تغییر جنسیت شیلو دختر آنجلینا جولی و بردپیت + تصاویر

تغییر جنسیت شیلو دختر آنجلینا جولی و بردپیت + تصاویر

تغییر جنسیت شیلو دختر آنجلینا جولی و بردپیت

تغییر جنسیت دختر آنجلینا جولی در رسانه و فضای مجازی جنجال ساز شده است این دختر به شیوه پسذها لباس می پوشد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر تغییر جنسیت شیلو دختر آنجلینا جولی و بردپیت را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

آنجلینا جولی بازیگر و کارگردان مشهور بعد از جدایی از بردپیت سرپرستی 6 فرزندش را برعهده گرفته است و در کنار آنها به زندگی اش ادامه میدهد. شیلو یکی از فرزندان آنجلینا جولی است که در نگاه اول شباهت زیادی بین او و پسرها احساس میکنید اما واقعا او یک دختر است و شاید یکی از دلایل این شباهت رفتار آنجلینا جولی در تربیت او باشد.

 

یکی از شش فرزند جولی ، شیلو نام دارد، دختری که در سال 2005 متولد شد و مطبوعات حاضر بودند برای چاپ تصویری از او میلیون ها دلار به جولی و همسر سابقش بردپیت بپردازند.

 

تبدیل شدن دختر 11 ساله آنجلینا جولی به پسر

شیلو زمانی که 4 سال بیشتر نداشت آنجلینا جولی شروع به ایجاد تغییر در ظاهر او کرد. به این ترتیب که موهای شیلو را کوتاه کرد و همانند پسران به او لباس پوشاند. اکنون شیلو 11 سال دارد و کاملا مثل یک پسر لباس می پوشد و رفتار می کند. اخیرا جولی نیز اعلام کرده زمانی که شیلو به سن قانونی برسد از تصمیم او مبنی بر عمل جراحی تغییر جنسیت کاملا حمایت می کند.

تغییر جنسیت شیلو دختر آنجلینا جولی و بردپیت + تصاویر

تغییر جنسیت شیلو دختر آنجلینا جولی و بردپیت

 

تغییر جنسیت شیلو دختر آنجلینا جولی و بردپیت بسیار خبر ساز شده است او مانند پسرها رفتار نموده و مانند آنها لباس می پوشد دختر آنجلینا جولی از بچگی علاقه زیادی به لباس های پسرانه  و مدل موی کوتاه دارد .

 

اما بر اساس گزارش شیلو هیچ مشکل از لحاظ ساختار بدنی ندارد و اقدام احمقانه جولی باعث بحران هویت برای این دختر 11 ساله شده است. هیچ بچه 4 ساله ای عقلش نمی رسد که ناگهان تغییر ظاهر بدهد و بخواهد شکل پسرها باشد و این جولی است که در آن سن کم سعی کرد دخترش را همانند پسرها بار بیاورد. شیلو نیز اکنون با بحران روبرو است. او میخواهد پسر باشدتغییر جنسیت این در حالی است که او از لحاظ ساختار فیزیکی هرگز پسر نیست.

 

جولی سال گذشته از همسرش براد پیت با وجود داشتن شش فرزند جدا شد. تغییر جنسیت حضانت هر شش فرزند اکنون بر عهده آنجلیناست.

جدیدترین مطالب