نام داوران فصل دوم عصر جديد | فصل دوم عصر جدید کی پخش خواهد شد

نام داوران فصل دوم عصر جديد | فصل دوم عصر جدید کی پخش خواهد شد

داوران فصل دوم عصر جديد را در این بخش به شما بازدید کننده گرامی معرفی خواهیم کرد و اگر می خواهید بدانید فصل دوم عصر جدید کی پخش خواهد شد با این مقاله از سایت سماتک همراه ما باشید.

 

داوران فصل دوم عصر جديد

فصل دوم برنامه عصر جديد با اجرا و کارگردانی احسان علیخانی از شبکه 3 سیما روی آنتن خواهد رفت و نام داوران فصل دوم عصر جدید را در این بخش بیان کرده ایم. در فصل اول این مسابقه استعداد یابی آقایان سید بشیر حسینی، آریا عظیمی نژاد، امین حیایی و خانم رویا تیموریان به عنوان داوران مسابقه عصر جدید بودند که طبق گفته کارگردان و تهیه کننده، نام داوران فصل دوم عصر جديد همین چهار نفر هستند و تغییری در تیم داوران رخ نداده است. 4 داور که در فصل یک حضور داشتند مجددا در فصل دو اعلام حضور کرده اند و قصد دارند فصل دیگری از این برنامه جذاب را داوری کنند.

نام داوران فصل دوم عصر جديد | فصل دوم عصر جدید کی پخش خواهد شد

فصل دوم عصر جدید کی پخش خواهد شد

فصل دوم مسابقه استعداد یابی عصر جدید هم اکنون تولید شده است و برای پخش در نیمه دوم اسفند 98 در کنداکتور شبکه سه سیما قرار خواهد گرفت. به گزارش سماتک قسمت اول فصل دوم عصر جديد شنبه شب 17 اسفند 1398 از قاب تلویزیون نمایش داده خواهد شد. زمان پخش فصل دوم مسابقه عصر جدید، روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته راس ساعت 22:30 است که از شما کاربر گرامی علاقه مند دعوت می نماییم در کنار خانواده از تماشای این مسابقه تلویزیونی لذت ببرید.

 

تکرار برنامه عصر جدید کی پخش میشود

تکرار برنامه عصر جدید فصل 2 روز بعد از پخش قسمت اصلی است که در دو مرحله و در ساعت های 10:30 صبح 16:20 دقیقه بعد از ظهر خواهد بود. فصل اول این مسابقه با استقبال پرشور مردمی رو به رو شد و امیدواریم در این فصل هم شاهد استقبال عموم مردم باشیم تا بتوانیم استعدادهای کشورمان را زیر ذره بین قرار داده تا بهترین ها انتخاب شوند.

نام داوران فصل دوم عصر جديد | فصل دوم عصر جدید کی پخش خواهد شد

احسان علیخانی مجری فصل دوم عصر جدید

مجری فصل دوم مسابقه عصر جدید احسان علیخانی است که به تازگی در پیج اینستاگرام خود خبر از پخش فصل 2 مسابقه عصر جدید را داد. همچنین باید بگوییم تغییراتی در بخش دکوراسیون این برنامه اتفاق افتاده است و هم اکنون پیش تولید این مسابقه جذاب و دیدنی کلید خورده است. باید بدانید که تغییراتی در نوع آیتم ها ایجاد شده است و دکور برنامه به کلی عوض شده اما داوران ثابت هستند و کار قضاوت را مثل فصل یک انجام خواهند داد. احسان علیخانی مجری فصل دوم عصر جدید به تازگی اعلام کرده است که از استعدادهای کشورمان ایران ثبت نام بعمل می آید تا بهترین های ایران در زمینه های هنری، ورزشی و سرگرمی کشف شوند.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب