معرفی بهترین موسسه حقوقی در ایران با خدمات آنلاین

معرفی بهترین موسسه حقوقی در ایران با خدمات آنلاین

ثبت شرکت و برند از مراحلی است که هر شرکت قانونی در ایران باید از سر بگذراند. در واقع اقدام برای ثبت شرکت توسط افراد حقیقی و حقوقی و به منظور قانونی‌سازی فعالیت تجاری انجام میشود. شرکت‌هایی که به صورت رسمی در ایران ثبت نشده باشند فعالیت‌شان غیر قانونی به حساب می‌آید. به علاوه این گروه‌های تجاری از دریافت مزایای مربوط به شرکت‌های قانونی محروم خواهند بود. ثبت نشان تجاری اگرچه از نظر قانونی الزامی نیست اما تأثیر جدی آن در حفظ حقوق مالکیت معنوی باعث ضرورت اجرای آن شده است. ثبت برند و ثبت شرکت در کنار دیگر اقدامات مربوط به راه‌اندازی یک شرکت جدید از خدماتی است که مؤسسه دنیای ثبت ارائه می‌کند.

 

معرفی مؤسسه حقوقی دنیای ثبت

معرفی سامانه ثبت شرکت و برند دنیای ثبت

سامانه دنیای ثبت به نشانی https://sabtworld.com  ، یکی از معتبرترین سامانه‌های ثبتی در ایران است. خدمات اصلی این گروه به ثبت شرکت و برند مربوط می‌شود اما متخصصان فعال در این مؤسسه سایر خدمات حقوقی و اداری مانند خدمات حقوقی و ثبتی، صدور مجوز‌ها، امور مالی و مالیاتی و دریافت گواهینامه ایزو، کد کارگاهی بیمه، کد اقتصادی، کارت بازرگانی و … را نیز ارائه می‌دهند.

 

اقدام برای ثبت شرکت و برند اگر چه فرایند مشکلی نیست با این حال همراهی یک گروه متخصص می‌تواند روند پیش برد امور اداری و حقوقی آن را سرعت ببخشد. از خدمات ویژه این گروه می‌توان به پاسخگویی 24 ساعته مشاوران آن اشاره کرد؛ همچنین خدمت‌رسانی آنلاین مشاوران و متخصصان از امتیازاتی است که مشتریان دنیای ثبت از آن برخوردار می‌شوند.

 

خدمات سامانه دنیای ثبت در ایران و خارج

خدمات موسسه حقوقی دنیای ثبت در ایران

سامانه حقوقی دنیای ثبت خدمات خود را به صورت بین‌المللی ارائه می‌کند. به طوری که اشخاص حقوقی و حقیقی از سراسر دنیا می‌توانند برای دریافت خدمات این سامانه اقدام کنند. خدمات آنلاین این گروه به صورت حرفه‌ای در خدمت افرادی است که قادر به مراجعه حضوری نیستند. خدمات گسترده این گروه تمامی مراحل راه‌اندازی یک شرکت را در برمی گیرد. لیست این خدمات به شرح زیر است:

 

• ثبت شرکت

• دریافت کارت بازرگانی

• خدمات حسابداری

• ثبت برند

• دریافت انواع گواهی ایزو

• دریافت کد کارگاهی بیمه

 

ثبت شرکت بصورت فوری و آنلاین

ثبت شرکت به معنی اقدام برای قانونی‌سازی آغاز فعالیت تجاری در کشور ایران است. به این ترتیب اشخاصی که قصد راه‌اندازی یک شرکت تجاری را دارند قبل از هر اقدامی باید شرکت خود را در سامانه ثبت وارد کنند. پس از این اقدام شرکت مورد نظر به صورت رسمی اجازه آغاز فعالیت را دارد. ثبت شرکت مراحل و شرایطی دارد که رسیدگی به آن‌ها نیازمند آگاهی و تخصص در این زمینه است. مؤسسه حقوقی دنیای ثبت با بیشترین سرعت و کمترین هزینه این خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌کند. متخصصان این گروه برای ثبت انواع شرکت‌های سهامی، غیر سهامی، سهامی خاص و عام، نسبی، تعاونی، مسئولیت محدود، دانش بنیان در کنار شما خواهند بود.

 

ثبت انواع برند تجاری

یکی دیگر از اقدامات اولیه‌ای که متقاضیان تأسیس شرکت باید به آن رسیدگی کنند ثبت برند است. ثبت برند اقدامی است که برای حفظ مالکیت معنوی یک شرکت انجام می‌شود. طی این فرایند گروه تجاری، نام یا علامت تجاری مورد نظر خود را انتخاب و سپس در سامانه رسمی کشور ثبت می‌کند. پس از آن، نام انتخاب شده تنها معرف همان گروه تجاری خواهد بود و سایر گروه‌ها حق استفاده از آن را ندارند. به این ترتیب می‌توان از قدامات کلاهبردارانه مانند سوء استفاده از نام تجاری یک شرکت برای ارائه کالا یا خدمات تقلبی پیشگیری کرد. همچنین این اقدام به نوعی تبلیغاتی برای شناخته شدن خدمات و کالا‌های یک شرکت به حساب می‌آید. در کشور ایران برند‌ها با دو زبان فارسی و لاتین مجاز به ثبت هستند.

 

دریافت کارت بازرگانی در سریع ترین زمان

دریافت کارت بازرگانی از دیگر خدماتی است که توسط مؤسسه دنیای ثبت ارائه می‌شود. این خدمات مربوط به گروه خاصی می‌شود که قصد فعالیت در زمینه صادرات و واردات در کشور ایران را دارند. دریافت این کارت به بعد از ثبت شرکت مربوط است و متقاضیان باید بلافاصله پس از ثبت رسمی شرکت برای دریافت آن اقدام کنند. نهایی‌سازی پروسه دریافت کارت بازرگانی به دست اتاق بازرگانی صنایع معادن ایران انجام می‌شود.

 

این کارت‌ها دارای مدت زمان انقضا هستند و پس از سررسید مهلت آن باید جهت تمدید مجدد اقدام صورت بگیرد. به طور کلی این کارت‌ها بین یک تا پنج سال اعتبار اولیه دارند. مسئولیت رسیدگی به اعتبار این کارت‌ها بر عهده وزارت بازرگانی کشور است و متقاضیان برای انجام اقدامات مربوط به اعتبار کارت‌های بازرگانی باید به این بخش مراجعه کنند.

 

پیگیری خدمات حسابداری

خدمات مؤسسه دنیای ثبت به اقدامات قبل از راه‌اندازی شرکت محدود نمی‌شود. مشتریان می‌توانند با تکیه بر اعتبار دنیای ثبت کار نظارت و مدیریت بر امور مالی را با خیال راحت به حسابداران این مجموعه بسپارند. از اصلی‌ترین خدمات حسابداری توسط این گروه ارائه می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

• خدمات اجرایی حسابداری

• دریافت مشاوره خدمات حسابداری

• ارائه اتوماسیون خدمات حسابداری

• خدمات حسابداری مالیاتی

• ارائه خدمات حسابداری، مالی برای شرکت و کارکنان

• مشاوره رایگان خدمات حسابداری

 

اخذ و دریافت کد اقتصادی

کد اقتصادی یک کد ۱۲ رقمی است که افراد حقیقی و حقوقی بلافاصله پس از راه‌اندازی شرکت باید نسبت به دریافت آن اقدام کنند. سازمان مالیات و اقتصاد ایران پس از بررسی، تأیید و تشکیل پرونده متقاضی این کد را ارائه می‌دهد. مهلت دریافت این کد شصت روز کاری است و اقدام برای دریافت این کارت باید در این بازه زمانی صورت بگیرد.

 

• کارت ملی و شناسنامه تمام اعضای هیئت مدیره شرکت

• آگهی ثبت تأسیس شرکت در روزنامه رسمی

• کپی اساسنامه شرکت

• دفترچه صادر شده توسط اداره دارایی

• مجوز‌ها و گواهی‌های مربوط به فعالیت تجاری مورد نظر

• سند مالکیت یا اجازه نامه ملک شرکت

• گواهی شروع فعالیت و عدم فعالیت

 

مزایای دریافت کد اقتصادی در ایران

چرا باید کد اقتصادی را دریافت کنیم؟ آیا دریافت این کارت مزیتی برای افراد حقیقی و حقوقی دارد؟ در ادامه با شرح مهم‌ترین مزایای دریافت کد اقتصادی به این سوالات پاسخ داده خواهد شد.

 

• مجاز شدن برای دریافت کارت بازرگانی

• مجاز شدن برای شرکت در مناقصه‌های تجاری

• مجاز شدن برای ارائه اظهارنامه عملکرد شرکت

• مجاز شدن برای ارائه اظهارنامه ارزش افزوده

• مجاز شدن برای دریافت گواهی اظهارنامه ارزش افزوده

 

مدت زمان دریافت و صدور کد اقتصادی

فرایند دریافت و صدور کارت اقتصادی چه مدت زمانی طول می‌کشد؟ این سؤال پاسخ قطعی ندارد؛ چراکه دریافت این کارت به عوامل متعددی بستگی دارد. به طور مثال دریافت این کارت برای افراد غیر متخصص دردسرساز و طولانی خواهد بود. اما چنانچه انجام مراحل آن به متخصصان گروه دنیای ثبت سپرده شود با سرعت بیشتری انجام می شود.

 

دریافت گواهی ایزو

دریافت انواع گواهی ایزو در موسسه دنیای ثبت

گواهی ایزو (ISO) از مجوز‌هایی است که افراد حقیقی یا حقوقی پس از راه‌اندازی شرکت ملزم به دریافت آن هستند. مراحل دریافت این گواهی مانند دریافت کارت اقتصادی کمی پیچیده است؛ از این رو می‌توانید دریافت این مجوز را به متخصصان دنیای ثبت بسپارید.

 

سخن پایانی

تأسیس شرکت از اقداماتی که سراسر مراحل اداری و حقوقی است؛ کارت‌ها و مجوز‌های متعددی وجود دارند که دریافت آن‌ها به آگاهی از شرایط و ضوابط حقوقی نیاز دارند. مؤسسه دنیای ثبت با گرد هم آوردن بهترین متخصصان و مشاوران کشور، گروهی مجرب را برای خدمت‌رسانی به مشتریان تشکیل داده است.

جدیدترین مطالب