بهترین کلینیک کاشت مو و ابرو در تهران

بهترین کلینیک کاشت مو و ابرو در تهران

روش های درمانی این فرایند زیبایی بسیار سریع و بدون احساس درد است، هر چند امکان پیدایش تورم و کبودی در حوالی چشم‌ها برای ظرف ۳  تا ۴ روز بعد از انجام عمل وجود دارد. اما غالبا در روز پنجم هیچ گونه اثری از پیوند موی طبیعی ابرو در چهره فرد قابل تشخیص نیست و ظاهر جدید ابروی متناسب با حالت چهره فرد، برای همگان جلب توجه خواهد نمود.

 

با توجه به اینکه این فعالیت زیبایی بسیار تخصصی و حساس است، میزان وقوع عوارض کاشت ابرو و دوره نقاهت آن به زبردستی و تخصص تیم کاشت و تجهیزات استفاده شده در کلینیک کاشت در ارتباط تنگاتنگ است.

 

انتخاب یک کلینیک معتبر و متعهد برای کاشت مو و ابرو در تهران یکی از اولویت های مهم متقاضیان کاشت مو و ابرو است.

 

در این متن به اختصار به بررسی خصوصیات یک کلینیک معتبر کاشت مو و ابرو می پردازیم.

 

کاشت ابرو غیر طبیعی

اکثر بانوان  بر این باور هستند که تنها با انجام تاتو و هاشور می‌توانند به نتیجه ای رضایت بخش از حالت ابروان خود برسند. اما متأسفانه باید بگوئیم که این دو روش دارای یک سری ایراداتی هستند که در ظاهر چهره فرد تأثیرگذار است ازجمله ان می توان به مصنوعی بودن حالت ابرو، استفاده از رنگ‌های شیمیایی در شکل ابرو، محدودیت در مدل‌ ابرو و تحمل درد اشاره نمود.

 

کاشت ابرو طبیعی

یکی دیگر از فعالیت های زیبایی که می‌تواند تا حد زیادی زیبایی و جذابیت را به‌صورت افراد پیشکش کند، کاشت ابرو است. مراحل انجام این عمل مانند کاشت مو بوده، با این تفاوت که به دلیل ظرافتی که در ابرو احساس می شود انجام پیوند نیاز به‌ دقت افزون تری دارد. کاشت ابرو فرآیندی است که در طی آن فولیکول های موی کناره گوش یا بغل گوش تفکیک می‌شوند و بعد از ان در ناحیه ابرو به مرحله کاشت می رسد. بعد از کاشت ابرو، موهای کاشته شده ابرو می ریزد و پس از گذشت یک سال مجددا به ‌صورت کامل و طبیعی رشد خود را از سر می گیرند.

 

مراحل کاشت ابرو

در روش FUT، از قسمت پشت گوش‌  فولیکول های مو با نهایت ‌دقت برداشته می‌شوند و در هر بار تنها یک فولیکول مو به منظور پیوند به ابروها انتقال می یابد. علاوه بر این پزشک معالج با در نظر گرفتن طرح پیشنهادی بیمار ، فولیکول‌های برداشت ‌شده مو را در زاوایای مناسب قرار می دهد. فولیکول ها دقیقاً مانند کاشت مو طبیعی پیوند می شوند. این فرایند توسط سوزن‌های مخصوص کاشت، انجام می‌شود تا در نهایت میکرو گرافت نای حاصل، در نواحی هدف به‌ درستی قرار بگیرند. وقتی کاشت در کلینیک به پایان رسید ابروها مثل موهای طبیعی رشد داشته و شما می‌توانید آن ها را کوتاه کرده و یا حالت دهید.

 

آسان ترین روش کاشت مو

راحت‌ترین روشی که برای کاشت در بین بانوان و مردان مورداستفاده قرار می‌گیرد، روش FUE به همراه نیوگرافت است که  می توان را ازجمله راحت‌ترین روش‌های جراحی معرفی کرد. این روش در مقایسه با سایر روش‌های کاشت راحت‌تر است و در پایان کار هیچ اثری از اسکاری بر چهره فرد به‌جا نمی‌گذارد. ضمنا دوران ریکاوری پایین‌تری نیز دارد و  بیمار می‌تواند پس از انجام کاشت به امورات روزانه خود بپردازد و اصلا نیازی به استراحت پس از پیوند ابرو نیست.

 

در دنیای امروزی تنها یک ‌راهکار برای ترمیم موهای از دست ‌رفته ابرو وجود دارد و آن ‌هم چیزی نیست جز کاشت ابرو. در این فعالیت زیبایی پیوند فولیکول های موی طبیعی در ابرو، کمک زیادی به ترمیم حالت و شکل ابروان شما  می‌ کند. اما باید در انتخاب کلینیک مناسب برای این کار و روش کاشت ان دقت ورزید.

 

کاشت موی سر

کاشت موی سر در واقع نوعی از عمل جراحی است که طی این فرایند فولیکول های مو از یک بخش بدن که در برابر ریزش ارثی مقاوم تر است، به بخش هایی از سر که موها در حال ریزش هستند، پیوند می خورد. این روش زیبایی یکی از کارگشاترین روش های نوسازی و بازیابی موهای ریخته شده است که در آن موهای طبیعی به نواحی در حال ریزش به دقت پیوند می خورد. در یک پیاز مو ۱  تا ۴ تار مو قابلیت رشد دارد. بد نیست بدانید که امروزه برای کاشت مو از متد های جدیدی استفاده می شود که در آن پیاز مو بدون ذره ای دستکاری و تغییرات انتقال پیدا می یابد. کاشت مو را می توان برای بخش هایی از بدن نظیر سر، کاشت ریش، ابرو، مژه، ناحیه تناسلی، سینه و نقاطی که دچار اسکار شده اند، انجام داد. فولیکول های کاشته شده، تا آخر عمر فرد همچنان باقی می ماند.

 

مدت زمان کاشت مو

یک جلسه کاشت موی سر معمولا یک روز به طول می انجامد و تقریبا از ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ گرافت مو به ناحیه هدف پیوند می خورد. عمل کاشت مو به طور سرپایی صورت می گیرد و در نقاطی که قرار است فولیکول های مو پیوند شود، توسط پزشک معالج بی حسی تزریق می گردد. فرد در حین عمل هیچگونه دردی را احساس نخواهد کرد، فقط احتمال دارد بعد از پایان عمل کمی احساس درد را تجربه کند که امری طبیعی است. بعد از عمل نیازی به استراحت چند روزه نیست و بیمار می تواند فردای روز عمل به فعالیت روزانه خود مشغول شود. غالبا بین سه تا پنج ماه بعد از عمل، رشد موهای کاشته شده قابل مشاهده است. درصد موفقیت عمل کاشت مو، در کلینیک الهام  ۹۸ درصد خواهد بود.

 

ویژگی‌های بهترین کلینیک کاشت مو

یکی از اساسی ترین موضوعاتی که در رابطه با خدمات درمانی باید مورد توجه قرار گیرد، کیفیت کار یک کلینیک درمانی است. ولی کیفیت یک مفهوم کلی است که خود از مولفه های گوناگونی تشکیل می شود.

 

بهتر است پیش از انتخاب یک کلینیک بهداشتی و درمانی به این نکته عمده درباره چگونگی عملکرد ان با تیزبینی توجه نمود که ان چیزی نیست جز داشتن مجوز رسمی از سازمان وزارت بهداشت.

 

مهمترین ویژگی کلینیک درمانی

اولین و مهمترین ویژگی یک کلینیک درمانی، داشتن مجوز های رسمی از سازمان وزارت بهداشت می‌باشد. مجوزهای صادره باید به گونه ای در کلینیک نصب شود که در معرض دید عموم باشد.

 

همانطور که کلیه مراکز تجاری، جواز کسب و مجوز رسمی خود را در محل کسب و کار نصب می‌کنند، همه کلینیک‌های درمانی هم موظفند تا این کار را انجام دهند. وزارت بهداشت جهت حفظ سلامت بیماران، قوانین سفت و سختی را وضع نموده که رعایت آن برای همه کلینیک‌های درمانی لازم است.

 

کلینیک الهام مفتخر است که با داشتن مجوز های قانونی از وزارت بهداشت و داشتن سابقه ای درخشان در زمینه کاشت مو و ابرو توانسته گوی سبقت را از رقیبان خود بستاند.

جدیدترین مطالب