بهترین رنگ چراغ پشت آمپر خودرو

بهترین رنگ چراغ پشت آمپر خودرو

رنگ نور چراغ پشت آمپر خودرو

بهترین رنگ چراغ پشت آمپر خودرو چیست؟ آسان‌ترین نوری که چشم انسان می‌تواند جذب کند نور چراغ قرمز است. با طول‌موج 605 نانومتری، نور قرمز-نارنجی آسان‌ترین نوری است که چشم بدون خسته شدن می‌تواند ببیند و این موضوعی مهم است. یک دلیل علمی مهم برای این کار وجود دارد که به گیرنده‌های مخروطی و میله‌ای چشم انسان ارتباط دارد. اساساً اگر در شبی تاریک به نشان‌دهنده‌هایی که رنگ قرمز دارند نگاه کنید چشمتان کمتر خسته شده و نیازی به تلاش زیاد برای دیدن آن‌ها وجود ندارد بنابراین این کار باعث رانندگی ایمن‌تر و آسان‌تر در شب خواهد شد.

 

ب‌ام‌وهای مدرن‌تر پشت آمپرهایی با نور سفید دارند. نور سفید آسان‌ترین نور برای تشخیص دادن بوده و وضوح دید زیادی دارد. ب‌ام‌و از نور سفید در نشان‌دهنده‌ها برای رانندگی در روز استفاده می‌کند چراکه کنتراست بالای نور سفید باعث آسان‌تر شدن دید آن‌ها در نور طبیعی محیط در روز می‌شود. در بسیاری از خودروهای ب‌ام‌و این نور سفید در شب به نور قرمز تغییر پیدا می‌کند زیرا نور سفید در شب کنتراست زیادی را ایجاد می‌کند که می‌تواند باعث آسیب به چشم شود و نگاه کردن به پشت آمپرها و سپس به جاده را سخت‌تر نماید؛ بنابراین ب‌ام‌و روی تنظیم روشنایی و نوردهی به منظور آسان‌تر شدن دید در شب‌ کار کرده است.

 

اگر بخواهیم صادق باشیم، امیدواریم که ب‌ام‌و همچنان از نور قرمز برای نشان‌دهنده‌ها استفاده کند زیرا بسیاری از طرفداران این برند باوارایی، محصولات ب‌ام‌و را با این شاخصه‌ها دوست دارند.

جدیدترین مطالب