از تاثیر سرعت سایت در سئو چه می دانید؟

از تاثیر سرعت سایت در سئو چه می دانید؟

بسیاری از افرادی که برای کسب و کار خود سایتی راه اندازی کرده اند از افراد متخصص در زمینه سئو کمک گرفته اند. شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که سئو چه اهمیتی در تبلیغات سایت دارد؟. متخصصان سئو، سایت شما را در شرایطی قرار می دهند که در اولین یافته های موتورهای جستجو قرار بگیرد تا کاربران و مشتریان بیشتری بتوانند از سایت شما بازدید کنند.

 

از سال 2013 و بعد از بروزرسانی الگوریتم گوگل تاثیر سرعت سایت در سئو برای گوگل و وبمستر اهمیت بیشتری پیدا کرد. با توجه به اینکه امروزه بسیاری از کارها با اینترنت انجام می شود و در عین حال به دلیل افزایش مشغله های کاری اغلب افراد با کمبود وقت مواجه هستند.

 

سرعت بالای سایت، کاربر را در سایت شما نگه می دارد که از نظر گوگل این سایت توانسته رضایت کاربر را جلب کند. بنابراین امتیاز و رتبه سایت شما در گوگل افزایش پیدا می کند.پس با ما همراه باشید تا در ادامه مطلب بیشتر و دقیق تر به تاثیر سرعت سایت در سئو بپردازیم .

تاثیر سرعت بارگزاری سایت

تاثیر سرعت بارگزاری سایت بر رتبه بندی گوگل

سرعت بارگزاری وب سایت شما معیاری برای رتبه بندی گوگل بحساب می آید. تاثیر سرعت سایت در سئو به کیفیت سرور، فشرده سازی تصاویر، اندازه فایل و موارد دیگر بستگی دارد. سرعت صفحه وب به مقدار زمانی می گویند که برحسب ثانیه طول می کشد تا یک صفحه وب به طور کامل باز شود. عواملی مانند مرورگر مورد استفاده و عملکرد سرور نیز می تواند روی سرعت سایت تاثیر بگذارد. سرعت بارگزاری باعث می شود تا کاربران راحت تر از صفحات وبسایت شما استفاده کنند.

 

برای مطالعه بیشتر در خصوص سئو می‌توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

https://nabzemarketing.com/سئو-سایت/

 

گوگل توسط ربات هایی صفحات وبسایت شما را رصد می کند. سرعت سایت شما بر روی ایندکس محتوا، توسط همین ربات ها انجام می شود. هرچه سرعت سایت بیشتر باشد سرعت بررسی صفحات مختلف بیشتر می شود. تاثیر سرعت سایت در سئو در رتبه بندی گوگل اجتناب ناپذیر است. هرچه سرعت سایت شما کند باشد گوگل امکان دسترسی به آن محتوا را نخواهد داشت و به همین دلیل در رتبه بندی گوگل به جایگاه قابل قبولی دست نخواهید یافت.

روش های افزایش سرعت سایت

روش های افزایش سرعت سایت چیست؟

مواردی وجود دارد که تاثیر سرعت سایت در سئو را افزایش می دهد. با کار کردن برروی سئو سایت و سرعت بارگزاری صفحات وب شما می توانید وارد بازار رقابت کسب و کار اینترنی شوید و محصولات و خدمات خود را با مشتریان به اشتراک بگذارید. در ادامه به چند مورد بسیار مهم اشاره خواهیم کرد.

 

1. انتخاب هاست مناسب : هاست بسیار در سرعت وب سایت شما تاثیر دارد. از ابتدا هاست مناسبی تهیه کنید تا بعدا مجبور به تغییر هاست نشوید که سئو سایت شما افت کند.

 

2. طراحی سایت : تاثیرسرعت سایت در سئو یک قسمت از پروژه است و قسمت مهم تر آن طراحی و کدنویسی سایت می باشد که از ابتدا باید فرد متخصص آن را به عهده بگیرد تا بعد ها حتی در سئو هم به مشکلی بر نخورید.

 

3. اگر به کدنویسی آشنایی دارید بدون تغییر در فرمت اصلی کدها مقداری از فاصله گذاری های کدهای سایت را کم کنید تا ازحجم سایت کاسته شود این کار روی سرعت وبسایت شما تاثیر می گذارد. به عنوان کمک می توانید از افزونه GZIPاستفاده کنید.

 

4. امنیت سایت : هر وبسایتی به امنیت نیاز دارد تا از هک شدن جلوگیری کند و از طرفی باعث افزایش سرعت بارگزاری سایت می شود.

 

5. بهینه سازی ویدیو ها و تصاویر: حجم فایل ها و تصاویر را کم کنید. برای کاهش حجم تصاویر و ویدیو ها از ابزارهای رایگان هم می توانید استفاده کنید. تاثیر سرعت سایت در سئواز طریق کاهش حجم ویدیوها و تصاویر بسیار چشمگیر خواهد بود.

سرعت سایت

سرعت سایت باید چقدر باشد؟

تا جایی که می توانید باید سرعت سایت خود را بالا ببرید. تاثیر سرعت سایت در سئو جزو معیارهای انتخابی گوگل در رتبه بندی سایت محسوب می شود.گوگل هدف خود را روی بارگزاری صفحات وبسایت ها گذاشته است و برای رسیدن به هدف گوگل باید یکسری از نکات مهم را رعایت کنید.

 

• مرورگر مناسب جهت بارگزاری

• دستگاهی که با آن وبسایت را بارگزاری میکنید.

• هاست و محتوای وبسایت

 

یکی از پرکاربردترین ابزارهای تست سرعت سایت GMETRIX که می توانید سرعت سایت خود را با رقبا هم مورد مقایسه قرار دهید. از تاثیر سرعت سایت در سئو نباید غافل شوید به دلیل وجود سایت های مشابه و گسترش کسب و کار اینترنتی گوگل سختگیرانه سایت هارا از فیلتر خود رد می کند باید مرتب سایت خود را بررسی و بروز رسانی کنید.

 

گوگل به منظور کسب رضایت کاربران توجه بیشتری به سرعت بارگزاری دارد وکاربران نیز علاوه بر محتوای کاربردی سایت ها، سرعت سایت را به عنوان مهمترین مولفه برای میزان رضایت خود قرار داده اند.

 

جمع بندی

یکی از درخواست های مهم کارفرماها در خدمات سئو ارائه تضمین برای رسیدن به رتبه 1 گوکل است. هرچند که این تضمین از نظر شرکت گوگل نوعی کلاهبرداری محسوب می شود ولی انجام یکسری کارهای مرتبط با بهینه سازی سئو و تاثیر سرعت سایت در سئو می تواند کمک شایانی به سایت مشتری کند.

 

سئو وبسایت از اهمیت بسزایی برخوردار است و می تواند در موفقیت یا شکست کسب و کار شما تاثیرگذار باشد. به همین دلیل ، مهم است که سایت خود را به یک شرکت معتبر و قابل اطمینان بسپارید. شرکت نبض مارکتینگ یکی از این شرکت های است که شما می توانید با اطمینان خاطر پروژه های خود را به آنها بسپارید.

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ

همکاری بهترین کار‌آفرین‌های ایرانی با آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ از سال ۱۳۹1 باهدف کمک به مشاغل و کسب‌وکار‌های سنتی و ایجاد زیربنایی محکم برای مشاغل اینترنتی و آنلاین به وجود آمد. نبض مارکتینگ در طی این 9 سال با بهترین کار‌آفرینان و صاحبان برند‌های مطرح ایرانی همکاری داشته که تمام نتایج به‌دست‌آمده حاصل زحمات افراد باتجربه و متخصص تیم بوده است.

 

از جمله دستاوردهای نبض مارکتینگ در این حرفه، داشتن بیش از 300 پروژه سئو، بیش از 15 هزار کلیدواژه در صفحه اول گوگل و سابقه فعالیت در بیش از 50 حوزه کسب‌وکاری می‌باشد.

 

همین‌طور نبض مارکتینگ، سابقه و تجربه بسیاری در راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپا در حوزه‌های مختلفی از Digital Marketing را دارد که امروزه هرکدام از آن‌ها به شرکت‌های موفقی در زمینه‌های طراحی سایت، بهینه‌سازی و سئو سایت، طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن و نرم‌افزار تبدیل شده‌اند.

 

برای آنکه محصول یا خدمت شما در نتایج اول گوگل دیده شود، به سفارش سئو نیازمندید. مشاوران نبض مارکتینگ با ارائه خدمات سئو تخصصی، مشاوره و آنالیز سئو سایت، یک برنامه اساسی برای بهینه‌سازی وب‌سایت شما ارائه خواهند داد. به این صورت، با انجام برنامه‌های او، سایت شما پس از بهینه‌سازی و بهبود، در رتبه های بالای گوگل قرار می‌گیرد. همین امر باعث می‌شود که جذب ورودی به سایت شما افزایش یابد و سبب کسب درآمد و سود بیشتر شما شود.

 

اگر شما هم علاقه‌مندید، فرصت را از دست ندهید! برای رسیدن به اهداف و رؤیاهایتان، برنامه‌ریزی کنید و با گفتگو با افراد متخصص و مشاوران نبض مارکتینگ، رؤیای خود را به حقیقت تبدیل کنید.

 

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ | Nabzemarketing.com

جدیدترین مطالب