آموزش کامل بزرگ کردن و قوی کردن آلت تناسلی مردان 20 تا 50 ساله

آموزش کامل بزرگ کردن و قوی کردن آلت تناسلی مردان 20 تا 50 ساله

بزرگ کردن آلت تناسلی مردان 20 تا 50 ساله در برخی از افراد مشکلات عدیده ای را به وجود می آورد روش صحیح بزرگ کردن آلت تناسلی در مردان و همچنین آموزش کامل بزرگ کردن و قوی کردن سایز آلت تناسلی مردان در اینجا به صورت کامل توضیح داده می شود :

 

بزرگ کردن و قوی کردن آلت تناسلی

حال اگر بزرگی طول آلت تناسلی مردان کمتر از ۱۲ سانتی متر بود میتوان گفت این فرد از کوچکی آلت رنج میبرد .

این شخص ممکن است جهت انجام اعمال زناشویی با مشکل مواجه گردد .

بسیاری از افراد نیز به همین سبب از کوچکی الت تناسلی رنج میبرند !

دقت شود که ملاک کوچکی الت و برزگی آلت تناسلی مردان را به هیچ عنوان فیلم های مبتذل خارجی قرار نداهید و خودتان را با آنها مقایسه ننمایید .

چرا که این افراد از میان همان ۳ ذرصد انتخاب میشونذ و صرفا هدف را فروش فیلم های کمپانی قرار میدهند .

متاسفانه در حال حاضر اکثر آقایان و خانم با مشاهده این فیلم ها اقدام به مقایسه الت تناسلی خود با هنرپیشه ها می نمایند .

این مقایسه کاملا اشتباه است .

آنها نمیدانند علاوه بر اینکه تعداد معدودی افراد از این سیکلشن و شماتیک بدنی برخوردارند و به کار گرفته میشوند .

تکنیک های گریم و نور پردازی نیز بسایر موثر است تا از نظر شما خاص به نظر آیند .

در حال حاضر بسیاری از افراد بدلیل همین مقایسه در افکار خود زندگی شیرین خود را تلخ مینمایند .

سوم روش اندازه گیری الت تناسلی آقایان میباشد ؛ آلت تناسلی میبایست در حالت ایستاده یا به عبارتی نعوظ گرفته شود .

اندازه گیری از قسمتی از الت تناسلی که اصطلاحا به آن شرمگاه ( محل رویش مو در زیر ناف ) تا نوک آلت میبایست انجام پذیرد .

 

اگر ورزش و برنامه‌ی رژیم غذایی به بزرگ کردن آلت تناسلی کمک نکردند، باید راه‌های دیگری را نیز امتحان کنید من جمله:

 

مالش و فشار را زیاد کنید

ایان کرنر – درمانگر جنسی – می‌گوید که جریان خون برای سلامت و بزرگ کردن آلت تناسلی بسیار مهم است. وقتی به آلت‌تان مالش بیشتری بدهید، کم کم بزرگ‌تر خواهد شد.

 

پمپ آلت تناسلی

طبق نظر یکی از متخصصان امور جنسی، به منظور بزرگ کردن آلت تناسلی می‌توانید استفاده از پمپ آلت تناسلی را به هنگام رابطه‌ی جنسی امتحان کنید. اگر مراحل درمانی پروستات را پشت سر می‌گذارید یا پرتو درمانی می‌کنید، این پمپ آلت تناسلی برای شما بسیار مفید است. این روشی بسیار ارزان و بسیار موثر است، و مطمئنا یکی از بهترین راه‌ها به شمار می‌رود.

 

کاهش وزن

آیا به این قضیه باور دارید که هر چه چاق‌تر باشید، آلت تناسلی‌تان کوچک‌تر می‌شود؟ اگر می‌خواهید بر اندازه‌ی آلت‌تان بیفزایید، پس بی‌درنگ مقداری وزن کم کنید، البته اگر چاق هستید! اگر اضافه وزن داشته باشید منطقه‌ی لگن‌تان بخش زیادی از آلت‌تان را خواهد پوشاند. چاقی بدن چیزی است که دستگاه تناسلی را در بر می‌گیرد و پنهان می‌کند. اگر چاق هستید، مطمئنا آلت کوچکی دارید. بنابراین لازم است که هم حالا کمی چربی بسوزانید و با این کار بر اندازه‌ی آلت‌تان بیفزایید چون چربی اطراف آلت از رشد آن جلوگیری می‌کند. با آب کردن چربی‌های بدن آلت تناسلی‌تان بزرگ و بزرگ‌تر به نظر خواهد رسید.

 

کوتاه کردن موهای زائد آلت تناسلی

یکی از عواملی که آلت تناسلی‌تان را کوتاه‌تر نشان می‌دهد رشد موهای زائد در آن منطقه است. بنابر نظر متخصصان امور جنسی، با تراشیدن موهای آلت، می‌توانید میزان حساسیت آن را افزایش دهید. اگر می‌خواهید شاهد بزرگ‌تر شدن آلت تناسلی‌تان باشید، موهای زائد زهار (آلت تناسلی) را اصلاح کنید.

 

جریان خون را به سمت آلت‌ تناسلی افزایش دهید (نعوظ داشته باشید)

متخصصان امور جنسی می‌گویند هر چه خون بیشتری به سمت آلت تناسلی‌تان جاری شود به بزرگ‌تر شدن آن کمک خواهد کرد. می‌توانید برای افزایش روند جریان خون به سمت آلت تناسلی ورزش‌ها و تمرین‌های مخصوص این ناحیه را که قبلا در این مقاله شرح داده شد انجام دهید. به علاوه مالش آلت تناسلی می‌تواند شما را به لحاظ جنسی تحریک کند و جریان خون به سمت آلت را افزایش دهد و به بزرگ‌تر به نظر رسیدن آن کمک کند.

 

ترک فوری سیگار

دانشگاه کنتاکی مطالعه‌ای بر روی زندگی جنسی افراد سیگاری و غیر سیگاری انجام داده است. طبق گزارش مربوطه، محققان دریافتند که غیر سیگاری‌ها سطح رضایت بیشتری از رابطه‌ی جنسی خود دارند. طبق گزارش‌ها، سیگار کشیدن به بافت‌ نعوظی آسیب می‌زند و باعث می‌شود خاصیت کشسانی خود را از دست بدهد. به همین خاطر هم هست که سیگار کشیدن به بیماری‌های قلبی نیز ربط پیدا می‌کند. خونرسانی ضعیف به ارگان‌های بدن باعث عملکرد ضعیف آن ارگان می‌شود، این قضیه در مورد آلت تناسلی نیز صدق می‌کند.

 

از استرس خود کم کنید

استرس عامل اصلی کاهش عملکرد جنسی در مردان است . لازم است تکنیک‌ها و تمرین‌های آرامسازی مختلف را یاد بگیرید. اجتناب و رهایی از استرس به شما کمک خواهد کرد بر مشکلات جنسی فائق شوید. برای داشتن قدرت جنسی بیشتر، باید آرامش داشته باشید. می‌توانید از تکنیک‌های مدیتیشن (مراقبه) و یوگا برای رهایی از استرس در سرتاسر طول روز استفاده کنید.

 

مدیتیشن (مراقبه) کنید

مدیتیشن (یا مراقبه) به بازیابی و احیای انرژی شما کمک می‌کند و گزینه‌ی خوب و مناسبی برای آرامش و استراحت است. مدیتیشن به بهبود زندگی جنسی شما کمک خواهد کرد چون جریان خون جاری به سمت آلت تناسلی را تقویت می‌کند و باعث بزرگ شدن آن می‌شود. این کار از طریق تحریک رشد آلت تناسلی اتفاق می‌افتد.

 

از همسر خود کمک بگیرید

بله، تمرینات نعوظ را می‌توان خصوصی و به تنهایی انجام داد. اما، استفاده از همسرتان برای انجام تمرین‌های ورزشی مربوط به بزرگ کردن آلت تناسلی راه بسیار بهتری است. در حالی که راحت و در کمال آرامش دراز کشیده‌اید، همسرتان می‌تواند عمل کشش آلت تناسلی‌تان را به بهترین نحو برای‌تان انجام دهد. لذت جنسی به بهبود فرایند رشد آلت تناسلی کمک خواهد کرد.

نکته بسیار مهم: به شما توصیه می‌کنم هر جا احساس درد یا ناراحتی کردید فورا تمرین ‌ها یا درمان‌ها را متوقف کنید. به علاوه، هیچ گاه بدون راهنمایی صحیح و مفصل از سوی متخصصان و داشتن اطلاعات کافی و وافی در زمینه‌ی راه‌ها و تکنیک‌های افزایش اندازه‌ی آلت تناسلی خود، کاری را انجام ندهید.

 

بهترین مکمل های طبیعی برای بزرگ کردن طول آلت تناسلی

مهم‌ترین بخش بزرگ کردن آلت تناسلی‌ مصرف مکمل‌های مفیدی است که اثربخشی استفاده از تمام ورزش‌های پیشنهادی در این نوشتار را به بیشترین حد ممکن می‌رساند. بگذارید این مواد کار خودشان را برای شما انجام بدهند و قطر و طول آلت‌تان را به طور طبیعی افزایش دهند. احتمال کمی وجود دارد شاهد رشد عینی و چشمگیری باشید مگر آن که به همراه ورزش‌های مخصوص موادی را که به لحاظ علمی تایید شده‌اند به صورت مکمل مصرف کنید. همچنین، به جای آن که بخواهید روی ورزش‌های سختی تکیه داشته باشید که اثر سریع، با دوام، و موثری نخواهند داشت، این روش امن‌ترین راهی است که می‌توانید با آن متوجه رشد واقعی و قابل توجهی باشید.

نکته‌ی خوب در مورد مکمل‌ها آن است که اگر برند مناسب و معتبری انتخاب شود، می‌تواند به صورت طبیعی پیشرفت قابل توجهی ایجاد کند بدون آن که عوارض جانبی به همراه داشته باشد. تغییرات جدید بسیاری در جهان مکمل‌ها صورت گرفته است، که آن‌ را به راه قابل‌اعتمادتر و مفیدتری تبدیل می‌کند. این همچنین امن‌ترین راه ممکن برای افزایش اندازه‌ی آلت تناسلی است چون اکنون موادی که در مکمل‌ها استفاده می‌شوند توسط مطالعات آزمایشگاهی درست و واقعی تایید می‌شوند.

 

رژيم غذایی برای بزرگ کردن سایز آلت مرد

خبر بد برای مردانی که آرزو دارند اندازه‌ی آلت تناسلی‌شان را افزایش بدهند این که، اندازه‌ی آلت را ژنتیک تعیین می‌کند؛ بنابراین، هیچ خوراکی به تنهایی نمی‌تواند آن را بزرگتر کند. با وجود این، برخی از خوراکی‌ها وجود دارند که می‌توانند به تسریع تمرین دادن و پرورش آلت تناسلی کمک کنند. اگر یک رژیم غذایی خاص را با تمرین‌های آلت تناسلی ترکیب کنید، می‌توانید به سرعت به نتیجه‌ی دلخواه‌تان دست پیدا کنید.

بعضی از خوراکی‌هایی که وازودیلاتور (اتساع کننده‌ی عروق/ گشاد کننده‌ی رگ‌ها) نامیده می‌شوند می‌توانند به انجام تمرین‌ها کمک زیادی بکنند؛ و آن‌ها می‌توانند جریان خون به سمت آلت تناسلی را افزایش دهند. چند نمونه از این خوراکی‌ها عبارتند از شیر، تخم مرغ، جگر، ماهی تن، سالمون، و سبزیجاتی مانند گوجه فرنگی، بروکلی، هویج، و سیب زمینی شیرین. اگر می‌خواهید اندازه‌ی آلت تناسلی‌تان را افزایش و سلامت و قوه‌ی مردانگی‌تان را بدون هیچ عارضه‌ی جانبی بهبود دهید، ۵ خوراکی را که باید برای بزرگ کردن آلت تناسلی به رژیم غذایی‌تان بیفزایید به شما معرفی می‌کنم:

 

1. تخمه کدو

بله، تخمه کدو، می‌تواند به‌طور مؤثری به بزرگ کردن آلت تناسلی کمک کند. تخمه کدو را می‌توان در هر خانه‌ای پیدا کرد. این خوراکی که جریان خون را تسریع می‌کند، می‌تواند جایگاه مهمی در وعده‌های غذایی‌تان داشته باشد.

 

2. شکلات تلخ

شکلات تلخ خوراکی مغذی به حساب می‌آید، چون نه تنها به افزایش سلامت زندگی جنسی کمک می‌کند، بلکه به خاطر وجود فلاونول، در افزایش جریان خون نیز نقش بسزایی دارد. بسیاری از آدم‌ها عاشق شکلات تلخ هستند چون بهترین نوع شکلات و سرشار از کاکائو، آنتی‌اکسیدان، و دارای کمی قند است. شکلات تلخ همچنین به سم‌زدایی بدن‌تان کمک می‌کند. قطعا این نوع شکلات کالری بسیار زیادی دارد که انرژی شما را تامین می‌کند.

 

3. کهن‌دار یا جینکو

اگر می‌خواهید آلت تناسلی‌تان را بزرگ کنید، نمی‌توانید از این نوع خوراکی غافل شوید. اگر تا به حال از این خوراکی اطلاعی نداشتید، همین حالا دست به کار شوید و این ماده‌ی مغذی را به وعده‌ی غذایی خود اضافه کنید چون می‌تواند جریان خون‌تان را افزایش دهد و به بهبود سلامت ذهنی‌تان نیز کمک کند.

 

4. زنجبیل

یکی از بهترین خوراکی‌ها برای بزرگ کردن آلت تناسلی زنجبیل است. اگر سیستم ایمنی‌تان ضعیف است، زنجبیل گزینه‌ی خوبی برای بهبود آن به شمار می‌رود. این ماده‌ی مغذی، از خیلی جهات بسیار مفید به حساب می‌آيد، به خصوص برای هدف فعلی‌تان که افزایش سلامت آلت تناسلی است. زنجبیل می‌تواند جریان خون را افزایش دهد که برای آلت تناسلی خوب است؛ همچنین به چربی سوزی کارآمدتر و بهتر نیز کمک می‌کند. به علاوه، زنجبیل می‌تواند به افزایش جریان خون در اعضای بدن‌تان کمک کند. بنابراین، بدنی متناسب خواهید داشت و از قوه‌ و نیروی مردانگی خوبی برخوردار خواهید شد.

 

5. فلفل هندی

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که فلفل هندی منبع بی‌نظیری برای افزایش اندازه‌ی آلت تناسلی است؟ در حالی که اکثر مردان از این نوع ادویه در خوراکی‌های روزانه‌ی خود استفاده می‌کنند، اما نمی‌دانند فلفل هندی می‌تواند به بزرگ شدن آلت‌شان نیز کمک کند. فلفل هندی سوخت و ساز (متابولیسم) و همچنین جریان خون را افزایش می‌دهد. می‌توانید فلفل را با سرکه‌ی سیب مخلوط کنید و هر روز صبح از آن بنوشید. شاید طعم آن چندان خوشایند‌تان نباشد، اما بیشترین بهره از آن نسیب‌تان خواهد شد. اگر می‌خواهید درباره‌ی نکات و توصیه‌های متخصص در مورد نحوه‌ی بزرگتر کردن آلت تناسلی بیشتر بدانید، پس به خواندن این مقاله تا به انتهای آن ادامه دهید.

 

6. سبزیجات و میوه

خوردن مواد غذایی درست و به اندازه‌ی متناسب برای مردانی که می‌خواهند زندگی جنسی سالم و فوق‌العاده‌ای داشته باشند بسیار حیاتی است. سبزیجات سبز مانند اسفناج، کلم، کالی، و غیره به بزرگ کردن آلت تناسلی مردان کمک می‌کنند. همچنین مرکباتی مانند آووکادو، پرتقال، و لیمو که سرشار از ویتامین B7 هستند نیز سطح انرژی را افزایش می‌دهند و هیستامینی تولید می‌کنند که هر دو جنس مذکر و مونث برای رسیدن به ارگاسم (اوج لذت جنسی) به آن نیاز دارند. این میوه‌ها در سالم‌سازی اسپرم مردها نیز نقش موثری دارند. خوراکی‌هایی که بهتر است مصرف کنید عبارتند از موز، سالمون، و پیاز.

 

7. مکمل ماکا (جینسیگ پرویی)

این پودر به تقویت کنندگی نیروی جنسی معروف است. این ماده حاوی مواد شیمیایی گیاهی است که گفته می‌شود انرژی را افزایش می‌دهند و به حفظ حالت نعوظ در مردان کمک می‌کنند. چون هیچ مطالعه‌ی جامعی درباره‌ی این ماده انجام نشده است، بهتر است با احتیاط به سراغ آن بروید. حتما قبل از افزودن این مکمل به برنامه‌ی غذایی‌ روزانه‌تان با پزشک خود مشورت کنید.

 

8. آرژنین

آرژنین آمینو اسیدی است که چون نمی‌تواند تا نزدیکی‌های زمان بلوغ و بزرگسالی در بدن سنتز شود «نیمه-ضروری» به حساب می‌آید. این ماده احتمالا یکی از مهم‌ترین مکمل‌ها برای افزایش اندازه‌ی آلت تناسلی است چون توانایی و تاثیر آن در افزایش سطح نیتریک اسید در خون اثبات شده است و به همین خاطر اغلب در مکمل‌ها تقویت نیروی جنسی مردان یافت می‌شود.

 

9. هندوانه

هندوانه نیز حاوی ویتامین B1 (تیامین)، B6 (پیریدوکسین) و پتاسیم و منیزیم است که بسیار برای سلامت پروستات حائز اهمیت هستند.

 

تمرینات ورزشی برای قوی شدن آلت تناسلی مردان

اگر می‌خواهید به طرز موثری اندازه‌ی آلت تناسلی‌تان را افزایش دهید، باید هر روز ورزش کنید. وقتی ورزش فیزیکی انجام می‌دهید، بدن‌تان شکل خوبی پیدا خواهد کرد و اعتماد به نفس‌تان نیز افزایش می‌یابد. وقتی احساس خوبی داشته باشید، از رابطه‌ی جنسی رضایت بیشتری خواهید داشت، و به همین خاطر اندازه‌ی آلت تناسلی‌تان افزایش پیدا خواهد کرد. چند ورزش آلت تناسلی موثر را با شما در میان می‌گذاریم:

 

1. بالا آوردن سر آلت تناسلی

برای انجام این تمرین، روی لبه‌ی یک صندلی بنشیند. یک حوله را روی سر آلت تناسلی‌تان بیندازید، سر آلت‌تان را بالا بیاورید، و به مدت سه تا پنج ثانیه آن را در همان حالت نگه دارید. باید این حرکت را سه بار و هر بار ده تکرار انجام دهید. اگر احساس قدرت بیشتری کردید، می‌توانید با استفاده از حوله‌ی خیس توان لازم برای بلند کردن را افزایش دهید، یا حوله‌ی بزرگتری روی سر آلت تناسلی‌تان بیندازید. قبل از انجام تمرین، می‌توانید با استفاده از فشار دادن صحیح آلت با پارچه‌ و آب گرم خودتان را برای ورزش اصلی آماده کنید.

با دنبال کردن توصیه‌های موجود در این مقاله، بدون آن که بخواهید خطر عوارض قرص‌ها و داروهای خطرناک را به جان بخرید، افزایش چشمگیری در اندازه‌ی آلت تناسلی‌تان مشاهده خواهید کرد. ورزش‌های مخصوص افزایش اندازه‌ی آلت تناسلی را باید به صورت دراز مدت انجام داد تا نتیجه بخش باشند.

 

2. چرب کردن آلت

بعد از عمل گرم کردن، بروید سراغ تمرین چرب کردن، که یکی از مهم‌ترین راه‌های افزایش طبیعی اندازه‌ی آلت تناسلی است. در واقع، چرب کننده‌های (لوبریکانت‌های) بسیاری برای افزایش اندازه‌ی آلت تناسلی می‌توانید پیدا کنید، اما روش معمول، استفاده از چرب کننده‌های نفتی یا آبی است. من چرب کننده‌های نفتی را توصیه می‌کنم، که حاوی عصاره‌های گیاهی، ویتامین‌های کمپلکس، و آنتی‌اکسیدان است که به سرعت جذب بافت‌ آلت تناسلی می‌شود و نتایج سریعی نیز به بار می‌آورد. یادتان باشد که چرب کننده‌های آبی خیلی زود خشک می‌شوند، بنابراین، باید مدام در حین تمرین چرب کننده‌ی بیشتری استفاده کنید.

 

3. کشش آلت تناسلی

ابتدا آلت‌تان را جوری نگه دارید که انگار این آخرین تمرین بزرگ کردن آلت تناسلی است،‌ یک دستتان را دور سر آلت و دست دیگر را دور تنه‌ی آن بگیرید. وقتی آلت‌تان را در دست گرفتید، باید آن را ۳۰ بار بکشید و چرخش دهید، یادتان باشد که به سمت چپ (خلاف عقربه‌های ساعت) بچرخانید. بعد می‌توانید استراحت کنید؛ کمی آلت‌ تناسلی‌تان را ماساژ دهید. سپس، آلت‌تان را دوباره در دست بگیرید، آن را بکشید، و به سمت راست بچرخانید، ای کار را ۳۰ بار انجام دهید و قبل از تغییر جهت چرخش، کمی به آن استراحت بدهید.

برای افزایش طول آلت تناسلی‌تان باید این تمرین را هر روز انجام دهید. در واقع، مردان زیادی هنگام کشیدن آلت تناسلی‌شان احساس درد خواهند کرد چون قبل از آن خوب گرم نکرده‌اند. تمرین کششی به عنوان بهترین تمرین بزرگسازی آلت تناسلی به حساب می‌آید، اما صبر و تحمل زیادی می‌طلبد، و باید آن را به طرز صحیحی انجام دهید. در غیر این صورت از انجام این تمرین فقط درد نصیب‌تان خواهد شد. بدون قرص، دارو، یا مکمل، می‌توانید این ورزش را به عنوان برنامه‌ی روتین خود استفاده کنید تا سلامت آلت تناسلی‌تان را افزایش دهید.

 

4. افزایش دهنده طول آلت

حالا، محکم و سفت سر آلت‌تان را بگیرید، و بقیه‌ی آن را با دست دیگر بپوشانید. می‌توانید روی صندلی بنشینید یا بایستید – به خودتان بستگی دارد. بعد، محکم سر آلت‌تان را بگیرید، و آن را به مدت ۳۰ ثانیه راست نگه دارید. می‌توانید آلت را بکشید و کش بیاورید، اما ممکن است در حین انجام این تمرین احساس درد کنید. اگر احساس بهتری پیدا کردید، می‌توانید بین ست‌های تمرینی استراحت کنید، و سرعت فرایند را بالا ببرید یا شدت آن را افزایش دهید.

از افزایش دهنده برای ایجاد کشش آرام و بی‌درد آلت تناسلی استفاده می‌شود. این دستگاه دور تنه‌ی آلت تناسلی و لبه‌ی کلاهک (سر) بسته می‌شود، و یک دستگاه کشش کاملا قابل تنظیم فراهم می‌کند. وقتی کم کم نیروی طولی تنه‌ی آلت تناسلی را افزایش می‌دهید، واکنش طبیعی بدن به این نیرو افزایش سلول‌های بافت و توسعه‌ی تدریجی بافت آلت است. به عبارت دیگر، آلت تناسلی کم کم بافت خود را افزایش می‌دهد و به آلتی بزرگتر و بزرگتر تبدیل خواهد شد. اما مراقب استفاده از این وسیله‌ها باشید، بعضی از آن‌ها می‌توانند به آلت‌ تناسلی‌تان آسیب بزنند.

 

5. تمرینات کگل

با انجام این تمرینات ورزشی کگل، می‌توانید در صورت فشار دادن عضلات آلت تناسلی‌تان، این عضلات را افزایش دهید. قبل از انجام ورزش کگل، مهم است که عضلات لگنی تان را پیدا کنید. این ها عضلاتی هستند که کف لگنتان را شکل میدهند.شایع ترین راه برای پیدا کردن آنها متوقف شدن در وسط ادرار است.این انقباض یک حرکت پایه ای در ورزش کگل است. عضلات را رها کنید و به ادرارتان ادامه دهید و بهتر میفهمید که آن عضلات کجا قرار دارند. فقط یادتان باشد که اگر مشکل پزشکی دارید که ممکن است مانع انجام ورزش کگل به صورت ایمن شود، قبل از شروع با یک پزشک مشورت کنید. بهتر است این تمرین را ۱۰ ست انجام دهید ، استراحت کوتاهی داشته باشید، و بعد دوباره شروع کنید.

 

6. تمرینات جلکینگ

حالا (بعد از استفاده از لوبریکانت و وقتی آلت‌ تناسلی نیمه راست شد) برای انجام این تمرین انگشت شست و اشاره‌ی دست‌ چپ‌تان را به صورت یک حلقه دور تنه‌ی آلت‌تان بگیرید، و بعد دست را به سمت سر آلت حرکت دهید به نحوی که انگار می‌خواهید آن را بدوشید. توجه داشته باشید که حتما باید حرکت دست و تماس آن با آلت به سمت جلو باشد. سپس با دست راست همین کار را تکرار کنید. با انجام این تمرین سر آلت‌تان قرمز و بزرگ می‌شود (چون خون در آن جمع می‌شود) که البته دور از انتظار نیست. سعی کنید در این زمان به سر آلت‌تان دست نزنید چون در این حالت بسیار حساس است.

 

7. چرخش دورانی

این تمرین شبیه تمرین کششی است؛ اما چند تفاوت نیز دارد که به قرار زیر هستند:

– فقط از یک دست برای گرفتن و نگه داشتن آلت به صورت کش آمده استفاده کنید
– در همین حالت شروع به چرخاندن دورانی آلت‌تان کنید
– به مدت ۳۰ ثانیه رو به یک جهت بچرخانید
– بعد به مدت ۳۰ ثانیه به جهت دیگر بچرخانید
– این تمرین را روزی ۵ بار انجام دهید.

 

متاسفانه آلت تناسلی بنده انحراف پیدا کرده است و مقداری قوس دارد آیا این مساله میتواند خطرناک باشد ؟

کجی آلت تناسلی در آقایان مبحث بسیار پیچیده ای است.

در ۲ الی ۳ مقاله آتی به آن بطور کامل پرداخته میشود حتما بخوانید .

ولی اگر بطور خلاصه بخواهید بدانید :

کجی و انحراف آلت تناسلی میتواند در اثر :

شکستگی
فشار آوردن در حالت نعوظ
بیماری مادرزادی
مقاربت جنسی در حالت های نامناسب

و .. باشد .

یکی از عواملی که میتواند باعث کجی آلت تناسلی شود :

مقاربت در پوزیشن های خطرناک میباشد .

همیشه سعی کنید نزدیکی را هنگامی انجام دهید که هیچگونه فشاری را بر روی الت تناسلی خود حس نمیکنید.

 

بهترین راه بزرگ کردن آلت تناسلی مرد

اگر تصمیم به درمان ندارید یا وقت کافی برای درمان ندارید میتوانید با راهکار های زیر آلت تناسلی را بزرگتر جلوه دهید :

۱- از بین بردن موهای زائد اطراف دستگاه تناسلی

۲-نپوشیدن شورت های تنگ و فاق کوتاه

۳-ماساژ

۴-هوای گرم

۴-چرب نمودن روغن زیتون

۴-استحمام

این دو روش درمان محسوب نمیشوند.

اما یک راه سایده برای بزرگنمایی آلت تناسلی به شمار می آیند .

بزرگ کردن آلت تناسلی مردان یک اتفاق ۱ روزه نیست .

بر اساس پوست هرکس نیازمند زمان است .
حال که به روش خوراکی نمیتوان بزرگ کردن آلت تناسلی مردان را ایجاد نمود ؛

 

روغن طبیعی برای بزرگ تر کردن آلت تناسلی مردان

در پاسخ باید گفت هم بله .

بله وجود دارد روغن هایی که از کرم ایزینفتیدا گرفته میشود میتواند در روند افزایش حجم و بزرگ کردن آلت تناسلی مردان موثر باشد .

روغن کرم ایزینفتیدا که همان روغن کرم خاکی نامیده میشود .

این روغن به خراطین شهرت دارد میتواند هم به طول آلت تناسلی و هم به قطر آن بیافزاید .

در حال حاضر خراطین تنها روغن تست شده در بازار است که برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان پیشنهاد گردیده است .

متاسفانه ۹۹٪ کرم ها و روغن های موجود در بازار کشور هیچگونه ماده الانتين داری ( ماده موثر حجم دهنده ) را دارا نمیباشند .

در صورتی که بتوان روغن خراطین اصل را یافت درمان آن قطعی است .

 

کپسول جنسینگ برای بزرگ تر شدن آلت تناسلی

همانطور که در بالا خدمت شما عرض شد هیچ ماده ای نمیتواند بصورت خوراکی افزایش حجم آلت تناسلی را زیاد نماید .

اما بر نظر داشته باشید که ریشه گیاه جین سین یا جنسینگ یک ماده بسیار مقوی برای افزایش فدرت جنسی در دراز مدت میباشد .

( حداقل ۳ ماه استفاده ) .

نمیتوان ازجنسینگ به عنوان کپسول افزایش سایز استفاده نمود لذا تمرکز این ریشه درخت بر روی تقویت قوای جنسی افراد است .

 

نکات آموزشی برای افزایش طول آلت تناسلی

بله تا حدودی میتوان راهی را یافت که شما بتوانید خودتان نیز با افزایش سایز آلت تناسلی خود بپردازید .

یکی از راههای که پیشنهاد میگردد Jelghinae یا ماساژ آلت تناسلی بصورت روزانه میباشد .

این عمل در صورتی که ۴ ماه بصورت مکرر قبل از خواب انجام شود .

در مصر باستان از این روش یعنی ماساژ تناسلی به عنوان روشی کارامد در بزرگ کردن آلت تناسلی مردان بسیار استفاده میگردیده است .

 

عمل جراجی برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

بله

امکان پذیر است .

اما دقت نمایید که عمل جراحی برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان همیشه به همراه ریسک خواهد بود .

این ریسک ها عبارتند از :

بیهوشی و اثرات داروهای بیهوشی ( anesthesia )‌
امکان عدم بهبود زخم و ایجاد اسکار دائمی
درد بوجود آمده ناشی از اسکار

این ها همه نمونه ای از ریسک هایی است که بابت این عمل جراحی باید در نظر گرفت .

حال مهمتر از همه اینکه بخت و مهارت پزشک نیز با شما یار باشد ؛ زیرا این عمل ، یک عمل ساده نیست .

این جهت بزرگ کردن آلت تناسلی مردان عمل بدون تردید موثر است اما از نظر دکتر هایک آخرین راهکار است .

دقت شود که برای مردانی که آلت تناسلی آنها کوچکتر از ۴ اینچ یا ۱۰ سانتیمتر است تنها راهکاری که ۱۰۰٪ موثر خواهد بود عمل جراحی است .

با این حال فراموش نکنید که در بالا خدمت شما عرض کردیم فقط ۵٪ از مردان آلت تناسلی زیر ۱۰ سانتی متر در حالت نعوظ دارند .

علاوه بر این این راه گرانترین راه برای افزایش سایز آلت تناسلی اقایان میباشد .

بر اساس مقاله About health این عمل در کالیفرنیا چیزی در حدود چهار هزار دلار تا ۱۷ هزار دلار ( مطابق با براورد هزینه های سال ۲۰۱۶ ) هزینه در بردارد .

 

مواد غذایی برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

هیچ غذا و هیچ مکملی نمیتواند بر روی بزرگ کردن آلت تناسلی مردان تاثیری بگذارد .

به همین دلیل است که اکثر قرص ها مکمل هایی که به فروش میرسند فاقد اثر درمانی میباشند .

صرفا جهت کسب سود به فروش می رسد .

اکثر قرص ها که از شبکه های ماهواره ای تبلیغ میشوند بیشتر جنبه درمانی موقتی را دارند .

یعنی به مجض استفاده جریان خون را در آلت تناسلی بالا برده و موقتی حجم میدهند .

حال اینکه به محض ترک این دارو آلت تناسلی به شکل اولیه باز خواهد گشت .

حتی بدتر از همه این خواهد بود که این محصولات حاوی مواد غیر قانونی undeclared substances میباشند .

تا خریدار را قانع نمایند که این مواد تاثیر گزار است .

دارو هایی دیگر نیز وجود دارد مانند :

سیدنافیلد ( Sildenafil )
تادافیل ( Tadafil )
واردنافیل ( Vardenafil )

که غالبا برای نعوظ بیشتر مورد استفاده قرار میگرد نیز از همین دسته هستند .

این قرص ها در کوتا مدت عملکرد بسیار خوبی بر روی کنترل نعوظ خواهند داشت .

اما پس از چند با استفاده اول اینکه دیگر تاثیری از خواص این قرص ها نخواهید دید و همینطور سردی جنسی را در آقایان تفویت مینماید .

بسیاری از افراد هستند که مقدار بسیار زیادی سرمایه خود را به جهت رسیدن به حداقل انتطار هدر داده اند .

اما متاسفانه ذره احساس حجیم شدن یا بزرگ شدن آلت تناسلی خود را احساس نکردند .

این بدان معنا نیست که هیچ راه حلی برای افزایش حجم وجود ندارد .

 

تعیین سایز انداره آلت تناسلی از روی ژنتیک

اندازه آلت تناسلی مردان با بررسی های علمی ژنتیکی قابل تخمین است .

اگر شما دارای آلت تناسلی بزرگی هستید قطعا فرزند شما نیز دارای آلت تناسلی بزرگ خواهد شد .

همینطور برعکس اگر شما دارای آلت تناسلی کوچکی هستید فرزند شما قطعا آلت کوچکی خواهد داشت .

ژن ها پر اهمییت ترین نقش را بازی میکنند .

البته فراموش نشود که در مورد انتقال ژن همیشه ۲٪ احتمال بوجود آمدن موارد خاص میباشد .

 

آیا بزرگی بیش از حد آلت تناسلی آقایان خوب است ؟

در پاسخ باید قاطعانه بگوییم خیر .

بزرگی بیش از حد میتواند انعطاف بیشتری به آلت تناسلی مردانه بدهد که این امر خود سبب خم شدگی و برخی مواقع شکستن آلت تناسلی میگردد .

یا در مواقعی که عمق هر واژن حدود ۴.۵ اینچ است .

در صورتی که آلت تناسلی مردان بیش از معمول بزرگ باشد میتوانید مشکلاتی را همچون عفونت واژینال همسر و در برخی موارد مرگ را در پی داشته باشد .

بخصوص زمانی که زنان رابطه مقعدی را امتحان میکنند .

آموزش کامل بزرگ کردن و قوی کردن آلت تناسلی مردان 20 تا 50 ساله

اهمیت سایز الت تناسلی مردان برای شریک جنسی (زنان)

سوالی که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند و هیچ منبعی برای پاسخگویی به آن تحقیقی به عمل نیامده این است که :

در حالی که ذر ظاهر بسیاری از زنان ادعا میکنند که اندازه آلت تناسلی آقایان برایشان اهمییتی ندارد این نصفی از ماجراست .

در نظر سنجی آمریکا در سال ۲۰۱۶ که یک نظر سنجی بصورت ناشناس از میان ۷۰۰ هزار نفر خانم مجرد و متاهل صورت گرفت .

حدود ۵۷۰ هزار نفر سایز آلت تناسلی را معیار بسیار مهمی دانستند .

این مساله بدین معنا نیست که آلت تناسلی کوچک نمیتواند نیاز های زنان را برطرف کند و یا بدین معنا نیست که با سایز آلت تناسلی کوچک نمیتوانید رابطه لذت بخش ۲ طرفته را تجربه نمایید .

اما واقعیت تلخ است !

اندازه مهم است .

حدالقل برای برخی زنان .

اما خوب جای نگرانی نیست !

طبق تخقیقات به عمل آمده در دانشگاه کامبریج نشان داده است :

۸۵ درصد از زنان از رابطه جنسی خود راضی هستند .

۱۵ درصد دیگر راضی نیستند که فقط ۰.۲ درصد از آنها کوچک بودن آلت همسر را علت عنوان کردند .

مطابق با آمار Narutarl sepind مجله آمریکایی نشان میدهد :

سایز نرمال طول الت تناسلی مردان بصورت نرمال از ۱۲ تا ۱۶ سانتیمتر است .

این رقم پیرامون اندازه سایز الت تناسلی تهیه گردیده ! رقمی که مطابق با معیار جهانی گرفته شده است .

بزرگ کردن آلت تناسلی در مردان مشکلی است که می توان با استفاده از تمرینات ورزشی و رژیم و تغذیه درمان کرد برای قوی شدن آلت تناسلی مردان می توانند از تغذیه مناسب استفاده کنند.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب