ساعت کار دفاتر اسناد رسمی ۱۴۰۳

ساعت کار دفاتر اسناد رسمی ۱۴۰۳

ساعت کار دفاتر اسناد رسمی ۱۴۰۳ را در این مقاله برای شما کاربر گرامی بیان خواهیم کرد و در صورتی که برای انجام امور ثبتی خود نیازمند هستید به دفترخانه مراجعه کنید باید بدانید این دفاتر در روزهای شنبه تا پنجشنبه آماده خدمت رسانی هستند و تمامی آنها طبق بخشنامه ساعت کار دفاتر اسناد رسمی کل کشور فعالیت می کنند.

 

ساعت کار دفاتر اسناد رسمی ۱۴۰۳

ساعت کار دفاتر اسناد رسمی در تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، کرج و … توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همه ساله مشخص می گردد و افرادی که قصد نقل و انتقال املاک و مستغلات، تنظیم وکالتنامه و سایر امور ثبتی را دارند خوب است قبل از رفتن به دفتر اسناد رسمی جهت تنظیم سند از ساعت کار دفاتر اسناد رسمی ۱۴۰۳ اطلاع کامل داشته باشند.

 

دفاتر اسناد رسمی کل کشور در سال ۱۴۰۳ همه روزه به غیر از روزهای تعطیل رسمی فعال می باشند و از ساعت ۰۸:۰۰ صبح امکان انجام کارهای مقدماتی سند و تا ساعت ۱۴:۳۰ امکان تنظیم سند وجود دارد. همچنین ممکن است برخی دفاتر در صورت اجازه سازمان ثبت تا ساعت ۱۵:۰۰ سند ثبت کنند.

 

بیشتر بخوانید: ساعت کاری بانک ها ۱۴۰۳

 

ساعت کار دفاتر اسناد رسمی ۱۴۰۳

بخشنامه ساعت کار دفاتر اسناد رسمی

با توجه به اینکه ثبت سند در دفاتر اسناد رسمی کشور الکترونیک و سراسری می باشد سیستم های ثبت آنی اجازه ثبت سند رسمی زودتر از ساعت ۸ صبح را نمی دهند و بعد از ساعت ۱۵:۰۰ نیز امکان ثبت سند در سیستم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور وجود ندارد.

 

دفترخانه های اسناد رسمی همه روزه به غیر از جمعه ها آماده خدمت رسانی به شهروندان محترم هستند و از نخستین لحظات اجازه مقدمات تنظیم سند را دارند و پس از تنظیم سند رسمی مراجعه کنندگان توسط سردفتران ثبت و تایید نهایی می شود.

 

شما مراجعه کننده گرامی بهتر است قبل از رفتن به دفترخانه اسناد رسمی جهت تنظیم سند رسمی مدارک کامل به همراه داشته باشید و از قبل باید شناسنامه فروشنده – خریدار / موکل – وکیل، کارت ملی طرفین سند، اصل سند مالکیت را آماده داشته باشید.

 

روزهای فعالیت دفاتر اسناد رسمی کشور بر طبق تقویم رسمی ۱۴۰۳ می باشد و هیچ دفترخانه ای اجازه ندارد بدون اعلام به کانون سردفتران و دفتریاران و اخذ مرخصی، نسبت به تعطیلی دفترخانه در روزهای کاری سال اقدام نماید.

 

ساعت کار دفاتر اسناد رسمی پنجشنبه ها ۱۴۰۳

به منظور رفاه حال مراجعین محترم، دفترخانه ها در روزهای پنجشنبه از ساعت ۰۸:۰۰ صبح تا ۱۳:۰۰ فعالیت دارند که ممکن است برخی از دفاتر اسناد رسمی پنجشنبه ها با هماهنگی کانون سردفتران تعطیل باشند.

 

در صورتی که سردفتری خواستار تعطیلی دفترخانه اش در روزهای پنجشنبه باشد می‌ تواند درخواست خود را کتبا اعلام کند تا از طریق کانون سردفتران موضوع بررسی شود و در صورت تایید مجوز تعطیلی واحد مذکور برای روزهای پنجشنبه صادر گردد.

 

شما می توانید جهت اطمینان از ساعت کار دفاتر اسناد رسمی ۱۴۰۳ در شهر مورد نظر خود نیز به سایت کانون سردفتران و دفتریاران مراجعه کرده و یا با شماره تلفن دفترخانه اسناد رسمی منطقه محل سکونت تان تماس حاصل فرمایید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب