خصوصیات اخلاقی مردان متولد هر ماه (ویژه خانمها و دختران)

خصوصیات اخلاقی مردان متولد هر ماه (ویژه خانمها و دختران)

خصوصیات اخلاقی مردان متولد هر ماه (ویژه خانمها و دختران)

خصوصیات اخلاقی مردان متولد هر ماه را که باید همه خانم ها از اینخصوصیات اطلاعات داشته باشند تا بدانند متولد هر ماه چه شخصیتی دارد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر خصوصیات اخلاقی مردان متولد هر ماه (ویژه خانمها و دختران) را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

به گزارش سماتک: همه خانم ها به دنبال مردی ایده آل اند. مردی خوش قیافه، خوش اخلاق، پولدار، مهربان، قد بلند و… بله! اینها خوب است اما آیا پیدا کردن همچین مردی که تمام خصوصیات ایده آل شما را داشته باشد کار ساده ای است؟ خیر.

 

پس بهتر است که به جای منتظر ماندن برای مردی که سوار بر اسب آرزوها به سمت تان آید، خودتان دست به کار شوید. شما باید به دنبال مردی که بدان احتیاج دارید باشید. اما چه مردی می تواند خواسته های شما، به خصوص مهمترین شان، را برآورده کند؟

 

اگر دوست دارید بدانید که مرد ایده آل متولدین ماههای مختلف چه خصوصیت بارزی باید داشته باشد، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

فروردین: باهوش و ماجراجو

شما زنی مستقل هستید، بنابراین به مردی واقعی احتیاج دارید. مردی که منطقی و باهوش باشد. تنها چنین مردی است که می تواند کنار شما دوام آورد. از آنجا که شما به سادگی قلب تان را نمی بازید، در انتخاب مرد زندگی تان نیز حساسیت زیادی به خرج می دهید. بنابراین وقت تان را با مردی که هوش و ذکاوت بالایی ندارد هدر ندهید. شما دوست ندارید که لحظه ای از وقت تان را به بطالت سپری کنید، از ساعت ها دراز کشیدن و تلویزیون دیدن، بیزارید. به جای آن دوست دارید که فعالیت های جدید را امتحان کنید. بنابراین مردی که در این ماجراجویی همراه تان باشد، می تواند دل شما را به دست آورد.

خصوصیات اخلاقی مردان متولد هر ماه (ویژه خانمها و دختران)

خصوصیات اخلاقی مردان متولد هر ماه

خصوصیات اخلاقی مردان متولد هر ماه که بستگی به به ماه تولد هر مردی دارد شما می توانید از روی این مقاله به خصوصات اخلاقی مردان پی ببرید چون می توانید با این راه مردان را بیشتر بشناسید تا بتوانید به اخلاق آنها سریعتر آشنا شوید.

اردیبهشت: بخشنده و قابل اعتماد

شما عاشق پول خرج کردن هستید. خودتان نیز تمام تلاش تان را می کنید تا زندگی مرفه ای داشته باشید و به تمام آنچه می خواهید، برسید، به همین دلیل مرد زندگی شما نیز باید دست و دلباز و بخشنده باشد. شاید کمیت برای شما اهمیت چندانی نداشته باشد اما از کیفیت نمی توانید ساده بگذرید. به عنوان مثال شما به جای خوردن همبرگر، رفتن به یک رستوران لوکس برای خوردن سوشی و استیک را ترجیح می دهید. علاوه بر بخشندگی، اعتماد نیز برایتان اهمیت زیادی دارد. شما خود آدم وفاداری هستید و برای رابطه عاطفی تان کم نمی گذارید، همین انتظار را نیز از طرف مقابل تان دارید.

خرداد: سازگار و روراست

از آنجا که شما دو شخصیت کاملا متفاوت دارید، می توانید از دو دیدگاه مختلف به اطراف تان نگاه کنید. شما از تغییرات لذت می برید، به همین دلیل رفتارهایتان نیز غیر قابل پیش بینی است. از این رو مرد زندگی شما باید فردی سازگار باشد. به عنوان مثال او باید بتواند یک روز که حوصله ندارید کنارتان بنشیند و تلویزیون تماشا کند و روز دیگر با شما هیجان انگیزترین تفریحات را تجربه کند. مرد شما نه تنها سازگار بلکه باید روراست باشد طوری که بتواند راز دلش را با شما به سادگی در میان بگذارد.

خصوصیات اخلاقی مردان متولد هر ماه (ویژه خانمها و دختران)

خصوصیات اخلاقی مردان متولد هر ماه

تیر: مهربان و بالغ

از آنجا که شما فرد حساسی هستید، باید اطرافیان تان را با احتیاط انتخاب کنید. احساسات شما از متولدین ماههای دیگر بیشتر است به همین دلیل سزاوار یک مرد مهربان و حامی هستید. شاید برای بسیاری از خانم ها مهربانی مهمترین عامل نباشد ولی برای شما در اولویت قرار دارد، فردی که همیشه مراقب تان باشد و تحت هر شرایطی دوست تان داشته باشد. از طرف دیگر شما از مردهایی که مدام در حال بازی کردن هستند یا این که دوست دارند با رفتارشان حسادت شما را برانگیزند، لذت نمی برید. مرد زندگی شما باید بالغ و پخته باشد.

مرداد: با انگیزه و حامی

شما دوست دارید که در تمام مراحل زندگی برنده باشید. آنجا که صحبت از انگیزه باشد، شما حرف اول را می زنید. برای کارهایی که آغاز می کنید تمام انرژِی تان را می گذارید تا موفقیت شما حتمی شود. رابطه عاطفی شما نیز از این قائده مستثنی نیست. بنابراین به شریکی احتیاج دارید که مثل شما فردی با انگیزه باشد. به علاوه حمایت طرف مقابل تان نیز برایتان اهمیت زیادی دارد. دوست ندارید با فردی زندگی کنید که روی مبل بنشیند و منتظر نشانه ای از شما باشد. او خودش باید برای ابراز عشق به سمت تان آید. مردان خجالتی و آرام در زندگی شما جایی ندارند.

خصوصیات اخلاقی مردان متولد هر ماه (ویژه خانمها و دختران)

خصوصیات اخلاقی مردان متولد هر ماه

شهریور: صبور و قدردان

شما گاهی مرموز می شوید، در این شرایط طرف مقابل تان باید صبور باشد. آنگاه که شما برای تصمیم گرفتن احتیاج به زمان بیشتری دارید، مرد زندگی شما باید صبور باشد و در تمام این مراحل همراه تان باشد، نه این که مدام به شما فشار آورد. علاوه بر آن، او باید نسبت به کارهایی که شما برای این رابطه می کنید، شکرگزار و قدردان باشد. به عنوان مثال قدر تلاش هایی که برای سورپرایز او کردید را بداند، در غیر این صورت در زندگی شما جایی ندارد.

مهر: وفادار و اجتماعی

اگر چه وفاداری خواسته تمام زنان است اما متولدین ماه مهر می خواهند که همسرشان 100 درصد به او وفاردار باشد. از آنجا که آنها افراد باهوشی هستند و مدام در حال فکر کردن اند، نباید لحظه ای به مرد زندگی شان شک کنند. بنابراین وفاداری از مهمترین خصوصیات مرد ایده آل متولدین مهر است. به علاوه، او به مردی اجتماعی نیاز دارد. از آنجا که شما می توانید با دیگران به راحتی ارتباط برقرار کنید و مرکز توجه باشید، دوست دارید که همسرتان نیز در این راه همراهی تان کند.

خصوصیات اخلاقی مردان متولد هر ماه (ویژه خانمها و دختران)

خصوصیات اخلاقی مردان متولد هر ماه

آبان: قوی و احساساتی

شکی نیست که شما فردی قوی هستید بنابراین شریک زندگی تان نیز باید قوی تر از شما باشد تا بتوانید به او تکیه کنید. تنها مردی که عاشق چالش و رقابت است می تواند دل شما را به دست آورد. شما دوست دارید با مرد زندگی تان در مورد مسائل سیاسی و فلسفی بحث و گفتگو کنید و اطلاعات تان را با هم به اشتراک گذارید. مردی که با شما به بیرون از خانه بیاید و لذت بردن از زندگی را بلد باشد، به بیان دیگر، مردی که احساسات را به خوبی درک کند و قدرت از خصوصیات بارز او باشد.

آذر: نفوذپذیر و شوخ طبع

آذری ها به مردانی که به راحتی در مورد احساسات و عواطف خود سخن می گویند، احتیاجی ندارند، مرد آنها باید به محیط و شرایط اطرافشان حساس باشند، موقعیت های مختلف را درک کنند و بر اساس آنها بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند. آنها باید قادر باشند که مهارت های خود را در هر شرایطی به کار گیرند. شوخ طبعی نیز از دیگر ویژگی های مردان ایده آل آذری هاست. کسی که بتواند بخندد و بخنداند. اگر مردی نفوذپذیر و شوخ طبع باشد، مطمئنا شریک زندگی ایده آلی برای شما خواهد بود.

خصوصیات اخلاقی مردان متولد هر ماه (ویژه خانمها و دختران)

خصوصیات اخلاقی مردان متولد هر ماه

دی: سخت کوش و مستعد

شما فرد سیاستمداری هستید. دوست دارید که شریک زندگی تان کل هفته را با سخت کوشی تمام کار کند و به همان نسبت آخر هفته را تنها به بازی و خوشگذرانی بگذراند. شما به اهداف، محدودیت های زمانی و ددلاین ها اهمیت زیادی می دهید. بنابراین مرد شما نیز باید به این قواعد اعتقاد داشته باشد، نه کسی که شما را از راهی که می روید، منحرف کند. او نه تنها باید الهام بخش شما در کار و اهداف زندگی تان باشد بلکه باید در خوشی ها نیز پابه پای شما بچگی کند. از آنجا که شما فردی سخت کوش هستید، لیاقت بهترین خوشی ها را نیز دارید.

بهمن: جذاب و عاقل

همه ما به دنبال مردی جذاب هستیم اما بهمنی ها به این مورد بیش از دیگران توجه نشان می دهند. شما فردی خلاق، فریبنده و با احساس هستید، از این رو به ظاهر طرف مقابل تان نیز اهمیت می دهید. یک مرد جذاب نه تنها به خود بلکه به شما نیز توجه نشان می دهد و این برای شما بسیار ارزشمند است. شما در کنار هم یک زوج ایده آل و دوست داشتنی خواهید بود. اما جدا از ظاهر، ذهن خلاق طرف مقابل نیز برایتان بسیار اهمیت دارد. مردان عاقل، آنها که ذهن شان در موقعیت های مختلف به خوبی کار می کند، ایده آل شما خواهند بود.

خصوصیات اخلاقی مردان متولد هر ماه (ویژه خانمها و دختران)

خصوصیات اخلاقی مردان متولد هر ماه

اسفند: دلسوز و مشوق

شما قلبی بزرگ دارید طوری که بی وقفه به دیگران محبت می کنید، پس طبیعی است که انتظار شما از شریک زندگی تان نیز چنین باشد. در گذشته شما افرادی حضور داشتند که از مهربانی بویی نبرده بودند، به همین دلیل شما آنها را از زندگی تان حذف کردید.

یک مرد مهربان و دلسوز احساسات شما را به خوبی درک می کند و این به شما آرامش می دهد. آقایانی که مشوق های خوبی هستند و شما را وادار می کنند تا احساساتی تر، کنجکاوتر و هنرمندتر عمل کنید، نیز از مردان ایده آل شما خواهند بود. در کنار مردی که شما را به زندگی بهتر تشویق می کند، خوشحال ترین خواهید بود.

خصوصیات اخلاقی مردان متولد هر ماه

 

منبع: bartarinha.ir

جدیدترین مطالب