بازیگر نقش پادیامون در سریال یوسف پیامبر کیست + عکس

بازیگر نقش پادیامون در سریال یوسف پیامبر کیست + عکس

بازیگر نقش پادیامون در یوسف پیامبر

نقش پادیامون در سریال یوسف پیامبر بسیار پررنگ است و این بازیگر مرد سینما و تلویزیون در سال 87 فوت کرده است که در این بخش با بیوگرافی بازیگر نقش پادیامون در یوسف پیامبر بیشتر آشنا خواهید شد. پادیامون رییس محافظان معبد آمون در سریال یوسف پیامبر است که در قسمت آخر مجموعه یوسف پیامبر خواهید دید که پادیامون فرمانده سربازان معبد آمون برخلاف نظر آنخ ماهو کاهن اعظم معبد آمون، به جنگ با دولت مصر به پادشاهی آخناتون می پردازد که شکست سختی می خورد و سربازان حکومت مصر به دستور عزیز مصر یوزارسیف، وارد معبد آمون می شوند و آنجا را به نفع مردم مصر تصاحب می کنند. عکس بازیگر نقش پادیامون در سریال یوسف پیامبر به کارگردانی فرج الله سلحشور را در ادامه مشاهده می کنید و او بخاطر اینکه سربازان زیادی تحت سلطه خود داشت با بی توجهی خود نسبت به دستور آنخ ماهو ارباب معابد آمون، اعلان جنگ با حکومت مصر کرد و نخستین اقدام او آتش زدن سیلوهای گندم بود که در هنگام حمله به سیلوهای گندم مصر به عزیز مصر خبر می رسد که سربازان معبد آمون با بستن شمشیر زیر لباس هایشان به سمت سیلوها در حرکتند که یوزاسیف حکیم به همراه عده ای از سربازان حکومتی به سمت سیلوها رفتند و پادیامون قصد داشت یوزارسیف را بکشد اما ناکام ماند و خود مضروب شمشیر عزیز مصر شد و پا به فرار گذاشت.

بازیگر نقش پادیامون در سریال یوسف پیامبر کیست + عکس

بازیگر نقش پادیامون کیست

رضا آقاربی بازیگر نقش پادیامون در یوسف پیامبر است که وی در مرداد ماه سال 1387 به علت سکته قلبی درگذشت. اگر به مقاله عکس و اسامی بازیگران سریال یوسف پیامبر مراجعه کنید اطلاعات بیشتری در مورد اینکه بازیگر نقش پادیامون کیست بدست خواهید آورد و همچنین باید بدانید که رضا آقاربی در سال 1337 در تهران به دنیا آمده است که با درخواست فرج الله سلحشور برای بازی در نقش پادیامون مجموعه تلویزیونی یوسف پیامبر برگزیده شد و او در حدود 5 سال در این سریال کار کرد و در روز ساخت قسمت آخر سریال یوسف پیامبر درگذشت. تاریخ مرگ رضا آقاربی 20 مرداد 1387 که در سن 50 سالگی بر اثر سکته قلبی چشم از جهان فرو بست. او یکی از بهترین بازیگران سینما و تلویزیون ایران بود که در سالهای آخر زندگی اش تصمیم به کارگردان شدن گرفته بود که متاسفانه عجل به او مهلت نداد و مرحوم رضا آقاربی به دیار حق شتافت.

بازیگر نقش پادیامون در سریال یوسف پیامبر کیست + عکس

رضا آقاربی بازیگر نقش پادیامون در سریال یوسف پیامبر

زنده یاد رضا آقاربی یکی از خوش اخلاق ترین بازیگران عرصه سینما و تلویزیون بود که در سن میانسالی به دلیل ایست قلبی فوت کرد و یاد و خاطر او همیشه در یادها زنده است. بیوگرافی رضا آقاربی بازیگر نقش پادیامون در سریال یوسف پیامبر با مدرک تحصیلی دیپلم برای نخستین بار در سال 1360 با بازی در یک تئاتر پا به عرصه بازیگری گذاشت و در حدود 27 سال در این عرصه متحمل زحمات زیادی شد که از مهمترین آثار سینمایی این بازیگر فقید می توان به فیلم سینمایی پرچمدار اشاره کرد و همچنین باید بدانید که رضا آقاربی در سریال تلویزیونی مختارنامه در نقش عبدالله بن وائل بازی کرده است و در مدت کوتاه زندگی خود توانست نام خود را برای همیشه در تاریخ سینمای ایران به ثبت برساند.

بازیگر نقش پادیامون در سریال یوسف پیامبر کیست + عکس

بازیگر نقش پادیامون در یوسف پیامبر را به شما بازدید کننده و کاربر گرامی معرفی کردیم که یاد و خاطره رضا آقاربی بازیگر نقش پادیامون در سریال یوسف پیامبر همیشه جاویدان خواهد بود و از شما تقاضا داریم برای برای شادی روح این هنرمند درجه یک سینما و تلویزیون بخوانید فاتحه بعد از فرستادن یک صلوات تا روح این عزیز در آرامش الهی باشد.

جدیدترین مطالب