خطوط اختصاصی و مزایا و امکانات آن

خطوط اختصاصی و مزایا و امکانات آن

با فراگیر شدن استفاده از گوشی تلفن همراه، تکنیک جدیدی به دنیای مارکتینگ اضافه شد که در مدت کوتاهی توجه همگان را به خود جلب کرد. پیامک مارکتینگ، شیوه‌ای از بازاریابی است که علاوه بر مقرون به صرفه بودن، مزایای زیادی برای کسب و کارها دارد. تنها چیزی که برای شروع یک تبلیغات پیامکی نیاز دارید، یک خط برای ارسال پیامک و پنل پیامکی برای مدیریت آن‌ها است.

 

حتما شما هم متوجه شده‌اید که شماره‌هایی که از آن‌ها پیامک تبلیغاتی دریافت کرده‌اید، با سایر شماره‌ها متفاوت است. در واقع خطوطی که برای ارسال پیامک انبوه مورد استفاده قرار می‌گیرد، از نوع خطوط اختصاصی است. اما اگر قصد دارید تا یک کمپین پیامکی راه اندازی کنید، لازم نیست تا نگران پیدا کردن یک خط اختصاصی باشید. پنل پیامکی، این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا خطوط اختصاصی مورد نیاز خود را در زمان خرید پنل پیامکی، انتخاب و خریداری کنند. اما خطوط اختصاصی چه مزایا و کاربردی برای کسب و کار شما دارند؟

 

معرفی خطوط اختصاصی

خطوط اختصاصی و مزایا و امکانات آن

خطوط اختصاصی تقریبا شبیه خطوط اپراتورهای مخابراتی هستند و این امکان را برای صاحبان کسب و کار فراهم می‌کنند که با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. همانطور که می‌دانید، برقراری ارتباط دو طرفه و تعامل با مشتریان، یکی از اصول مهم بازاریابی و رسیدن به فروش بیشتر است و پنل پیامکی به کسب و کار شما در این زمینه کمک می‌کند. خطوط اختصاصی با پیش شماره‌های متنوعی به صاحبان کسب و کار ارائه می‌شود.

 

خطوط اختصاصی با پیش شماره‌های 1000،2000،3000،5000،021 و … از جمله خطوط پیامکی پرطرفدار در بین مشتریان است.

 

کدام خط اختصاصی برای کسب و کار شما مناسب است؟

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که خطوط اختصاصی مختلف برای اهداف متنوعی استفاده می‌شوند؛ برای مثال یکی از پیش شماره‌ها تنها برای نظرسنجی به کار برده می‌شود یا دیگری تنها برای ارسال پیامک اطلاع رسانی. اما اغلب افراد جامعه از این نکته اطلاعی ندارند که همه خطوط اختصاصی تقریبا خدمات یکسانی به مشتریان ارائه می‌کنند. اما تمامی خدمات مورد انتظار شما توسط سرویس ارائه دهنده خدمات پیامکی ارائه می‌شود و به همین خاطر بایستی در انتخاب پنل پیامکی خود وسواس به خرج دهید.

 

پنل پیامکی، قابلیت‌های متنوعی به مشترکین خود ارائه می‌دهد که می‌توانید جزئیات دقیق آن را در صفحه امکانات این سامانه مشاهده کنید. برخی از قابلیت‌های خطوط اختصاصی عبارتند از:

 

• سرعت بالای ارسال پیامک انبوه

• ارائه گزارش دقیق کمپین پیامکی

• دلیور بیس بودن

• و …

خطوط اختصاصی و مزایا و امکانات آن

مزایای خرید خط اختصاصی

برخی از مزایای منحصر به فردی که با خرید خط اختصاصی به دست می‌آورید عبارتند از:

 

• خط خریداری شده از پنل ارسال پیامک، ارزان و مقرون به صرفه است.

• این امکان برای شما فراهم است که چندین خط اختصاصی خریداری کرده و به صورت همزمان از آن استفاده کنید.

• با استفاده از یکی از سرویس‌های پنل پیامکی قادر خواهید بود تا چند خط اختصاصی را مدیریت کنید.

• رابط کاربری سامانه ارسال پیام بسیار ساده است و به راحتی می‌توانید از قابلیت‌های آن استفاده کنید.

• پنل پیامکی پشتیبانی 24 ساعته به مشتریان خود ارائه می‌دهد و پاسخگوی سوالات کاربران است.

• تمامی سرویس‌های پنل پیامکی دلیور بیس هستند و هزینه پیامک‌های نرسیده به مخاطبان به شما عودت داده می‌شود.‌

• استعلام خطوط اختصاصی و فعال سازی آن در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.

 

بسیاری از صاحبان کسب و کار گمان می‌کنند که خرید و فعال سازی خط اختصاصی و راه اندازی پنل پیامکی، زمانبر و سخت است. اما از آنجایی که مشتری مداری از ویژگی‌های بارز این پنل پیامکی است، تمامی فرآیند مربوط به راه اندازی پنل، در کمترین زمان ممکن برای مشتریان انجام می‌شود. البته شما می‌توانید با کلیک بر روی لینک، تمامی اطلاعات مربوط به ارسال پیامک تبلیغاتی با پنل پیامکی را مشاهده کنید. به نظر شما کدام یک از خطوط اختصاصی برای  کسب و کار شما مناسب است؟

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب