اسامی بازیگران سریال سلام آقای مدیر (داستان، زمان پخش و تکرار)

اسامی بازیگران سریال سلام آقای مدیر (داستان، زمان پخش و تکرار)

اسامی بازیگران سریال سلام آقای مدیر

سریال سلام آقای مدیر شبکه دو سیما به تازگی در حال پخش است که اسامی بازیگران سریال سلام آقای مدیر به همراه شرح قصه و خلاصه داستان سریال سلام آقای مدیر را در این بخش از سایت سماتک بیان خواهیم کرد. زمان پخش سریال سلام آقای مدیر علیرضا توانا مرداد ماه 1398 تعیین شده است و در این شب ها می توانید از تماشای مجموعه تلویزیونی سلام آقای مدیر شبکه 2 لذت ببرید. فیلم سلام آقای مدیر به کارگردانی و نویسندگی علیرضا توانا هم اکنون در حال پخش از شبکه دوم سیما است. فیلم نامه مجموعه سلام آقای مدیر سال ۹۱ به سیما فیلم ارائه شد و بعد از گذشت 7 سال این مجموعه تلویزیونی پرطرفدار به تولید رسیده و برای پخش در شبکه دوم سیما آماده بهره برداری است. اسامی بازیگران سریال سلام آقای مدیر عبارتند از: ارسلان قاسمی، داریوش فرهنگ، مهدى عبدلی، علی اوسیوند، مجید اکبرى، نیکی مظفری، اتابک نادری، سالار بابابیگلو، نغمه عسگری، روزبه حصاری، ایوب آقاخانی، سوگل طهماسبی، سهند جاهدی، کاظم بلوچی، سیما خضرآبادی، مهسا هاشمی، وحید نفر، محسن بهرامی، غزاله اکرمی، پیام ملک زاده، دانیال نوروش، پوریا ایمانی، پوریا رستمی، امیرحسین بهاء الدینى، حمید معدن کن، فرزین محدث، آرزو رضایى، روزبه سیاه منصورى، محمد مختاری، فریبا جدیکار، سولماز نادری، شیدا یوسفی، هاشم بافقى، بهناز بستان دوست و شهرام ربیعى می باشند که شما کاربر گرامی باید بدانید در مجموع این سریال تلویزیونی بیشتر از 100 نفر بازیگر مرد و زن دارد.

اسامی بازیگران سریال سلام آقای مدیر (داستان، زمان پخش و تکرار)

داستان سریال سلام آقای مدیر

سریال تلویزیونی سلام آقای مدیر علیرضا توانا که نویسندگی و کارگردانی این مجموعه تلویزیونی را عهده دار شده است داستان بسیار جالب و عجیب دارد. خلاصه داستان سریال سلام آقای مدیر شبکه 2 سیما بدین شرح است که یک نفر به نام امیرعلی صدر برای مدیریت دبیرستان پسرانه در تهران انتخاب می‌شود که به دلیل وجود قوانین سفت و سخت به تبعیدگاه دانش آموزان تبدیل شده است. روزبه حصاری بازیگر نقش امیرعلی صدر در سریال سلام آقای مدیر به علت مرگ همسرش در شرایط روحی و روانی بدی قرار گرفته است و او پس از مدتی در می یابد که برای جلوگیری از تعطیلی دبیرستان پسرانه تحت مدیریتش نیازمند ایجاد اعتماد، وفاق و همدلی میان دانش آموزان، معلمان و ساکنین اطراف مدرسه است. در خلاصه داستان سریال سلام آقای مدیر شما می بینید که انجام این کار تقریبا سخت و غیر ممکن است ولی با کوشش امیرعلی صدر مدیر دبیرستان پسرانه این مهم به سرانجام می رسد. در خلاصه داستان مجموعه سلام آقای مدیر شرح زندگی یک مدیر مدرسه که یک مرد فرهنگی است به طور کامل بیان شده است و ورود امیرعلی به قصه سرآغاز داستان مجموعه سلام آقای مدیر علیرضا توانا است. دبیرستان پسرانه تحت مدیریت امیرعلی صدر شرایط بسیار بحرانی دارد و در هر قسمت سریال ماجرای زندگی یکی از دانش آموزان به تصویر کشیده میشود که ارسلان قاسمی یکی از دانش آموزان همین دبیرستان است.

اسامی بازیگران سریال سلام آقای مدیر (داستان، زمان پخش و تکرار)

زمان پخش سریال سلام آقای مدیر

زمان پخش سریال سلام آقای مدیر محصول شبکه دو سیما به کارگردانی علیرضا توانا را در این بخش بیان خواهیم کرد. پخش سریال سلام آقای مدیر از روز شنبه بیست و دوم تیر 1398 آغاز شده است که این مجموعه تلویزیونی 26 قسمتی هر شب راس ساعت نه و نیم 21:30 دقیقه از قاب تلویزیون پخش می گردد. سریال تلویزیونی سلام آقای مدیر جدیدترین مجموعه تلویزیونی شبکه دو سیما است که به تهیه کنندگی منوچهر شاهسواری در 26 قسمت 50 دقیقه تولید شده است. شما بازدید کننده عزیر باید بدانید که سریال سلام آقای مدیر هر شب از شنبه تا چهارشنبه در ساعت 9:30 شب پخش می شود و زمان تکرار سریال سلام آقای مدیر روز بعد در ساعت 11:30 ظهر و بازپخش دوم این سریال در ساعت 4 بعدازظهر می باشد. همچنین شما عزیزان می توانید تکرار های این سریال را در سایت شبکه دو مشاهده و یا دانلود کنید.

اسامی بازیگران سریال سلام آقای مدیر (داستان، زمان پخش و تکرار)

قسمت آخر سریال سلام آقای مدیر

در قسمت آخر سریال سلام آقای مدیر شما بیننده عزیز شاهد اتفاقاتی خواهید بود که تازه همه ماجرا برایتان روشن می شود و توصیه می کنیم تمامی قسمت های سریال سلام آقای مدیر علیرضا توانا را که از شبکه 2 سیما پخش می شود از قاب تلویزیون ببینید تا بتوانید درک بهتری از این مجموعه تلویزیونی اجتماعی داشته باشید. سریال تلویزیونی سلام آقای مدیر از آن قبیل داستان هایی است که می‌تواند شما و خانواده تان را در حدود یک ساعت جلوی تلویزیون بنشاند تا شاهد یک کار هنری درجه یک باشید که تماشای این سریال برای همه علی الخصوص نوجوانان و جوانان ایرانی جذاب است.

اسامی بازیگران سریال سلام آقای مدیر (داستان، زمان پخش و تکرار)

عوامل سریال سلام آقای مدیر

عوامل سریال سلام آقای مدیر در قالب یک تیم 200 نفره در حال فعالیت هستند و در اینجا سایت سماتک شما را با مهمترین عوامل ساخت مجموعه سلام آقای مدیر آشنا خواهد کرد و باید بدانید که این مجموعه تلویزیونی به سفارش سیما فیلم و برای رده سنی نوجوانان و خانواده ها تولید شده است. داستان سریال که در سال 1391 نوشته شده است در سال 97 تصویربرداری می شود و پس از تدوین نهایی بدست سعید شاهسواری و پرهام وفایی در اسفند 1397 به گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تحویل داده شده است. به گزارش سماتک تصویربرداری این مجموعه در لوکیشن خانه اربابی در حوالی میدان انقلاب به انجام رسیده است و عوامل این مجموعه در حال حاضر مشغول فیلمبرداری قسمت آخر سریال سلام آقای مدیر می باشند. اسم عوامل ساخت سریال سلام آقای مدیر عبارتند از: علیرضا توانا که به عنوان نویسنده و کارگردان در این مجموعه فعالیت کرده است و به تهیه کنندگی منوچهر شاهسواری تولید شده است همچنین مدیر تصویربرداری عارف نامور، مدیر صدابرداری شهرام متولی باشی و طراح صحنه و لباس سعید آهنگرانی نیز می باشند. کار گریم بازیگران سریال سلام آقای مدیر به الهام صالحی سپرده شده است و مدیر تولید سید احمد ساکت می باشد که در کنار دستیار کارگردان آقای مهدی سهرابی فعالیت کرده اند؛ طراح صحنه و لباس سید محسن آهنگرانی و رییس تدارکات کرم چیلان و رسول سید حاتمی هستند و عوامل سازنده این مجموعه با حداکثر توان توانستند سرانجام پرونده ساخت این سریال را ببندند.

————————————————

اسامی بازیگران سریال سلام آقای مدیر به همراه ساعت دقیق پخش و زمان تکرار های این سریال را در این بخش مشاهده کردید که امیدواریم توانسته باشیم نیاز شما مخاطب عزیز را پاسخ داده باشیم. شما عزیزان می توانید بخش هایی از مجموعه تلویزیونی سلام آقای مدیر را در ویدئو زیر مشاهده کنید که امیدواریم لذت ببرید.

جدیدترین مطالب