بهترین مواد غذایی مقوی برای سفت شدن کمر مرد در رابطه جنسی

بهترین مواد غذایی مقوی برای سفت شدن کمر مرد در رابطه جنسی

مواد غذایی برای سفت شدن کمر مرد

مواد غذایی سفت کننده کمر مردان در رابطه جنسی را می توانید با خواندن این مقاله در سایت سماتک بیابید. بهترین مواد غذایی برای سفت شدن کمر مرد در رابطه جنسی را در این بخش بیان خواهیم کرد که با خوردن برخی از خوراکی ها، میوه و مواد غذایی مقوی برای سفت شدن کمر مرد می توانید در رابطه جنسی موفق تر عمل کنید. همانطور که می دانید بزرگترین و قدرتمندترین نیاز هر مردی در دنیا این است که در هنگام انجام رابطه جنسی بهترین باشد! برای رسیدن به اوج با رضایت و لذت، بنیه و قوای جنسی و سفت شدن کمر مرد ضروری است. با این حال، از بخت بد، بسیاری از مردان در طول فرآیند مقاربت چندان توانا نیستند. مردانی که از کمبود قوای جنسی رنج می‌برند، آشفته هستند. آنها نمی‌توانند شرکای جنسی خود را و حتی خودشان را ارضاء کنند. این ناتوانی جنسی زندگی مردان را وارد مشکلات عمیقی می‌کند، هم مشکلات ذهنی و هم مشکلات جسمی. در برخی از موارد، مردان حتی قادر به بچه‌دار شدن نیستند و باید به دنبال راهکارهای سفت شدن کمر مرد بود.

 

توجه مهم:

اکیدا توصیه می شود قبل از مصرف مواد غذایی و داروهای گیاهی برای تقویت و سفت شدن کمر مرد که در این مقاله آورده شده است حتما با پزشک تان درباره خواص و عوارض خوراکی ها و داروهای گیاهی زیر مشورت کنید.

بهترین مواد غذایی مقوی برای سفت شدن کمر مرد در رابطه جنسی

مواد غذایی مقوی برای سفت شدن کمر مرد

1. مربای گل درخت سیب برای ضعف دل و دماغ و برانگیختن شهوت جنسی نافع می باشد. طرز تهیه مربای گل درخت سیب اول می باید گل سرخ را گل قند بسازند. بعدشیره گل قند نامبرده را بگیرند با نصف وزن شیره گل قند گل درخت سیب را مخلوط کنند می شود. مربای گل درخت سیب برای سفت شدن کمر مرد موثر است.

 

2. خوردن قهوه نقش به سزایی در سفت شدن کمر مردان دارد و به بدن انرژی می دهد و در امر مجامعت و سفت کنندگی کمر مردان نقش مهمی را ایفا می کند.

 

3. همچنین شما می توانید برای سفت شدن کمر مرد مقداری زنجبیل و ثعلب را با هم مخلوط کنید و در اخل یک لیوان آب ولرم بریزید و ۲ قاشق غذاخوری عسل خالص به آن اضافه کنید و قبل از ناهار مصرف کنید تاثیر خیلی خوبی در قوه جماع دارد.

 

4. مقداری ترنجبین و دارچین را با هم مخلوط کنید و یک استکان آب گرم بریزید و سپس یک لیوان شیر به آن اضافه کنید این مخلوط را بعد از صبحانه میل کنید زیرا بهترین معجون برای سفت شدن کمر مرد است.

 

5. عسل حاوی ویتامین‌های گروه B و املاحی خاص است و به پر شدن کمر مرد را کمک می‌کند. ضمنا قند موجود در عسل سهل‌الهضم بوده، سریع جذب می‌شود و انرژی خوبی به فرد می‌دهد. عسل یکی از خوراکی‌های شفابخش موجود در طبیعت است که مصرف آن به همراه شیر باعث افزایش انرژی و استقامت در بدن و در نتیجه افزایش قدرت جنسی در مردان خواهد شد.

 

6. کلیه غذاهای زعفرانی ازقبیل حلوا،سوهان، زعفران، پلو باعث تحریک پذیری و نیز افزایش قدرت کمر مردان می باشد.

 

7. ۱۰۰ گرم مربای گردو را با ۱۰۰ گرم عسل خالص مخلوط کنید و روزانه ۲ تا ۳ قاشق مرباخوری میل کنید باعث نعوظ بهتر آلت و سفت شدن کمر مرد می شود.

 

8. پنج گروه نعناع و ۳ گرم مرزه را در یک لیوان آب جوش بریزید و با هم مخلوط کنید و میل نمایید.

 

9. ۲۵۰ گرم پسته خام و دو مثقال زنجبیل با هم مخلوط کرده وآسیاب کنید سپس این دو را در عسل به صورت خمیر درآورید و روزانه ۲ تا ۳ قاشق مرباخوری میل کنید تاثیر خیلی خوبی در سفت شدن کمر مردان دارد.

 

10. خاویار برای سفت شدن کمر مرد را تهیه کنید هر روز بعد از صبحانه یک قاشق مرباخوری از خاویار را مصرف کنید این غذا علاوه بر برطرف کردن سستی کمر باعث تقویت قوه جنسی نیز می شود.

 

11. ماهی های جوان را از بازار تهیه کنید آن را با روغن زیتون تف دهید و در هنگام ظهر با مقداری حلوا مصرف کنید و خوردن ماهی برای سفت شدن کمر مرد مناسب است.

 

12. برای بالا بردن توانایی جنسی مردان به خصوص در افراد سرد مزاج خوردن شیره انگور برای سفت شدن کمر مرد کمک کننده است.

 

13. ۱۰۰ گرم پودر نارگیل و ۲۰۰ گرم پودر کنجد را با هم مخلوط کنید و سپس آنها را با عسل به صورت خمیر درآورید. هر روز یک تا دو قاشق غذاخوری از آن میل کنید و تاثیر این مواد غذایی مقوی برای سفت شدن کمر مرد را ببینید.

 

14. برای افزایش قدرت جنسی و تقویت کمر مرد، مصرف حلیم که در آن گوشت بوقلمون یا بره وجود دارد پیشنهاد می‌شود.

بهترین مواد غذایی مقوی برای سفت شدن کمر مرد در رابطه جنسی

چه چیزی کمر را سفت میکند

 

15. اگر در امر تحریک پذیری جنسی مشکلی دارید با غذا مقداری فلفل تند مصرف کنید این حالت برطرف می شود و نیز فلفل تند باعث تحریک پذیری در آلت نیز می شود.

 

16. خوردن کاکائو برای سفت شدن کمر مرد مناسب است. کاکائوی خالص را از بازار تهیه کنید هر روز صبح مقدار ۳۰ تا ۵۰ گرم آن را با شیر مخلوط کرده بعد از صبحانه میل کنید اثر خوبی در پر شدن کمر مرد دارد.

 

17. یکی دیگر از غذا‌هایی که از گذشته تاکنون برای تقویت و سفت شدن کمر مرد در آقایان مورد استفاده قرار می‌گرفته، ترکیب پیاز با تخم مرغ است. اگر این غذا با روغن زیتون طبخ شود تاثیر بیشتری خواهد داشت.

 

18. برای بالا رفتن جریان خون در بدن و به خصوص آلت تناسلی و همچنین برای سفت شدن کمر مردان خوردن آب هندوانه به دلیل برخورداری از مواد مغذی مانند اسید آمینه توصیه می‌شود.

 

19. کلیه غذاهای فسفردار از قبیل انواع ماهی، میگو، خرما برای سفت شدن کمر مرد مقوی است و سعی کنید در هفته حداقل دوبار از این نوع غذاهای سفت کننده کمر مردان مصرف کنید.

 

20. جوشاندن و خوردن مارچوبه برای سفت شدن کمر مرد به مدت سه روز متوالی خوب است و دستگاه تناسلی مردان را تقویت می‌کند. چینی‌ها در قدیم از این خاصیت مارچوبه برای سفت شدن کمر مردان شان استفاده می‌کردند.

 

21. یک عدد قلوه گوساله را که تازه باشد خریداری کنید آن را با روغن زیتون وپیاز تف دهید بعنوان صبحانه میل کنید اگر در امر نعوظ و سفت شدن کمر در رابطه جنسی مشکلی داشته باشید برطرف می شود (سستی آلت تناسلی مرد کاملا از بین می رود و در موقع نزدیکی با زن نعوظ کامل و کمر سفت می شود)

 

22. وجود مواد مغذی مانند ویتامین ب ۶، اسید فولیک و برخی از هورمون‌ها، آووکادو را به یکی از بهترین مواد غذایی مقوی برای سفت شدن کمر آقایان تبدیل کرده است.

 

23. سیر برای سفت شدن کمر مردان خوب است و  به تقویت کمر مرد در رابطه جنسی کمک می کند. ادرار آور بوده و عروق شعریه را باز می کند و همین موضوع سبب می شود که فشار خون پایین بیاید.

 

24. نخود نیز از جمله خوراکی های سفت کننده کمر مرد و کاهش ضعف و سستی کمر مرد به شمار می‌آید.

 

25. ۲۵ گرم پودر میوه زبان گنجشک را با ۲۰ گرم پودر جوربوا و ۲۰گرم پودر جوز هندی و ۲۰۰گرم عسل طبیعی را با هم مخلوط کنید و خوب به هم بزنید تا بهترین معجون برای سفت شدن کمر مرد را بدست آورید که روزانه یک قاشق مربا خوری این معجون باعث تقویت کمرد مرد در رابطه جنسی می شود.

 

26. روغن دارالفلفل برای پر شدن و سفت شدن کمر مرد را به روش زیر تهیه کنید و آن را به آلت و اطراف آلت تناسلی مردان بمالید و ماساژ دهید زیرا این کار باعث تحریک پذیری آلت مردان می شود و در تقویت کمر مرد بی نظیر است. (تقویت کننده و سفت کننده کمر مردان است اما مراقب باشید افراط نکنید)

برای تقویت قوای جنسی و افزایش سفتی کمر مرد باید ۱۵۰ گرم برگ و گل دارالفلفل خشک را ۲۴ ساعت در ۵/۱ لیتر آب خیس کنید. سپس آن را بجوشانید به طوری که آب آن از نصف کمتر شود بعد به وسیله صافی آن را صاف کنید حالا به این آّب ۱۰۰ گرم کنجد و ۱۵۰ گرم روغن زیتون اضافه کنید و روی آتش بگذارید تا کاملا آب آن بخار شود به طوریکه ته ظرف روغن بماند این روغن را روغن دارالفلفل می گویند.

پس از تهیه روغن دارالفلفل برای سفت شدن کمر مرد به روش بالا هر روز یک قاشق مرباخوری از این روغن را در شیر تازه با یک عدد زرده تخم مرغ مخلوط کرده ۲ ساعت قبل از حماع مصرف نمایید ضمن تحریک پذیری الت باعث تقویت قوه جنسی می شود(افراط در مقدار تعیین شده نشود)

 

27. هر روز صبح ناشتا دو عدد میوه به برای سفت شدن کمر مرد را با آب میوه گیری بگیرید و میل کنید و ببینید در تحریک پذیری آلت جنسی مردان نقش مهمی را ایفا می کند.

 

28. دو عدد تخم مرغ را با ۱۰۰ گرم روغن زیتون و ۲۵۰ گرم پیاز خرد شده بگذارید ۱ ساعت با هم بپزند سپس نمک و فلفل به آن اضافه کنید با صبحانه میل کنید زیرا این صبحانه برای سفت شدن کمر موثر است.

 

29. دو عدد تخم مرغ را با ۱۰۰گرم روغن زیتون به صورت نیمرو درست کنید و همراه آن دو عدد پیاز معمولی بخورید این کار هم مانند عمل شماره 28 برای سفتی کمر مرد خوب است و باعث تحریک و تقویت کمر در رابطه جنسی می شود (این تقویت کننده و صفت کننده کمر مردان نباید هفته ای سه بار ببشتر مصرف شود)

 


حتما بخوانید: داروهای تاخیری برای دیر ارضا شدن مرد در رابطه جنسی


 

بهترین مواد غذایی مقوی برای سفت شدن کمر مرد در رابطه جنسی

چه مواد غذایی برای سفت شدن کمر خوب است

کدام یک از مواد غذایی برای سفت شدن کمر مرد مناسب است؟ گاهی اوقات، خوردن برخی از مواد غذایی می‌تواند سستی کمر را به طور طبیعی از بین ببرد. اما آیا شما می‌دانید بهترین مواد غذایی برای سفت شدن کمر مرد کدام ها هستند؟ در این نوشتار سایت سماتک لیست مواد غذایی مقوی برای سفت شدن کمر مرد را می‌بینید که متشکل از بهترین مواد غذایی تقویت کننده کمر مردان است که باید همین حالا نگاهی به آنها داشته باشید! بهترین مواد خوراکی برای تقویت قوای جنسی و پر شدن کمر مرد که همه مردان باید بیشتر مصرف کنند را در اینجا بیان کرده ایم .

 

نکته مهم:

قبل از مصرف مواد غذایی برای سفت شدن کمر مرد که در ادامه بیان شده است از میزان اثر بخشی و عوارض احتمالی این مواد غذایی برای سفت شدن کمر مرد از پزشک طب سنتی سوال کنید تا مبادا چیزی را اشتباه مصرف کنید.

 

30. راهکار دیگر برای سفت شدن کمر مرد در رابطه جنسی این است که باید عسل را با شیر تازه گوسفندی مخلوط کنید. هر روز صبح مصرف نمایید. علاوه بر تقویت کمر مردان نیروی کامل بدنی را هم زیاد می کند.

 

31. خوردن حلیم با گوشت بوقلمون و یا گوشت بره جوان در صبحانه برای سفت شدن کمر مردان مقوی است و باعث تقویت قوای جنسی شده و سستی کمتر را از بین می برد.

 

32. ۲۵۰ گرم میگو تازه را تهیه کنید پس از تمیز کردن با ۱۰۰گرم روغن زیتون سرخ کنید و مقداری پیاز هم به آن اضافه کنید و ببینید میگو برای سفت شدن کمر مرد چقدر مقوی است.

 

33. ماهی سمنقو در دریای خلیج فارس صید می شود اگر دسترسی به این ماهی دارید آن را تهیه کنید شاخ و دم آن را بزنید و در روغن زیتون سرخ کنید به منظور کمر سفت کن فوری مصرف کنید.

 

34. هر روز مقدار کمی کندر برای سفت شدن کمر مردان را به صورت گرد درآورید و میل کنید تاثیر شایانی در سفتی کمر مردان دارد البته توجه کنید کندر خریداری شده نلخ نباشد.

 

35. مقداری سعد را در دهان بگذارید و مزه مزه کنید و اب جمع شده در دهان را فرو ببرید اثر خوبی برای سفت شدن کمر مرد دارد.

 

36. مقداری آویشن و مغز گردو و کنجد و کمی نمک را با هم مخلوط کنید و به منظور رفع سستی کمر مرد یک جا با هم میل کنید. این معجون برای سفت شدن کمر مرد را تا سه روز مصرف کنید تا بتوانید سستی کمر در رابطه جنسی را برطرف کنید.

 

بهترین مواد غذایی مقوی برای سفت شدن کمر مرد در رابطه جنسی

بهترین مواد غذایی برای سفت شدن کمر مردان

 

37. هر روز ۱۵۰ تا ۲۵۰ گرم خرمای برنی را مصرف کنید مردانی که به علت عدم نعوظ و سستی کمر از رابطه جنسی محروم هستند کمک شایانی به آنها می شود.

 

38. یک کیلو گرم هویج را بپزید (با بخار پخته شود) هر روز یک لیوان آن را در بین روز میل کنید. این عمل تا یک هفته تکرار شود .این خوراکی برای سفت شدن کمر مردانی که از عدم نعوظ رنج می برند، بسیار مفید می باشد.

 

39. ۲۵۰ گرم برگ کاسنی را بپزید (با بخار پخته شود) هر روز یک لیوان آن را بعداز صبحانه میل کنید این مواد غذایی برای سفت شدن کمر مرد خوب است.

 

40. ۵۰ گرم گندم، ۵۰ گرم جو،۵۰گرم کنجد و ۵۰ گرم نخود را با هم بو بدهید و این مواد غذایی مناسب برای سفت شدن کمر مرد که با هم مخلوط شود به آن قاوویت می گویند در بین روز هربار یک قاشق غذاخوری را میل کنید تاثیر بسزایی در سفتی کمر مرد دارد.

 

42. یکی دیگر از مواد غذایی مقوی برای سفت شدن کمر مرد نخود است. مقدار ۵۰۰ گرم نخود را با آب بپزید و روزانه هر بار ۳ قاشق غذاخوری از آن میل کنید این خوراکی برای تقویت و پر شدن کمر مرد مناسب است و سستی کمر را از بین می برد و آب بدن را زیاد میکند.

 

43. در فصلی که خربزه به بازار می آید سعی کنید از این میوه کمر سفت کن استفاده کنید که خربزه برای سفت شدن کمر مرد بسیار خوب است.

 

44. یک لیوان شیر را با دو قاشق غذاخوری عسل اصل برای سفت شدن کمر مرد با هم مخلوط کنید و بعد از صبحانه میل کنید این کار را مردانی که از سستی کمر رنج می برند به مدت یک هفته به کار برند و باعث سفتی کمر تان می شود.

 

45. ده مثقال ریشه انجدان و ده مثقال عسل لبنی و دو مثال افتیمون از عطاری ها خریداری کنید ابتدا ریشه انجدان را به صورت پودر درآورید و با عسل لبنی و افتیمون خوب مخلوط کنید و قبل از رابطه جنسی (یک ساعت قبل) یک مثقال آن را با یک استکان آب ولرم مخلوط کرده و میل کنید و بلافاصله اثر سفت شدن کمر با داروی گیاهی را در رابطه جنسی تان ببینید.

 

46. 50 گرم میگو را خوب تمیز کنید و 50 گرم خرما را به آن اضافه کنید و با هم خوب مخلوط کنید و در داخل 20 گرم روغن زیتون تف دهید و این غذای ساده را برای وعده صبحانه میل کنید و خوردن این خوراکی مقوی برای سفت شدن کمر مرد مناسب است. این غذا سستی کمر را برطرف کرده و قوه جنسی تان را فوق العاده زیاد می کند.

 

47. انجیر از دوران قدیم به‌عنوان محرک قوای جنسی و پر کننده کمر مرد برای رابطه جنسی شناخته شده است زیرا حاوی املاح مختلفی است که در تولید هورمون‌های جنسی نقش دارند.‌ انجیر و گردو برای سفت شدن کمر مرد مقوی است و از موثر‌ترین خوراکی‌ها برای رفع ضعف جنسی مردان بوده و محرک میل جنسی است.

 

48. از دیگر خوراکی‌های تقویت کننده کمر مرد در آقایان می‌توان به قهوه و کافئین اشاره کرد. مصرف این نوشیدنی برای سفت شدن کمر مرد خوب است و باعث افزایش انرژی و توانایی بدنی در مردان می‌شود.

 

مواد غذایی برای سفت شدن کمر مرد را در بالا خواندید که امیدواریم با خوردن این خوراکی ها و غذاهای سفت کننده کمر مردان بتوانید یک رابطه جنسی منحصر به فرد را تجربه کنید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب