سریال آقازاده چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال آقازاده

سریال آقازاده چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال آقازاده

سریال آقازاده چند قسمت است

تعداد قسمت های سریال آقازاده به تازگی توسط حامد عنقا تهیه کننده این مجموعه شبکه نمایش خانگی بیان شده است و برای اینکه بدانید سریال آقازاده چند قسمت است با ما همراه باشید. این مجموعه نمایش خانگی داستان بسیار جذاب و پرکشش دارد و بسیاری از بازیگران مجموعه تلویزیونی پدر، همچون سینا مهراد در لیست اسامی بازیگران سریال آقازاده قرار دارند.

 

بهرنگ توفیقی کارگردان محبوب سینما و تلویزیون ایران به تازگی گفته است که تعداد قسمت های سریال آقازاده 24 قسمت است و فقط یک فصل دارد. این سریال حاصل همکاری مشترک بهرنگ توفیقی و حامد عنقا است. سینا مهرداد نیز در این سریال مانند سریال پدر نقش شخصیتی به نام حامد تهرانی را بازی می‌ کند. حامد تهرانی یکی از آقازاده ها است که ماجراهایی برایش اتفاق می افتد و توصیه می کنیم این سریال را حتما ببینید.

 

تهیه کننده این اثر به تازگی گفته است: سریال آقازاده از تمام کارهای من در این سال‌ ها حتی سریال تاریخی نردبام آسمان، سخت تر و به مراتب مشکلات بیشتری داشته است؛ هم موضوع سختی داشت و هم من برای اولین بار تصمیم گرفتم شکل خاصی از روایت را تجربه کنم. این جنس روایت و استانداردی که برای خودمان تعریف کردیم، سختی کار را بیشتر کرد. در این سال‌ ها سریال‌ های زیادی در شبکه نمایش خانگی تجربه شد و من بعد از 10 سال به این مدیوم بر می گشتم و فکر می کردم حق این باشد که اگر دوباره به شبکه نمایش خانگی برمی گردم متفاوت و از جنس دیگری باشد.

سریال آقازاده چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال آقازاده

تعداد قسمت های سریال آقازاده

سریال آقازاده چند قسمت است؟ در بخش بالا بیان کردیم که فصل اول سریال آقازاده 24 قسمت 60 دقیقه ای است که به زودی از شبکه نمایش خانگی پخش می شود. احتمال می رود که فصل دوم این کار به زودی ساخته شود و تعداد قسمت های سریال آقازاده افزایش یابد. حامد عنقا پیش از این گفته است که سریال آقازاده بسیار شبیه به کارهای اخیرم است.

 

سریال قلب یخی یکی دیگر از آثار حامد عنقا است که با ژانر چالش برانگیز ساخته شده بود و زیر متنی از عشق در ان بکار رفته بود. سریال نمایش خانگی آقازاده همان‌ طوری که از اسمش پیداست، گزارشی بی‌پرده و مستند از اتفاقات دو سال اخیر در پهنه سیاست و اقتصاد است که فکر می‌کنم برای خیلی‌ ها دردآور باشد و می‌تواند بخشی از آدم‌های مؤثر در کشور را آزار دهد.

 

این تهیه کننده جوان می گوید: تصویری که از مفاسد اقتصادی، زدوبندهای سیاسی و مشکلات اخلاقی بخشی از جامعه اجرایی وجود دارد، تخیلی و فانتزی است. ما در سریال آقازاده سعی کردیم با این موضوع واقعی برخورد کنیم تا مردم ببینند واقعاً در پشت‌ پرده سیاست، چه اتفاقی می‌ افتد. مردم فکر می‌کنند در این مفاسد، همه‌ چیز شیک است، در حالی که بسیار چیپ است!

 

مجموعه “آقازاده” محصول شبکه نمایش خانگی است که در 24 قسمت 60 دقیقه ای تولید شده است و قرار است به زودی از شبکه نمایش خانگی پخش شود و امیدواریم از پخش این محصول جدید شبکه خانگی لذت ببرید.

جدیدترین مطالب