سن رویا نونهالی چقدر است | تاریخ سال تولد رویا نونهالی بازیگر

سن رویا نونهالی چقدر است | تاریخ سال تولد رویا نونهالی بازیگر

سن رویا نونهالی چقدر است

سن رویا نونهالی بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران و سن خانم نونهالی در عصر جدید که هم اکنون در حال پخش است را در این بخش از سایت سماتک بیان کرده ایم. تاریخ تولد رویا نونهالی بازیگر که هم اکنون یکی از 4 مجری برنامه عصر جدید احسان علیخانی است، را برای شما کاربر گرامی در این مقاله آماده کرده ایم که اگر می خواهید بدانید تاریخ تولد و سن رویا نونهالی چقدر است و همچنین به دنبال سال تولد رویا نونهالی در عصر جدید هستید با این نوشتار همراه ما باشید. شما عزیزان می توانید سن و بیوگرافی رویا نونهالی و همسرش رامین حیدری فاروقی که اکنون در سن 57 سالگی به سر می برد را در پست اشاره شده بخوانید. خانم نونهالی بازیگر یکی از پولدارترین هنرمندان زن سینمای ایران است که با دستمزد بالایی در برنامه عصر جدید به عنوان داور زن انتخاب شده است.

 

سن رویا نونهالی بازیگر هیچ شباهتی با ظاهر او ندارد و این خانم بازیگر زیباروی ایرانی چهره بسیار جوان تر از تاریخ تولد رویا نونهالی دارد. بسیاری از افراد و هوادارن خانم نونهالی مجری عصر جدید فکر می کنند وی کمتر در 50 سال سن دارد و یا او را 45 ساله خطاب می کنند. بسیاری از بازیگران خانم سن خودشان را اعلام نمی کنند اما سرکار خانم نونهالی عزیز در یکی از برنامه ها تاریخ سال تولد رویا نونهالی را اعلام کرد. او که در کار بازیگری سینما تبهر خاصی دارد اکنون که به سن 57 سالگی رسیده است و تاکنون تعدادی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن ایرانی را از آن خود کرده است. حال که فهمیدید سن رویا نونهالی بازیگر چقدر است با ما همراه باشید تا به سراغ تاریخ تولد رویا نونهالی داور عصر جدید برویم.

سن رویا نونهالی چقدر است | تاریخ سال تولد رویا نونهالی بازیگر

تاریخ تولد رویا نونهالی بازیگر

رویا نونهالی متولد چه سالی است؟ تاریخ تولد رویا نونهالی بیست و چهارم بهمن ماه سال یک هزار و سیصد و چهل و یک هجری شمسی است که این خانم بازیگر در روز چهارشنبه بیست و چهارمین روز از بهمن ماه سال 1341 چشم به جهان گشوده است. وی اصالت مازندرانی دارد و در شناسنامه سال تولد رویا نونهالی 24 بهمن 41 درج شده است که مصادف با 13 فوریه 1963 میلادی و برابر با 19 رمضان 1382 هجری قمری می باشد. رامین حیدری فاروقی همسر رویا نونهالی است که زندگی عاشقانه ای با هم دارند. سال تولد رویا نونهالی بازیگر زن ایرانی را در این بخش از سایت سماتک بیان کردیم که امیدواریم مورد رضایت شما کاربر عزیز و محترم قرار گرفته باشد.

سن رویا نونهالی چقدر است | تاریخ سال تولد رویا نونهالی بازیگر

رویا نونهالی متولد چه سالی است

همانطور که در بالاتر هم اشاره کردیم سال تولد رویا نونهالی در شناسنامه ایشان 1341 هجری شمسی درج شده است و به گفته خود این هنرمند زن، این تاریخ دقیق و صحیح است و اگر سن رویا نونهالی کمتر به چشم می آید به دلیل سبک زندگی صحیح این بازیگر است. بسیاری از افراد پرسیده اند که رویا نونهالی متولد چه سالی است که در این پست به تمام سوالات شما عزیزان درباره سن و سال و تاریخ تولد رویا نونهالی پاسخ داده شد. در این پست بیان شده که رویا نونهالی متولد چه سالی است و همچنین سن رویا نونهالی بازیگر و داور عصر جدید آورده شد.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب