فواید، خواص و عوارض روغن زالو چیست | رنگ و بوی روغن زالو اصل چگونه است

فواید، خواص و عوارض روغن زالو چیست | رنگ و بوی روغن زالو اصل چگونه است

روغن زالو اصل برای افزایش سایز آلت تناسلی مردان و رفع مشکلات نعوظ استفاده می شود در اینجا رنگ و بوی روغن زالو اصل به همراه خواص و عوارض روغن زالو اصل را بیان خواهیم کرد.

 

روغن زالو برای چی خوبه

روغن زالو اصل باعث بهبود گردش خون شده و روند پیری را به تأخیر می‌اندازد. خواص روغن زالو اصل بسیار زیاد است و همچنین خاصیت جلوگیری از لخته شدن خون را دارد و به عنوان رقیق‌کننده خون استفاده می‌شود و با تحریک اعصاب موجب تحریک میل جنسی شده و در اختلالات نعوظ مؤثر است. نیتریک اکسید عملکردی شبیه ویاگرا دارد. می‌تواند مثل یک بی‌حس کننده عمل کند. اصل بودن روغن زالو را می توان تشخیص دد اما کاری تقریبا دشوار است. به این منظور بایستی از بو و رنگ روغن همچنین تاثیر گذاری آن بهره گرفت. مورد سوم یعنی دیدن تاثیرات روغن زالو برای تشخیص اصل بودن روغن زالو بسیار زمان بر است.

 

زالو در رده کرم های fillum anelida طبقه بندی میشود. این کرم برای زنده ماندن و رشد کردن نیاز به خون دارد. این کرم اندام تناسلی متعدد و هرمافرودیت است. این موجودات برای طبیعت و انسان خواص زیادی دارند. در گذشته به عنوان طبی سنتی برای درمان بسیاری از بیماری ها از زالو استفاده می شده است. در بعضی کشور های دنیا از روغَن زالو به نام های : روغن برنئو ،روغن مادورسه و روغن پاپوآ یاد میشود.

فواید، خواص و عوارض روغن زالو چیست | رنگ و بوی روغن زالو اصل چگونه است

رنگ و بوی روغن زالو اصل چگونه است

تشخیص روغن زالو اصل کار مشکلی است و رنگ روغن زالو اصل زرد تیره است و بوی خوبی دارد روغن زالو اصل با مکانیسم خون رسانی ، باعث افزایش گردش خون می شود و عضو مورد نظر بیشتر تغذیه و خون رسانی میگردد. روغن زالو اصل چگونه است؟ افزایش سایز دائمی را بعد از مدتی استفاده کردن به همراه دارد. همچنین در طب سنتی از روغن زالو اصل جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می گردید که امروزه اثرات شگفت انگیز آن شناخته شده و جایگزین تمامی کرمهای شیمیایی، بوتاکس ها و جراحی ها که همگی از عوارض بسیاری برخوردار بوده، شده است. بزرگ کردن آلت تناسلی آقایان، ایجاد نعوظ قوی تر، افزایش طول و قطر آلت، حجم دهنده باسن و سینه همچنین مورد استفاده ورزشکاران جهت حجم گرفتن اندام هایشان، افزایش قدرت و کنترل جنسی، بازسازی و اصلاح بیش از میلیون ها مویرگ آلت مردانه به همراه افزایش گردش خون در نقطه مورد نظر از خواص روغن زالو اصل می باشد.

 

خواص روغن زالو چیست

خواص روغن زالو (leech oil) که از پودر زالوی خشک شده تهیه می شود روغن زالو اصل هم برای خانم ها و هم آقایان فواید و خواص خود را دارد برای خانم ها استفاده از این روغن باعث افزایش هورمون تستسترون در بدن آنها خواهد شد مانند دوران بلوغ سینه آنها بزرگ تر و سفت تر می شود خواص روغن زالو اصل برای حجیم کردن گونه ها لب و باسن خانم ها معجزه می کند برای آقایان این روغن می تواند طول و قطر آلت جنسی آنها را افزایش دهد و قدرت نعوظ و همچنین توان جنسی آنها را به طرز شگفت انگیزی بالا ببرد روغن زالو اصل از طریق پوست و ماساژ دادن جذب بدن می شود و باعث از بین بردن سلول های مرده بدن می شود و سلول های زنده را جایگزین آنها می کند و بافت ها و چربی ها را در آن موضع افزایش می دهد به طور کل فواید روغن زالو اصل برای افزایش حجم و همچنین بزرگ کردن اعضای کوچک مانده بدن است. (در پایین به توضیح موارد گفته شده میپردازیم).

فواید، خواص و عوارض روغن زالو چیست | رنگ و بوی روغن زالو اصل چگونه است

افزایش میل جنسی خواص روغن زالو اصل

زنانی که از کمبود میل جنسی یا تحریک جنسی بسیار کم رنج می‌برند می‌توانند مشکلات خود را با روغن زالو حل کنند. برای بیشترین تأثیر، روغن زالو باید روی واژن و اندام جنسی زنانه مالیده شود.

 

روغن زالو برای افزایش دهنده سایز باسن

روغن زالو اصل بزرگ کننده باسن نیز می باشد و استفاده موضعی از آن در زنانی که از کوچکی باسن خود رنج می برند و علاقمندند تا باسنی برجسته و حجیم داشته باشند می تواند مفید و سودمند باشد. شما می توانید با استفاده از روغن زالو در یک دوره سه ماهه شاهد تغییرات سایز باسن خود بوده و به راحتی باسنتان را برزیلی کنید.

 

فواید روغن زالو برای تقویت سیستم ایمنی بدن

زالو دارای یک عامل مهارگر باکتری است. استفاده از روغن زالو بدن شما را قادر می‌سازد تا با بیماری‌ها مبارزه کند و در نهایت عملکرد سیستم ایمنی را بهبود بخشد. استفاده از آن اغلب توسط کارشناسان به مریضانی که از بیماری‌های مزمن نظیر ایدز و سرطان رنج می‌برند توصیه می‌شود.

 

جلوگیری از فشار خون بالا و سکته مغزی

با افزایش گردش خون در بدن می‌توان از فشار خون بالا و سکته مغزی جلوگیری کرد. روغن زالو دارای خواص ضد التهابی و ماده حیاتی هیرودین است که برای افزایش گردش خون و جلوگیری از لخته شدن خون در بدن مفید است. بنابراین، روغن زالو می‌تواند مانع از فشار خون شما و احتمال سکته مغزی شود. مطالعات همچنین آن را یک عامل بالقوه برای جلوگیری از بیماری‌های قلبی عروقی می‌دانند.

 

گونه گذاری با روغن زالو

گونه گذاری با روغن زالو اصل روشی طبیعی برای برجسته شدن گونه ها بدون نیاز به تزریق چربی و یا قرار دادن پروتز در گونه ها می باشد. این روش بهترین و مطمئن ترین راه پر شدن گونه ها بوده و ماساژ گونه ها با روغن زالو اصل طبیعی سبب تغذیه سلول های پوستی در این ناحیه شده و در بازسازی و نوسازی سلول های این ناحیه تاثیر بسزایی دارد. شما با ماساژ گونه های خود با این روغن طبیعی به راحتی در مدت کوتاهی می توانید گونه هایی برجسته و صورتی جوان داشته باشید.

 

درمان زخم‌ با روغن زالو

روغن زالو دارای خواص ضد عفونی کننده و ضد التهابی است که به طور موثر زخم را درمان می‌کند. همچنین می‌تواند درد و سوزش ناشی از زخم را کاهش دهد. این کار توسط اجزای آن هیرودین و هیستامین انجام می‌شود. هر دوی آن‌ها به عنوان یک توسعه دهنده عالی عمل می‌کنند تا رشد سلول‌های جدید را تسریع کنند و در نتیجه موجب بهبود زخم شوند.

 

کنترل دیابت با روغن زالو اصل

اغلب با پیشرفت دیابت انتقال خون به انگشتان پا، مچ پا و ساق پا مسدود می‌شود و بسیاری از مردم مجبور به قطع پای خود می‌شوند. این روغن می‌تواند از علایم پیشرونده دیابت جلوگیری کند. روغن زالو دارای عوامل کنترل سطح قند خون در بدن است. ماده‌ هیرودین که درون روغن زالو هست خون را رقیق می‌کند و از لخته شدن آن جلوگیری می‌کند. افراد مبتلا به دیابت دارای خون غلیظ هستند، بنابراین هیرودین در زالو می‌تواند خون را رقیق کند و در نتیجه فشار بر قلب و سیستم قلبی و عروقی را کاهش دهد.

فواید، خواص و عوارض روغن زالو چیست | رنگ و بوی روغن زالو اصل چگونه است

خواص روغن زالو برای افزایش سایز سینه

برای زنانی با سینه کوچک روغن زالو می‌تواند شگفتی ایجاد کند. ماساژ دادن سینه به طور منظم با روغن زالو اصل می‌تواند سایز آن‌ را افزایش دهد. بزرگ کردن و سفت کردن سینه از دیگر خواص روغن زالو است. روغن زالو حجم دهنده سینه ها بوده و استفاده از آن برای افزایش سایز سینه ها روشی کاملا بی خطر و ایمن می باشد. این روغن علاوه بر زالو دارای ترکیبات و روغن های گیاهی ارزشمندی است که موجب حجیم شدن سینه ها شده و اثرات آن در بزرگ شدن سینه به اثبات رسیده است.

 

بهبود نعوظ با روغن زالو اصل

روغن زالو یک ابزار قدرتمند برای غلبه بر انزال زودرس است. روغن زالو اصل مقدار زیادی نیتریک اکسید (NO) و هیرودین دارد که جریان خون را در دستگاه تناسلی افزایش می‌دهد. اکسید نیتریک می‌تواند به عنوان یک داروی ویاگرا عمل کند.

 

خاصیت روغن زالو اصل برای آکنه

روغن زالو اصل می‌تواند با ترمیم سلول‌های آسیب‌دیده‌ پوست و افزایش رشد سلول‌های جدید پوست، از جوش‌های صورت و لکه‌های تیره بر روی صورت جلوگیری کند. این ویژگی به خاطر داشتن حجم بالایی از مواد هیرودین و هیستامین است.

 

خواص روغن زالو برای مو

یکی دیگر از خواص روغن زالو کمک به درمان مشکلات مربوط به ریزش مو است. درمان با روغن زالو برای معالجه طاسی، ریزش مو و سایر مسائل مربوط به آن از دیرباز رایج است. مشکلات مو به خاطر خون کثیف و یا رشد موجودات باکتریایی روی پوست سر ایجاد می‌شوند. روغن زالو می‌تواند خون آلوده را جذب کند و رشد هرنوع قارچی روی مو یا پوست سر را از بین ببرد.

 

فواید روغن زالو برای افزایش سایز آلت مرد

یکی از مشهورترین خواص روغن زالو افزایش اندازه آلت تناسلی در مردان است. این روغن حاوی مواد هیستامین است که می‌تواند به عنوان یک توسعه دهنده عمل کند و اندازه آلت تناسلی را افزایش دهد. محققان توانایی روغن زالو را برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان نیز ثابت کرده اند. روغن بزرگ کننده اندام آقایان (روغن زالو ) دارای فرمولاسیون پیشرفته و بی نظیری است که موجب افزایش مدت روابط جنسی و پیشگیری از انزال زودرس می شود. این روغن همچنین می تواند در افرادی که دچار کوچکی اندام مردانه خود هستند موثر بوده و استفاده موضعی از روغن زالو اصل در بزرگ شدن اندام این دسته از افراد و بهبود روابط جنسی سودمند است. تحقیقات میدانی انجام شده نشان داده است مردانی که از این روغن استفاده نموده اند میل جنسی بیشتر و مدت زمان نزدیکی بیشتری با همسران خود داشته اند و میزان سفتی عضو تناسلیشان در مقایسه با قبل بسیار افزایش یافته است.

فواید، خواص و عوارض روغن زالو چیست | رنگ و بوی روغن زالو اصل چگونه است

فواید روغن زالو اصل برای جلوگیری از اختلالات گردش خون

اگر گردش خون شما دچار اختلال شود ممکن است رنج بیماری‌های مختلفی مانند نفخ، میگرن، مشکلات قلبی عروقی، سرگیجه، مشکلات تنفسی و … متحمل شوید. روغن زالو می‌تواند به طور موثری تمام این مسائل را با ترویج گردش خون در کل بدن حل کند. کاربرد منظم آن می‌تواند خطر تمام این بیماری‌ها را از بین ببرد.

 

خواص روغن زالو برای چاقی صورت

خواص روغن زالو برای صورت را به طور خلاصه وار می توان شامل موارد زیر دانست:
• جوانسازی پوست صورت
• پرشدن و چاق شدن صورت
• ترمیم آسیب های پوست صورت مانند آکنه و …
• بهبود جریان خونرسانی در پوست صورت و انتقال مواد مغذی به این ناحیه
• جلوگیری از چین و چروک بر روی پوست صورت
• محو کننده لک های صورت
• شاداب و شفاف کننده پوست

فواید، خواص و عوارض روغن زالو چیست | رنگ و بوی روغن زالو اصل چگونه است

عوارض روغن زالو

عوارض روغن زالو بر روی پوست وجود ندارد اما اگر شما پوست خیلی حساسی دارید لطفا قبل از مصرف هر گونه ماده ای حتی روغن زالو آن را کمی بر روی پوست خود امتحان کنید اگر با مشکل آلرژیکی (مانند خارش یا سوزش) مواجه نشدید از آن بر روی محل مورد نظر خود بمالید. عمل تست باید دو روز تکرار شود و بعد از آن می توان با آرامش خاطر برای موضع اصلی روغن را استفاده کرد. قطعا این گونه، نتایج به مراتب بهتری خواهید گرفت.

روغن زالو از آن جایی که از مواد مناسب و اصل و از زالوی خشک شده به عنوان پایه ساخته می شود می تواند عارضه خاصی داشته باشد. در مورد عوارض ناشی از این روغن تا به حال موردی در جایی به صورت رسمی بیان نشده است.

 

اما به هر حال تهیه محصولات متفرقه و خارج از استاندارد ممکن است برای هر فردی مشکلاتی را ایجاد نماید. در این میان روغن زالویی که از مواد استاندارد ساخته می شود می تواند به جای عمل های زیبایی فراوانی که انجام می شود را گرفته و عوارض ناشی از این گونه عمل های زیبایی را در مردان و زنان از بین ببرد.
بنا به دلایل بسیار خاص امکان دارد در درصد کمی از افراد مضرات روغن زالو طبی به صورت حساسیت پوستی خفیف یا خارش و سوزش بروز نماید. بهتر است برای اینکه عوارض روغن زالو اصل به صورت جدی در نقاط حساسی مانند صورت و یا اندام جنسی نمایان نگردد حتما قبل از استفاده تست شود. تست اصل بودن روغن زالو به این صورت است که آن را به مدت دو روز روزانه دو مرتبه روی پوستبازو تست نمایید. اگر در این زمان اثری از قرمزی یا حساسیت پوست نمایان نشود می توان آنرا در مدت زمان دوره ای مشخص شده مورد مصرف قرار داد. اما به هر حال بهتر است خرید روغن زالو اصل را از مراکز معتبر انجام دهید. در این صورت از روغنی که مصرف می کنید اطمینان خاطر خواهید داشت. اثر اصلی روغن زالو به دلیل وجود مواد پروتئینی و آنزیم هایی است که در این محصولات وجود دارند.

فواید، خواص و عوارض روغن زالو چیست | رنگ و بوی روغن زالو اصل چگونه است

روش عملکرد و تاثیرگذاری روغن زالو چگونه است ؟

روغن زالو توسط پوست جذب می شود . بافتی که در اثر ماساژ تحریک شده و سلولهایی که آماده دریافت مواد مغذی هستند ، با جذب روغن شروع به سلول سازی و بافت سازی جدید کرده و این روند طی دوره درمان به غایت خود خواهد رسید. در نتیجه این بافت سازی ، در منطقه مورد نظر شاهد افزایش سایز و رشد خواهیم بود. خانمها که معمولا این محصول را برای گونه های خود استفاده می نمایند ، بهتر است شب در زمان خواب از آن استفاده نمایند. در صورتی که در معرض نور مستقیم خورشید قرار نمی گیرید ، میتوانید در روز از روغن زالوی تارگت استفاده نمایید. روغن زالوی تارگت که از بهترین و باکیفیت ترین روغن زالوهای موجود در بازار است ، در کمتر از یکماه نتایج خودش را نمایان خواهد کرد. مصرف این روغن را به مدت ۳ ماه ادامه دهید تا حداکثر نتایج حاصل شود. مطمئنا این نتایج همه را شگفت زده خواهد کرد.

 

دوره استفاده از روغن زالوی تارگت چه مدت است ؟ اکثر افرادی که از روغن زالوی تارگت جهت افزایش حجم بافتهای صورت و سایر اندامهای بدنشان استفاده کرده اند ، اعلام کردند که این روغن در مدتی کمتر از ۳ ماه آنها را به نتایج دلخواهشان رسانده است. شما در این مدت به ۷۵ میل روغن نیاز دارید. در کتب طب سنتی نیز بر مصرف روزانه ۲ بار از این روغن تاکید شده است. اولین نتایج روغن زالو پس از ۱۰ روز از شروع استفاده به وضوح قابل رویت خواهد بود.

 

طرز فرآوری روغن زالو اصل

سیستم فرآوری روغن زالو در مناطق مختلف متفاوت است. با این حال، فرآیند مشترک تولید روغن زالو به صورت زیر است:

 

اول از همه، زالو‌های بزرگ بالغ برای استخراج روغن زالو انتخاب شده و برای یک ماه بدون غذا نگهداری می‌شود تا اجزای خون در بدن زالو استریل شود.

بعد از انتخاب، آن‌ها به طور کامل برش و شسته داده می‌شوند.

سپس، زالو‌ها با ادویه‌جات مخلوط می‌شود و برای یک زمان طولانی بهم می‌خورد تا یک ترکیب کامل را شکل دهد.

هنگامی که مخلوط شکل می‌گیرد، در یک ظرف هوابندی شده نگهداری می‌شود تا از آلودگی بیرونی جلوگیری شود. این کار برای تخمیر کردن محتویات انجام می‌شود.

تخمیر بیش از یک ماه طول می‌کشد، تا بدن زالو له شود و با ادویه‌جات مخلوط شود. در طول تخمیر؛ تجزیه شیمیایی به وسیله باکتری‌ها، مخمر و سایر میکروارگانیسم‌ها انجام می‌شود.

بعد از تخمیر، مخلوط زالو با روغن نارگیل پخته می‌شود. زمانی که روغن پخته شد، به داخل ظروف ریخته و بسته‌بندی می‌شود.

فواید، خواص و عوارض روغن زالو چیست | رنگ و بوی روغن زالو اصل چگونه است

ترکیبات روغن زالو اصل چیست

تحقیقات فراوانی در جهت بدست آوردن ترکیبات موجود در روغن زالو به انجام رسیده است. در این بخش به ترکیباتی که روغن زالو اصل وجود دارند و برای سلامت مفید هستند ، اشاره میکنیم.

 

نیتریک اکسید : طی تحقیقات دکتر لوئیس ایگنارو مشخص شد که روغن زالو اصل دارای نیتریک اسید است. این ترکیب عملکردی همچون ویاگرا دارد و سبب میشود که میل جنسی در مردان و زنان افزایش یابد . این ترکیب همچنین به افزایش زمان نعوظ مردان کمک بسیاری میکند.

 

هیرودین : هیرودین از موادی است که در این روغن وجود دارد و سبب افزایش گردش خون میشود. این ترکیب از لخته شدن خون و سکته های مغزی و قلبی جلوگیری میکند. همچنین سبب افزایش گردش خون و عملکرد بهتر آلت تناسلی هنگام داشتن رابطه میشود.

 

هیستامین : زالو ها در بزاق خود هیستامین تولید میکنند. این ترکیب در روغن این کرم نیز وجود دارد. این ترکیب برای تقویت سیستم ایمنی بدن کاربرد دارد.

 

ضد کلاژن : روغن زالو از ترکیبات مهم ضد کلاژن است. این ترکیب گردش خون را افزایش می دهد و روند پیری زودرس را متوقف میکند.

جدیدترین مطالب