دانلود فیلم

دانلود فیلم

سالانه در صنعت فیلم و سینما، شاهد اکران فیلم ها، سریال ها و انیمیشن های بسیاری هستیم، هرسال که به ماه آذر میرسیم دوستداران فیلم و سینما منتظر اکران فیلم و سریال های سال جدید هستند. سال 2023نیز قطعا همانند سال های گذشته در حوزه سینما فعالیت پر شور و شوقی خواهد داشت و خود را موفق و پربار ظاهر میکند. اگر شما نیز منتظردانلود فیلم 2023 هستید، سایت نیکی دیلی را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم.

دانلود فیلم

سریال وایکینگ ها:والهالا

سریال وایکینگ‌ها: والهالا (Vikings: Valhalla) یک مجموعه اکشن، ماجراجویی، درام، تاریخی، عاشقانه و جنگی محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک استیو سنت لجر، هانا کوین و نیلز آردن اوپلف است که فصل اول آن در قالب 8 قسمت در سال 2022 میلادی توسط دو کمپانی MGM Television و MGM/UA Television تهیه و منتشر شد، فصل دوم این سریال هم در سال 2023 و در 8 قسمت منتشر شد.

 

فیلمنامه این سریال را نیز جب استوارت، ونسا الکساندر، دکلن کروگان و ایون مک نامی به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و بازیگران پولیانا مکینتاش، فریدا گوستاوسون، یوهانس هاوکور یوهانسون، دیوید اوکس، لئو سوتر، سام کورلت، لورا برلین، کارولاین هندرسون، بردلی فریگارد در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

دانلود سریال جدید وایکینگ ها: والهالا را به شما دوستداران سریال توصیه میکنیم. قرار است در این فصل از سریال «لیف اریکسون» با بازی «سم کورلت»، «فریدیس اریکس» با بازی «فردیا گوستافسون» و «هارالد هاردرادا» با بازی «لیو سوتر» را ببینیم که درحال فرار هستند و در این تریلر شاهد تعدادی از چالش هایی هستیم که با آن ها مواجه می شوند. یکی از جذاب ترین صحنه های این تریلر سقوط کردن قایق شخصیت های سریال از یک آبشار است که صد در صد قرار است یکی از نقاط اوج این فصل باشد.

دانلود فیلم

همچنین این سریال که دنباله و اسپین آف مجموعه 6 فصلی وایکینگ‌ها که طی سال‌هال 2013 تا 2020 منتشر شد، محسوب می‌شود، اولین بار در تاریخ 25 فوریه سال 2022 میلادی توسط سرویس ویدئویی نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان و چندین کشور دیگر همزمان به صورت اینترنتی منتشر شد. است بدانید این سریال پایان عصر وایکینگ‌ها را نشان می‌دهد که با نبرد استمفورد بریج در سال 1066 میلادی مشخص شد. اتفاقات این سریال قرار است صد سال پس از حوادث سریال Vikings جریان داشته باشد و سریال Vikings: Valhalla قرار است ادامه ماجراهای برخی از مشهورترین وایکینگ‌های تاریخ از جمله لیف اریکسون، فریدیس، هارالد هاراد و کینگ نورمن ویلیام فاتح را به تصویر بکشد، زیرا این زنان و مردان در اروپایی در حال تکامل به‌ دنبال بقا هستند… در آن زمان تنش میان وایکینگ‌ها و خانواده سلطنتی انگلیس به نقطه اوج خود رسیده بود و از طرفی دیگر وایکینگ‌ها نیز بر سر اعتقادات مذهبی خود با یکدیگر در حال کشمکش و درگیری بودند و…

دانلود فیلم

فیلم سریع و خشن10

فیلم سینمایی فست ایکس یا فست اکس که با عناوین سریع و خشن10نیز  شناخته می‌شود، یک فیلم اکشن، جنایی، معمایی، درام و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی لوئیس لتریر (Louis Leterrier) است که توسط کمپانی‌ Original Film تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز جاستین لین و دن مازیو به صورت مشترک، به رشته تحریر درآورده و ستارگانی همچون وین دیزل، جیسون استاتهام، میشل رودریگز، جان سینا، جیسون موموآ، بری لارسون، تایریس گیبسون، لوداکریس، جوردانا بروستر، ناتالی امانوئل، سانگ کانگ، اسکات ایستوود، مایکل روکر، دانیلا ملچیور، آلن ریچسون، کاردی بی، هلن میرن، ریتا مورنو، شارلیز ترون و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فیلم فست ایکس که با بودجه 340 میلیون دلار ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 19 می سال 2023 میلادی توسط کمپانی Universal Pictures در سینماهای کشور آمریکا اکران خواهد شد.

 

تهیه‌کنندگی فیلم فست ایکس را نیل اچ. موریتز، وین دیزل و جاستین لین به صورت مشترک برعهده داشته و موسیقی متن آن نیز اثری از برایان تایلر می‌باشد؛ فست ایکس دنباله‌ای بر اف 9: حماسه سریع F9: The Fast Saga 2021 است و دهمین قسمت اصلی و یازدهمین فیلم بلند از مجموعه سریع و خشمگین به‌شمار می‌رود.

 

با دانلود فیلم اکشن سریع و خشن10 داستان جذاب این فیلم را دنبال کنید. در این فیلم وین دیزل در نقش دومینیک تورتو ایفای نقش می‌کند، در نوامبر سال 2014 تایید شد که پس از سریع و خشمگین 7 2015 حداقل سه فیلم دیگر در این فرنچایز وجود خواهد داشت، در اکتبر سال 2020 اعلام شد که مجموعه اصلی که با نام حماسه سریع شناخته می‌شود، با انتشار قسمت دهم و یازدهم و با حضور بازیگران اصلی به پایان می‌رسد؛ عنوان رسمی فیلم با شروع فیلمبرداری در آوریل سال 2022 اعلام شد؛ فست ایکس قرار است در 19 می سال 2023 به وسیله یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده منتشر شود در حالی که دنباله آن برای انتشار در فوریه سال 2024 برنامه‌ریزی شده‌ است. خلاصه این سریال به این شرح است که ،در فیلم فست ایکس Fast X 2023 پس از وقایع قسمت قبلی، سیفر و دانته در مبارزه با دومینیک تورتو و همدستانش، که توسط تس حمایت می‌شوند، با یکدیگر متحد شده و…

جدیدترین مطالب