سریال سرباز چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال سرباز

سریال سرباز چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال سرباز

سریال سرباز چند قسمت است

تعداد قسمت های سریال سرباز شبکه سه سیما را در این مقاله از سایت سماتک بیان خواهیم کرد و در صورتی که می خواهید بدانید سریال سرباز چند قسمت است در ادامه با ما همراه باشید. مجموعه تلویزیونی سرباز هادی مقدم دوست در ایام ماه رمضان سال 99 پخش می شود و تعداد قسمت های سریال سرباز 50 تا است که هر قسمت از این سریال تکمیل کننده قسمت بعدی آن است.

 

این سریال 50 قسمتی قرار بود به مناطق زلزله‌ زده سفر کنند و قسمت هایی از قصه در جریان کمک‌ رسانی به زلزله‌ زدگان روایت شود اما با توجه به وقوع سیل در برخی از شهرهای کشور، به منظور همدردی با مردم و در جهت به روز شدن هر چه بیشتر داستان، قسمت های مربوط به مناطق زلزله‌ زده به مناطق سیل‌ زده تغییر پیدا کرده است. تمام قسمت های سریال سرباز شبکه 3 سیما در شب‌ های ماه رمضان بعد از اذان مغرب روی آنتن می‌ رود و می‌توانید تکرار قسمت قبلی را در ساعت‌ 6 صبح و 2 بعدازظهر روز بعد خواهد بود.

سریال سرباز چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال سرباز

تعداد قسمت های سریال سرباز

سریال سرباز چند قسمت است؟ سریال سرباز 50 قسمت 45 دقیقه ای دارد که به گفته کارگردان فقط یک فصل دارد و قرار نیست فصل دوم سریال سرباز ساخته شود. این سریال بالغ بر 2250 دقیقه است که تمام عوامل در آن کار کرده اند تا بتوانند این سریال 38 ساعته را تصویر برداری کنند. همانطور که در بخش اول مقاله توضیح داده شد هر قسمت این سریال 45 دقیقه دارد که با احتساب تیراژ پایانی در حدود پنجاه دقیقه می شود.

 

سریال سرباز به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی سریال شبکه سوم در ماه مبارک رمضان است و جالب است بدانید که در ابتدا قرار بود سریال می جان برای پخش از شبکه سه سیما در ماه رمضان باشد که به دلایل پخش این سریال تلویزیونی فعلا به تعویق افتاده است. در صورتی که علاقمند هستید با هنرمندان این مجموعه تلویزیونی بیشتر آشنا شوید می توانید مقاله اسامی بازیگران سریال سرباز را بخوانید و از داستان قصه و زمان دقیق پخش آن اطلاعات بیشتری بدست بیاورید.

جدیدترین مطالب