انواع کفش اسپرت مردانه – جدیدترین مدل های کتانی اسپرت

انواع کفش اسپرت مردانه – جدیدترین مدل های کتانی اسپرت

اگر برای پیاده روی یا دویدن، نیاز به همراهی دارید که با نرمی و راحتی اش از فشار و خستگی پا بکاهد و با زیبایی اش به جذابیت پوشش شما بیفزاید؛ چه چیزی بهتر از انواع کفش اسپرت مردانه برای فعالیت های روزانه؟! چه در فصل سرد و چه در فصل گرم سال، تنوع در مدل های کفش اسپرت مردانه به شما کمک می کند تا مناسب ترین کفش را انتخاب کنید. در ادامه با جدیدترین مدل های کفش اسپرت مردانه برای پاییز و زمستان آشنا می شوید.

 

آیا انواع مدل کفش اسپرت مردانه را می شناسید؟

در نگاه اول یعضی از افراد، کفش اسپرت را مترادف با کفش ورزشی می دانند. این همانندسازی تا حدی اشتباه است؛ چراکه کفش های ورزشی بخشی از خانواده بزرگ کفش اسپرت مردانه است. در این بخش با انواع کفش اسپرت مردانه آشنا می شوید:

کفش اسکیچرز سفید مردانه

کفش نایک قهوه ای و سفید با بند صورتی

کفش خاکستری اسپرت

کفش نایکی ایرفورس اسپرت سفید

کفش نیوبالانس سورمه ای و سبز اسپرت مردانه

کفش اسنیکرز

از محبوب ترین ترندهای این روزها می توان به کفش اسنیکرز مردانه اشاره کرد. ظاهر جذاب این نوع کفش، باعث شده است تا با هر نوع استایلی همخوانی داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید: مدل کفش های کتانی از برندهای معروف

 

کفش پیاده روی

کفش نیوبالانس سورمه ای، خاکستری و سفید

کفش نایک قرمز، مشکی و سفید

کفش سبز و مشکی اسپرت مردانه

کفش های پیاده روی به گونه ای طراحی شده اند تا فعالیتی سالم و مفید را تجربه کنید. از جمله مواردی که در این نوع کفش اسپرت مردانه رعایت شده است، می توان به کفی طبی، قالب ارگونومیک و لژ استاندارد اشاره کرد.

 

کفش باشگاه و تمرین

در حال حاضر متناسب با هر نوع تمرین و ورزشی، کفش اسپرت طراحی شده است. برای باشگاه و تمرین، کفش هایی مناسب است که لژ مناسبی داشته و انعطاف پذیری آن ها زیاد باشند.

 

کفش کوهنوردی

کفشی مناسب کوهنوردی است که کفی آن دارای عاج های مناسب باشد و رویه آن ساق پا را بپوشاند.

 

کفش فوتبال

کفش های فوتبال در رنگ های جذاب و با عاج های استاندارد، دویدن در زمین فوتبال را راحت تر می کنند.

کفش اسکیچرز مردانه اسپرت مشکی

کفش زمستانی

کفش های اسپرت مردانه، برحسب جنس و نوع پارچه ای که در رویه و کفی آن ها به کار می روند، متفاوت هستند. در جدیدترین مدل های کفش اسپرت مردانه برای پاییز و زمستان، با انتخاب رویه ای مانند چرم، مانع ورود آب به کفش و خیس شدن آن می شوند.

 

کفش تابستانی

معمولا جنس کفش های تابستانی از پارچه هایی انتخاب می شوند که نازک بوده و امکان گردش جریان هوا در آن ها وجود داشته باشند. کفش هایی که به اصطلاح رویه کشی دارند، از محبوب ترین کفش های این فصل از سال به حساب می آیند.

 

کفش چرم اسپرت

چرم طبیعی یا مصنوعی ضمن گرم نگه داشتن پا، نفوذپذیری کفش را نسبت به سرما و آب کاهش می دهد. به این خاطر، این نوع کفش یکی از بهترین انتخاب ها زمستانی محسوب می شود.

 

انتخاب خود را کرده اید؟

همسو با نیاز خریداران، تنوع مدل های کفش اسپرت مردانه گسترش یافته است؛ به گونه ای که می توانید انواع کفش اسپرت مردانه مناسب با هر فصل را به راحتی پیدا کنید. در جدیدترین مدل های کفش اسپرت مردانه برای پاییز و زمستان سعی شده است تا علاوه بر حفظ زیبایی یک کفش اسپرت استاندارد، در برابر سرما و ورود آب نیز مقاوم سازی شوند.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب