قیمت روز گوشی و خرید گوشی موبایل با بخش محصولات زومیت

قیمت روز گوشی و خرید گوشی موبایل با بخش محصولات زومیت

قیمت گوشی یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب آن محسوب می‌شود که با وجود تغییرات روزانه نرخ ارز در کشورمان، اطلاع دقیق از قیمت لحظه‌ای آن اهمیت دوچندان پیدا می‌کند. اهمیت این گجت‌های کوچک بیش از پیش در زندگی‌مان حس می‌شود تا جایی که تصور انجام برخی از فعالیت‌ها بدون گوشی موبایل غیرممکن است. با توجه به روند رو به افزایش قیمت روز گوشی موبایل، ساده‌ترین راه خرید گوشی، مقایسه قیمت فروشگاه‌های مختلف به‌طور همزمان است.

قیمت روز گوشی و خرید گوشی موبایل با بخش محصولات زومیت

خرید گوشی و انتخاب گزینه‌ی متناسب با نیازتان

المان‌های بسیاری در انتخاب و خرید موبایل نقش دارند. فعالیت‌های عادی و روزمره‌ای همچون انتقال وجه، پرداخت قبض، سفارش غذا و حتی خرید سوپرمارکت و نان به‌راحتی با کمک گوشی موبایل قابل انجام است. اما تقریبا هر هفته تعداد زیادی گوشی جدید از برندهای مختلف معرفی می‌شود که کار را برای انتخاب سخت خواهند کرد.

 

ما در زومیت چاره‌ای اندیشیدیم که چطور بتوانیم به انتخاب کاربران برای بهترین گوشی متناسب با نیازشان کمک کنیم. هنگامی که نرخ ارز نوسان داشته باشد، قیمت گوشی امروز هم دستخوش تغییر خواهد شد. به‌طور قطع مراجعه‌ی حضوری به فروشگاه‌های مختلف کاری زمان‌بر و طاقت‌فرسا است. ضمن این‌که شاید گوشی مورد علاقه‌تان را نتوانید به‌راحتی در شهر خود پیدا کنید.

 

لیست قیمت گوشی

راه سریع‌تر و ساده‌تر برای بررسی قیمت روز موبایل استفاده از فضای مجازی است. در بخش محصولات زومیت و از تب قیمت می‌توانید لیست قیمت گوشی موردنظر خود در فروشگاه‌های مختلف را یکجا مشاهده کنید. قیمت موبایل هر فروشگاه اینترنتی توسط خود فروشنده ثبت می‌شود و اختلاف قیمت روز گوشی به علت تفاوت رنگ، تفاوت حافظه داخلی، میزان رم و تفاوت شرکت گارانتی‌کننده است.

 

وجه تمایز زومیت با سایر فهرست‌های قیمت گوشی در چیست؟ گوشی‌های موبایل در گذشته تفاوت زیادی با یکدیگر نداشتند و امکانات آن‌ها غیر از موارد جزئی اغلب مشابه هم بود. اما گوشی‌های فعلی موجود در بازار از پایین‌رده تا بالارده تقسیم می‌شوند و فقط توجه به قیمت نمی‌تواند انتخاب مناسبی را به همراه داشته باشد.

 

در این شرایط لازم است منبعی موثق وجود داشته باشد تا بتوان با اتکا به آن با اطمینان خاطر، گوشی‌های مورد نظر را با یکدیگر بررسی کرد. دسته‌ی موبایل در محصولات زومیت تمام مشخصات یک گوشی موبایل را فهرست کرده و امکان مقایسه را فراهم می‌کند. از مشخصات فنی مانند تراشه و پردازنده گرفته تا دوربین و ظرفیت باتری و حتی تاریخ عرضه و قیمت دلاری در آن قابل مشاهده است.

 

قیمت انواع گوشی گاهی به صورت ساعتی تغییر می‌کند. به همین دلیل یافتن قیمت به روز گوشی از فروشندگان مختلف اهمیت زیادی پیدا کرده است. در بخش قیمت می‌توانید فروشگاه‌های اینترنتی مختلف را مشاهده کنید؛ در این لیست قیمت محصولات بر اساس کم به زیاد مرتب شده است و با کلیک بر روی هرکدام به صفحه‌ی محصول آن فروشگاه هدایت می‌شوید تا بتوانید خرید خود را از آن فروشگاه انجام دهید.

قیمت روز گوشی و خرید گوشی موبایل با بخش محصولات زومیت

مرجع موبایل و بررسی های تخصصی آن

دیگر بخش زومیت برای کمک به شما برای خرید بهتر، بررسی تخصصی محصول است؛ شما از طریق تب بررسی زومیت در صفحه هر محصول می‌توانید بررسی فنی و تخصصی گوشی مورد نظر خود را به صورت متنی و اغب همراه با ویدیو بخوانید و تماشا کنید. بررسی تخصصی توسط کارشناسان زومیت انجام می‌گیرد و در آن به مزایا و معایب هر گوشی و مقایسه‌ی آن با رقبای احتمالی پرداخته می‌شود. همان‌طور که می‌دانید عملکرد هر گوشی تنها وابسته به مشخصات سخت‌افزاری نیست و طراحی و رابط کاربری هم می‌توانند بر تجربه‌ی کاربر تأثیر بگذارند.

 

یکی از بخش‌های جالب در محصولات زومیت، ارائه‌ی مشخصات فنی احتمالی گوشی‌های شایعه شده است. شاید شما هم دوست داشته باشید از مشخصات احتمالی آیفون‌های نسل بعد یا سری جدید گلکسی اس سامسونگ باخبر شوید. گوشی‌های شایعه شده با نزدیک‌ترین مشخصات احتمالی به محصول نهایی از منابع موثق وارد دیتابیس محصولات زومیت می‌شوند. البته که جهت جلوگیری از گمراهی کاربران با عنوان «در حد شایعه» مشخص شده‌اند اما دیدن و احتمالا برنامه‌ریزی برای خرید آن‌ها نیز خالی از لطف نیست.

 

قیمت موبایل و نحوه استفاده از فیلترها

در صفحه موبایل محصولات زومیت فیلترهای متفاوتی وجود دارد تا یافتن محصول مورد نظرتان را ساده‌تر کند. اگر نام گوشی مورد علاقه را می‌دانید با کلیک بر روی نماد ذره‌بین و تایپ مدل گوشی به صفحه‌ی مشخصات آن هدایت می‌شوید. در غیر این صورت می‌توانید با غلتکی در ستون سمت راست (در لپ‌تاپ) یا با کلیک روی عبارت قرمزرنگ فیلتر در پایین صفحه (در تلفن همراه) محدوده‌ی قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید. در همین قسمت امکان انتخاب سیستم‌عامل یا سازنده‌ی گوشی فراهم شده است. برای مرتب‌سازی فهرست هم می‌توانید از گزینه‌های ارزان‌ترین، گران‌ترین یا سایر موارد بهره ببرید.

 

پس از این‌که گوشی متناسب با نیازتان را پیدا کردید با کلیک یا لمس بر روی آن وارد صفحه مشخصات فنی می‌شوید. برای مثال بر روی گوشی A53 که یکی از محبوب‌ترین گوشی‌ها میان کاربران زومیت است کلیک می‌کنیم. مشخصات مهم این گوشی در نمایه‌ای در بالای صفحه به‌طور خلاصه قابل مشاهده است. شما می‌توانید با مراجعه به تب قیمت، قیمت روز موبایل موردنظر را به ترتیب ارزان به گران با توضیحات آن مطالعه کنید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید تازه‌ها و اخبار مرتبط با این محصول را نیز در این صفحه مشاهده کنید.

قیمت روز گوشی و خرید گوشی موبایل با بخش محصولات زومیت

تجربیات سایر کاربران و پرسش و پاسخ برای خرید موبایل

تب بررسی و نظرات کاربران همان‌طور که از نام آن مشخص است مربوط به نقد و بررسی و امتیاز کاربران می‌شود. اگر گوشی مورد نظر را قبلا در اختیار داشتید یا هنوز از آن استفاده می‌کنید و نقدی بر گوشی دارید و فکر می‌کنید نظرتان می‌تواند به سایر کاربران برای خرید کمک کند، حتما آن را بنویسید.

 

در بخش پرسش و پاسخ نیز می‌توانید سوالات احتمالی خود را بپرسید. با توجه به افزایش قیمت گوشی احتمالا پیش از خرید سوالاتی درباره نحوه‌ی عملکرد یا مقایسه یک گوشی با گوشی جدید در ذهنتان شکل خواهد گرفت. کارشناسان زومیت در کنار سایر کاربران به شما برای انتخاب بهترین گوشی موبایل کمک می‌کنند.

 

خرید گوشی متناسب با نیازتان به تحقیق و بررسی احتیاج دارد و استفاده از تجربیات دیگران می‌تواند گره‌گشا باشد. پس ابتدا بودجه و نیاز خود را مشخص کرده و با مطالعه‌ی مشخصات و تجربه‌ی خرید سایر کاربران و در نهایت مشاهده‌ی قیمت امروز گوشی بهترین موبایل را انتخاب کنید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب