یخچال ساید بای ساید اسنوا افتخار ایرانی

یخچال ساید بای ساید اسنوا افتخار ایرانی

اسنوا یکی از برندهای معتبر ایرانی است که به خاطر شهرت بسیار، به عنوان یکی از بهترین برندهای بازار شناخته می‌شود. این برند با ساخت محصولات گوناگون توانسته نصفی از بازار را آن خود کند. در همین راستا امروز در این مطلب قصد داریم درمورد محصول پرطرفدار این برند یعنی یخچال ساید بای ساید اسنوا صحبت کنیم و اطلاعات کامل و جامعی را به شما ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید.

لوازم خانگی اسنوا

تاریخچه برند اسنوا

قبل از بررسی این برند، بهتر است که با تاریخچه آن آشنا شوید و اطلاعات کاملی در این خصوص کسب کنید. برند اسنوا در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را شروع کرد. مهندسین و کارشناسان ایرانی در این شرکت مشغول بکار هستند و محصولات باکیفیتی را به بازار ارائه داده‌‌اند.

 

این کارخانه ۲۵۰۰۰ متر مربع مساحت دارد و در منطقه‌ای به نام مورچه خورت اصفهان واقع شده است. اولین فعالیت این شرکت در زمینه کولر آبی بود که بعد از آن توانست به تولید و طراحی انواع لوازم خانگی اسنوا مانند یخچال، تلویزیون و… بپردازد. برند اسنوا برای ساخت یخچال‌های خود از محصولات ایرانی و در برخی موارد از محصولات خارجی استفاده می‌کند. این محصولات خارجی بیشتر از کشور چین و کره جنوبی وارد می‌شود.

 

مدل های یخچال ساید بای ساید اسنوا

ساید بای ساید اسنوا حدود 4 برابر بیشتر از یخچال‌های معمولی ظرفیت و گنجایش دارند. تنوع بالای یخچال‌های تولید شده در برند اسنوا موجب شده که افراد برای خرید یخچال از این برند با محدودیت رو به رو نباشند و بر اساس سلیقه خود مناسب‌ترین ساید بای ساید را انتخاب کنند. ما در ادامه مدل‌های مختلف ساید بای ساید اسنوا را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

1. یخچال ساید بای ساید اسنوا سری هایپر

یکی از تولیدات موفق و محبوب برند اسنوا، تولید یخچال‌های ساید بای ساید سری هایپر است. سری هایپر در مقایسه با سری‌های دیگر ساید بای ساید اسنوا ظرفیت و گنجایش بیشتری دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های سری هایپر اسنوا می‌توان به وجود بار خانگی برای مواد غذایی پر مصرف اشاره کرد. این ویژگی موجب شده مصرف انرژی یخچال کاهش یابد. این ساید بای ساید اسنوا دارای کمپرسور قوی و گرید انرژی A است.

 

عمق یخچال‌های سری هایپر بر اساس فوت آن‌ها تعیین شده و معمولا عمق قابل قبولی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. ساید بای ساید اسنوا سری هایپر 5 طبقه بوده و محفظه مخصوص برای نگهداری میوه و سبزیجات نیز دارد. از دیگر ویژگی‌های این مدل ساید بای ساید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

• دارای آب سرد کن

• یخ ساز خودکار

• دارای صفحه نمایشگر

• دارای فیلتر ضد بو

• سرمایش یکنواخت

• قابلیت تنظیم دور موتور

 

2. یخچال ساید بای ساید اسنوا سری هارمونی

یکی دیگر از مدل‌های ساید بای ساید تولید شده در برند اسنوا یخچال سری هارمونی است. این سری جزء جدیدترین یخچال‌های برند اسنوا محسوب می‌شود. ویژگی‌ها و امکانات این مدل از یخچال ساید بای ساید موجب شده که این نمونه مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد.

 

حمل این مدل از یخچال‌های اسنوا راحت است. همچنین طراحی استاندارد آن باعث شده تا بتوان آن را در هر آشپزخانه‌ای با هر سبکی استفاده کرد. یخچال ساید بای ساید اسنوا سری هارمونی دارای موتور اینورتر است که می‌تواند جریان متناوب با فرکانس دلخواه را به موتور برساند و موتور را بر اساس سرعت دلخواه تنظیم کند.

یخچال ساید بای ساید اسنوا

موتور اینورتر بکار رفته برای یخچال‌های سری هارمونی می‌توانند در زمان راه‌‌اندازی به صورت کاملا خودکار جریان برق را به میزان لازم افزایش داده و در حین کار آن را به مقدار لازم کاهش دهد. بنابراین این طراحی منحصربه‌فرد باعث شده است که هزینه برق مصرفی کاهش یابد.

 

3. یخچال ساید بای ساید اسنوا سری هایچر جونیور

از دیگر مدل‌های پرطرفدار ساید بای ساید اسنوا می‌توان به سری هایپر جونیور اشاره کرد. این مدل از یخچال‌ها یک هایپر مارکت خانگی بوده که به کمپرسورهای نسل جدید مجهز شده است. سری هایپر جونیور اسنوا دارای محفظه Chiller Zone است که می‌تواند گوشت و مواد پروتئینی را به بهترین شکل ممکن نگهداری کند.

 

سامانه سرمایشی این یخچال توسط یک سیستم هوشمند که دارای سنسورهای شش گانه است، کنترل می‌شود. در این حالت کار با این یخچال‌ها برای کاربران راحت‌تر خواهد شد.

 

موتور اینورتر تعبیه شده برای این سری یخچال‌های اسنوا دارای تمام ویژگی‌های جدید است؛ همچنین نحوه کارکرد آن به شکلی تنظیم شده که مصرف انرژی را تا حد ممکن پایین بیاورد. همین موضوع باعث شده تا سری هایپر جونیور در سری یخچال‌های کم مصرف با رتبه انرژی A قرار بگیرد. یخچال ساید بای ساید اسنوا سری هایپر جونیور در سه رنگ استیل، سفید براق با صفحه نمایش مشکی و تیتانیوم تولید و به بازار عرضه می‌شود.

 

این ساید بای سایدها یک صفحه نمایش لمسی برای نمایش وضعیت و عملکرد یخچال دارند و به کاربران این امکان را می‌دهند که بتوانند به‌راحتی از دستگاه استفاده کنند. با استفاده از صفحه نمایش لمسی به‌راحتی می‌توانید یخچال را به صورت دلخواه تنظیم کنید. رنگ صفحه نمایش هر مدل با مدل‌های دیگر متفاوت است.

 

4. یخچال ساید بای ساید اسنوا سری گالری

ساید بای ساید اسنوا سری گالری را می‌توان به عنوان یکی از کامل‌ترین و حرفه‌ای‌ترین یخچال‌های برند اسنوا معرفی کرد. ویژگی‌های منحصربه‌فرد و قابلیت‌های فراوان این سری از برند اسنوا موجب شده که جزء محصولات پرفروش و محبوب باشند و مورد توجه مخاطبان قرار بگیرند. قابلیت بار خانگی برای یخچال ساید بای ساید سری گالری باعث شده تا بتوان به‌راحتی به مواد غذایی پرمصرف دسترسی داشت. همانطور که قبل‌تر نیز اشاره کردیم این ویژگی موجب کاهش مصرف انرژی می‌شود.

 

از مزیت‌های مهم سری گالری می‌توان به گنجایش بالای آن اشاره کرد. همچنین برای این سری از اسنوا کمپرسور Inverter Digital بکار رفته است. این بخچال‌ها دارای محفظه مخصوص برای نگهداری گوشت هستند. همینطور سیستم سرمایشی که در این یخچال‌ها تعبیه شده هوشمند است و به شش حسگر هوشمند دما مجهز هستند. از دیگر ویژگی‌های مهم یخچال ساید بای ساید اسنوا سری گالری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

• دارای آب سرد کن

• مجهز به یخ ساز اتوماتیک

• دارای نمایشگر ال ای دی

• دارای فیلتر تصفیه آب

• مجهز به خرد کن یخ

 

مزیت های یخچال های ساید بای ساید اسنوا

همانطور که متوجه شدید برند اسنوا یخچال‌های ساید بای ساید خود را در مدل‌های مختلفی تولید می‌کند. هر کدام از سری‌های ساید بای ساید دارای ویژگی‌ها و مزیت‌های منحصربه‌فردی هستند. ما در این بخش مهم‌ترین ویژگی‌های یخچال‌های ساید بای ساید را با توجه به نظر مصرف‌کنندگان به طور کلی بررسی می‌کنیم. از مزایای یخچال‌های ساید بای ساید برند اسنوا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

• طول عمر بالا

• دوام عالی

• دارای طراحی ظاهری شیک و جذاب

• طراحی دقیق و بر اساس استانداردهای مشخص

• دارای سنسورهای اندازه‌گیری دما

یخچال ساید بای ساید اسنوا

کلام پایانی

در این مقاله سعی شد که به صورت مختصر و مفید به تمام ویژگی‌ها، مزایا و مدل‌های یخچال ساید بای ساید اسنوا اشاره‌ای داشته باشیم. در صورتی که قصد دارید این یخچال را از یک فروشگاه معتبر با گارانتی اصل خریداری کنید پیشنهاد می‌کنیم از طریق سایت برندچی اقدام کنید و تمام راهنمایی‌های لازم را از کارشناسان آن دریافت کنید.

جدیدترین مطالب