همه چیز درباره خط چشم رنگی

همه چیز درباره خط چشم رنگی

آراستگی چشم ها، نقش مهمی در زیبایی و جذابیت چهره افراد ایفا می کند؛ بنابراین بسیاری از آرایشگران معتقدند که برای داشتن چهره ای جذاب باید به زیبایی و آراستگی چشم ها توجه ویژه ای شود. خط چشم یکی از پرکاربرد ترین لوازم آرایشی در میان خانم ها است و معمولا در کیف آرایش اغلب آنها یافت می شود. با اینحال خانم ها به دلایل مختلف معمولا از خط چشم های مشکی بیشتر استفاده می کنند.

 

در سال های اخیر برای ایجاد تنوع هر چه بیشتر در مدل های آرایش، استفاده از خط چشم رنگی رو به افزایش بوده است و این نوع از خط چشم ها پرطرفدار شده اند. خط چشم های رنگی به چشم ها شادابی و تنوعی خاص می بخشند و آرایش این قسمت از صورت را از حالت یکنواختی خارج می کنند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی خط چشم های رنگی بپردازیم. بنابراین اگر شما هم قصد دارید تا در نوع آرایش چشم های خود تغییر قابل ملاحظه ای ایجاد کنید، در این مقاله با سفیر همراه باشید.

 

انواع خط چشم های رنگی و کاربرد آنها

خط چشم رنگی در رنگ های متنوعی نظیر آبی، سبز، زرد، بنفش، صورتی، نارنجی و قهوه ای در بازار موجود است که در این قسمت به معرفی و کاربرد هر یک از آنها می پردازیم.

 

– خط چشم آبی

یکی از مزایای این خط چشم باکیفیت این است که به هر رنگ پوستی می آید. همچنین اگر چشم های شما قهوه ای است، خط چشم آبی انتخاب بی نظیری برای شما خواهد بود و زیبایی چشم های شما را دو چندان می کند. از دیگر مزایای این رنگ خط چشم این است که می توان آن را با هر رنگ لباسی ست کرد. بنابراین اگر می خواهید که چشم های شما جسور به نظر برسد، می توانید از خط چشم آبی براق استفاده نمایید.

 

– خط چشم سبز

خط چشم سبز بسیار جذاب و دلفریب است و برای افرادی با چشم های قهوه ای فوق العاده است. از سوی دیگر زمانی که خط چشم سبز را با یک سایه چشم جذاب با رنگ خاکی استفاده کنید، ترکیب رنگ فوق العاده ای به شما می دهد.

 

– خط چشم قهوه ای

اگر شما هم جزو افرادی هستید که طرفدار آرایش طبیعی هستند، خط چشم قهوه ای را به شما پیشنهاد می کنیم. این رنگ از خط چشم با رژلب های زیبا ظاهری زیبا و گرم برای شما به ارمغان می آورد. از مزایای این خط چشم رنگی این است که افراد با هر رنگ چشمی می توانند چشم های خود را با آن زیباتر کنند.

 

– خط چشم طلایی

خط چشم طلایی درخشش خاصی به چشم ها می دهد. همچنین اگر چشم های شما آبی است حتما این رنگ خط چشم را امتحان نمایید؛ زیرا رنگ آبی چشم های شما را درخشان تر و جذاب تر می کند.

 

– خط چشم ذغالی

این رنگ از خط چشم برای افرادی که دوست ندارند از خط چشم مشکی استفاده کنند و در عین حال به آرایش طبیعی علاقمند هستند بسیار مناسب است. این افراد می توانند از این خط چشم به عنوان جایگزینی ایده آل برای خط چشم مشکی استفاده کنند و آرایشی ملایم و طبیعی را تجربه کنند.

 

– خط چشم سفید

خط چشم سفید حال و هوای چهره شما را همواره شاداب می کند؛ بنابراین اگر احساس کردید که چهره شما خسته است می توانید از این خط چشم استفاده کنید. با استفاده از خط چشم سفید چشم های شما درخشان تر می شود و چهره تان خاص و متفاوت می گردد. در مجموع خط چشم سفید را می توان در گوشه های داخلی چشم ها و یا برای پلک پایین استفاده نمود تا چشم ها درشت تر به نظر برسند.

 

– خط چشم بنفش و قرمز

رنگ های بنفش و قرمز، رنگ هایی گرم و هیجان انگیز هستند و نقطه قوت این رنگ از خط چشم ها این است که با هر رنگ چشمی هماهنگ می شود. خط چشم های بنفش و قرمز را می توان هم بر روی پلک بالا و هم پلک پایین استفاده نمود و زیبایی و جذابیت چشم ها را دوچندان ساخت.

 

نکته: اگرچه خط چشم بنفش با هر رنگ چشمی هماهنگ است اما این رنگ، چشم های سبز را روشن تر نشان می دهد و در مجموع رنگ چشم ها را درخشان تر و جذاب تر می کند.

همه چیز درباره خط چشم رنگی

نحوه استفاده خط چشم رنگی

پیش از هر کاری ابتدا بهتر است برای پشت پلک های خود از یک بیس سایه استفاده کنید و پس از آن برای فیکس کردن آرایش از یک پودر فیکس و یا سایه پودری رنگ پوست استفاده کنید. سپس می توانید خط چشم رنگی خود را بر روی آن بکشید. خط چشم های رنگی انواع مختلفی دارند که از جمله آنها می توان به خط چشم مایع، مدادی یا ژله ای اشاره کرد. با اینحال اگر شما در کشیدن خط چشم مبتدی هستید، بهتر است از مداد چشم استفاده کنید.

 

فراموش نکنید که خط چشم رنگی شما نباید دقیقا رنگ چشم هایتان باشد. بر این اساس توصیه می شود که رنگ خط چشم شما با رنگ چشم هایتان در تضاد باشد. با اینحال برای پلک پایین خود می توانید از خط چشم های هم رنگ چشمتان اما کمی کم رنگ تر و ملایم تر استفاده کنید.

 

نکته: خط چشم های رنگی را نباید بیش از اندازه پهن و ضخیم بکشید؛ زیرا این کار چشم هایتان را ریز نشان می دهد.

 

در نهایت باید بگوییم که اگر از خط چشم های مشکی خسته شده اید و ترجیح می دهید که در آرایش خود تنوع ایجاد کنید، می توانید از خط چشم های رنگی که اخیرا بسیار مد شده اند استفاده نماید. اگر بدانید که از چه رنگ از خط چشم رنگی استفاده کنید، آرایش شما به مراتب جذاب تر و زیباتر می شود. بنابراین همانطور که در بالا اشاره شد بهتر است که با توجه به رنگ چشم و نوع آرایشتان، از خط چشم رنگی مناسبی استفاده کنید تا نگاه شما را خاص تر و جذاب تر نماید. البته توجه داشته باشید که زمانی که از خط چشم رنگی استفاده می کنید، باقی آرایشتان باید ساده باشد.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب