سریال دریا نزدیک است کی پخش میشود (زمان و ساعت پخش)

سریال دریا نزدیک است کی پخش میشود (زمان و ساعت پخش)

سریال دریا نزدیک است کی پخش میشود

ساعت پخش سریال دریا نزدیک است به کارگردانی علی مهدی پور برای پخش در دهه اول ماه محرم سال 1398 تدارک دیده شده است و درباره اینکه سریال دریا نزدیک است کی پخش میشود در ادامه این نوشتار مطالبی را بیان کرده ایم. زمان پخش سریال دریا نزدیک است از شبکه 3 که یک مینی سریال شش قسمتی است هر شب در ساعت هشت و چهل دقیقه شب پخش می گردد و زمان تکرار های دریا نزدیک است در ساعت 1 بامداد روز بعد از پخش قسمت اصلی نیز می باشد. این مجموعه تلویزیونی شش قسمتی که داستان جدید و متفاوتی نیز دارد محصول سیما فیلم بوده و در رابطه با زمان و ساعت پخش مجموعه دریا نزدیک است از شبکه سوم سیما مشاوره های زیادی صورت گرفته که به دلیل فرا رسیدن ایام محرم و عزاداری های شما عزیزان بهتر است بدانید که مجموعه دریا نزدیک است کی پخش میشود. در صورتی که نتوانستید شب ها این مجموعه تلویزیونی را ببینید می توانید فردا صبح و یا ظهر به ترتیب در ساعت های نه و سی دقیقه و چهارده و چهل دقیقه نیز می باشد.

سریال دریا نزدیک است کی پخش میشود (زمان و ساعت پخش)

ساعت پخش سریال دریا نزدیک است

ساعت دقیق پخش سریال دریا نزدیک است از شبکه 3 به کارگردانی علی مهدی پور همانطور که در بالاتر هم توضیح داده شده است در ساعت 20:40 روز پنجشنبه 14 شهریور است که زمان پخش قسمت آخر سریال تلویزیونی دریا نزدیک است در روز سه شنبه 19 شهریور ماه در ساعت 20 و 50 دقیقه می باشد. عوامل مجموعه دریا نزدیک است روز گذشته از سختی کار توضیحاتی را داده اند و شما کاربر عزیز در صورتی که می خواهید با عکس و اسامی بازیگران سریال دریا نزدیک است شبکه 3 بیشتر آشنا شوید می توانید روی لینک آبی رنگ کلیک کرده و اطلاعات بیشتری پیرامون این مینی سریال شش قسمتی کسب کنید. استاد جهانگیر الماسی بازیگر مرد مجموعه تلویزیونی دریا نزدیک است به تازگی از اتمام نقش خود در این مینی سریال خبر داده است که از جمله مهمترین بازیگران مجموعه دریا نزدیک است می توان نادر فلاح را نام برد که در نقش پرستار بیمارستان ظاهر می شود. یکی از جذابیت های داستان مینی سریال دریا نزدیک است لوکیشن های شهر بوشهر است که در غربی ترین نقطه کشور تصویر برداری شده است و همچنین برخی دیگر از قسمت های آن در شهر تهران فیلمبرداری شده است.

سریال دریا نزدیک است کی پخش میشود (زمان و ساعت پخش)

حال که متوجه شدید سریال دریا نزدیک است کی پخش میشود می توانید برنامه عزاداری های ماه محرم را که برای شب ها دارید تعیین کنید و پس از زمان پخش سریال دریا نزدیک است به مجالس عزاداری و روضه خوانی دهه اول محرم بروید.

جدیدترین مطالب