ترند ترین مدل های کشیدن مداد چشم

ترند ترین مدل های کشیدن مداد چشم

چشم ها یکی از اصلی ترین عضو ها در زیبایی صورت هستند و لوازم آرایشی و بهداشتی مخصوص خود را دارند و سالانه فروش محصولات آرایشی چشم بسیار بالا می باشد. امروز قصد داریم باهم یکی از پرفروش ترین محصولات آرایشی چشم را باهم بررسی کنیم.

 

مداد چشم چیست؟

یکی از مهم ترین محصولاتی که برای آرایش چشم استفاده می شود، مداد چشم نام دارد. شما باید در نظر داشته باشید که چشم ها در برخورد با اشخاص یکی از تاثیر گذارترین نقش ها را دارد و کلا یکی از مواردی می باشد که باعث زیبایی می شود پس باید از آن ها مراقبت کنیم و از محصولات مرغوب و اصل برای آرایش آن ها استفاده کنیم. مداد چشم ها مانند خط چشم ها برای برجستگی و زیباتر نشان دادن چشم ها استفاده می شوند.

 

شما با مداد چشم و خط چشم می توانید به راحتی حالت چشم های خودتان را تغییر بدهید و تاثیر آن را بر چهره خود را ببینید. شاید برایتان سوال پیش آید که چرا با وجود خط چشم، از مداد چشم استفاده کنیم. یکی از دلایل اصلی که خانم از مداد چشم استفاده می کنند راحتی و آسان بودن استفاده از آن می باشد. افرادی که تازه آرایش را شروع کرده اند ابتدا از خط چشم ارزان استفاده می کنند و سپس نقطه چین های بجای مانده را با مداد چشم برطرف می کنند.

مداد چشم

توجه داشته باشید که ممکن است نوک مداد چشم شما بر اثر سردی هوا مقداری خشک شود که برای راه حل این مشکل شما می توانید مداد چشم خود را برای مدتی در دمای محیط قرار دهید تا دوباره روان و قابل استفاده شود همچنین وقتی که مداد را مصرف کردید برای استفاده بهتر و تیز تر کردن مدادتان می توانید از تراش نیز استفاده کنید.

 

انواع مداد چشم

مداد چشم و کلا اکثر لوازم آرایشی دارای تنوع بسیار بالایی می باشند تا خانم ها بتوانند نسبت به پوست، نوع آرایش و سلیقه خود از آن ها استفاده کنند. گفتنی است که شرکت های مختلفی که در حال تولید لوازم آرایشی هستند نیز این نیاز خانم هارا پوشش داده اند و در تولید محصولات خود خلاقیت های زیادی را بکار برده اند. در ادامه می خواهیم انواع مداد چشم ها را بشناسیم :

 

• مداد چشم ضد آب

• مداد های چشم پیچی

• مداد چشم اکلیلی

• مداد زیر چشم

• مداد چشم پودری

• مداد چشم واکسی

 

لازم به ذکر است که علاوه بر مدل هایی که در بالا نام بردیم مدل ها و انواع مختلف دیگری نیز وجود دارد ولی از دید ما و شما موارد بالا از اهمیت بالاتری بهره می برند. مداد چشم ها دارای رنگبندی های فراوانی می باشند و شما می توانید با هر نوع رنگ پوست و سبک آرایشی از آن ها استفاده کنید و از آنها لذت ببرید. یکی از پر استفاده ترین رنگ های مداد چشم رنگ مشکی آن است که مداد چشم اصل و اورجینال باید رنگ مشکی ماندگاری را داشته باشد.

 

اگر شما در آرایش مبتدی و تازه وارد هستی می توانید از مداد چشم های ماژیکی استفاده کنید. به این نوع مداد چشم ها مکانیکی نیز می گویند، زیرا نیازی به تراشیدن آن ندارید و نوک آن همیشه تمیز و تیز می باشد همچنین همیشه نوک آن نرم و لطیف است با استفاده از این نوع مداد چشم دیگر نگران نازکی و یا کلفتی آرایش چشم خودتان نخواهید بود. همچنین خرید سایه چشم را نیز فراموش نکنید

خط چشم ارزان

تفاوت مداد چشم و خط چشم

در این قسمت قصد داریم باهم به بررسی تفاوت های خط چشم و مداد چشم بپردازیم همانطور که می دانید اگر این دو محصول تفاوت هایی باهم نداشتند هیچ وقت تولید نمیشدند پس قطعا یکسری مواردی وجود دارد که باعث ایجاد تفاوت بین این دو محصول می شود. ابتدا به مزیت های این دو می پردازیم. برای مثال مداد چشم مناسب میک آپ ها و آرایش های طبیعی می باشد همچنین میک آپ های دودی نیز با استفاده از مداد چشم بهتر اجرا می شود.

 

یکی دیگر از مزیت های استفاده از مداد چشم پاک شده آن است این محصول راحت تر از خط چشم و بدون دردسر از روی چشم های شما پاک می شود و مناسب پایین و بالای پلک صورت می باشند تا تیرگی یک دست و زیبایی داشته باشد.

 

از ایراداتی که می شود به مداد چشم ها گرفت این موضوع است که دوام پایینتری را نسبت به خط چشم ها دارا هستند و به عبارتی ضد آب یا واترپروف نیستند و اگر مقداری از آن از روی صورتتان پاک شد دلیل بر بی کیفیتی آن نیست زیرا ماهیت آن این است.

 

مداد چشم ها را باید تراش کنید ولی همچنین ویژگی را در خط چشم ها نمی بینید، مداد چشم نسبت به خط چشم مایع از رنگ دهی کمتری بهره می برد و به عبارتی رنگ خط چشم مایع از آن تیره تر و ماندگار تر است. برخی از افراد همین ویژگی کم رنگی مداد چشم ها را دوست دارند چون آرایشی بهتر و طبیعی تری را می توانید با آن اجرا کنید.

سایه چشم اصل

تا به اینجا متوجه ویژگی و معایب مداد چشم شدیم و انواع مختلف آن هارا شناختیم و با خط چشم مقایسه کردیم اکنون نوبت شماست که مناسب با سلیقه و پوست خودتان یکی از این محصولات را تهیه کرده و یا با استفاده از جفت آن ها به آرایش صورت و چشم خود بپردازید.

 

برای خرید محصولات آرایشی اصل و اورجینال می توانید عبارت مقابل را در گوگل سرچ کنید و بر روی اولین نتیجه کلیک کنید و لوازم آرایشی مورد نظر خود را تهیه کنید : آرایش چشم مدیاژ

جدیدترین مطالب