خرید شارژ ایرانسل فقط در چند ثانیه!

خرید شارژ ایرانسل فقط در چند ثانیه!

بهترین روش خرید شارژ ایرانسل، همراه اول و دیگر اپراتورها چیست؟ درواقع بهترین روش، روشی است که علاوه بر امنیت و سهولت، سرعت نیز داشته باشد.

 

درحال حاضر راههای زیادی برای خرید شارژ وجود دارند. بههمین دلیل ممکن است ما در انتخاب بهترین روش دچار سردرگمی شویم.

 

در این مقاله روشهای مختلف را به همراه مزایا و معایبشان زیر ذرهبین قرار خواهیم داد. همراه ما باشید تا روشهای موجود را بررسی کنیم و در نهایت بهترین روش را برگزینیم. با ما باشید.

خرید شارژ ایرانسل فقط در چند ثانیه!

روشهای مرسوم خرید شارژ

روشهای زیادی برای خرید شارژ ایرانسل، رایتل و همراه اول وجود دارد. در سالهای گذشته بسیاری از مردم مجبور بودند برای خرید شارژ مراجعه حضوری داشته باشند و از کارت شارژ استفاده کنند.

 

اما امروز با حذف روشهای حضوری و کاغذی کارتهای شارژ دیگر از دور خارج شدهاند. امروز میتوانید با استفاده از تلفن همراه خود بهراحتی سیمکارت را شارژ کنید.

 

معمولترین روشها شارژ آنلاین و استفاده از کدهای دستوری است. کدهای دستوری نسبت به روشهای آنلاین دارای پیچیدگی بیشتری هستند و ممکن است بعضی از افراد را گیج کنند. بههمین دلیل ما روش آنلاین را پیشنهاد میکنیم.

 

چگونه گوشی خودمان را آنلاین شارژ کنیم؟

اپلیکیشنها و سایتهای زیادی برای این کار وجود دارند اما سوال اینجاست که بهترین آنها کدام مورد است؟

 

البته در این مقاله به این سوال پاسخ میدهیم، اما قبلش باید بدانید که خرید شارژ ایرانسل، همراه اول و دیگر اپراتورها بهروش آنلاین بسیار راحت و در دسترس است.

 

معمولا زمانهایی که گوشی شما به اینترنت متصل نیست شاید استفاده از کدهای دستوری بهترین کار باشد. اما باوجود اینترنت روشی راحتتر و بهترین از روش آنلاین پیدا نخواهید کرد. در ادامه درباره مزیتهای این روش صحبت میکنیم.

 

مزیتهای شارژ آنلاین چیست؟

شارژ آنلاین بسیار سریع است و در مدت زمان بسیار کوتاهی شما از آن نتیجه میگیرید. شما میتوانید با استفاده از روش آنلاین هم کد شارژ بگیرید و هم خط خود را بهشکل مستقیم شارژ کنید.

 

کد شارژ درواقع چیزی شبیه بههمان کارت شارژهای قدیمی است و قالبی جدید و بهروز. بزرگترین مزیت روشهای آنلاین سهولت و سرعت بالای آنها است. البته بسته به نوع سرویس سرعت و سهولت متفاوت خواهد بود.

 

بهترین راه برای خرید شارژ ایرانسل را بشناسید!

بهترین راه برای خرید شارژ ایرانسل و دیگر اپراتورها استفاده از اپلیکیشنهایی مانند سوپراپلیکیشن تاپ است. تاپ در کمترین زمان ممکن خط شما را شارژ میکنید.

 

در خرید آنلاین شارژ کمتر از 10 هزار تومان ممکن نیست اما شما میتوانید با شارژ کیف پول تاپ شارژ کمتر 10 هزار تومان را نیز خریداری کنید.

 

برای این کار کافیاست به اپلیکیشن مراجعه کنید و بهسراغ آیکون شارژ بروید.

 

حالا باید شماره تلفن را وارد کنید. در ادامه باید نوع شارژ و اپراتور را انتخاب کنید. سپس با ورود به درگاه و پرداخت کار خرید شارژ شما به اتمام خواهد رسید.

خرید شارژ ایرانسل فقط در چند ثانیه!

آیا برای سیمکارتی که ترابرد شده هم میتوان از تاپ شارژ خرید؟

سیم کارت ترابردشده سیمکارتی است که اپراتورش به اپراتور دیگری تغییر کرده است. در این شرایط خرید شارژ شما نیز متفاوت خواهد بود و دیگر نمیتوانید از اپراتور قبلی شارژ بخرید.

 

تاپ مشکلی با سیمکارتهایی که ترابرد شدهاند نخواهد داشت. حتی اگر اپراتور شما تغییر کرده اما هنوز همان خط سابق را دارید میتوانید با استفاده از تاپ خرید شارژ خود را انجام دهید. برای این کار به همان روش پاراگراف قبل عمل کنید.

 

در قسمت انتخاب اپراتور نیز اپراتور جدید خود را انتخاب کنید. پس از واردکردن شماره اپلیکیشن بهطور خود را اپراتور را تشخیص میدهد. چون در این روش سیستم به اشتباه اپراتور قبلی شما را شناسایی میکند، باید آن را بهصورت دستی تغییر دهید و سپس شارژ خود را خریداری کنید.

 

تاپ و خدمات حرفهای این سرویس

سوپراپلیکیشن تاپ تنها محدود به خدمات بانکی نیست. این مجموعه بیش از 73 خدمت کاربردی را ارائه میدهد. شما میتوانید با استفاده از این اپلیکیشن کارت به کارت کنید، شارژ بخرید، احراز هویت سجام داشته باشید، خلافی خودرو بگیرید و تمامی امور خود را در یک اپلیکیشن داشته باشید.

 

تاپ یک سوپراپلیکیشن همهکاره برای شما خواهد بود. دانلود آن نیز کار سختی نیست. برای دانلود این برنامه کافی به کافهبازار، چارخونه، مایکت، گوگلپلی یا وبسایت رسمی تاپ مراجعه کنید. خدمات این مجموعه شامل:

 

• خدمات خودرویی

• فین تک و پرداخت

• مالی و اعتباری

• بازار سرمایه

• و تفریحی و گردشگری

 

میشود. با تاپ تمامی امور خود را در یک برنامه جای دهید.

 

جمعبندی

خرید شارژ ایرانسل، همراه اول و رایتل در گذشته سخت بود و امروز با روشهای آنلاین میتوانید بهسادگی این کار را انجام دهید. تاپ در کمتر از چند ثانیه خرید شارژ شما را انجام خواهد داد.

 

محدودیتی برای مبلغ خرید شارژ در این سرویس وجود ندارد. افرادی که دارای سیم کارت دائمی هستند میتوانند از طریق تاپ بدهی خط خودشان را تصفیه کنند.

 

از طرفی تاپ تنها برای خرید شارژ نیست. شما با استفاده از این سوپراپلیکیشن به دریایی از امکانات کاربردی دسترسی خواهید داشت. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. امیدواریم از مطالب گردآوردهشده بیشترین استفاده را کرده باشید.

جدیدترین مطالب