افزایش سریع موی سر با پودر مو 25 گرمی

افزایش سریع موی سر با پودر مو 25 گرمی

افزایش سریع موی سر با پودر مو 25 گرمی

افرادیکه دچار ریزش مو و به دنبال آن کم پشت شدن موهای خود هستند خیلی سریع میتوانند برای افزایش موی سر با پودر پرپشت کننده مو اقدام به افزایش حجم موهای سر خود به طور کاملا طبیعی کنند و حتی به آنها مانند موهای طبیعی خود حالت داده و آن را شانه کرده و سپس برای ماندگاری بیشتر از اسپری تافت بر روی آن استفاده کنند.

 

پودر مو چیست و از چه موادی ساخته شده است؟

این ماده در واقع پودر نیست، بلکه الیاف ریزی است که شبیه به پودر به نظر میرسد اما تارهای کوچکی هستند که از مواد طبیعی و غیرشیمیایی ساخته میشوند تا حساسیتی ایجاد نکند. این پودرها شبیه به پرزهای پارچه و لباس های ابریشمی هستند که وقتی بر روی سر پاشیده میشوند یک حالت مغناطیسی از رابطه آنها با موی سر ایجاد میشود که باعث میگردد آنها به موهای ریز شخص چسبیده و آنها را حجیم تر نشان دهند.

 

به دلیل اینکه اغلب افراد دارای رنگ موهای متفاوت هستند این تارها و الیاف ریز در رنگ های مختلف تولید شده اند که مصرف کننده بتواند پودر مرتبط با رنگ موی خود را انتخاب کند. این پودرها نیز در رنگ های پودر موی مشکی، پودر موی قهوه ای تیره، قهوه ای روشن یا متوسط وجود دارند، البته رنگ بلوند آن هم برای خانم هایی که موهای خود را رنگ کرده اند وجود دارد.

افزایش سریع موی سر با پودر مو 25 گرمی

طرز استفاده از پودر موی پرفکت:

برای پاشیدن موهای مصنوعی بر روی سر خود اگر بار اول است اینکار را انجام میدهید میتوانید یا به آرایشگاه مراجعه کنید یه خیلی ساده طبق روش زیر این کار را خودتان انجام دهید.

 

بعد از خرید پودر مو قبل از استفاده ابتدا باید موهایتان را اگر چرب و کثیف است شسته و کامل خشک کنید، سپس با شانه و یا سشوار موهایتان را به فرم و حالت دلخواه درآورده و بعد درب قوطی پرفکت را باز کنید و با ایستادن جلوی آینه مانند نمک پاش قوطی را روی سر خود نگه داشته و در قسمت هایی که موهای شما کم پشت است و میخواهید موهایتان حجیم تر شود به آرامی اقدام به تکان دادن قوطی کنید و آن را به قسمت های مختلف سر خود حرکت دهید تا تمام قسمت ها پودری شود، این کار را تا جایی ادامه دهید که پوست سر دیگر معلوم نبوده و به میزان دلخواه شما موهایتان پرپشت گردد.
بعد میتوانید اگر حالت آنها خیلی طبیعی نیست به آرامی کمی بر روی آنها برس بکشید و بعد برای ایجاد چسبندگی بهتر و خشک شدن آنها باید از اسپری تافت بر روی موهایتان بزنید تا در صورت وزش باد و… پودرها حالت خود را از دست ندهند.

 

برای پاک کردن آنها کافیست موها و سر خود را با شامپو یکبار بشویید و مجدد هرزمان نیاز داشتید پرفکت استفاده کنید. با هر قوطی 25 گرمی این پودر بارها میتوان از آن استفاده کرد با اینکه مصرف آن به میزان حجم موهای شما بستگی دارد اما معمولا از هر قوطی حداقل تا حدود 2 ماه میتوان استفاده کرد.

افزایش سریع موی سر با پودر مو 25 گرمی

خصوصیات پودر پرپشت کننده موی پرفکت:

برای حجیم کردن موهای کم پشت از انواع پودر ها با مارک های مختلف میتوان استفاده کرد، در بین مارک های گوناگون نیز مارک پرفکت طرفداران بیشتری دارد و در واقع علاوه بر قیمت مناسب این مارک به موارد دیگری مانند رنگبندی های متنوع از مشکی ساده، مشکی پرکلاغی، قهوه ای تیره، قهوه ای متوسط تا قهوه ای روشن گرفته تا چسبندگی بالای تارهای ریز آن و همچنین طبیعی جلوه دادن موها از عوامل مهمی است که باعث معروفیت آن شده است. این مارک را میتوان در فروشگاه های معتبری چون تهران تخفیف و در بخش محصولات تهران تخفیف پودر را یافت و خرید کرد.

 

پودر موی پرفکت در حجم های گوناگونی از 10 گرمی گرفته تا 50 گرمی تولید شده است، اما بیشترین حجمی که مصرف کنندگان آن را میپسندند 25 گرمی است و با هربار خرید آن میتوانند تا مدت های طولانی از آن استفاده کنند. این مارک از الیافی ریز ساخته شده است که بعد از اینکه از درب سوراخ دار آن که سوراخ هایی شبیه به نمک پاش بر روی آن تعبیه شده است پودرها را بر روی سر خود ریختید از خواص مغناطیسی موهای ریز استفاده کرده و به آنها میچسبد و به دنبال آن موهای کم پشت را پرپشت کرده و کاملا طبیعی جلوه می نماید.

 

چه گروهی از افراد میتوانند برای پرپشت کردن موهای خود از این پودر استفاده کنند و تا چه اندازه تاثیرگذار است؟

 

1. آقایانی که دچار کم پشتی و ریزش مو شده اند

 

2. خانم هایی که موهای آنها کم پشت شده است

 

3. افرادیکه موهای آنها به طور ارثی کم پشت و تنک است میتوانند با پرفکت موهایشان را پرپشت تر کنند.

 

4. حتی افرادیکه موهای آنها پرپشت است و تمایل دارند حجم موهایشان بیشتر از حالت طبیعی باشد.

 

اگر موهای شما کاملا ریخته و تاس هستید نمیتوانید از پودر افزایش دهنده موها استفاده کنید، عملکرد این الیاف مصنوعی به گونه ای است که برای حجیم تر نشان دادن موهای کم پشت استفاده میشود و شخصی که میخواهد از آن استفاده کند باید کمی مو بر روی سر وی به طور پراکنده وجود داشته باشد تا این تارها به طور مغناطیسی به آنها بچسبند.

 

تفاوتی ندارد که شما مرد هستید یا زن، اگر موهای شما کم پشت است به راحتی میتوانید از این پودر بر روی سر خود استفاده کنید و در زمان خرید بهتر است رنگ مطابق با موهایتان را انتخاب کنید. بر روی درب قوطی رنگ آن درج شده است و با شماره گذاری از 1 تا 6 رنگ های متفاوتی به هر شماره اختصاص داده شده است، شماره 1 مربوط به رنگ موی مشکی تیره، شماره 2 رنگ موی مشکی ساده، شماره 3 رنگ قوه ای تیره، شماره 4 رنگ قهوه ای متوسط و شماره 5 رنگ قهوه ای روشن است و شماره 6 نیز به رگ موی بلوند که در واقع روشنترین رنگ آن است اختصاص یافته است.

جدیدترین مطالب