بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بدون سانسور

بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بدون سانسور

بهترین فیلم های عاشقانه جهان 2022 بدون سانسور را در این بخش به شما همراهان عزیز سایت سماتک معرفی خواهیم کرد. اگر به دنبال فیلم سینمایی عاشقانه جدید بدون سانسور هستید باید به شما بگوییم با وجود فیلم‌های بسیار خوبی که در این سال اکران خواهند شد، ژانر عاشقانه بیش از هر ژانر دیگری مورد توجه کارگردان‌ ها و بازیگران مطرح قرار گرفته است و خیلی از چشم‌ ها برای اکران این فیلم‌ ها به آینده دوخته شده است. صنعت سینمای جهان هم از آغاز با استفاده از مضمون عشق و روابط عشاق فیلم‌ های خاطره‌ انگیز زیادی ساخته است. همانند فیلم سینمایی کازابلانکا و فیلم تایتانیک؛ فیلم‌هایی که لحظات به یاد ماندنی و زیبایی را به نام خود ثبت کردند و همیشه در بین محبوب ترین فیلم‌های سینما جا داشته‌ اند. در این مطلب از سایت سماتک به معرفی بهترین فیلم های عاشقانه بدون سانسور 2022 می‌پردازیم.

بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بدون سانسور

بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بدون سانسور

بهترین فیلم های عاشقانه خارجی همیشه طرفداران زیادی داشته و دارند و به همین جهت سایت سماتک در این مطلب بهترین فیلم های عاشقانه سال 2022 را به شما معرفی خواهد کرد اگر می خواهید یک فیلم عاشقانه و رمانتیک را در کنار همسر یا عشق تان تماشا کنید ما در اینجا به شما کمک خواهیم کرد تا بر حسب سلیقه تان بهترین را انتخاب کنید. در دنیای سینما بخش بزرگی از آثار سینمایی که در ژانر‌های مختلف تولید می‌شود، به فیلم های عاشقانه یا رمانتیک تعلق دارد. فیلم سینمایی یکی از قدرتمندترین ابزار رسانه‌ ای است. در واقع، تماشای فیلم می‌ تواند نوع نگاه افراد جامعه به زندگی و  انتظارات ایشان را تغییر دهد. به خصوص  در مورد روابط عاشقانه، اکثر افراد نیم نگاهی به فیلم‌ های عاشقانه دارند و نیم نگاهی به روابط خود و آنچه از عشق می‌خواهند. بدون سآنسور لیست فیلم های عاشقانه را در اینجا مشاهده خواهید کرد و امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید. از میان بهترین فیلم های عاشقانه خارجی ۲۰۲۲ می‌توان به فیلم Ticket to Paradise، فیلم سیرانو، فیلم Along for the Ride و فیلم دانتون ابی اشاره کرد.

 

فیلم پرتاب به ماه Moonshot

تاریخ اکران: 31 مارس 2022

کارگردان: کریستوفر وینترباور

بازیگران: میسون گودینگ، کول اسپراوس، لوکاس گیگ، زک برف و لانا کوندور

بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بدون سانسور

فیلم پرتاب به ماه به کارگردانی کریستوفر وینترباور در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم میسون گودینگ، کول اسپراوس، لوکاس گیگ، زک برف و لانا کوندور به هنرمندی پرداخته‌اند. داستان این فیلم در آینده ای روایت می شود که در آن سیاره مریخ به استعمار انسان ها و بهترین اختراعات بشریت درآمده است. دو دانشجو مخفیانه سوار بر سفینه ای فضایی به مقصد مریخ می شوند تا به دیدار دوستان خود بروند. توصیه می کنیم اگر به دنبال فیلم سینمایی عاشقانه جدید بدون سانسور هستید به تماشای این فیلم بنشینید.

 

فیلم بلیت بهشت Ticket to Paradise

تاریخ اکران: 21 اکتبر 2022

کارگردان: اول پارکر

بازیگران: جورج کلونی، جولیا رابرتز، بیلی لورد و کیتلین دیور

بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بدون سانسور

فیلم بلیت بهشت به کارگردانی اول پارکر در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و انگلیس و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم جرج کلونی، شان لینچ، جولیا رابرتس، لینگ کوپر تانگ و بیلی لورد به هنرمندی پرداخته‌اند. داستان فیلم بلیت بهشت درباره یک مرد و همسر سابقش است که به اندونزی سفر می کنند تا جلوی ازدواج دختر خود با یک کشاورز را بگیرند. در حالی که آنها همه تلاش خود را برای بر هم زدن مراسم ازدواج می کنند، دوباره در شرایطی قرار می گیرند که آتش احساسات قدیمی شان نسبت به یکدیگر زبانه می کشد. بد نیست بدانید جورج کلونی برای آمادگی ایفای نقش در این فیلم عاشقانه 2022، مدتی از رژیم کتوژنیک استفاده کرد تا به وزن ایده‌ آل برسد. همچنین به دلایل افزایش نرخ ابتلا به بیماری کرونا در کوئینزلند، کار فیلم‌برداری به مدت سه ماه متوقف شد، آن هم در حالی‌ که تنها دو هفته به پایان کار باقی مانده بود. در فیلم عاشقانه بلیط بهشت 2022 شاهد هنرنمایی جولیا رابرتز و جورج کلونی در نقش زوجی مطلقه هستیم که سعی دارند دخترشان را از ازدواجی ناگهانی بازدارند. دختر آنها لیلی (کیتلین دیور) قصد دارد با مردی که به‌ تازگی با او در بالی آشنا شده است، ازدواج کند، امری که به مذاق والدینش خوش نیامده است. به‌ ویژه آنکه این ماجرا آنها را به یاد تجربه ۲۵ سال قبل خودشان می‌ اندازد که بابت آن احساس پشیمانی می‌کنند. شما می توانید این فیلم عاشقانه 2022 را در پلتفرم فیلیمو تماشا کنید.

 

فیلم عاشقانه جدید خارجی دوبله فارسی بدون سانسور 2022

فیلم لوک عزیز، عاشق من باش

تاریخ اکران: 30 نوامبر 2022

کارگردان: گیرمو دیاز

بازیگران: شاه بلوط اشلی شارپ، جیمسون شریلوس، نیک اورسمن، الیستر روپربهترین فیلم های عاشقانه 2022 بدون سانسور

فیلم لوک عزیز، عاشق من باش درباره پنی و لوک، دو دوست صمیمی است که تصمیم می‌گیرند به انتظارات جامعه پایبند باشند تا به بهترین منافع خود. این دو ملاقات کرده، با هم آشنا می‌شوند، با هم پیوند می خورند و در نهایت باهم قرار می‌گذارند. کم کم رابطه بین لوک و پنی کمرنگ می‌شود زیرا لوک سعی می‌کند با بی میلی خود به رابطه جنسی کنار بیاید. در این فیلم عاشقانه جدید خارجی دوبله فارسی بدون سانسور محصول 2022 شاهد رابطه غیر جنسی این دو هستیم که تا ده سال دوام می‌آورد. لوک در این حالت تحت فشارهای بیرونی جامعه، ترسیده است. وی می‌خواهد یک چیز عادی را تجربه کند بنابراین تلاش میکند با یک دختر جدید ارتباط جدی برقرار کند.

 

فیلم خروجی بعدی Next Exit

تاریخ اکران: 10 ژوئن 2022

کارگردان: مالی الفمن

بازیگران: کیتی پارکر، کارن گیلان، تای مولبک، مایکل می و راحول کوهلی

بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بدون سانسور

فیلم خروجی بعدی به کارگردانی مالی الفمن در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر کمدی و رازآلود می‌ باشد و در لیست بهترین فیلم های عاشقانه 2022 خارجی ثبت شده است. در این فیلم کیتی پارکر، کارن گیلان، تای مولبک، مایکل می و راحول کوهلی به هنرمندی پرداخته‌اند. در فیلم خروجی بعدی Next Exit پس از آنکه وجود زندگی پس از مرگ ثابت می شود، یک دانشمند تحقیقی را آغاز می کند که در آن داوطلبان می توانند خودکشی بدون دردی داشته باشند. دو داوطلب با یکدیگر ماشینی کرایه می کنند و از نیویورک راهی سانفراسیسکو می شوند تا به زندگی خود پایان دهند.

 

فیلم پاریس، منطقه سیزده Paris, 13th District

تاریخ اکران: 3 نوامبر

کارگردان: ژاک اودیار

بازیگران: لوسی ژانگ، ماکیتا سامبا، جنی بث و نائومی مرلانت

بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بدون سانسور

فیلم پاریس، منطقه 13 به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ژاک اودیار دیروز در بخش مسابقه‌ی اصلی جشنواره‌ی کن به نمایش درآمد و حالا بررسی‌های مربوط به این فیلم منتشر شده است. این فیلم برگرفته از مجموعه داستان‌ های کوتاه گرافیکی است. تعریفی از عشق مدرن در فیلم جدید پاریس منطقه 13 قرار گرفته است. پاریس منطقه سیزده، درامی فرانسوی محصول سال 2022 است که براساس داستان‌ های کامیک کوتاه «امبر سوییت» (Amber Sweet) و «کشتن و مردن» (Killing and Dying) ساخته شده است که هردو، اثر «آدریان تومین» کارتونیست آمریکایی هستند.

 

داستان این فیلم عاشقانه خارجی 2022 با زندگی امیلی شروع می‌شود که در یک مرکز ارائه‌دهنده خدمات تلفنی کار می‌کند. او که با مادربرزگ بیمار خود زندگی می‌کند، برای پرداخت اجاره با مشکلاتی مواجه است که باعث می‌شود به فکر پیدا کردن هم اتاقی بیفتد و اینگونه است که پای کامیل به زندگی او باز می‌شود. داستان فیلم در مورد روابط بین چند نفر است که گاهی رنگ و بوی دوستانه دارد و گاهی عاشقانه می‌شود و زمانی هم آن‌ها هر دو احساس را توأم با هم تجربه می‌کنند.

 

فیلم بازی شیطانی Wicked Game

تاریخ اکران: 23 سپتامبر 2022

کارگردان: دینی بلیک

بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بدون سانسور

فیلم بازی شیطانی یک فیلم سینمایی عاشقانه 2022 است. یک سواری هیجان انگیز با انرژی پیشرانه، پیچش های غیرمنتظره و اکشن های نفس گیر در حال رخ دادن است. داستان این فیلم در مورد یک مأمور سابق سازمان سیا است که اکنون به‌عنوان قاتل استخدام شده است تا یک سرم گرانبها را به‌دست بیاورد که تحت محافظت شدید مأموران قدرتمند و بی‌رحم قرار دارد. در این مسیر، او متحدی متفاوت پیدا کرده و همراه‌با او این مسیر خطرناک و عملیات مرگبار را پشت می‌گذارد.

 

فیلم کمدی عاشقانه خارجی بدون سانسور

فیلم درباره سرنوشت About fate

تاریخ اکران: 9 سپتامبر 2022

کارگردان: ماریوس وایزبرگ

بازیگران: اما رابرتس، توماس مان، مادلین پچ، لوییس تان و بریت رابرتسون

بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بدون سانسور

فیلم عاشقانه درباره سرنوشت به کارگردانی ماریوس وایزبرگ در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم کمدی عاشقانه خارجی بدون سانسور اما رابرتس، توماس مان، مادلین پچ، لوییس تان و بریت رابرتسون به هنرمندی پرداخته‌اند. داستان فیلم درباره سرنوشت دو نفر که به عشق باور دارند، اما به نظر می رسد هیچگاه نمی توانند معنی حقیقی آن را بیابند. در کشاکش مجموعه ای از اتفاقات، سرنوشت، آن ها را در شب طوفانی سال نو، در مسیر یکدیگر قرار می دهد و کمدی و آشوب جلوه گر می شوند.

 

فیلم ترغیب Persuasion

تاریخ اکران: 15 ژوئیه 2022
کارگردان: کری کرکنل
بازیگران: داکوتا جانسون، سوکی واترهاوس، هنری گلدینگ

بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بدون سانسور

فیلم ترغیب درباره آن الیوت، دختری جوان است که با خانواده‌ ی پر افاده‌اش زندگی می‌ کند، خانواده‌ ای که عمیقا درگیر مشکلات مالی هستند. همین مسئله باعث شده است که زنی ناسازگار با احساسات مدرن باشد. اما زمانی‌ که یک بار دیگر پای فردریک ونتورث به زندگیش باز می‌شود، آن باید بین پشت سر گذاشتن زندگی گذشته‌ یا گوش دادن به ندای قلب خود یکی را انتخاب کند. فیلم عاشقانه ترغیب محصول 2022 میلادی است و براساس یکی از آخرین رمان‌ های منتشر شده نویسنده شهیر بریتانیایی، جین آستین ساخته شده است.

 

فیلم عاشقانه بدون سانسور دوبله فارسی

فیلم دختر قرن بیستم 20th Century Girl

تاریخ اکران: 21 اکتبر 2022

کارگردان: وو-ری بنگ

بازیگران: کیم یو جونگ، هان هیو جو، بیون وو سوک، هریسون شو و یوکی لونا

بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بدون سانسور

فیلم دختر قرن بیستم به کارگردانی وو-ری بنگ در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم کیم یو جونگ، هان هیو جو، بیون وو سوک، هریسون شو و یوکی لونا به هنرمندی پرداخته‌اند. داستان «دختر قرن بیستم» در سال 1999 اتفاق می افتد. نوجوانی خوش قلب همکلاسی محبوب خود را به خاطر علاقه دوست صمیمی اش به این فرد زیر نظر می گیرد. این فیلم بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است. شما می توانید هم اکنون این فیلم سینمایی عاشقانه 2022 بدون سانسور را در فیلیمو با دوبله فارسی تماشا کنید.

 

فیلم یک دوران جدید Downton Abbey: a New Era

تاریخ اکران: 20 می 2022

کارگردان: سیمون کورتیس

بازیگران: میشل داکری، هیو بونه‌ویل، الیزابت مک‌گاورن و مگی اسمیت

بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بدون سانسور

دانتون ابی، یکی از آثار عاشقانه محبوب سال‌ های اخیر است که موفق شد نظر بینندگان را به خود جلب کند. در ادامه موفقیت این اثر، این بار شاهد ساخت فیلم سینمایی از خالق این سریال یعنی جولین فلوز هستیم که یک بار دیگر مخاطب را با ماجراهای خانواده اشرافی کرالی همراه می‌کند. به نظر می‌ رسد این بار قرار است شخصیت‌ های محبوب این مجموعه، سفری با شکوه به جنوب فرانسه داشته باشند، جایی که قرار است برای کشف رمز و رازهای ویلای تازه به ارث رسیده کنتس دواگر، تلاشی مشترک را آغاز کنند. در این فیلم بازیگرانی همچون هیو بونویل، جیم کارتر، میشل داکری، الیزابت مک گاورن، مگی اسمیت، ایملدا استونتون، پنه لوپه ویلتون به ایفای نقش پرداخته اند.

 

فیلم همه جوانب را بسنج Look Both Ways

تاریخ اکران: 17 آگوست 2022

کارگردان: وانوری کهیو

بازیگران: لی‌لی راینهارت، دنی رامیرز، دیوید کورنسوت، آیشا دی، آندرئا سوج، لوک ویلسون و نیا لانگ

بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بدون سانسور

یکی دیگر از جدیدترین فیلم های عاشقانه 2022 بدون سانسور کمدی که در این فهرست به شما معرفی می‌کنیم، فیلم همه جوانب را بسنج است. این فیلم رمانتیک جدید محصول شبکه نتفلیکس است و در آن داستان زندگی ناتالی را دنبال می‌کنیم. در جشن فارغ التحصیلی دانشگاه، زندگی ناتالی به دو واقعیت موازی متفاوت منشعب می‌شود. در یکی از این جهان‌ های موازی، او باردار می‌ شود و باید مادر بودن در زادگاهش یعنی تگزاس را تجربه کند و در دیگری، به لس‌آنجلس نقل مکان می‌ کند تا حرفه‌ اش را دنبال کند. اگر به دنبال یک فیلم رمانتیک 2022 خنده‌ دار می‌ گردید که برای ساعاتی شما را سرگرم کند، همه جوانب را بسنج در لیست جدیدترین فیلمهای عاشقانه 2022 و بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

 

فیلم پریدن از ارتفاع Jumping from High Places

تاریخ اکران: 5 اکتبر 2022

کارگردان: آندریا جوبلین

بازیگران: والنتینا کارنلوتی، کریستیانو کاکامو، کامیل کوت، نیکولتا دی بیسکلی و آنا فروزو

بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بدون سانسور

فیلم پریدن از ارتفاع به کارگردانی آندریا جوبلین در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم از بهترین فیلم های عاشقانه جهان است و محصول کشور ایتالیا و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌ باشد. در این فیلم والنتینا کارنلوتی، کریستیانو کاکامو، کامیل کوت، نیکولتا دی بیسکلی و آنا فروزو به هنرمندی پرداخته‌اند. داستان فیلم عاشقانه پریدن از ارتفاع زن جوانی با اضطراب شدید به خاطر آخرین آرزوی بهترین دوستش با بزرگ ترین ترس هایش مواجه می شود تا زندگی را دوباره به دست آورد و شاید عشق را نیز پیدا کند.

 

فیلم سواری با هم Along for the Ride

تاریخ اکران: 6 می 2022

کارگردان: سوفیا آلوارز

بازیگران: اندی مک‌داول، بلمونت کاملی، اما پاسارو، درموت مالرونی

بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بدون سانسور

فیلم سواری با هم، براساس کتابی به همین نام نوشته سارا دسن ساخته شده است بدون سآنسور لیست فیلم های عاشقانه است. داستان آن در مورد ماجراجویی‌ های شبانه اودن و الی است که از مشکل بی‌خوابی خود، برای گشت و گذاری شبانه در شهر ساحلی کولبی نهایت استفاده را می‌برند. داستان این فیلم عاشقانه 2022 بدون سانسور در آخرین تابستان قبل از شروع دوران کالج، اودن با الی مرموز آشنا می‌شود که مثل او بی‌خواب شده است. درحالی که ساکنان شهر ساحلی محل سکوت آن‌ها درخواب هستند، این دو نوجوان با هم همراه شده و شروع به گشت‌و‌گذار می‌کنند. به این ترتیب الی به اودن کمک می‌کند از دوران نوجوانی بی‌دغدغه و سرگرم کننده بودن آن لذت ببرد، چیزی که اودن هرگز تصوری از تجربه کردن آن نداشت.

 

فیلم درام عاشقانه جدید

فیلم لال سینگ چادا Laal Singh Chaddha

تاریخ اکران: 11 آگوست 2022 (هند)

کارگردان: ادوایت چاندان

بازیگران: عامر خان، احمد بن عمر، کارینا کاپور، مونا سینگ و ماناو ویج

بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بدون سانسور

فیلم لال سینگ چادا به کارگردانی ادوایت چاندان در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم عامر خان، احمد بن عمر، کارینا کاپور، مونا سینگ و ماناو ویج به هنرمندی پرداخته‌اند. داستان فیلم لال سینگ چادا بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده و الهام گرفته از فیلم فارست گامپ است. لال سینگ چادا مرد ساده ای است که زندگی فوق العاده و عجیبش در عین این که مخاطب را می خنداند او را سرشار از عشق، دلگرمی و شادی می کند.

 

فیلم جاده‌ای به پرث Road to Perth

تاریخ اکران: 18 ژانویه 2022

کارگردان: چاد پیتر

بازیگران: تونی اوبرایان، هانا لمن و ریچل اسکات

بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بدون سانسور

فیلم جاده پرث به زندگی الکس می‌ پردازد که بعد از شنیدن پاسخ منفی به پیشنهاد ازدواجش، در حال سفر از لس انجلس به ملبورن است. سفری که قرار بود تعطیلاتی به یادماندنی درکنار نامزد جدیدش باشد، به سفری تک نفره و سوت و کور تبدیل می‌شود. الکس که درگیر یک شوک عاطفی خفیف است، با زنی ماجراجو به نام رونی همراه شده و سفری جاده‌ای را شروع می‌کند. آن‌ها در طول این سفر ازطریق دشت‌ Nullarbor به سمت پرث در سواحل جنوب غربی استرالیا می‌روند. این همسفر شدن باعث می‌شود که این دو نفر شناخت بهتری از هم پیدا کنند و درنهایت الکس، از علت واقعی سفر رونی مطلع می‌شود. این فیلم عاشقانه 2022 بدون سانسور ارزش دیدن دارد و توصیه می کنیم تماشا کنید.

 

فیلم رازهای بلاویستا The Secrets of Bella Vista

تاریخ اکران: 18 سپتامبر 2022

کارگردان: هدر هاثورن دویل

بازیگران: راشل لفو، نایل متر، هلنا ماری، سارا هیوارد و آدینا اینسلی

بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بدون سانسور

فیلم رازهای بلاویستا به کارگردانی هدر هاثورن دویل در بهترین فیلم عاشقانه سال 2022 است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم راشل لفو، نایل متر، هلنا ماری، سارا هیوارد و آدینا اینسلی به هنرمندی پرداخته‌اند. داستان فیلم رازهای بلاویستا وقتی تس یک باغ سیب به همراه خواهری ناتنی که هرگز او را ندیده به ارث می برد، راز خانواده ای را که او را رها کرد کشف می کند و درنهایت به درک تازه ای از خودش می رسد. تس دیلینی خبر غافلگیرکننده‌ای را از سوی مجری املاک دامنائیک مک‌آولی دریافت می‌کند که او نیمی از باغ سیب را از پدری که هرگز نمی‌ شناخت به ارث برده است و خواهر ناتنی دارد که او از او خبر نداشت. هنگامی که او از باغ بازدید می کند و با خانواده تازه پیدا شده اش ارتباط برقرار می کند، متوجه می شود که باغ عمیقاً بدهکار است. تس و خواهر ناتنی‌اش با استفاده از دانش خود به‌عنوان یک متخصص عتیقه‌جات، مشغول کشف رمز و راز «گنج» مادربزرگشان هستند که می‌تواند کلید نجات باغ را نگه دارد. و در این روند، تس در نهایت درک جدیدی از خود پیدا می کند.

 

فیلم سیرانو Cyrano

تاریخ اکران: 25 فوریه 2022

کارگردان: جو رایت

بازیگران: پیتر دینکلیج، هیلی بنت و بن مندلسون

بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بدون سانسور

فیلم سیرانو اثری عاشقانه و سرگرم کننده است که براساس نمایشنامه موزیکال با آهنگ‌های فراموش نشدنی آرون و برایس دسنر، ساخته شده است. داستان این فیلم در مورد مردی کوتاه قامت به نام سیرانو دو برژراک است که دل در گروی عشق دختری زیبارو به نام روکسان دارد. اما روکسان که دوست دارد تنها با عشق ازدواج کند، خود دلباخته سرباز جوانی به نام کریستین است. سیرانو اما ناامید نشده و سعی می‌کند با نوشتن نامه‌های بسیار، عشق خود را به روکسان بیان کند. این فیلم داستان مردی است که اگرچه خود قادر به بیان احساسات واقعیش نیست، اما باید به‌خاطر عشق، راه شخص دیگری را برای رسیدن به معشوق هموار کند.

 

فیلم 77 بار دلگرم کننده 77 Heartwarmings

تاریخ اکران: 2022 چین

کارگردان: هرمن یاو

بازیگران: پاک هو چاو، چارلین چوی، جای دی، ماریو ماورر و میشل وای

بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بدون سانسور

فیلم 77 بار دلگرم کننده به کارگردانی هرمن یاو در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور چین و هنگ کنگ و در ژانر عاشقانه و درام می‌باشد. در این فیلم پاک هو چاو، چارلین چوی، جای دی، ماریو ماورر و میشل وای به هنرمندی پرداخته‌اند. ایوا وکیلی است که در حوزه طلاق فعالیت می کند و شاهد جدایی زوج ها به خاطر انواع و اقسام دلایل بوده است. او تا به حال دلیلی برای وجود عشق واقعی به چشم خود ندیده است تا این که در موقعیت انتخاب میان سه خواستگار گیر می افتد: یکی از آشنایانش، یک هنرمند خیابانی مرموز و یک میلیاردر عجیب و غریب.

 

فیلم با من ازدواج کن Marry Me

تاریخ اکران: 11 فوریه 2022

کارگردان: کت کویرو

بازیگران: جنیفر لوپز، اوون ویلسون و مالوما

بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بدون سانسور

داستان فیلم با من ازدواج کن در مورد زندگی سوپراستار دنیای موسیقی کت والدز (جنیفرلوپز) است که قرار است با نامزدش باستین (مالوما) که به اندازه خودش معروف و محبوب است ازدواج کند. آن‌ها صحنه‌ای با حضور مخاطبان جهانی خود را برای ازدواج انتخاب می‌کنند، اما درست چند لحظه قبل از اعلام موافقت عروس، او متوجه خیانت نامزدش می‌شود. پس به‌جای او با چارلی (اوون ویلسون) که غریبه‌ای در میان جمعیت حاضران مراسم است، ازدواج می‌کند. از دید منتقدان اگرچه پایان این داستان عاشقانه شاید آنقدرها فراموش نشدنی نباشد، اما فیلم با من ازدواج کن جزو فیلم‌های متوسطی است که ارزش تماشا کردن را دارد.

 

فیلم بهترین عروسی Wedding of a Lifetime

تاریخ اکران: 17 سپتامبر 2022

کارگردان: ان ویلر

بازیگران: رابین بردلی، کامرون مک دونالد، پائولا شو

بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بدون سانسور

فیلم بهترین عروسی به کارگردانی ان ویلر از بهترین فیلم های عاشقانه سال 2022 است. این فیلم محصول کشور کانادا و آمریکا و در ژانر کمدی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم رابین بردلی، کامرون مک دونالد، پائولا شو، برایانا باکماستر، مارک برندون و سامانتا کول به هنرمندی پرداخته‌اند. زوجی که به تازگی از هم جدا شده اند ناخواسته وارد یک مسابقه تلوزیونی می شوند که جایزه اش پرداخت تمام هزینه های ریز و درشت جشن عروسی است. این اتفاق باعث می شود آتش عشق آن ها دوباره شعله ور شود.

 

فیلم می‌خواهم برگردی I Want You Back

تاریخ اکران: 11 فوریه 2022

کارگردان: جیسون اورلی

بازیگران: جنی سلیت، چارلی دی، اسکات ایستوود و جینا رودریگز

بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بدون سانسور

فیلم می‌خواهم برگردی یک کمدی عاشقانه 2022 و داستان زن و مردی است که بعد از جدایی اجباری از شریک زندگی‌شان، به‌دنبال راهی برای تلافی کردن هستند. جنی اسلیت و چارلی دی نقش اما و پیتر را بازی می‌کنند که از شریک زندگی خود صدمه دیده‌اند. به همین خاطر آن‌ها برنامه‌ریزی مشترک را آغاز می‌کنند تا همسران سابق خود را بازگردانند. از دید منتقدان، بازیگران این فیلم در نقش‌های خود به خوبی جاافتاده و بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند. اثری کمیاب که به همان اندازه که بخش عاشقانه‌اش جذاب و تماشایی است، جنبه کمدی آن هم سرگرم کننده است. درمجموع به نظر می‌رسد که این فیلم، موفق شده است نظر عموما مساعد منتقدان را به خود جلب کند.

 

فیلم از طریق پنجره من Through My Window

تاریخ اکران: 4 فوریه 2022

کارگردان: مارچال فورس

بازیگران: کلارا گال، جولیو پینا و پیلار کاسترو

بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بدون سانسور

فیلم عاشقانه از طریق پنجره من 2022، محصول کشور اسپانیا است که براساس کتابی به همین نام نوشته آریانا گودوی ساخته شده است. داستان فیلم از پنجره‌ام، در مورد دختر جوانی به نام راکل است که به همسایه ثروتمند خود علاقه پیدا کرده است. درنهایت راکل باوجود مخالفت‌های خانواده، تصمیم می‌گیرد گامی به جلو برداشته و این احساسات پنهانی را به عشقی واقعی پیوند بزند.

 

فیلم سینمایی عاشقانه جدید بدون سانسور

فیلم عاشق لیدی چترلی

تاریخ اکران: 2022

کارگردان: لوره د کلرمونت تونر

بازیگران: اما کورین، الا هانت، جک اوکانل و جولی ریچاردسون

بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بدون سانسور

فیلم عاشق لیدی چترلی اقتباسی جدید از رمانی به همین نام نوشته نویسنده و شاعر بریتانیایی دی. اچ. لارنس (D.H. Lawrence) است. از دید گروهی این رمان برگرفته از مسائل زندگی شخصی نویسنده و فضای زادگاه او است، ضمن آنکه این کتاب آخرین و مشهورترین اثر لارنس است. داستان این فیلم در مورد زنی است که پس از مشاهده‌ی بی‌مهری‌های مداوم همسرش، سنت‌ و رسوم زمان و طبقه خود را زیرپا گذاشته و وارد رابطه‌ای نامتعارف می‌شود.

 

فیلم عروسی شاتگان Shotgun Wedding

تاریخ اکران: 2022

کارگردان: جیسون مور

بازیگران: جنیفر لوپز، جاش داهمال، سونیا براگا، تاد لیبرمن

بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بدون سانسور

در فهرست بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بار دیگر به فیلمی با درخشش جنیفر لوپز بر می‌خوریم. فیلم عاشقانه عروسی شاتگان 2022 یک فیلم اکشن و عاشقانه در میان جدیدترین فیلمهای عاشقانه ۲۰۲۲ بدون سانسور است. مارک همر، نویسنده داستان، ماجرای عروسی دارسی و تام را روایت می‌کند. یک عروسی که با گروگان گرفتن والدین این دو، به هم می‌ریزد و در این آشفته‌بازار، دارسی و تام در مسیر مجات خانواده‌ها، بار دیگر عشق گمشده خود را کشف می‌کنند. این فیلم عاشقانه ۲۰۲۲ خارجی ابتدا قرار بود در تاریخ 29 ژوئن 2022 در سینماها منتشر شود اما در ماه مارس، استودیو آمازون حق امتیاز این فیلم را خرید و حالا قرار است عروسی شاتگان در سال 2022 توسط شبکه آمازون پرایم ویدیو منتشر شود.

 

فیلم سقوط برای کریسمس Falling For Christmas

تاریخ اکران: 2022

کارگردان: جنین دیمین

بازیگران: لیندسی لوهان، کورد اوراستریت و جک واگنر

بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بدون سانسور

فیلم عاشقانه سقوط برای کریسمس 2022 falling for christmas، کمدی رمانتیک با حال‌ و هوای ایام کریسمس است. از سوی دیگر این فیلم اولین تولید بزرگ با حضور لیندسی لوهان است که بعد از بیش از یک دهه ناکامی‌های شغلی و دست‌وپنجه نرم کردن با مشکلاتی همچون اعتیاد، سعی دارد دوباره به روزهای اوج خود بازگردد. داستان این فیلم عاشقانه خارجی 2022 بدون سانسور در مورد وارث جوانی است که بعد از بروز یک حادثه در اسکی، حافظه خود را از دست داده و دچار فراموشی شده است. او بعد از حادثه و در روزهای منتهی به ایام کریسمس، در یک خانه تحت مراقبت صاحب خانه و دخترش قرار دارد.

 

فیلم سه هزار سال حسرت Three Thousand Years of Longing

تاریخ اکران: 26 آگوست 2022

کارگردان: جورج میلر

بازیگران: ادریس البا، تیلدا سوینتن

بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بدون سانسور

یکی از بهترین فیلم های رمانتیک 2022 خارجی در این فهرست، سه هزار سال حسرت با بازی ادریس البا و تیلدا سوینتن است. این فیلم برای اولین بار در 20 می 2022 در جشنوار کن به نمایش درآمد و سپس در 26 اوت همین سال به‌ طور رسمی در آمریکا منتشر شد. ادریس آلبا در سه هزار سال حسرت نقش یک غول چراغ جادو را بازی می‌کند و سوینتن نیز نقش یک محقق و استاد دانشگاه را ایفا می‌کند که در سفرش به استانبول، چراغی را که غول در آن زندگی می‌کرد، پیدا می‌کند. غول از او می‌خواهد که سه آرزو کند و سپس داستان زندگی‌اش را برای زن تعریف می‌کند.

 

دانلود فیلم عاشقانه امریکایی 2022

فیلم سفر پیش رو The Journey Ahead

تاریخ اکران: 14 آگوست 2022

کارگردان: لیندا لیزا هیتر

بازیگران: هالی رابینسون پیت، کیلی براینت، مارک هامفری و شنل پلوسو

بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بدون سانسور

فیلم سفر پیش رو به کارگردانی لیندا لیزا هیتر در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر ماجراجویی و درام می‌باشد. در این فیلم هالی رابینسون پیت، کیلی براینت، مارک هامفری و شنل پلوسو به هنرمندی پرداخته‌اند. داستان فیلم سفر پیش رو یک بازیگر معروف هالیوود و یک کارشناس حیات وحش از لس آنجلس به نیویورک می روند. در بین راه، این دو زن متوجه می شوند که نمی توانند آینده دلخواه خود را بسازند، مگر آنکه با گذشته خود رو به رو شوند. اگر به دنبال دانلود فیلم عاشقانه امریکایی 2022 هستید این مورد بهترین است.

بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بدون سانسور

بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بدون سانسور

 

اسم فیلم های بدون سانسور عاشقانه 2022 را در بالا معرفی کردیم و در خیلی از فیلم‌ ها روابط احساسی و عاشقانه وجود دارد اما در فیلم‌ های عاشقانه داستان اصلی فیلم را خود عشق و روابط عاشقانه پیش می‌برد. اکنون که با بهترین فیلم های عاشقانه 2022 بدون سانسور آشنا شدید باید بگوییم که بسیاری از آنها داستان بسیار جذاب و رمانتیک دارد و مخاطب را به خود جذب می کند.

جدیدترین مطالب