بیوگرافی بازیگران سریال مانکن + نام نقش های بازیگران و عکسها

بیوگرافی بازیگران سریال مانکن + نام نقش های بازیگران و عکسها

بیوگرافی بازیگران سریال مانکن

سریال مانکن شبکه نمایش خانگی جدیدترین کار حسین سهیلی زاده است که با هزینه ایرج محمدی تهیه کننده ساخته شده است که در این بخش بیوگرافی بازیگران سریال مانکن و نام نقش های سریال مانکن را برای شما علاقه مندان مورد بررسی قرار خواهیم داد. مجموعه نمایش خانگی مانکن ملودرام عاشقانه و اجتماعی دارد که با هدف آموزشی برای جوانان تهیه و تولید شده است. در صورتی که علاقه مند هستید عکس ها اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال مانکن حسین سهیلی زاده را بدانید، ما در این پست شما را راهنمایی خواهیم کرد که بتوانید بیشتر با هنرمندان این مجموعه شبکه نمایش خانگی آشنا شوید. همانطور که می دانید از بازیگران این سریال در یک مراسم باشکوه تجلیل شده است و امیرحسین آرمان و محمدرضا فروتن از جمله مهمترین بازیگران سریال نمایش خانگی مانکن هستند.

بیوگرافی بازیگران سریال مانکن + نام نقش های بازیگران و عکسها

بیوگرافی امیرحسین آرمان بازیگر نقش کاوه در سریال مانکن

امیرحسین آرمان بازیگر نقش کاوه صوفیان در سریال نمایش خانگی مانکن است که این بازیگر جوان تاکنون در چند سریال پرطرفدار تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی بازی کرده است و قبل از بازی در این سریال در مجموعه نمایش خانگی ممنوعه ایفای نقش کرده بود که بسیار خوش درخشید. بیوگرافی امیرحسین آرمان بازیگر نقش کاوه در سریال مانکن است که اکنون در سن 37 سالگی به سر می برد و به در خواست حسین سهیلی زاده کارگردان برای بازی در مجموعه مانکن انتخاب شده است. وی در دانشگاه در رشته تحصیلی دکوراسیون و فنگ شویی تحصیل کرده است و از جمله مهمترین هنرمندان سریال خانگی مانکن است که در تاریخ 14 آبان 1361 در شهر تهران متولد شده است. وی به تازگی گفته است که رشته موسیقی دغدغه بسیار جدی من بعد از بازیگری است و این روزها بیشتر وقت خود را به خوانندگی اختصاص می دهم اما نظر مردم برایم بسیار اهمیت دارد. او در کار هنر پیشه سینما و تلویزیون تاکنون بسیار موفق بوده است و در کنار بازیگری در عرصه خوانندگی نیز فعال است.

وی معتقد است که بدون درس خواندن در رشته بازیگری هم می توان یک بازیگر خوب و مطرح بود و سال ها قبل از شبکه جم پیشنهاد کار به او داده شد که وی قبول نکرد. وی به دلیل تیپ و استایل منحصر به فردی که دارد به تازگی در عرصه مدلینگ نیز فعال شده است. امیرحسین آرمان بازیگر نقش کاوه در مجموعه نمایش خانگی مانکن اولین آهنگ خود را که آتش نام داشت در سال 94 خوانده است و دومین ترانه وی در عید نوروز سال 1395 پخش شده است.

بیوگرافی بازیگران سریال مانکن + نام نقش های بازیگران و عکسها

بیوگرافی نازنین بیاتی بازیگر نقش همتا در سریال مانکن

نازنین بیاتی بازیگر نقش همتا معشوقه سابق کاوه در سریال مانکن است که وی متولد 15 دی ماه سال 1368 و زاده تهران است که گفته من در طول دوره زندگی ام انسان پرانرژی بوده و هستم و اگر قرار باشد کاری انجام بدهم با دقت بالایی کار می کنم تا بتوانم برتر از همه باشم. او که عاشق نقاشی کشیدن است می گوید وقتی دارم نقاشی می کشم دوست دارم کارم خیلی زود تمام بشود و نتیجه کار خود را ببینم. بیوگرافی نازنین بیاتی بازیگر نقش همتا در سریال مانکن است که وی ازدواج نکرده و مجرد است. رشته تحصیلی او در دانشگاه تئاتر بوده است و در دانشگاه آزاد تهران درس خوانده است. نازنین بیاتی نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر شد و در  و به گفته خودش عاشق دیدن فیلم و سریال های تلویزیون است. نازنین بیاتی بازیگر نقش دوست دختر کاوه در سریال مانکن می گوید به درخواست آقای سهیلی زاده وارد مجموعه نمایش خانگی مانکن شدم و در پارتنر من در این سریال امیرحسین آرمان بوده است. وی یکی از اجتماعی ترین بازیگران زن سینما و تلویزیون است که بدون هیچ بادیگاردی وارد مترو و تاکسی می شود و با مردم در تعامل است.

بیوگرافی بازیگران سریال مانکن + نام نقش های بازیگران و عکسها

بیوگرافی محمدرضا فروتن بازیگر نقش اخگر در سریال مانکن

محمدرضا فروتن بازیگر نقش اخگر در سریال مانکن حسین سهیلی زاده است که وی متولد 7 دی 1347 و از دانشگاه تهران مدرک تحصیلی دکترای روانشناسی سلامت دارد و در عرصه خوانندگی نیز دستی دارد وی ساکن تهران می باشد که در این بخش بیوگرافی محمدرضا فروتن بازیگر نقش اخگر در سریال مانکن را می خوانید. مجمدرضا فروتن بازیگر مرد سینمای ایران می گوید عاشق این هستم که روی استیج بروم و خواننده محبوب مردم باشم و در سال 1380 با سحر ابراهیمی ثابت ازدواج کرده است. وی تنها پسر خانواده شان است و چهار خواهر دارد و تنها مادرش مشوق او بوده است و برای نخستین با در سن بیست تئاتر بازی کرده است همچنین می گوید وقتی خیلی کوچک بوده در مدرسه بازیگوش بوده است و هیچ کسی فکرش را نمی کرد که روزی به اینجایی که هستم برسم. وی به شدت عاشق ادبیات است و اگر وقت اجازه بدهد دوست دارد در رشته ادبیات هم تحصیل کند.

بیوگرافی بازیگران سریال مانکن + نام نقش های بازیگران و عکسها

بیوگرافی مریلا زارعی بازیگر نقش کتایون در سریال مانکن

مریلا زارعی بازیگر نقش کتایون در سریال مانکن است که در فروردین ماه سال 1353 در شهر قم متولد شده است و لیسانس رشته صنایع غذایی دارد. بیوگرافی مریلا زارعی بازیگر نقش کتایون در سریال مانکن را در این بخش می خوانید وی یک خواهر مریلا زارعی مجری و گوینده برنامه کودک است. بنا به گفته های خانم زارعی بازیگر او هنوز مجرد است و تاکنون هیچ مردی در زندگی اش نبوده است و یک برادر بزرگتر دارد که ساکن خارج از کشور می باشد.

بیوگرافی مریلا زارعی بازیگر نقش کتایون همسر کاوه در سریال مانکن را می خوانید که به گفته وی خانواده اش بزرگترین منتقدان من در عرصه بازیگری بوده و هستند و البته مهمترین، واکنش خانواده ام به من جهت می دهد. هنوز هم مثل قبل برای شنیدن انتقادهای تندشان به گوشم و دغدغه رضایت آنها را دارم و همچنان دعای خیر پدر و مادرم را شرط لازم برای موفقیت می دانم و گاهی لازم است كارهایی را برای دلمان انجام دهیم. اگر چه در مقایسه با كارهای دیگر برای‌ مان فایده مادی كمی داشته باشد. به این كارها می‌ گویند كارهای دلی و برای مریلا زارعی تئاتر یک كار دلی است كه حاضر است به خاطرش چندین ماه كارهای پول‌ ساز دیگر را كنار بگذارد و در عرصه تئاتر برای مردم و دوست داران این هنر نقش آفرینی کند. مریلا زارعی بازیگر زن سریال مانکن است که در نقش کتایون صوفیان و همسر کاوه صوفیان است و همچنین پدر کاوه که سلمان نام دارد پسر عموی کتایون است.

بیوگرافی بازیگران سریال مانکن + نام نقش های بازیگران و عکسها

بیوگرافی فرزاد فرزین بازیگر نقش بهرام در سریال مانکن

فرزاد فرزین بازیگر نقش بهرام دوست کاوه در سریال مانکن است که در تاریخ 3 تیر 1360 در تهران متولد شده است و فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران است، پدر او یکی از بهترین و باتجربه ترین افراد در عرصه راه و راهسازی است و این خواننده به تازگی در عرصه بازیگری هم فعالیت می کند که بیوگرافی فرزاد فرزین بازیگر نقش بهرام در سریال مانکن را که یک خواهر بزرگتر از خودش بنام نیلوفر دارد را در سایت سماتک می خوانید. فرزاد فرزدین بازیگر نقش بهرام دوست کاوه صوفیان در مجموعه نمایش خانگی مانکن است که در سال 1390 با شیوا کاکاخانی ازدواج کرده است و متاهل می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال مانکن + نام نقش های بازیگران و عکسها

به گفته خودش در سن 3 سالگی که برای خواهرش نیلوفر پیانو خریده بودند به موسیقی علاقه مند شده است و از سال 1380 به صورت حرفه ای وارد عرصه خوانندگی شد. وی تاکنون در چند فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی بازی کرده است و جدیدترین کار وی سریال مانکن شبکه نمایش خانگی است. همچنین وی خواننده تیتراژ سریال مانکن است و همچنین تیتراژ برخی دیگر از فیلم و سریال های ایرانی را خوانده است و قبل از مانکن در سریال عاشقانه ایفای نقش کرده است.

 

بیوگرافی الهام پاوه نژاد بازیگر نقش فرخنده در سریال مانکن

الهام پاوه نژاد بازیگر نقش فرخنده مادر کاوه صوفیان در سریال نمایش خانگی مانکن است که وی متولد 27 شهریور 1350 در تهران و مدرک کاردانی رشته بازیگری و کارگردانی خود را از دانشگاه نیاوران وزارت فرهنگ و ارشاد در سال 1371 گرفته است. بیوگرافی الهام پاوه نژاد بازیگر نقش فرخنده در سریال مانکن را در سایت سماتک می خوانید که وی در این سریال مادر کاوه و بهار است. پدر وی یکی از فرماندهان ارتش بوده است و مادر وی اهل کرمانشاه بوده است و از سال 1369 وارد دانشکده بازیگری شده است و در سال 70 برای نخستین بار وارد عرصه تئاتر شد.

 

بیوگرافی حسین پاکدل بازیگر نقش پدر کاوه در سریال مانکن

حسین پاکدل بازیگر نقش پدر کاوه و پسر عموی کتایون در سریال مانکن است که در قصه سلمان صوفیان نام دارد. حسین پاکدل متولد 7 دی 1338 و زاده شهر اصفهان است که برادر کوچک او مهدی پاکدل بازیگر سینما است. بیوگرافی حسین پاکدل بازیگر نقش پدر کاوه در سریال مانکن را می خوانید که وی در سال 1365 با عاطفه رضوی هنرمند زن ایرانی ازدواج کرده است و حاصل ازدواج آنها یک دختر به اسم صبا است که در 2 سال پس از شروع زندگی مشترک شان متولد شده است. حسین پاکدل بازیگر نقش سلمان صوفیان سریال نمایش خانگی مانکن فارغ التحصیل لیسانس در رشته مهندسی کشاورزی از دانشگاه شیراز می باشد، که مجری و بازیگر است و در حدود هفت سال به عنوان مدیر پخش شبک یک سیما فعالیت کرده است. همچنین باید بدانید که وی در سال 1375 ممنوع التصویر شده بود و آخرین تجربه بازیگری او در مجموعه شبکه نمایش خانگی مانکن است.

بیوگرافی بازیگران سریال مانکن + نام نقش های بازیگران و عکسها

بیوگرافی شبنم قلی خانی بازیگر نقش افسون در سریال مانکن

شبنم قلی خانی بازیگر نقش افسون در سریال مانکن و زاده 19 آبان 1356 در تهران بوده که فارغ التحصیل رشته کارگردانی از استرالیا است و هم اکنون استاد دانشگاه شده است و در خارج از کشور زندگی می کند که به تازگی صاحب یک دختر به اسم شانا شده است. وی در سال 1386 ازدواج کرد و فقط برای بازی در سینما و تلویزیون به ایران می آید. بیوگرافی شبنم قلی خانی بازیگر نقش افسون دوست کتایون در سریال مانکن را در این بخش خواندید که امیدواریم مورد توجه شما کاربر عزیز قرار گرفته باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال مانکن + نام نقش های بازیگران و عکسها

بیوگرافی پانته آ کیقبادی بازیگر نقش مادر همتا در سریال مانکن

پانته آ کیقبادی بازیگر نقش نرگس مادر همتا در سریال مانکن است که این بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران در تاریخ 8 مرداد سال 1353 در شهر تهران متولد شده است. وی متاهل است و با آقای امیر صائمی ازدواج کرده است و تنها یک دختر به اسم ستایش دارد. بیوگرافی پانته آ کیقبادی بازیگر نقش مادر همتا در سریال مانکن که در فیلم و سریال های زیادی بازی کرده است و در سال 1390 برای نخستین بار در یک سریال تلویزیونی بازی کرده است و جدیدترین کار وی مانکن است. نام همسر او امیر صائمی است.

 

بیوگرافی عارفه معماریان بازیگر نقش خواهر کاوه در سریال مانکن

عارفه معماریان بازیگر نقش بهار خواهر کاوه در سریال مانکن است که این بازیگر تازه وارد تلویزیون بیشترین فعالیت حرفه ای او در عرصه تئاتر بوده است و در نمایش نامه های بسیار زیادی نقش اصلی را داشته است بیوگرافی عارفه معماریان بازیگر نقش خواهر کاوه در سریال نمایش خانگی مانکن است که خبر بازی خوب او در تئاتر به گوش حسین سهیلی زاده رسید و این بازیگر زن ایرانی برای نخستین بار با سریال مانکن وارد قاب تلویزیون شده است. همچنین قبل از این مجموعه نمایش خانگی در چند فیلم کوتاه بازی کرده است که بهترین تجربه بازیگری وی در مانکن بوده است.

 

بیوگرافی بهشاد شریفیان بازیگر نقش ناپدری همتا در سریال مانکن

بهشاد شریفیان بازیگر نقش بهنام ناپدری همتا و همسر دوم نرگس در سریال مانکن است که وی در تاریخ 21 مرداد 1345 در تهران متولد شده و یکی از بهترین بازیگران سینمای ایران است. مدرک تحصیلی دانشگاهی ندارد اما بازیگری خوراک او است و از بهترین بازیگران عرصه سینما و تلویزیون است که بیوگرافی بهشاد شریفیان بازیگر نقش ناپدری همتا در سریال مانکن را در این بخش می خوانید. وی قبل از بازیگری لباس فروشی داشته است و در یک بوتیک در تهران کار می کرده است و حالا علاوه بر بازیگری در سینما و تلویزیون صاحب یکی از بهترین بوتیک های شهر تهران است و برای نخستین بار در سال 67 با یک فیلم سینمایی در عرصه بازیگری دیده شد و پس از اینکه استعداد خود را در بازیگری کشف کرد تصمیم گرفت به صورت حرفه ای وارد عرصه تئاتر شود و برای نخستین بار در سال 70 رسما وارد بازیگری شد. او در نخستین روزهای جوانی اش زندگی سختی داشت اما رفته رفته توانست پول و سرمایه ای برای خود دست و پا کند و حالا یکی از بهترین هنرمندان مرد سینما و تلویزیون است که به شدت کار کرده است و از صفر به جایی که اکنون هست رسیده است. جدیدترین اثر او مجموعه نمایش خانگی مانکن است که در نقش همسر دوم نرگس و ناپدری همتا بازی کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال مانکن + نام نقش های بازیگران و عکسها

بیوگرافی بازیگران سریال مانکن + نام نقش های بازیگران و عکسها

بیوگرافی بازیگران سریال مانکن + نام نقش های بازیگران و عکسها

بیوگرافی بازیگران سریال مانکن + نام نقش های بازیگران و عکسها

بیوگرافی بازیگران سریال مانکن + نام نقش های بازیگران و عکسها

بیوگرافی بازیگران سریال مانکن شبکه نمایش خانگی را در این قسمت از سایت سماتک خواندید و در صورت تمایل می توانید عکس های بازیگران مجموعه مانکن حسین سهیلی زاده را در پشت صحنه ببینید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب