آی پی ثابت ترکیه | خرید آی پی ثابت ترکیه و آی پی ثابت هلند برای ترید و گیم – آی پی تاز

آی پی ثابت ترکیه | خرید آی پی ثابت ترکیه و آی پی ثابت هلند برای ترید و گیم – آی پی تاز

آی پی ثابت ترکیه و خرید آن امروزه طرفدار پیدا کرده است. اما چرا؟ خرید آی پی ثابت بدلیل اینکه مشکلات و خطرات آی پی عمومی را ندارد مورد استقبال بسیاری از وبمستران و سایر افراد قرار گرفته است. چه خطری؟ زمانیکه از آی پی های عمومی برای اتصال به اینترنت استفاده می شود تمامی اینترنت هم به طور مستقیم و تقریباً بی واسطه به شما وصل می شوند. مجرمان سایبری در این شرایط می توانند با سوء استفاده به فایل های شما دسترسی پیدا کنند. بنابراین امنیت یکی از دلایل اصلی خرید آی پی ثابت می باشد.

خرید آی پی ثابت ترکیه

آدرس IP چیست؟

IP  درواقع آدرسی است که توسط ارائه دهنده خدمات اینترنتی (ISP) شما اختصاص داده شده است که به طور منحصر به فرد اتصال اینترنت شما یا یک دامنه را در وب شناسایی می کند. یک آدرس IP شامل رشته ای از اعداد است که با نقطه از هم جدا شده اند، مانند 216.58.211.206. هر عدد می تواند از 0 تا 255 باشد.

 

هنگامی که به اینترنت متصل می شوید، ISP شما یک آدرس IP خارجی برای تعیین مکان رایانه یا دستگاه به شما اختصاص می دهد. هنگامی که مرورگر وب شما یک صفحه وب را درخواست می کند، آدرس IP خارجی شما را همراه با آن برای شناسایی شما ارسال می کند.

 

در اصل، یک آدرس IP یک شناسه در اینترنت است. اگر آدرس IP را وارد کنید، به مکان خاصی در اینترنت هدایت می شوید. اما به خاطر سپردن تعداد زیادی از اعداد فقط برای دسترسی به یک وب‌سایت بسیار دشوار است، و اینجاست که سیستم نام دامنه (DNS) وارد عمل می‌شود. DNS آدرس‌های IP را روی نام‌های دامنه حروفی، مانند www.iptaz.com اختصاص می دهید. به جای تایپ آدرس IP برای رفتن به دامنه مورد نظر، فقط می توانیم از نام دامنه آن استفاده کنیم.

 

خرید آی پی ثابت ترکیه

خرید آی پی ثابت ترکیه از آی پی تاز به شما این امکان را می دهد تا همانند یک شهروند ترکیه ای از تمام امکانات اتصال به سایت های مختلف مجاز در این کشور استفاده نمائید. درواقع با خرید آی پی ثابت ترکیه شما با یک آی پی از آنکارا به اینترنت متصل می شوید و می توانید در تمامی سایت های بانکی و دانشگاهی این کشور بدون محدودیت لاگین کنید.

 

خرید آی پی ثابت هلند

خرید آی پی ثابت هلند امروزه بیشتر برای ترید و صرافی و ارز دیجیتال استفاده می گردد. البته به دلیل پینگ کمی هم که با ایران دارد برای گیم و بازی های دیجیتال نیز بسیار مناسب است.

خرید آی پی ثابت هلند

مزایای استفاده از IP اختصاصی

استفاده از آی پی اختصاصی آی پی تاز یک راه حل امنیتی است که یک ارتباط امن بین منابع سازمان شما و کارکنانی که به آنها دسترسی دارند ایجاد می کند. با استفاده از یک IP اختصاصی شرکت شما می تواند از تمام داده ها و ترافیک شبکه تجاری محافظت و رمزگذاری کند. اما این تنها مزیت ارائه شده توسط استفاده از IP اختصاصی نیست، تا ادامه این مقاله همراه ما باشد.

 

دسترسی از راه دور ایمن

سرورهای اختصاصی با IP های ثابت امکان دسترسی ایمن و کارآمد به منابع شرکت را فراهم می کنند. برنامه‌های استفاده از آی پی اختصاصی با کاربری آسان آی پی تاز در همه پلتفرم‌های اصلی در دسترس هستند و به تیم شما اجازه می‌دهند با خیال راحت از هر کجا و در هر دستگاهی کار کنند.

 

لیست کردن IP های شما

شما کنترل می کنید که چه کسی می تواند با اجازه دادن به آدرس های IP خاص به منابع خاصی دسترسی پیدا کند، و مطمئن شوید که فقط کارمندان مجاز می توانند به اطلاعات حساس شرکت دسترسی داشته باشند. بخش‌بندی مجوزهای شبکه با فهرست کردن آدرس‌های IP اختصاصی شما و امکان دسترسی تیم‌ها به سرورها و دروازه‌هایی که انتخاب می‌کنید امکان‌پذیر است.

 

جلوگیری از نقض اطلاعات داخلی و خارجی

استفاده از یک IP اختصاصی تضمین می کند که کارکنان شما هنگام دسترسی به شبکه شرکت شما ایمن و ناشناس باقی می مانند.

خرید آی پی ثابت

در نهایت اینکه کشور ترکیه و هلند به دلیل اینکه همسایه ایران است و مرز خاکی وجود دارد فاصله آن به نسبت سایر کشورهای غیر هم مرز کمتر بوده و از این اتصال به سرور های این کشور بسیار سریع و با پینگ پایین انجام می شود. از طرفی بسیاری از افراد برای تحصیل، مهاجرت و تجارت به کشور ترکیه مراجعه میکنند. در هر کشوری برای استفاده از سایت های دولتی، دانشگاهی و یا امور بانکی باید از آی پی سرور های همان کشور متصل شد. از این رو آی پی ثابت ترکیه همواره مورد استقبال و استفاده عزیزان ایرانی بوده است. شما می‌توانید در صورت بروز هرگونه سوال و خرید با تیم آی پی تاز درارتباط باشید.

جدیدترین مطالب