برای خود پیدا کنید.

 

نحوه صحبت کردن برای بدست آوردن دل پسر مغرور

دختران و زنان برای حل مشکلاتی که با آن‌ها مواجه می‌شوند درباره آن‌ها صحبت می‌کنند، اما پسران مغرور ترجیح می‌دهند به جای صحبت کردن درباره یک موضوع به سرعت به سراغ راه‌حل و عمل کردن بروند. بنابراین برای مثال وقتی بخواهید با شوهرتان درباره مشکل کم شدن اعتماد به نفسی که به خاطر بی‌کاری برایش پیش آمده صحبت کنید، برای او فقط بخشی از حرف‌هایتان جالب خواهد بود که راهکاری عملی را نشان دهد. پس نحوه صحبت کردن برای بدست آوردن دل پسر مغرور مورد علاقه تان بسیار مهم است. مردان و زنان نزدیکی و صمیمیت را به شیوه‌ای کاملا مخالف یکدیگر تجربه می‌کنند. بر خلاف دختران که دوست دارند درباره لحظات لذت‌بخشی که تجربه کرده‌اند صحبت کنند، پسران ترجیح می‌دهند درباره آن سکوت کنند.

راههای جذب پسر مغرور به خود + روش بدست آوردن دل پسر مغرور

جمع‌بندی و صحبت کردن درباره یک تجربه آن را برای دختران پرمعناتر و لذت‌بخش‌تر می‌کند، در حالی که پسران چنین اهمیتی برای گفتگو قائل نیستند. برای جذب پسر مغرور به خود از او سؤالاتی بپرسد که بتواند راجع به خودش صحبت کند. این کار نه تنها روشی مناسب برای صحبت کردن با پسرهای مغرور است ، بلکه برای هر مکالمه جدیدی است. برای هر کس هیچ موضوعی آشناتر از “خودش” وجود ندارد. بنابراین اگر در به در به دنبال موضوع و ایده‌ای برای مکالمه باشیم، چه موضوعی بهتر از “خودمان”. برای این که با پسران صحبت کنید، از آن‌ها سوالاتی بپرسید که به راحتی بتوانند پاسخ دهند و درست و غلط بودن برای جواب‌هایشان مطرح نباشد. این کار به آن‌ها اجازه می‌‌دهد تا بتوانند بیشتر درباره خود و احساسات‌شان با شما صحبت کنند و کیفیت مکالمه برای بدست آوردن دل پسر مغرور افزایش پیدا میکند‌‌.

 

دوست پسر مغرورتان را لمس کنید

مردان به خصوص پسران مغرور همیشه مجذوب لمس و تماس‌های لطیف و آرام یک دختر می‌شوند. تحقیقات علمی هم نشان داده است که مردان به طور ناخوداگاه به دخترانی که در حین مکالمه آن‌ها را لمس می‌کنند توجه بیشتری نشان می‌دهند. برای این کار می‌توانید گاه‌گاهی ساعد او را لمس کنید یا دست خود را روی شانه‌اش بگزارید یا به هر حال به نحوی که مناسب یک مکالمه معمولی باشد او را لمس کنید. خواهید دید که چطور در زمان خیلی کوتاهی توجه او به شما افزایش پیدا می‌کند.

 

شیطنت و بازی‌گوشی کنید

هیچ چیز بهتر از آن نیست که یک دختر ملیح و طناز بتواند هر از گاهی رگه‌‌هایی از شیطنت را هم از خود بروز دهد. خوب است که هر چند وقت یکبار برای بدست آوردن دل پسر مورد علاقه تان جدی بودن را کنار گذاشته و شوخ‌طبعی کنید. مثلا می‌توانید سر به سر او بگزارید، لطیفه تعریف کنید، با ارنج یا شانه به او بزنید یا همه این‌ کارها باهم را انجام دهید. پسران از دختران خیلی شیرین و مهربان و لطیف خوششان می‌آید، اما این ممکن است بعد از مدتی خسته‌کننده شود. پس آن روی بازی‌گوش خود را نیز به او نشان دهید.

 

دختری مودب و با نزاکت باشید

مودب بودن یکی از خصوصیات یک دختر شیرین و با نزاکت است که هر پسری طالب آن است. اگرمی‌خواهید بدانید چطور باید با یک پسر جنتلمن صحبت کرد تا دل او را بدست آورید این نکته را فراموش نکنید. مهربان، خوش‌رو و مودب باشید. ممکن است فقط زمانی که با او هستید به ادب و نزاکت تظاهر کنید، اما این کار اسان نیست. پس به جای تظاهر یاد بگیرید واقعا انسان خوبی باشید که این باعث می‌شود برای پسر مورد علاقه تان دوست داشتنی تر شوید.

 

طرز صحبت با مردان مغرور و عصبی

در نظر داشته باشید که مردان مغرور در هنگام مکالمه ممکن است کمی عصبی بوده، یا به اندازه شما در صحبت کردن مهارت نداشته باشند. هنگامی که با یک پسر مغرور و عصبی صحبت می‌کنید روی نقاط مثبت حرف‌های او تمرکز کنید. مثلا خندیدن به لطیفه ‌ای که تعریف کرده می‌تواند مکالمه را تقویت کند چرا که اعتماد به نفس او را بالا برده و باعث می‌شود بفهمد شما به مکالمه با او علاقه‌مند هستید. همچنین اگر در زمان مکالمه با یک مرد مغرور، اجازه دهید تا بتواند احساس راحتی کرده و آزادانه و بدون نگرانی از قضاوت شدن صحبت کند قطعا به سود رابطه شما خواهد بود. پسران پرمدعا از این که حس کنند تمامی جملات‌شان زیر ذره‌بین قضاوت است احساس راحتی نمی‌کنند. این مساله در گفتگو با هر مردی صادق است.

 

کنترل سرعت مکالمه را به او بسپارید

مردان دوست دارند که احساس کنند اندک کنترلی بر اوضاع داشته و لااقل کمی جذابند. به همین خاطر در هنگام مکالمه با پسرها اجازه دهید مکالمه با سرعتی که او احساس راحتی کند پیش برود، این کلید یک مکالمه موفق است. ممکن است برای بعضی سپردن کنترل مکالمه به مردان کاری دشوار باشد. مثلا گاهی موضوعاتی که برای گفتگو انتخاب می‌کنند قدیمی و از مد افتاده‌اند یا گاهی خلط مبحث کنند، اما اگر در زمان صحبت کردن با پسری کنترل سرعت مکالمه در دست آن‌ها باشد، ناخودآگاه احساس اعتماد به نفس کرده و موانع درونی خود را می‌شکنند و در نتیجه مکالمه‌ برای هر دوی شما مهیج‌تر خواهد شد. هم قدم و هماهنگ شدن با مردان در مکالمه اولین چیزی است که باید در مورد درست صحبت کردن با آن‌ها یاد بگیرید.

راههای جذب پسر مغرور به خود + روش بدست آوردن دل پسر مغرور

مراقبت از خود را به او بسپارید

در طول تاریخ تکامل انسان، همیشه مردان نقش شکارچی و محافظ را داشته‌اند و زنان کشاورزی کرده‌اند و غذا و مایحتاج زندگی را آماده کرده‌اند. پسران از این که شما کاری کنید که این غریزه اولیه در آن‌ها زنده شود، واقعا لذت می‌برند و خوششان می‌اید. هنگامی که می‌خواهید از خیابان رد شوید دستتان را دراز کنید و بازوی او را بگیرید، با یک لبخند خجولانه از او بپرسید ممکن است چند لحظه کتاب‌های سنگین را برایتان نگه دارد، وقتی یک سگ بزرگ و ترسناک به سمت‌تان می‌اید دست او را بگیرید و…. این قبیل کارها باعث می‌شود پسر مغرور مورد علاقه تان احساس کند محافظ شماست و بخواهد همیشه در کنارتان باشد.

 

اسرارآمیز باشید

اگر چه از نظر یک پسر مغرور، دختران اسرارآمیز کمی آزار دهنده‌اند ، اما نمی‌توانند در مقابل عشق چنین دخترانی مقاومت کنند. لازم نیست که درباره تک‌تک احساسات و افکار خود با یک پسر حرف بزنید. وقتی غرق افکار خود هستید یا با خودتان لبخند می‌زنید مچ‌تان را بگیرد و از شما دلیل ان را بپرسد، به جای جواب دادن می‌توانید به سادگی بگویید چیزی نیست. هر چیزی که در ذهن‌تان اتفاق می‌افتد بازگو نکنید، در غیر این صورت برایش خسته کننده می‌شوید. البته توجه داشته باشید که این کار را نباید در مورد همسر یا دوست پسر خود انجام دهید چرا که ممکن است فکر کند شما درگیر یک رابطه عاطفی شده‌اید.

 

در این مقاله ترفندهای جذب مردان پرمدعا و پسران مغرور را بیان کردیم. اگر به دنبال راههای جذب پسران مغرور برای ازدواج هستید این مطلب بسیار به شما دختر خانم عزیز کمک خواهد کرد.

جدیدترین مطالب