سریال شاهرگ چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال شاهرگ

سریال شاهرگ چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال شاهرگ

سریال شاهرگ چند قسمت است

تعداد قسمت های سریال شاهرگ شبکه دو سیما را در این بخش برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد. یکی از جدیدترین کارهای شبکه 2 سیما، مجموعه تلویزیونی شاهرگ به کارگردانی سید جلال اشکذری است که قرار است به زودی روی آنتن برود. این مجموعه تلویزیونی حال و هوای دهه 60 را نشان می دهد و محمدرضا شفیعی تهیه کننده این سریال به تازگی گفته است که سریال شاهرگ چند قسمت است؟ برای شناخت بیشتر هنرمندان این اثر می توانید مقاله عکس و اسامی بازیگران سریال شاهرگ شبکه 2 سیما را بخوانید.

 

سریال شاهرگ که به کارگردانی سیدجلال اشکذری و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی از شبکه دو پخش می‌شود موضوعی تاریخی دارد و وقایع سال 1360 را به تصویر کشیده است. در سال‌های نا آرام پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و در سال 60، گروه ویژه‌ ای برای یک عملیات بزرگ فراخوانده شدند. این گروه مسئولیت بزرگی بر عهده دارند؛ چرا که عقربه‌های چندین بمب در تهران در حال حرکت است.

سریال شاهرگ چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال شاهرگ

تعداد قسمت های سریال شاهرگ

سریال شاهرگ چند قسمت است؟ مجموعه شاهرگ یک کار تلویزیونی 30 قسمتی است که از روز هفتم تیرماه روی آنتن خواهد رفت. پس از حضور نیما رئیسی، عباس غزالی و مهدی سلوکی به‌عنوان اولین بازیگران سریال “شاه‌رگ” به کارگردانی سید جلال اشکذری و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، از تست گریم سایر بازیگران این مجموعه به کارگردانی سید جلال اشکذری که برای پخش از شبکه دوم سیما تولید می‌شود، رونمایی شد.

 

کارگردان سریال شاهرگ، سید جلال اشکذری می باشد. سید جلال دهقانی اشکذری، کارگردان و فیلم‌ نامه ‌نویس سینمای ایران و دانش ‌آموخته رشته ادبیات متولد سال 1361 شمسی در شهر یزد است. او برای ساخت فیلم سینمایی خانه ‌ای کنار ابرها دیپلم افتخار بهترین فیلم‌ نامه در بخش نگاه نو سی و دومین جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد. همچنین وی تقدیر از فیلم هدیه ‌ای برای آسمان در بخش نیمه بلند ویدئویی جشنواره فیلم‌ های کودک و نوجوان همدان را به خود اختصاص داد.

 

در حالی که بیست درصد از تصویربرداری سریال شاهرگ باقی مانده بود، کرونا موجب توقف این پروژه شد اما گروه از دو هفته قبل کار خود را دوباره از سر گرفتند و با وجود مونتاژ همزمان پیش‌ بینی می‌شود قسمت آخر سریال شاهرگ برای نمایش در فصل تابستان آماده و از شبکه دو سیما پخش شود.

جدیدترین مطالب