کالری یک عدد بیسکویت ساقه طلایی چقدر است (ساده – کرم دار)

کالری یک عدد بیسکویت ساقه طلایی چقدر است (ساده – کرم دار)

کالری یک عدد بیسکویت ساقه طلایی

بیسکویت ساقه طلایی مینو یکی از پرطرفدارترین میان وعده های مفید برای افرادی از که تحت رژیم لاغری قرار دارند و در این مقاله کالری یک عدد بیسکویت ساقه طلایی کرم دار و ساده را برایتان بیان خواهیم کرد. بیسکویت ساقه طلایی یکی از انواع مختلف بیسکویت های نرم محسوب می گردد که به دلیل مرغوبیت و ارزش تغذیه ای آن از طرفداران زیادی برخوردار بوده است. این محصول در کشورهای اروپایی دایجستیو نامیده می شود و به دلیل دارا بودن سبوس و عصاره مالت همواره مورد استقبال مصرف کنندگان زیادی بوده است.

 

میزان انرژی حاصل از مصرف یک صد گرم بیسکویت ساقه طلایی معادل 493 کیلو کالری می باشد و قابل ذکر است که شرکت مینو اولین تولید کننده بیسکویت با آرد کامل می باشد. با توجه به اینکه هر بسته از این نوع بیسکویت دارای وزن 200 گرم و تعداد 16 عدد بیسکویت ساقه طلایی می باشد؛ کالری یک عدد بیسکویت ساقه طلایی حدودا 61.5 کیلوکالری خواهد بود.

کالری یک عدد بیسکویت ساقه طلایی چقدر است (ساده - کرم دار)

یک عدد بیسکویت ساقه طلایی چند گرم است

همانطور که در بالا اشاره کردیم تعداد 16 عدد بیسکویت ساقه طلایی 200 گرم وزن دارد و طبق این عدد هر یک عدد بیسکویت ساقه طلایی در حدود 12 گرم وزن دارد. تولید بیسکویت ساقه طلایی یکی از افتخارات شرکت مینو بوده و می باشد این شرکت همواره سعی نموده است با حفظ و بهبود کیفی این محصول بتواند پاسخگوی خیل وسیع مصرف کنندگان آن گردد. این محصول یکی از معدود محصولات صنایع آردی می باشد که در آن از طعم دهنده های مصنوعی استفاده نمی شود.

کالری یک عدد بیسکویت ساقه طلایی چقدر است (ساده - کرم دار)

کالری یک عدد بیسکویت ساقه طلایی کرم دار

ساقه طلایی از بیسکویت های سبوس دار بوده که از آرد گندم کامل تهیه شده و به دلیل فیبر بالایی که دارد، شما را برای مدت طولانی سیر نگه می دارد و در این بخش کالری یک عدد بیسکویت ساقه طلایی کرم دار را برایتان بیان خواهیم کرد. کالری هر عدد بیسکویت ساقه طلایی ساده و کرم دار مینو با هم متفاوت است. بیسکویت ساقه طلایی از آرد گندم سبوس دار تهیه شده و نسبت به بیسکویت‌ های معمولی فیبر بیشتری دارد و به همین دلیل برای افراد تحت رژیم غذایی مناسب است. مواد غذایی حاوی فیبر می‌توانند شما را برای مدت طولانی سیر نگه داشته و از اینرو جایگاه ویژه‌ ای در رژیم‌ های لاغری دارند.

 

البته باید بدانید زیاده‌ روی در مصرف بیسکویت ساقه طلایی کرم دار باعث اضافه وزن می‌شود؛ بنابراین در صورتی که از طرفداران بیسکویت کرمدار ساقه طلایی هستید یا می‌خواهید به منظور لاغری این بیسکویت را به رژیم غذایی خود اضافه کنید با ما همراه باشید تا از کالری یک عدد بیسکویت ساقه طلایی کرم دار اطلاع پیدا کرده و رژیم خود را به درستی تنظیم کنید.

کالری یک عدد بیسکویت ساقه طلایی چقدر است (ساده - کرم دار)

کالری بیسکویت کرمدار ساقه طلایی

میزان کالری بیسکویت کرمدار ساقه طلایی 75.5 کیلو کالری دارد. یکی از پرطرفدارترین محصولات این گروه، بیسکویت‌های ساقه طلایی با روکش کرم دار است. هر چند لایه کرمی روی بیسکویت بسیار نازک به نظر می‌رسد اما توجه داشته باشید که همان لایه نازک باعث افزایش قابل توجه قند و چربی و به ویژه اسیدهای چرب ترانس می‌شود، پس در مصرف آن محتاط ‌تر عمل کنید.

 

هر 100 گرم بیسکویت ساقه طلایی ساده به‌ طور متوسط 423 کالری دارد. کالری هر عدد بیسکویت ساقه طلایی نیز 55 است. بخش عمده کالری این بیسکویت توسط کربوهیدرات‌ها به ویژه فیبر تامین می‌شود؛ بنابراین مصرف مقدار کمی ساقه طلایی می‌تواند شما را برای مدت طولانی سیر نگه دارد. بسیار خرسندیم که با مقاله میزان کالری یک عدد بیسکویت ساقه طلایی کرم دار و ساده با شما عزیزان همراه بودیم.

جدیدترین مطالب