بهترین روش کاشت ناخن چیست؟

بهترین روش کاشت ناخن چیست؟

کدام روش کاشت ناخن بهتر است؟ این سوالی است که بسیاری از خانم هایی که به کاشت ناخن علاقه دارند از خود می پرسند. در واقع پاسخ این سوال به نیاز و سلیقه شما مربوط است. زیرا هر روش ویژگی های خاص خود را دارد. بنابراین شما در درجه اول باید تعیین کنید که از کاشت ناخن چه انتظاراتی دارید و با توجه به آن تکنیک مناسب خود را انتخاب کنید.

 

بهترین راه حل برای تعیین روش کاشت ناخن مناسب، مشورت با یک ناخن کار حرفه ای است. ناخن کارها دوره آموزش کاشت ناخن را پشت سر گذاشته اند و با تمام روش های آن آشنایی دارند. بنابراین، می توانید خواسته ها و انتظارات خود را به ناخن کارتان بگویید و از او راهنمایی بخواهید. اما اگر می خواهید با تمام روش های کاشت ناخن آشنا شوید و خودتان بهترین گزینه را انتخاب کنید، این مطلب را از دست ندهید. ما شما را با بهترین روش کاشت ناخن و ویژگی های آن ها آشنا می کنیم.

 

کدام روش کاشت ناخن بهتر است؟

همانطور که گفتیم، هرکدام از تکنیک های کاشت ناخن ویژگ های خاص خود را دارند. به عنوان مثال، کاشت ناخن اکریلیک با آب و هوای خشک سازگارتر است، ماندگاری و دوام آن بالاتر است و می توانید برای داشتن ناخن های خیلی بلند از این روش استفاده کنید.

 

اما روشی که با آب و هوای مرطوب سازگارتر باشد، کاشت ژل است. این روش برای کسانی که در شهرهای مرطوب و شرجی زندگی می کنند یا در طول روز به میزان زیادی و بدون دستکش با آب کار می کنند و همچنین برای کسانی که به مواد اکریلیک حساسیت دارند بسیار مناسب است.

 

در ادامه شما را با چند روش کاشت ناخن و مزایا و معایب آن ها آشنا می کنیم.

 

انواع روش های کاشت ناخن

بهترین روش کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن پودری

کاشت ناخن پودری بهترین روش کاشت از لحاظ زیبایی و مقاومت است. در این روش، از ناخن مصنوعی یا فرمر برای بلند کردن ناخن استفاده می شود. سپس ناخن کار پودر اکریلیک و مایع اکریلیک را به صورت یک خمیر نرم روی ناخن پخش می کند. این روش به سوهان کشی دقیق و فراوان نیاز دارد. بنابراین کسانی که وقت زیادی ندارند، بهتر است روش های ساده و سریع تر را امتحان کنند.

 

همچنین، ممکن است بعضی از خانم ها به مواد اکریلیک که در این نوع کاشت استفاده می شود، حساسیت داشته باشند. این افراد نیز نباید از کاشت ناخن پودری استفاده کنند. نکته دیگری که در انتخاب این روش باید در نظر بگیرید، مقاومت پایین این روش کاشت در برابر رطوبت است. بنابراین اگر مدت زمان زیادی در طول روز با آب کار می کنید یا در آب و هوای مرطوب زندگی می کنید، بهتر است کاشت ژل را امتحان کنید.

 

کاشت ناخن ژله ای

روش انجام کاشت ژله ای و پودری تقریبا یکسان است و تنها تفاوت در مواد مورد استفاده آن هاست. در این روش از ژل های مخصوص استفاده می شود که پس از قرار گرفتن و پخش شدن بر روی ناخن، در دستگاه UV خشک می شوند. کاشت ناخن ژله ای حساسیت زا نیست، در برابر رطوبت مقاوم است، و ظاهر طبیعی تری دارد. مقاومت این ناخن ها بالاست اما نسبت به کاشت پودری آسیب پذیرتر هستند.

 

کاشت ناخن قالبی

کاشت ناخن قالبی به کسانی توصیه می شود که ناخن های صاف و یک شکلی دارند. زیرا کاشت بوسیله قالب های آماده انجام می شود و اگر ناخن های هر دو دست یک اندازه و یک شکل نباشند، نتیجه کار زیبا و ایده آل نخواهد بود.

 

این قالب ها ضخیم هستند، به همین دلیل نتیجه کار از حالت طبیعی خارج می شود. همچنین، احتمال هوا گرفتن در این روش کاشت بیشتر است، ماندگاری کمتری دارد و مواد بیشتری برای آن مصرف می شود. اما از آنجایی که در مدت زمان کوتاهی انجام می شود، برای کسانی که زمان زیادی ندارند مناسب تر است.

بهترین روش کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن میکس

این روش ترکیبی از کاشت پودری و ژله ای است. به این صورت که ابتدا ناخن با پودر کاشته می شود و سپس یک لایه نازک ژل روی آن کشیده شده و در دستگاه UV خشک می شود.  کاشت ناخن میکس محکم، زیبا و نسبت به بقیه کاشت ها کمی گران تر است.

 

تمام این روش ها و سایر روش هایی که برگرفته از این سه تکنیک اصلی هستند، در دوره آموزش آرایشگری کاشت ناخن به طور کامل تدریس می شوند. اگر به یادگیری این هنر جذاب و پولساز علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم که یک آموزشگاه آرایشگری معتبر و حرفه ای را برای آموزش خود انتخاب کنید.

 

بهترین آموزشگاه آرایشگری برای کاشت ناخن

اگر می خواهید تمام روش های کاشت ناخن را به بهترین شکل ممکن آموزش ببینید و با مهارت و آمادگی کامل وارد بازار کار شوید، پیشنهاد می کنیم که در دوره کاشت ناخن آموزشگاه آرایشگری دترلند شرکت کنید.

 

دترلند با سال ها تجربه در زمینه آموزش آرایشگری یکی از بهترین انتخاب ها برای هنرجویان این حرفه پرطرفدار محسوب می شود. این آموزشگاه بهترین ابزارهای کاشت ناخن را در اختیار شما قرار می دهد و مربیان باتجربه و حرفه ای با بهترین متدهای آموزشی تمام مباحث لازم را به شما آموزش می دهند.

 

حوزه فعالیت دترلند فقط به دوره آموزش کاشت ناخن محدود نمی شود. بلکه تمام دوره های پرطرفدار و مهم آرایشگری مانند دوره آموزش پاکسازی صورت، کاشت مژه، فیبروز ابرو، رنگ مو، صافی و احیا، آموزش میکروبلیدینگ  و … نیز با بالاترین کیفیت آموزشی در این آموزشگاه برگزار می شوند.

 

از سایر ویژگی های منحصر به فرد این آموزشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

• آموزش سرفصل های آموزشی استاندارد که توسط کارشناسان سازمان فنی و حرفه ای تعیین می شود

• ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای

• برگزاری کلاس ها به صورت عملی و با بهترین متدهای آموزشی

• همکاری با مربیان حرفه ای و مجرب

• ارائه تجهیزات و ابزار با کیفیت و به روز

• پشتیبانی ۶ ماهه پس از پایان دوره آموزشی به منظور مشاوره و رفع اشکال

• شهریه مناسب  مقرون به صرفه با توجه به کیفیت بالای آموزش ها

 

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس Deterland.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب