فروش انواع تجهیزات قالب بندی بتن

فروش انواع تجهیزات قالب بندی بتن

 فروش انواع تجهیزات قالب بندی بتن

اگر در صنعت ساخت‌وساز دستی داشته باشید، حتما با اهمیت نحوه بتن‌ریزی در احداث سازه و تجهیزات لازم برای آن آشنایی دارید. طبیعتا وقتی به دنبال خرید تجهیزات قالب‌بندی بتن هستید، به خوبی می‌دانید که انتخاب نوع مناسب این تجهیزات از چه اهمیتی برخوردار است و چه فاکتورهایی در خرید آن مطرح می‌شود؛ اما لازم است یک بار دیگر به جهت یادآوری عرض کنیم که این تجهیزات در اجرای مهم‌ترین قسمت‌های هر سازه از جمله ستون و سقف مورد استفاده قرار می‌گیرند و لازم است قبل از هر چیزی به کیفیت متریال‌های سازنده تجهیزات بتن‌ریزی توجه کنید.

 

قالب بتن فلزی جزو آن دسته از تجهیزاتی است که به صورت گسترده در پروژه‌های ساختمانی و سازه‌های بتنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه ضمن بررسی فاکتورهای موثر در فروش قالب بتن فلزی به بررسی تجهیزات مهم دیگر می‌پردازیم.

 

قالب بتن فلزی

آنچه در خرید قالب بتن فلزی مورد توجه قرار می‌گیرد، کیفیت قالب در اجرای استاندارد فرآیند بتن‌ریزی است. با توجه به اینکه قالب‌های بتن فلزی  و جک سقفی به دو شکل نو و دست دوم عرضه می‌شوند، اهمیت انجام یک خرید باکیفیت بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. علاوه بر این‌ موارد چون این نوع از قالب در انواع مختلفی عرضه می‌شود، باید قبل از خرید به نوع کاربری سازه نیز توجه کنید.

 

در یک حالت کلی اگر پروژه احداثی شما عمق زیادی دارد یا سازه مرتفعی در دست ساخت دارید، باید حتما از قالب ‌های فلزی و داربست مثلثی برای بتن‌ریزی استفاده کنید. ضمن اینکه هنگام خرید این قالب‌ها باید به استحکام آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید.

فروش انواع تجهیزات قالب بندی بتن

حتما می‌دانید که حین بتن‌ریزی فشار زیادی به قالب فلزی بتن وارد می‌شود. به همین خاطر کیفیت و استحکام قالب در اولویت خرید قرار می‌گیرد. در فروش قالب‌های فلزی بتن مدرن سازان به عنوان مهم‌ترین تجهیزات بتن‌ریزی فاکتورهای مهمی از جمله تمیزی و یکنواخت بودن قالب برای جلوگیری از ایجاد حفره در بتن، طراحی بدون درز قالب‌ها برای جلوگیری از شکاف در آن‌ها در استفاده‌های مکرر، کیفیت قالب‌های فلزی برای افزایش مقاومت در شرایط اقلیمی مختلف و گالوانیزه بودن آن‌ها، توجه به نوع قالب برای کاربردهای مختلف و در نهایت قیمت این تجهیزات بر اساس وزن‌ آن‌ها مطرح می‌شود.

 

در واقع هنگام خرید قالب فلزی بتن باید این پارامترها را لحاظ کنید تا در استفاده از آن به کارایی و عملکرد بهینه برسید.

 

جک سقفی

جک سقفی نیز مانند قالب فلزی بتن در فرآیند بتن‌ریزی مورد استفاده قرار می‌گیرد و انتخاب درست آن‌ در نهایت به تأمین ایمنی سازه منجر می‌شود. آنچه در خرید جک سقفی اهمیت دارد، توجه به تفاوت‌های موجود در این سقف است که بر اساس نوع پروژه لحاظ می‌شود. مسلما هر نوع سقفی برای حفظ پایداری هنگام اجرا به یک عامل نگهدارنده نیاز دارد. اهمیت استفاده از این تجهیز حین قالب‌بندی سقف‌های بتنی ضرورت بیشتری دارد.

 

با توجه به اینکه این تجهیزات به صورت پروژه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند، فروش آن‌ها به صورت دست دوم رایج‌تر است. در این راستا شناخت اجزای این تجهیزات و سالم بودن آن‌ها برای ایجاد پایداری سقف اهمیت بسیاری دارد. جک ساختمانی در انواع سبک برای تحمل بار کم و سنگین برای تحمل وزن زیاد ساخته می‌شود. ضخامت و ابعاد لوله‌های هر جک سقفی با توجه به نیاز مشتری متفاوت است.

فروش انواع تجهیزات قالب بندی بتن

جک سقفی در انواع مختلف تلسکوپی، شمعی، فلزی، صلیب‌دار، بدون صلیب، U شکل عراقی و… وجود دارد. توجه به نوع جک هنگام خرید آن اهمیت بسیاری دارد. توجه به کیفیت جک نیز در حفظ پایداری سقف و تحمل بار و فشار آن بسیار مهم است. به عنوان مثال جک‌های سقفی ساخته شده با لوله‌های درزدار به هیچ عنوان مناسب نیستند یا جک‌هایی که به دلایل مختلفی از جمله: در نظر نگرفتن بار زنده و مرده وارده به قالب‌ها آسیب دیده‌اند، کارایی بهینه ندارند.

 

اگر در بتن‌ریزی و کفراژبندی سقف‌ها به مقاومت و استحکام جک و همچین نوع آن بی توجه باشید، ممکن است فشار زیادی به قالب بتن فلزی وارد شده و بتن‌ریزی نیز از استانداردهای لازم فاصله بگیرد. در فروش این تجهیزات درست مانند فروش قالب بتن فلزی ، نو یا دست دوم اهمیت چندانی ندارد و خرید آن به نیاز کاربری یا بودجه شما بستگی دارد.

 

مهم آن است که در هر حالت کیفیت و استقامت جک برای حفظ وزن زیاد سازه مورد تأیید و قابل اطمینان باشد. در نهایت می‌توان گفت آنچه در فروش جک سقفی اهمیت دارد، توجه به انواع جک و کارایی و مشخصات هر یک بر اساس نوع سازه و نیاز کاربری کارفرما و در نهایت قیمت خرید است که می‌توانید برای این منظور شرکت معتبری را انتخاب کنید.

 

داربست مثلثی

از آنجا که این نوع از تجهیزات نگهدارنده در فرآیند بتن‌ریزی به تکرار مورد استفاده قرار می‌گیرند، تأمین کیفیت و مقاومت آن‌ها هنگام فروش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برای همین همواره توصیه می‌شود اگر قصد خرید این تجهیزات به صورت دست دوم را دارید، یک شرکت فروش معتبر را انتخاب کنید. هنگام خرید این تجهیزات حتما به متریال ساخت آن توجه کنید.

 

با توجه به اینکه این تجهیز بتن‌ریزی مانند قالب بتن فلزی مونتاژ و دمونتاز می‌شود، برای استفاده در ارتفاعات زیاد بهینه شده است. توجه به مشخصات فنی داربست مثلثی در فروش آن بسیار حائز اهمیت است. این تجهیز از پیچ تنظیم، میل مهار افقی و مایل، صفحه کفی و پین‌های داربست تشکیل شده است؛ بنابراین برای استفاده بهینه و اصولی باید تمامی اجزای آن را هنگام خرید تهیه کنید. قیمت این تجهیزات به عنوان فاکتور اصلی در فروش بر اساس متریال ساخت و کیفیت آن‌ها تعیین می‌شود.

فروش انواع تجهیزات قالب بندی بتن

جمع بندی

با توجه به اهمیت قالب‌بندی بتن در احداث پروژه‌های ساختمانی به خصوص سازه‌های بتنی و تأمین ایمنی سازه می‌توان لزوم خرید تجهیزات قالب‌بندی باکیفیت را درک کرد. استفاده از قالب بتن فلزی به عنوان بهترین نوع قالب بتن‌ریزی و همچین استفاده از یک نگهداره محکم و مقاوم در حفظ بار زنده و مرده سازه حین قالب‌بندی علاوه بر تأمین ایمنی سازه به جلوگیری از بروز خسارات جانی و مالی کمک می‌کند.

 

به همین خاطر توجه به انواع این تجهیزات و کیفیت آن‌ها هنگام خرید یا فروش بسیار حائز اهمیت است؛ بنابراین توصیه می‌شود برای خرید این تجهیزات قالب‌بندی شرکت معتبری را انتخاب کنید.

جدیدترین مطالب