مستر نود چیست و چه مزیت‌هایی دارد؟

مستر نود چیست و چه مزیت‌هایی دارد؟

شاید برایتان سؤال پیش آمده باشد که آیا می‌توان از طریق روشی به غیر از خرید و فروش ارز دیجیتال به کسب درآمد پرداخت. در این مقاله به یکی از مهمترین روش‌ها یعنی مستر نود (MN) اشاره خواهیم کرد. مستر نود در حقیقت نوعی نود در ساختار شبکه بلاک چین هستند که به‌عنوان راه‌حلی برای تشویق کاربران به راه‌اندازی نود ایجاد شدند. این نودها، ویژگی‌ها و مزایای پیشرفته‌ای را به کاربران ارائه می‌دهند؛ ویژگی‌ها و مزایایی که در سایر کیف پول‌های ارز دیجیتال موجود نیست. در ادامه با ما همراه باشید تا با مستر نود و مزایای آن بیشتر آشنا شوید.

 

مستر نود چیست؟

از نظر فنی، مستر نودها مجموعه‌هایی از چند سرور مجازی خصوصی و ایمن یا سیستم‌های اعتبارسنجی متصل به یکدیگر هستند. هر یک از آنها یک خوشه را در شبکه بلاک چین کنترل می‌کنند. خوشه، به گروهی از گره‌ها (Nodes)ها گفته می‌شود که به اتفاق هم، یک بلوک گره را تشکیل می‌دهند.

 

فردی که در مستر نودها سرمایه‌گذاری می‌کند، می‌تواند گزینه‌هایی مانند ارسال مستقیم، ارسال فوری و ارسال خصوصی را انتخاب کند. با در نظر گرفتن عملکردهایی با سطح بسیار بالاتر از نودهای معمولی، یک سرمایه گذار برای بهره برداری از مستر نودها باید سرمایه‌گذاری قابل توجهی انجام دهد.

 

اگر ترجیح می‌دهید که سرمایه خود را به جای خرید ارز دیجیتال، روی مستر نودها سرمایه‌گذاری کنید، باید انتظار داشته باشید که درآمد غیرفعال بسیار خوبی نصیب‌تان شود. زیرا به ازای هر بلوک، یک درصد از پاداش را به صورت روتین دریافت خواهید کرد. اگر بودجه لازم برای راه‌اندازی یک مستر نود را دارید و خرید ارز دیجیتال را دوست ندارید و اگر می‌خواهید به جای خرید ارز دیجیتال، مستر نود راه‌اندازی کنید، باید درآمد زیادی را پیش بینی کنید.

 

مستر نود چه می‌کند؟

یک مستر نود کارهای زیر را انجام می‌دهد:

 

• ایمنی معاملات را افزایش می‌دهد.

• به انجام تراکنش‌های فوری کمک می‌کند.

• به پیشنهادات بهبود دهنده شبکه رای مثبت، منفی یا ممتنع می‌دهد.

• یک سیستم خزانه‌داری را در بازار ارزهای دیجیتال فعال می‌کند.

 

عملکرد مستر نود به شبکه ارز دیجیتال و نحوه پیاده سازی خود آنها در آن شبکه بستگی دارد.

مستر نود چیست

مزایای مستر نود

خرید ارز دیجیتال تنها راه برای کسب درآمد در بازار ارزهای دیجیتال نیست. سرمایه‌گذاران می‌توانند به جای اینکه پول خود را به خرید ارز دیجیتال اختصاص دهند، آن را صرف راه‌اندازی مستر نود کنند. البته این گفته بدان معنا نیست که همه باید بیخیال خرید ارز دیجیتال شوند و مستر نود راه بیاندازند؛ خیر! اما غیر از خرید ارز دیجیتال، راه پولساز دیگری در صنعت بلاک‌چین وجود دارد و خرید ارز دیجیتال اولین و آخرین راه برای کسب ثروت از این صنعت نیست. البته پولسازی، یکی از منافع سرمایه‌گذاری روی مستر نود به جای خرید ارز دیجیتال است. در ادامه، فهرستی از انواع منافع را مطالعه خواهید فرمود.

 

سودهای بزرگ

اگر قبل از راه اندازی یک کوین در مستر نود سرمایه گذاری کنید و مستر نود خود را در خدمت شبکه آن کوین قرار دهید، درآمد غیرفعال و قابل توجهی کسب خواهید کرد. علاوه بر این، شما پاداش‌های روزانه، هفتگی یا ماهانه را در دارایی خود در شبکه به دست می‌آورید. زمانی که در مستر نود سرمایه‌گذاری می‌کنید، به طور مداوم این جوایز را کسب خواهید کرد.

 

رای‌دهی به پیشنهادات بهبود دهنده

سرمایه‌گذاری در مستر نودها به شما این امکان را می‌دهد که به پیشنهاداتی که موجب بهبود کوین می‌شوند رای دهید. این موضوع قطعا به نفع شما خواهد بود.

 

هر چه سرمایه‌گذاران بیشتر باشند، به معنای تعداد آرای بیشتر و درآمد بهتر است!

 

افزایش تقاضا

سرمایه‌گذاری روی مستر نود، همچنین به شما این فرصت را می‌دهد که با برداشتن مقدار مشخصی از عرضه کل کوین‌های در گردش، تقاضای آن کوین را به طور استراتژیک افزایش دهید.

 

تقاضای بیشتر = درآمد بیشتر.

 

اپراتور صادق

برای ورود به سرمایه‌گذاری در مستر نود، مانع بلندی در مقابل افراد است که نمی‌توان از روی آن پرید و تنها راه عبور قانونی از دروازه است. این دروازه، سیاست مجازات سختگیرانه نام دارد و هیچ‌کس نمی‌تواند به آن رسوخ کند. چنین سیاستی برای به حداقل رساندن دستکاری یا تقلب به وجود آمده است.

 

بسیار خب؛ اکنون مستر نود را می‌شناسید و مزایای سرمایه‌گذاری در مستر نودها را می‌دانید. قبل از شروع، قبل از انتخاب کوین مورد نظر برای سرمایه‌گذاری و صد البته قبل از سرمایه‌گذاری نهایی، تحقیقاتی بسیار جدی انجام دهید و همه جوانب را به خوبی بسنجید. از متخصصین مشاوره بگیرید و اگر انگلیسی می‌دانید، ویدیوهای مرتبط با آن را حتماً ببینید؛ مطمئن شوید که به خوبی توجیه شده‌اید و همان تسلطی را که روی نوشتن «بابا آب داد» دارید، روی مستر نودها و سرمایه‌گذاری در آن‌ها دارید. در نهایت، مطمئن شوید که نرخ بازگشت سرمایه را محاسبه کرده‌اید. این کار اولاً به شما خواهد گفت که فعالیت‌تان صرفه اقتصادی دارد یا خیر و دوماً، قادر خواهید بود تا برنامه‌هایی بریزید و طرح‌هایی را طراحی کنید تا بازده بالقوه خود را به حداکثر برسانید.

 

با این اوصاف، ممکن است همچنان ترجیح شما بر خرید ارز دیجیتال باشد. بنابراین، ممکن است سوال کنید که از کجا ارز دیجیتال بخریم؟

 

خرید ارز دیجیتال از صرافی ارز دیجیتال

والکس، معتبرترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال در ایران است که سکویی بسیار پیشرفته و مدرن را در اختیار معامله‌گران ایرانی قرار می‌دهد. شما می‌توانید در صرافی آنلاین ارز دیجیتال والکس، به خرید و فروش ارز دیجیتال مشغول شوید. خرید و فروش ارز دیجیتال یکی از فعالیت‌های سودآور در زمینه سرمایه‌گذاری است. بسیاری از افراد با خرید و فروش ارز دیجیتال در یک صرافی ارز دیجیتال معتبر، به کسب درآمد مشغولند و اتفاقاً سود خوبی نیز کسب می‌کنند. اگر شما نیز قصد خرید و فروش ارز دیجیتال در یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال را دارید، پیشنهاد معامله‌گران حرفه‌ای بازار ایران صرافی آنلاین ارز دیجیتال والکس است. این صرافی ارز دیجیتال به صورت ۲۴ ساعته از شما پشتیبانی‌های لازم را به عمل می‌آورد. ثبت نام و احراز هویت در صرافی آنلاین ارز دیجیتال والکس کمتر از ۵ دقیقه طول خواهد کشید. صرافی ارز دیجیتال والکس پاتوق سرمایه‌گذارانی است که از خرید و فروش ارز دیجیتال لذت می‌برند و در عین لذت بردن، سود کسب می‌کنند.

جدیدترین مطالب