نجوا صاحب الزمانی | عکس همسر و بیوگرافی نجوا صاحب الزمانی

نجوا صاحب الزمانی | عکس همسر و بیوگرافی نجوا صاحب الزمانی

بیوگرافی نجوا صاحب الزمانی

نجوا صاحب الزمانی بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران اکنون به سن 28 سالگی رسیده است و به تازگی نقش مریم در سریال پرگار را بازی کرده است؛ در این بخش بیوگرافی نجوا صاحب الزمانی و همسرش را با هم مرور خواهیم کرد. تاریخ تولد نجوا صاحب الزمانی 22 بهمن ماه سال 1371 و زاده شهر تهران است. او اصالتا تهرانی تبار است و با پدرش رابطه بسیار خوبی دارد. این بازیگر نزد اساتید مشهوری همچون پانته آ پناهی ها به تحصیل بازیگری پرداخته است.

 

نجوا صاحب الزمانی کیست

نجوا صاحب الزمانی بازیگر و مدل ایرانی سالهاست که با تئاتر کار خودش را شروع کرده است و به تازگی از قاب تلویزیون دیده شده است. او یکی از علاقه مندان به ورزش اسکی است و کتاب خواندن را بسیار دوست دارد. از دیگر علایق این بازیگر می توان به تماشای فیلم و سریال های ایرانی اشاره کرد. هدف اصلی او پیشرفت در عرصه بازیگری است و از دوران کودکی عاشق این رشته بوده است. او می گوید: همیشه این تو دلم بوده که روزی به جایی که دوست داشتم برسم و اون موقع به کسایی که دوست دارن در بازیگری فعالیت کنند کمک کنم.

نجوا صاحب الزمانی | عکس همسر و بیوگرافی نجوا صاحب الزمانی

خانواده

خانم صاحب الزمانی بازیگر در یک خانواده چهار نفره بزرگ شده است و در شهر تهران چشم به جهان گشود. پدرش بزرگترین حامی او در عرصه بازیگری است و یک برادر به اسم علی صاحب الزمانی دارد. او علاوه بر بازیگری عاشق نوشتن است و در یک خانواده هنری بزرگ شده است. او به دلیل نویسندگی خوبی که دارد در جشنواره بوی سیب در بخش فیلمنامه نویسی لوح تقدیر گرفته است.

 

تحصیلات

نجوا صاحب الزمانی در هنرستان سوره درس خوانده است و در رشته معماری دانشگاه آزاد گرگان درس خوانده است و سال 1395 از دانشگاه فارغ التحصیل شده است. او لیسانس رشته معماری دارد و فنون بازیگری را در کلاس های آزاد کارنامه زیر نظر اساتید بزرگ آموخته است. به دلیل اینکه از دوران نوجوانی علاقه شدیدی به بازیگری داشت تصمیم گرفت در موسسه کارنامه شرکت کند و زیر نظر اساتیدی چون رضا گوران، پانته آ پناهی ها، آرش آبسالان، کیومرث مردادی که نقش مهمی در آموزش وی در زمینه هنرپیشگی داشتند، تعلیم دید.

 

ازدواج و همسر نجوا صاحب الزمانی

عکس همسر نجوا صاحب الزمانی در فضای مجازی منتشر شده است که این بازیگر گفته است تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است و این تصویر صحت ندارد

نجوا صاحب الزمانی | عکس همسر و بیوگرافی نجوا صاحب الزمانی

ورود به عرصه بازیگری

نخستین بار در سال 1396 برای بازی در یک فیلم سینمایی به کارگردانی رسول صدرعاملی دعوت به کار شد و ماه های زیادی مشغول به تمرین بود اما نتوانست به عنوان بازیگر اصلی از پرده سینما دیده شود و بعنوان هنرور فعالیت کرد.

 

او برای دومین بار به درخواست شهرام شاه حسینی برای بازی در یک سریال تلویزیونی انتخاب شد که متاسفانه به دلایلی پروژه تعطیل شد.

 

سپس جواد شمقدری کارگردان سریال خط تماس به او درخواست همکاری داد و او در این مجموعه تلویزیونی در نقش دختری به نام ثریا حضور داشته است و سرانجام خانم بازیگر از قاب تلویزیون دیده شد. او در سریال خط تماس با محمدجواد جعفرپور همبازی بوده است.

 

بازیگر نقش مریم در سریال پرگار

نجوا صاحب الزمانی بازیگر نقش مریم در سریال پرگار است که در این شب ها از شبکه اول سیما در حال نمایش است. او در این مجموعه تلویزیونی نقش دختری به اسم مریم را بازی می کند که یک معلم خصوصی زبان انگلیسی هست. بازیگر نقش مریم در سریال پرگار، معلم خصوصی مهتاب دختر خانم مدیر مدرسه است که حواشی زیادی برای او پیش می آید؛ از جمله علاقه و عشق احتمالی حامد برادر مهتاب به او که در ادامه سریال میبیند.

 

اینستاگرام نجوا صاحب الزمانی

صفحه اینستاگرام نجوا صاحب الزمانی خصوصی است و شما می توانید برای دیدن عکس های اینستاگرام خانم بازیگر برای ایشان درخواست فالو ارسال کنید. پیج اینستاگرام این بازیگر بی حاشیه و خوب کشورمان شخصی بوده و از دسترسی عموم خارج است و می توانید درخواست فالو بدهید.

 

نجوا صاحب الزمانی با انتشار عکس زیر در پیج اینستاگرامش نوشت:

نجوا صاحب الزمانی | عکس همسر و بیوگرافی نجوا صاحب الزمانی

یکی و دارم که به جای همه برام هست … به جای رفیق به جای عشق
وقتی کنارشم قدرت و آرامش و با هم دارم … خدایا ازش بیشتر از من مراقبت کن آخه دخترِ و یه دونه باباش
سایه پدراتون همیشه بالا سرتون باشه … و پدرایی که نیستن روحشون شاد باشه , از دور مراقبتونن مطمئن باشین…

جدیدترین مطالب