پیام تبریک روز شورا | متن تبریک روز شوراها

پیام تبریک روز شورا | متن تبریک روز شوراها

پیام تبریک روز شورا به مناسبت فرا رسیدن نهم اردیبهشت را در ادامه این بخش از سایت سماتک خواهید خواند و در ادامه این مقاله زیباترین متن تبریک روز شوراها را برای شما عزیزان تهیه و گردآوری کرده ایم. فرا رسیدن سالگرد تاسیس نهاد مردمی شورا یادآور تحقق امر مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه است. نهم اردیبهشت سالروز تاسیس نهاد مقدس شورای اسلامی و تحقق آیه شریفه (و امرهم شورا بینهم)را به شما تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

پیام تبریک روز شورا | متن تبریک روز شوراها

پیام تبریک روز شورا

با امید به فراهم کردن بسترهای مناسب فرهنگی و اجتماعی برای افزایش مشارکت و همراهی مردم و شوراها در مسایل شهری و کشوری، نهم اردیبهشت‌ ماه روز ملی شوراها گرامی‌باد.

♦ ♦ ♦ ♦

هیچ قومی مشورت نکردند جز آنکه به بهترین امور هدایت یافتند. روز شورا را به اعضای شواری اسلامی ایران صمیمانه تبریک میگویم و امیدواریم که گام های مثبتی برای آبادانی شهر بردارند. سالروز فرا رسیدن روز شورای شهر و روستا گرامی باد.

♦ ♦ ♦ ♦

حضور آگاهانه در انتخابات شوراها و انتخاب هوشمندانه اعضای شورا از سوی آحاد مردم، یک مشارکت در سرنوشت کشور است

روز ملی شوراها مبارک باد.

♦ ♦ ♦ ♦

هیچ جماعتی با هم مشورت نکردند مگر آنکه به راه درست راهنمایی شدند. فرا رسیدن روز شوراها را به همه اعضای گرامی شورای اسلامی شهرها و روستاهای ایران تبریک عرض می نماییم. از خداوند متعال خواستاریم که همه ما بتوانیم خدمتگزاری لایق برای این مردم شریف و عزیز باشیم.

پیام تبریک روز شورا | متن تبریک روز شوراها

متن تبریک روز شوراها

در آمدن خورشید فروزان شوراها از بلندای قله های عمران و آبادانی و فرهنگی و ورزشی شهر و روستا قانون پویا و متمدنی بود که در کشور عزیزمان اجرایی شد و بارقه امید را در دل مردم روشن و منور ساخت. نهم اردیبهشت سالروز تشکیل شوراها را خدمت همکاران شهرستانی، استانی و ملی خودم تبریک عرض میکنم و همینطور سپاسگزار مردمی هستم که هستن تا شورایی وجود داشته باشه و ماهم دلمون به بودنشون گرم باشد.

9 اردیبهشت روز شورا مبارک باد.

♦ ♦ ♦ ♦

هیچ پشت‌گرمی و محکم‌کاری در کارها مطمئن‌تر از مشورت کردن نیست. روز شوراها را به همه اعضای محترم شوراها که با وظيفه شناسی در حل مشکلات شهر و روستا تلاش می نمايند تبريک و تهنيت عرض می نمايم و از خداوند سبحان توفیق خدمت رسانی را برای همه اعضای شوراهای اسلامی را در سالی که مزین به نام جهش توليد شده است را آرزو مندم.

♦ ♦ ♦ ♦

پیام تبریک روز شورا به همکار

نهم اردیبهشت سالروز تشکیل شوراهای اسلامی که نقطه عطف مشارکت مردم در اداره امور جامعه و نمادی از وحدت و مشارکت  آنان در آبادانی شهری و روستایی است. به طور یقین در نظام شورایی، مشارکت در اداره امور کشور، خصوصا رفع موانع در امور محلی به نحو قابل توجهی افزایش می یابد و تصمیم‌گیری و نظارت بر عملکرد مناطق ،بالا رفته و حقوق شهروندان تضمین می‌گردد و پیشاپیش فرا رسیدن روز شوراها را تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

♦ ♦ ♦ ♦

خدا میخواهد با دست شما دست دیگر بندگانش را بگیرد، وقتی دستی را به یاری میگیری بدان که دست دیگرت در دست خداست. خدا توفیق خدمت رو از جنابعالی نگیرید انشالله.

سالروز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا گرامی باد.

پیام تبریک روز شورا | متن تبریک روز شوراها

اس ام اس تبریک روز شورا

نهم اردیبهشت سالروز رویدادی بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بی تردید نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ما دارد.

روز شورا تبریک و تهنیت باد.

♦ ♦ ♦ ♦

انتخابات شوراها برگ زرینی از حماسه مردم در تاریخ ایران اسلامی است و هر رای که به صندوق‌ ها ریخته می‌شود مانند یک موشک بالستیک اقتدار و
امنیت را برای ایران تامین می‌کند. هر رای مردم مانند یک تیر به قلب دشمن است. 9 اردیبهشت روز شوراها مبارک باد.

♦ ♦ ♦ ♦

تبریک روز شوراهای شهر و روستا

نهاد شورا که شالودة آن ریشه درقرآن و مبانی دین مبین اسلامی دارد در واقع به فرایند واگذاری امور به مردم ، عینیت بخشید و به برکت این اتفاق، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه ای که در آن زندگی می کنند، دوچندان گردید. بدین وسیله سالروز تأسیس نهاد شورای اسلامی شهر را به مردم با فرهنگ ایران و همه همکارانم در شوراهای اسلامی شهر و روستا تبریک میگویم.

♦ ♦ ♦ ♦

با گذشت بيش از بيست سال از آغاز به كار شوراهای اسلامی شهر و روستا، اكنون نقش برجسته و تاثيرگذار اين شورا در كيفيت زندگي شهري و روستايي كاملا مشهود است. تجربه دوره هاي مختلف ثابت كرده است اهميت و تاثير انتخاب اعضای شوراهای شهر و روستا كمتر از ديگر انتخابات های كشور نيست. ضمن قدرداني از تلاش هاي همه منتخبين مردم در پنج دوره گذشته شوراهای اسلامی شهر و روستا، برای اعضای فعلی نيز آرزوی توفيق خدمت و ارايه پاسخي شايسته به اعتماد مردم را داريم.

فرا رسیدن روز شوراها بر عموم مردم ایران تبریک و تهنیت باد.

پیام تبریک روز شورا | متن تبریک روز شوراها

متن تبریک روز شوراهای اسلامی

نهم اردیبهشت ماه روز شوراها را به همه ی خدمتگزاران و نمایندگان مردم در شهر و روستا تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیق خدمت بیشتر به مردم عزیزمان را برای این عزیزان مسئلت می نماییم…

♦ ♦ ♦ ♦

روز شوراها روزی‌ است که معنای استفاده از خرد جمعی در حوزه های تخصصی برای کنترل نظام مدیریت شهری است، هر اقدامی که صورت بگیرد تا کیفیت شوراها بالا رود تاثیر مستقیمی روی کیفیت اداره شهرها دارد فرا رسیدن روز شورا مبارک باد.

♦ ♦ ♦ ♦

تبريك روز شوراها

انشالله در دوره جدید شوراها که پیش رو داریم با کیفیت‌ تر از قبل و محکم تر از قبل اعضای جدید شورا را داشته باشیم؛ به خاطر تاثیر مستقیمی که روی کیفیت زندگی مردم در شهرها و کلان شهرها خواهد داشت روز ملی شورا مبارک باد.

♦ ♦ ♦ ♦

شوراها به دلیل اختیاراتی که در حوزه های نظارتی و مدیریتی بر عهده دارند یکی از ارکان مهم و برجسته مردم سالاری دینی در کشور محسوب شده و بازوی قدرتمندی برای دولت و نظام هستند. شورا نهادی مقدس است که مردم شهر و روستا را به طور مستقیم وارد عرصه نظارتی و مدیریتی می کند تا بر سرنوشت خود تصیمیم بگیرند.

نهم اردیبهشت ماه روز شورا مبارک باد.

پیام تبریک روز شورا | متن تبریک روز شوراها

متن ادبی تبریک روز شورا

نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراها را در اولین سال از آغاز طلیعه گام دوم انقلاب، خدمت همکاران عزیز شورایی در سراسر ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و از زحمات و تلاشهای خالصانه و ارزنده همه عزیزان که در عرصه عمران و آبادانی شهرها و روستاهای استان، بخصوص تلاشهایی که در هدایت سیل و مدیریت بحران اخیر ، همراه مردم و مسئولین اجرایی بودند تقدیر و سپاسگزاری می نمایم.

♦ ♦ ♦ ♦

اردیبهشت؛ ماه پر رحمتی است که مقارن است با ماه مبارک رمضان و هر یک از روزهای این ماه جلوگاه زیبایی، زندگی، سرسبزی، رشد و تعالی دنیا و هر چه در آن وجود و حیات یافته می باشد. در اوراق تقویم اردیبهشتی ما نیز روزهای زیبایی به نام های بزرگی ثبت شده که شکوه و فرح بخشی این ماه را صدچندان می‌نماید. نهم اردیبهشت روز شوراها است که این نهاد خجسته، مردم سالاری دینی را در جامعه اسلامی ما در شهرها و روستاهای کشور متبلور ساخته و تجلی‌گاه واسپاری امور مردم به مردم را رقم زده است.

♦ ♦ ♦ ♦

پیامک تبریک روز شورای اسلامی

شوراها از مظاهر مشارکت مردمی و برای تسهیل امور مردم است. این روز با شکوه را به همه ی اعضای محترم شوراها که با وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر و روستا تلاش می نمایند و با امانت، کفایت، درایت و کیاست و حسن سلوک برای نیل به جامعه ی شهروند مدار خالصانه و عاشقانه کوشش می نمایند تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

♦ ♦ ♦ ♦

شوراها طبق قانون اساسی مدیریت شهر و روستا را بر عهده دارند و نمادی دیگر از اداره‌ کشور به دست مردم را در برابر چشم همگان می‌گذارند. توفیق شوراها در دستیابی به این هدف، سرمایه‌ی ارزشمند «اعتماد عمومی» را افزایش می ‌بخشد و زمینه‌ ساز حضور پرنشاط مردم در همه‌ی عرصه‌های پیشرفت و توسعه‌ی کشور می‌شود. (رهبر معظم انقلاب)

فرا رسیدن روز ملی شوراها مبارک باد.

پیام تبریک روز شورا | متن تبریک روز شوراها

متن پیام تبریک شورای شهر

نهم اردیبهشت ماه در تقویم رسمی کشور ایران به عنوان روز ملی شوراها نامگذاری شده است. شورا یک اصل عقلی است که آموزه های دین اسلام در کتاب و سنت نیز بر آن صحه گذاشته است

روز شورا مبارک باد.

♦ ♦ ♦ ♦

انقلاب اسلامی ایران بر مبنای آموزه های اسلامی و در چارچوب هدف سلبی با استبداد و خود رایی فرمانروایان و برای تحقق و مشارکت عمومی مردم در تعیین سرنوشت شان به عنوان یک هدف ایجابی برگزید فرا رسیدن روز شوراها مبارک باد.

♦ ♦ ♦ ♦

مردم با انتخاب اعضای شوراهای اسلامی به عنوان ابزاری برای تحقق حاکمیت مردم و تجلی اراده عمومی به کار گرفته اند. نهم اردیبهشت ماه؛ سالروز تاسیس نهاد مقدس شورای اسلامی و روز شوراها مبارک باد.

♦ ♦ ♦ ♦

بزرگداشت روز شوراها را به اعضای شوراهای شهر و روستاهای حوزه های انتخابیه ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی پیشرفت و ترقی در انجام وظایف خطیرشان را از درگاه خداوند باری تعالی مسئلت می نمایم پیشاپیش روز شورا مبارک باد.

♦ ♦ ♦ ♦

متن تبریک ریاست شورای شهر

اصل شوراها یکی از اصول مترقی و روشن قانون اساسی است که برگرفته از آیات نورانی قرآن و احادیث پیامبر اکرم (ص) و سرچشمه های زلال آموزه های دینی ماست که به یمن استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی جامه عمل پوشیده است

سالروز شورای شهر و روستا گرامی باد.

♦ ♦ ♦ ♦

بی شک شوراها بی واسطه ترين حلقه ارتباطی مردم، با حاكميت و نماد تجلی خرد جمعی هستند. المانی از احترام و اکرام به شخصيت و هويت انسان و مردم عزيز ايران؛ روز شوراها مبارک باد.

پیام تبریک روز شورا | متن تبریک روز شوراها

تبریک روز شورا مبارک

شورا نهادی که مشورت را يکی از ارکان مهم سلامت تصميم گيری می داند و به بركت این اتفاق، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و فضایی كه در آن زندگی می كنند، دوچندان گردید تا از قبل آن جامعه به سوی کمال سوق داده شود و هر روز بیش از گذشته شاهد بالندگی همه جانبه شهر و روستا باشیم سالروز ملی شوراها تبریک و تهنیت باد.

♦ ♦ ♦ ♦

با تشکیل شوراها و همگرا کردن همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در هر منطقه می‌توان برای ترقی و تعالی و توسعه آن منطقه گام های بزرگ برداشت . نهم اردیبهشت روز شوراها را خدمت اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا تبریک عرض میکنم.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب