کدام شاتگان در پابجی موبایل برای راه دور مناسب تر است؟

کدام شاتگان در پابجی موبایل برای راه دور مناسب تر است؟

انتخاب یک شاتگان برای راه دور می‌تواند به شما کمک کند تا در پابجی به موفقیت دست پیدا کنید. همان‌طور که می‌دانید در این بازی شاتگان‌های مختلفی وجود دارند که هر یک از آن‌ها دارای عملکرد مختص به خود هستند. در این متن قصد داریم به چند نمونه از بهترین شات گان‌های موجود در بازی پابجی و همچنین UC Satın Al کلی آن‌ها اشاره کنیم تا بتوانید بهترین گزینه موجود در این زمینه را انتخاب کنید. اگر در این زمینه کنجکاو هستید، ادامه متن را به هیچ وجه از دست ندهید.

 

S12K

به جرئت می‌توان گفت که S12K یکی از بهترین شاتگان‌های موجود در پابجی موبایل است. S12K هم برای نبردهای نزدیک و هم برای نبردهای از راه دور یک گزینه عالی به نظر می‌رسد. ساختار خاص آن موجب شده است تا بسیاری از گیمرها در همان ابتدا به سراغ S12K بروند و از آن برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند.

 

S12K یک شات گان نیمه اتوماتیک محسوب می‌شود و در زمان انتخاب آن باید به این نکته اساسی دقت داشته باشید. میزان فایر دمیج مربوط به این شات گان بسیار بالا است و به همین دلیل می‌‌توان آن را در فهرست بهترین شاتگان‌ها در پابجی موبایل قرار داد. فایر دمیج بالای این شات گان باعث می‌شود تا بتوانید با یک شلیک بیش از دو گیمر را از بازی خارج کنید.

 

در هر خشاب این شاتگان 5 فشنگ قرار دارد، البته با اضافه کردن یک سری اتچمنت‌های ویژه می‌توانید میزان ظرفیت کلی S12K را به هشت فشنگ برسانید که خود یک موضوع قابل توجه است. به طور کلی نباید از اهمیت بالای S12K در این بازی چشم‌پوشی کرد.

 

S686

وقتی صحبت از بهترین شاتگان‌های پابجی برای راه دور به میان می‌آيد، باید حتماً‌ به S686 اشاره کنیم. این شاتگان خاص از همان اول به نحوی طراحی شده بود که بتواند کلیه نیازهای گیمرها در این زمینه به طور کامل برطرف کند. S686 هم برای نبردهای از راه نزدیک و هم برای نبردهای از راه دور عالی به نظر می‌رسد و نمی‌توان ایراد خاصی به آن گرفت.

 

البته باید به این نکته اشاره کنیم که استفاده از S686 نیازمند انجام تمرینات مختلف با آن است. بنابراین توصیه می‌کنیم که پیش از وارد شدن به یک مچ جدید حتماً چندین بار به شکل تمرینی از آن استفاده کنید تا بتوانید به طور کامل از ساز و کار آن سر در بیاورید.

 

S686 می‌توانید دو خشاب مختلف را در خود نگه دارد. ریکویل نسبتاً کم این شاتگان یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگي‌های آن است که حتماً باید به آن توجه داشته باشید. این ریکویل کم باعث می‌شود تا میزان دقت شما در زمان شلیک افزایش یابد و در نتیجه شانس پیروزیتان بیشتر شود.

 

البته S686 دارای یک نقطه ضعف اساسی است و آن نقطه ضعف، ظرفیت کم خشاب‌های مربوط به آن است. به همین جهت احتمالاً در طول بازی مجبور خواهید بود بارها و بارها آن را ریلود کنید. در هر صورت نمی‌‌توان به هیچ وجه از اهمیت بالای S686 چشم‌پوشی کرد.

کدام شاتگان در پابجی موبایل برای راه دور مناسب تر است؟

S1897

به دنبال یک شاتگان سنتی هستید که برای راه دور هم مناسب باشد؟ در این حالت باید به سراغ S1897 بروید. این شاتگان عالی با طراحی جذاب و خاص قطعاً نظر شما عزیزان را به سمت خود جلب می‌کند. اگرچه این شات گان به منظور پیروزی در نبردهای نزدیک طراحی شده است، اما می‌‌تواند برای نبردهای از راه دور نیز مناسب باشد.

 

مهم‌ترین شاخصه یا مزیت اصلی این شاتگان را می‌توان به نیمه اتوماتیک بودن آن ارتباط داد. در واقع با انتخاب این شات گان دیگر لازم نیست که یک اسلحه نیمه اتوماتیک دیگر را نیز با خود به همراه داشته باشید. این یک گزینه عالی برای افرادی است که قصد ندارند وقت خود را صرف پیدا کردن شاتگان‌های متفاوت در پابجی بکنند.

 

میزان دمیج این شاتگان نسبت به سایر مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم بسیار بیشتر است. به همین دلیل توصیه می‌‌‌کنیم که حتماً با دقت بالایی از آن استفاده کنید. اگر بتوانید به خوبی از این شاتگان استفاده کنید و مهارت قابل توجهی در این رابطه به دست بیاورید، هیچ فرد دیگری نمی‌تواند در نبردهای دور و نزدیک شما را شکست دهد.

 

DBS

DBS یکی از جدیدترین و کاربردی‌ترین شاتگان‌های موجود در پابجی است که اهمیت آن از سایر شات‌گان‌ها بسیار بیشتر خواهد بود. این اسلحه هم از نظر طراحی و هم از نظر کاربرد واقعاً فوق‌العاده است و نمی‌توان آن را با چیز دیگری مقایسه کرد.

 

این اسلحه تنها در ایر دراپ‌ها قابل دریافت است و اگر قصد دارید از آن استفاده کنید، باید به این موضوع مهم توجه داشته باشید. میزان دمیج دی بی اس به بیست و شش می‌رسد که برای اسلحه‌ای با این حالت کاملاً قابل قبول است.

 

سایز خشاب دی بی اس برخلاف رقبای خود ۱۴ است. به طور کلی باید بیان کرد که دی بی اس نیز هم در نبردهای نزدیک و هم در نبردهای دور عالی عمل می‌کند. شاید نقطه ضعف اصلی آن ریکویل بالایش باشد که با استفاده از مواردی همچون ایم اسیست می‌توان تا حد خوبی آن را کاهش داد.

 

اگر قصد دارید از دی بی اس استفاده کنید بهتر است به فکر شخصی سازی آن باشید. اتچمنت‌های مختلفی برای این اسلحه وجود دارد که به راحتی بر روی آن نصب می‌شوند و می‌توانند توانایی آن را به حداکثر برسانند. دی بی اس برای گیمرهای حرفه‌ای یک گزینه حیاتی به شمار می‌رود.

کدام شاتگان در پابجی موبایل برای راه دور مناسب تر است؟

سخن پایانی

همان‌طور که در ابتدای متن گفت شد، انتخاب کردن یک شاتگان جذاب و کاربردی در پابجی موبایل اهمیت قابل توجهی دارد. در واقع اگر قصد دارید به موفقیت خوبی در این بازی دست پیدا کنید باید حتی در زمینه انتخاب شات گان مورد استفاده خود نیز دقت داشته باشید.

 

در این متن به بررسی چند مورد از Orelon و کاربردی‌ترین شاتگان‌های موجود در پابجی پرداختیم و از آن‌ها با شما عزیزان سخن گفتیم. هر یک از این شاتگان‌ها یک انتخاب مناسب به شمار می‌آيند که می‌‌‌توانید به طور کامل بر روی آن‌ها حساب باز کنید. اگر قصد دارید به یک گیمر حرفه‌ای در پابجی تبدیل شوید، می‌توانید از سایر مقالات وب‌سایت ما نیز دیدن کنید.

جدیدترین مطالب