پرداخت قبوض یا خرید شارژ ایرانسل؟ کدام روش به صرفه است؟

پرداخت قبوض یا خرید شارژ ایرانسل؟ کدام روش به صرفه است؟

همشهری آنلاین: ایرانسل یکی از محبوب‌ترین اپراتورهای تلفن همراه در کشور است که خدمات گسترده اینترنتی و مکالمه را با کم‌ترین قیمت در اختیار کاربران قرار میدهد. هزینه استفاده از خدمات این اپراتور بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه میباشد. ایرانسل با ارائه دو نوع سیم کارت اعتباری و شارژی پاسخگو نیاز کاربران است. اگر شما هم جز مشترکین این اپراتور هستید احتمالا سوالات زیادی در خصوص خرید شارژ ایرانسل یا پرداخت قبوض سیم کارت اعتباری دارید؛ اینکه کدامیک از آن‌ها به‌صرفه‌تر است؟ چگونه سیمکارت دائمی یا اعتباری خود را شارژ کنیم؟ و…. نگران نباشید تاپ بستری را فراهم کرده است تا بتوانید به راحتی آب خوردن سیمکارت اعتباری و دائمی خود را شارژ کنید و به پرداخت قبوض آن‌ها بپردازید.

پرداخت قبوض یا خرید شارژ ایرانسل؟ کدام روش به صرفه است؟

سیم کارت اعتباری بخریم یا دائمی؟

اگر می‌خواهید به جمع مشترکین ایرانسل بپیوندید، احتمالا این سوال ذهن شما را درگیر کرده است که سیم کارت اعتباری بخریم یا دائمی؟ سیم کارتهای اعتباری ایرانسل را ابتدا باید شارژ کنید تا بتوانید از خدمات آن‌ها همچون مکالمه، بسته‌های اینترنت، پیامک و… استفاده نمایید. زمانی که شارژ نداشته باشید انجام هیچ‌کدام از آن‌ها برایتان امکان‌پذیر نخواهد بود. البته ایرانسل به منظور رفاه بیشتر مشترکین سیم کارت‌های اعتباری خدماتی همچون پرداخت توسط مخاطب و… را هم فراهم کرده است که بتوانید پیامک بدهید و هزینه آن توسط فرد گیرنده واریز شود یا صحبت کوتاهی داشته باشید و هزینه آن را بعدا پرداخت نمایید. اما این امکانات هم صرفا برای تماس‌ها و پیامک‌های داخل شبکهای ( ایرانسل به ایرانسل) قابل استفاده است.

 

اگر شما  می‌خواهید سیمکارت دائمی ایرانسل را بخرید،  باید خودتان را برای دریافت قبض تلفن در آخر ماه آماده کنید. شما بدون دغدغه داشتن شارژ در طول ماه می‌توانید در هر لحظه با سیم کارت دائمی مکالمه کنید، پیامک ارسال نمایید و از داده تلفن همراه خود استفاده کنید. اما در پایان ماه باید قبض آن را پرداخت کنید. میزان مصرف شما هرچه بیشتر باشد، با قبض سنگین تری مواجه خواهید شد که می‌توانید با استفاده از شیوه‌های مختلف آن را پرداخت کنید.

پرداخت قبوض یا خرید شارژ ایرانسل؟ کدام روش به صرفه است؟

نحوه خرید شارژ ایرانسل

سیمکارت اعتباری خود را می‌توانید به روش‌های مختلفی به آسانی در هر لحظه شارژ کنید. انواع روش‌های خرید شارژ برای سیم کارت اعتباری ایرانسل عبارت‌اند از:

 

• سایت ایرانسل

شما می‌توانید با مراجعه به سایت اصلی ایرانسل، از قسمت خرید شارژ سیم کارت خود را به مبلغ دلخواهتان شارژ کنید.

 

• اپلیکیشن ایرانسل من

این اپ توسط اپراتور ایرانسل طراحی شده و با نصب آن روی گوشی خودتان می‌توانید به آسانی خرید شارژ خود را انجام دهید و از میزان شارژ، حجم بسته اینترنتی و… هم مطلع شوید.

 

• خرید غیرمستقیم

خرید غیرمستقیم شارژ ایرانسل را می‌توانید از خودپردازها، کارت‌خوان‌ها و… انجام دهید. در این صورت شما باید از کد رهگیری  #رمز 16 رقمی شارژ ایرانسل*141*  استفاده کنید.

 

پرداخت قبوض سیم کارت دائمی ایرانسل

پرداخت قبوض سیم کارتهای ایرانسل، همچون نحوه خرید شارژ برای سیم کارتهای اعتباری است. تنها باید به جای خرید شارژ گزینه پرداخت قبض را در وب سایت ایرانسل و اپ ایرانسل من انتخاب کنید.

 

تعرفه کدامیک از سیم کارت های ایرانسل پایین و مقرون به صرفه است؟ دائمی یا اعتباری؟

هزینه برقراری ارتباط و مکالمه در سیم کارت های ایرانسل یکسان نبوده و با یکدیگر فرق می‌کند و عبارت‌اند از:

 

تعرفه سیم کارت دائمی

• هزینه مکالمه ایرانسل به ایرانسل دقیقه‌ای 9 تومان

• هزینه مکالمه ایرانسل با دیگر خطوط و خط ثابت 9 تومان

• ارسال پیامک فارسی 9 تومان

• ارسال پیامک انگلیسی و لاتین 2 تومان

• اگر بستههای اینترنتی ایرانسل را خریداری نکرده باشید، مصرف اینترنت شما به صورت آزاد و به ازای هر کیلوبایت محاسبه می‌شود.

 

تعرفه سیم کارت اعتباری

• هزینه مکالمه ایرانسل به ایرانسل دقیقه‌ای 9 تومان

• هزینه مکالمه ایرانسل با دیگر خطوط و خط ثابت 9 تومان

• ارسال پیامک فارسی 6 تومان

• ارسال پیامک انگلیسی و لاتین 4 تومان

• اگر بستههای اینترنتی ایرانسل را خریداری نکرده باشید، مصرف اینترنت شما به صورت آزاد و به ازای هر کیلوبایت محاسبه می‌شود.

پرداخت قبوض یا خرید شارژ ایرانسل؟ کدام روش به صرفه است؟

با تاپ، دو سوته سیم کارتتو شارژ کن!

این یک خبر خارق‌العاده برای دارندگان سیم کارت های اعتباری و دائمی ایرانسل است، شما می‌توانید در هر لحظه بدون هیچ محدودیتی برای سیم کارت خود از طریق وب سایت تاپ شارژ بخرید و قبض آن را هم پرداخت کنید. کافی است از قسمت پرداخت قبض یا خرید شارژ مبلغ و شماره مدنظرتان را وارد کنید. به همین آسانی!

 

چرا تاپ را انتخاب کنیم؟

تاپ یک بستر ایدئال را برای کاربران فراهم کرده است تا در محیطی مطمئن در کم‌ترین زمان ممکن، پرداخت قبوض تلفن همراه خود را انجام دهند و سیم کارتشان را شارژ کنند. علاوه بر پرداخت قبض تلفن، امکان پرداخت دیگر قبوض هم در تاپ وجود دارد. شما می‌توانید به صورت مستقیم علاوه بر سیم کارت خودتان، سیم کارت دوستان و نزدیکان خود را هم شارژ کنید. ناگفته نماند که امکان خرید شارژ برای سیم کارت های دائمی ایرانسل هم در تاپ وجود دارد. تنها باید نوع سیم کارت را به دائمی تغییر دهید.

جدیدترین مطالب