اسم برنامه چالش پیری ؛ نرم افزار چالش عکس پیری اینستا

اسم برنامه چالش پیری ؛ نرم افزار چالش عکس پیری اینستا

اسم برنامه چالش پیری

برنامه چالش پیری برای اندروید را می توانید از گوگل پلی دانلود کرده و از آن استفاده کنید. اسم برنامه چالش پیری را در این نوشتار از سایت سماتک به شما عزیزان و سروران گرامی معرفی خواهیم کرد. بسیاری از جوانان امروزه در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام فعال هستند و به دنبال اسم برنامه چالش عکس پیری می گردند که سایت سماتک برای رفاه حال شما عزیزان و علاقه مندان به چالش های داغ فضای مجازی اسم برنامه چالش پیری را در این بخش معرفی خواهد کرد. این هفته در فضای مجازی، برنامه چالش عکس پیری اینستاگرام فراگیر شده و همه در اینستاگرام و توییتر تصاویری از خودشان اما پیرتر و مسن تر به اشتراک گذاشته اند. در حال حاضر برنامه چالش پیری اینستا پرطرفدارترین نرم افزار در پلی استور و گوگل پلی است. به گزارش سایت سماتک همچنین هم زمان عنوان انتخاب سردبیر را هم دریافت کرده است.

اسم برنامه چالش پیری ؛ نرم افزار چالش عکس پیری اینستا

این نرم افزار چالش پیری اینستا با حجم زیر یازده مگابایت ارایه می شود که برای نصب روی اکثر گوشی های آیفون و اندروید مناسب است. اسم برنامه چالش پیری اینستا که به آن نرم افزار پیر کننده چهره هم می گویند face app نام دارد که شما می توانید به زبان فارسی کلمه فیس آپ را در گوگل پلی یا پلی استور سرچ کنید تا بتوانید بهترین برنامه چالش پیری را در گوشی موبایل تان داشته باشید.

 

برنامه چالش عکس پیری

تاکنون برنامه ها و نرم افزارهای بسیاری برای چالش عکس پیری ساخته شده است ولی بهتر است برنامه چالش عکس پیری را از اپ استور برای گوشی آیفون و گوگل پلی برای گوشی اندروید دانلود کنید. احتمالا به تازگی عکس های دوستان یا افراد مشهوری که از برنامه چالش عکس پیری اینستا استفاده می کنند را در فضای مجازی دیده اید. برنامه چالش عکس پیری که فیس آپ نام گرفته است در طی روزهای گذشته بسیار پرطرفدار شده است و در شبکه های اجتماعی با هشتگ های AgeChallenge و FaceAppChallenge ترند شده یکبار دیگر توجهات زیادی را به این اپلیکیشن چالش عکس پیری اینستاگرام جلب کرده است.

 

برنامه ای که عکس را پیر میکند

فیس آپ نام اپلیکیشن روسی است که در ژانویه 2017 برای iOS و در فوریه همان سال برای اندروید منتشر شده و کاربران زیادی در سراسر دنیا دارد و بهترین برنامه ای که عکس را پیر میکند و برای گوشی های موبایل شما کاربر گرامی مناسب است فیس آپ می باشد. اگر به خاطر داشته باشید در سال 2017 فیلتر تغییر جنسیت این اپلیکیشن طرفداران زیادی پیدا کرده بود. شما هم می توانید با این نرم افزار مدل موی جدیدی برای خود درست کنید، به چهره های جدی لبخند اضافه کنید، افراد را جوانتر یا پیرتر کنید و جنسیت سوژه عکاسی را تغییر دهید. پیش از این امکان تغییر رنگ پوست نیز وجود داشت که به دلیل اعتراضات ضد نژاد پرستانه به فیس آپ، این فیلتر توسط شرکت تولید کننده حذف شد. به تازگی نیز خبرهایی در مورد امن نبودن اطلاعات کاربران نزد این شرکت منتشر شده است. شما کافیست یک عکس سلفی از خود بگیرید و در برنامه ای که عکس را پیر میکند قرار دهید تا ببینید این نرم افزار با چه دقت بالایی چهره شما را به طور طبیعی پیر می کند. یادتان باشد که برای استفاده کامل از برنامه چالش پیری FaceApp باید همواره به اینترنت متصل باشید. پیشنهاد می کنیم برنامه چالش عکس پیری فیس آپ را به رایگان دریافت نمایید و چهره پیر خود را با دوستان به اشتراگ بگذارید.

اسم برنامه چالش پیری ؛ نرم افزار چالش عکس پیری اینستا

نرم افزار چالش عکس پیری

چالش پیری نرم افزار فیس آپ را لازم دارد تا شما هم بتوانید به جمع طرفداران چالش عکس پیری در اینستاگرام بپیوندید نرم افزار چالش عکس پیری اینستاگرام را می توانید دانلود کنید و با استفاده از نرم افزار چالش پیری، چهره خودتان را پیر کنید. یکی از نرم افزارهایی که طرفداران زیادی دارد، نرم افزار چالش عکس پیری است که بهترین برنامه و نرم افزار چالش پیری (FaceApp) نام دارد که از سال 2017 تاکنون مدام در حال پیشرفت عملکرد خود بوده است. در این مطلب از سایت سماتک به بهانه چالش جدید پیری اجازه بدهید کمی درباره این نرم افزار صحبت کنیم.

اسم برنامه چالش پیری ؛ نرم افزار چالش عکس پیری اینستا

آموزش نصب و راه اندازی برنامه چالش پیری

در صورتی که برنامه چالش پیری را روی گوشی موبایل تان نصب کرده اید می توانید نسبت به راه اندازی برنامه چالش پیری اقدام کنید. پس از نصب و ورود، عملکرد بسیار ساده است. از گالری خود عکسی انتخاب کنید یا با خود برنامه چالش پیری عکس بگیرید. برخی فیلترها رایگان و برخی هزینه دارند. شما می توانید از افکت‌های پایه عموما به رایگان استفاده کنید ولی از برخی افکت‌های پیشرفته تر نیازمند پرداخت درون برنامه ای هستند. عملکرد برنامه چالش عکس پیری در پیر کردن چهره واقعا جذاب ظاهر می شود. همچنین در زمینه های دیگر مثل تغییر جنسیت که قبلا ترند شده بود نیز پیشرفت‌های خوبی صورت گرفته است. Face App بر اساس هوش مصنوعی می تواند این تغییرات را روی چهره اعمال کند. برای مثال می توانید عملکرد پیر کننده چهره را در مثال زیر روی چهره بازیگران ببینید:

اسم برنامه چالش پیری ؛ نرم افزار چالش عکس پیری اینستا

شما می‌توانید از میان تصاویر قبلی خود در گالری یک عکس چهره انتخاب کنید یا با دوربین گوشی عکسی جدید بگیرید و بعد در برنامه پیری صورت فیس آپ با استفاده از فیلترهایی که ارایه شده‌اند؛ خود را پیرتر کنید. برنامه چالش پیری فیس آپ برای دسترسی به گالری عکس شما نیاز به مجوز دارد اما مدیر عامل فیس آپ می‌گوید کاملا حریم خصوصی کاربران رعایت شده و در صفحه حریم خصوصی برنامه پیری صورت به طور کامل نحوه استفاده کاربر از این آپ مشخص شده است.

 

برنامه پیری صورت فیس آپ

برنامه پیری صورت یا عمان فیس آپ FaceApp توسط تیمی کوچک از سنت پترزبورگ روسیه ساخته شده است. یاروسلاو گونچاروف، بنیانگذار و مدیر عامل فیس اپ می‌گوید: «ما فناوری جدیدی را توسعه دادیم تا با استفاده از شبکه‌های عصبی بتواند چهره افراد را دستکاری کند در حالی که هنوز قابلیت فتورئالیستی آن حفظ شده است.» مدیر عامل برنامه پیری صورت تاکید دارد که فناوری و اپلیگیشن آن‌ها سعی در تغییر چهره دارد ولی نمی‌خواهد یک چهره فانتزی یا خیالی بسازد بلکه ویژگی‌های واقعی چهره باقی می‌مانند و همین موضوع فیس اپ را از سایر اپ‌های مشابه متمایز ساخته است.

اسم برنامه چالش پیری ؛ نرم افزار چالش عکس پیری اینستا

برنامه پیر کننده چهره اینستا

در حال حاضر، بسیاری از هنرمندان، بازیگران، افراد مشهور دنیای مجازی و سلبریتی های ایرانی و خارجی ، برنامه پیر کننده اینستا را دانلود کرده اند و در چالش جدید پیری چهره شرکت کرده اند و تصاویری از خود در اینستاگرام منتشر کرده اند. طبق تست و بررسی های بعمل آمده از نرم افزار چالش عکس پیری، برنامه پیر کننده چهره اینستا که فیس آپ نام گرفته است، همه تصاویر و عکس ها را دقیق و یک دست پیر نمی کند و کیفیت برخی تصاویر بیشتر از سایرین است. برخی عکس ها بهتر و طبیعی تر و تعداد کمی از تصاویر مصنوعی شده اند. این موضوع نشان می دهد هنوز هم اپلیکیشن چالش پیری فیس آپ خطاهایی دارد و باید روی برخی ویژگی های پیر کننده چهره بیشتر تمرکز کند و شبکه عصبی face app نیاز به هوش مصنوعی قوی تری دارد. به هر حال، هر چیزی نشانه ای از آینده داشته باشد؛ مورد استقبال مردم دنیا قرار می‌گیرد.

 

اسم برنامه چالش پیری را در این مطلب از سایت برای شما کاربران بیان کردیم و حالا که با یکی از بهترین برنامه های چالش عکس پیری آشنا شده اید می توانید نرم افزار پیر کننده چهره را روی گوشی تان نصب کنید و از برنامه چالش عکس پیری اینستا (فیس آپ) لذت ببرید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب